Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BaalCain

Dátum: 2009.02.12. 12:55:39
Nyilvánvaló, h cserélni kell az állatot. ÉS ez a legszebb benne.
teljesen felesleges újítás fog történni. Ugyanis tökéletesen igazad van, a jelenlegi rendszerben is az állatot cserélni KELL kb 4 havonta, mert megéri. Én 3 állatot nevelek, mert szükségesnek látom. Mindenkinek már akinek magas szintű állata van másik fejlesztettje, mert belátta, h Kell.

A nagy fejlesztés azt éri el, h a cserék pár hetente is megérhetik, nem pedig 3-4 havonta.
Azok akik kevesebbet foglalkoznak a játékkal ismét könnyebben befoghatják azt aki sokat. Mert a szintet lépett állat leértekelődik a befogott újjal szemben.
Dátum: 2009.02.12. 12:40:08
Ezek után ráállhat a tulajdonságokra.
Ezt tették sokan.

T e most csak a v1ben gondolkokodsz. Holott a v2en vadászatból felerősödött majd tulajdonságot gyúró karik már sokkal jobbak lehetnek. Éa ami témához kapcsolódik, az ilyen hirtelen váltok és tulajdonságot növelek kariknál igazán csak egy dologban lehettél jobb: a folyamtosan fejlesztett állatban.

Nézd meg Ahrimant- Leinardot a v2n. Hinnéd e ma már, h 140es tulajdonsággal rohanta végig szinteket? És gyanítom ő csinálta a legjobban.

Az aki csak 20. szint után speckózva növel tulajdonságot, 20-30 szinten át nem költ tárgyra hatalmas előnyre tehet szert. Persze, nincs annyi rablott Léje. De ez valójában csak a valahol szintvisszamaradottat játszóknál igazán kiugró.

H az állat amit egy vadászattal felnött kari elfog bármilyen szinten tulajdonságban vetekedni fog azzal amit 4 hónapon át nevelsz ez az igazi jövő-arról már nem is beszélve anyagilag mennyivel olcsóbb.
Dátum: 2009.02.12. 12:13:18
A vadász alatt azt értem, aki elsőként kimaxolta a Lé adó képességeket nem fogalalkozva a portyával.
Soha nem pihen és nem érdekli ha néha leütik. A legújabb segítség amit kaptak, ha nagy a Lé minusz úgy sem viszel tőle sokat.

1. A portyázó karakternek szinten kell tartani a tulajdonságait, fejlődni harci szakikban új tárgyakat venni kereskedelmet fejleszteni ha leütik az Ép gyógyitalt vásárolni.
Aki főként vadász annak semmi ilyesmit nem kell. Néha ha kedvet kap megvesz valami, ennyi.Majd egy távoli jövőben amikor toppá akar avanzsálni nekiáll fejlődni.

2.Az, h a másik sokat győz és ezért kap valamit hát az őt nem érdekli. Számára nem erőforrás az Ép tehát az, h leütöd teljesen lényegtelen. HA a gyógyital árával tisztában is van inkább kviz kérdés megoldása volt.

Kíváncsian hallgatlak Jerikó szerinted mi volt eddig ami a portyásokat segítette és mi az ami a vadászokat gátolta a fejlesztések közül.

Az meg, h miért csak a topokra vonatkoznak a dolgok? Mert minden változtatást az indukál, h vkik vmiben feltalálták maguk és elhúztak. Az nagy uniformizálás jegyében ezt visszanyesegetik.
van amikor szükség van erre, nyilvánvaló. De pl más játékoknál pl wow ezt úgy oldják meg, h lehetőséget adnak azoknak akik rácsesztek az újátás miatt, h változtassanak karakterük felállásán.
Nem pedig mindig csak szívsz, mert megint volt egy ötleted.
Dátum: 2009.02.12. 11:13:30
Miklós te nem érted a lényeget.

Nem fogunk fizetni olyan tárgyakért amik a harcot növelik holott vadászni kellene szerinted, mert azt nem akarod korlátozni.
Majd eltartanak téged a vadászók.
Mert a portyások megunják h mindig szopnak, aki meg csak játszana azon kapja magát, h a vadászok 2-3 szor annyi lépől gazdálkodnak és esély nincs őket beérni.

Ez a játék lesz a leggyorsabb kudarcotok ha igy halad. Persze nekünk játékosoknak kudarc, ti gondolom igen bőven kiszedtétek belőle azt a pénzt amit gondoltatok.
Dátum: 2009.02.12. 11:07:35
Nagy értelme nem lesz játszani, ha az válik céllá, h kiegyenlített játékkörnyezet megteremtése érdekében havononta megynyírbáljuk a topokat abban amiben éppen erősek.
Dátum: 2009.02.11. 23:14:02
Adj tanácsot Miklós.
Mi az amiben hagyni fogod, h kitűnjön valaki.

A legrosszabb, h a játékrendszerben ismét a látványos portyázásból adódó különbségeket kell eltüntetni.

Azt hiszed bármi problémát jelent az állatok magas szintje? Hogy tényleg bármit is számít a harc azonkívül, h ebben a játékban az lett volna a játék? A portyázás inkább csak egy játékélmény, a háborúk a múlté, az epikus kis állattal nagyságrendekkel nehezebb lesz. A harc lényegtelen lassan már.
Nézd meg a fosztott Lék nagyságát. van pár oldal aki sokat fosztogatott, de nagy többség régóta alig tud közép szinttől bármit is hozni. Én 30-40k Között stagnálok jó ideje, ennek dupláját vadászom naponta.

Súgog. Ha igy halad másfél- két hónapon belül összeomlik a játék akkora lesz a szakadék a spektrálist, elementálist kimaxolt karakterek és a móka mikik közt. (A most megjelenő epikus emlékműhöz kötött akadémia csak növelni fogja a különbségeket, mert bizony olyanja is csak 30 szövinek van még.)
Akkor mi lesz majd?
vissza lesznek írva a tulajdonságok és a szakértelmek is mint most az állatok?
Dátum: 2009.02.11. 11:21:04
Érdekesek Birka ötletei.
De játék alapmentalitásához sajnos nem hinném, h illik a saját horda ütögetése. Igaz a Legendát olvasgatva néha a hordaparancsnokot is megütné az ember, amilyen gyökér

Én a legfontosabban azt érzem,h a békeszerződés ne vonatkozzon az egyéni portyára.

Ami érdemesebbé tenné a háborút, mondjuk a torony szinthez vagy ellenfél szinthez kötött +fix Lé a győztes csatákért a háborúban. pl toronyszint*játékosszint Lé.

Ha pedig valami negatívumot is akarunk adni, mint ahogy a béketornyának is van: pl dupla Lé veszteség ha háborús ellenfél ellen kezdeményezett portyában veszít.
Dátum: 2009.02.11. 10:52:30
Otoaak mindent pontosan elmondott. Talán még alul is becsülte az időt és energiát. Mert könnyen lehet, h bár már megvan a küldid a másiknak több a kincspontja... úgyhogy akkor vagy építesz vagy vársz tovább.

Még úgy is nagyon durva küldi, hha a meglévőket számolja. gyanítom már most van jó pár tucatnyi szövetség esetleg száznyi karaktere aki szemezik a közeljövőben a küldivel, de még epikus emlékművük sincs. Ez nem egy olyan küldi, h kész az épület és használja bárki amikor elérte a küldetést is, átkozás, aréna stb. Hanem itt győzni is kell és ha minden über táp akkor 2 naponta 1 ember küldizik. de...
Emlékszem én még arra, amikor a Tgy heti epikus ütésen volt mert össze kellett várni a népet. És, h az Azuri kihagyott 6 nap ütést most is, mert erősödni kellett a monsztához.
Dátum: 2009.02.07. 14:53:03
Mindent összevetve egy sokoldalú megoldása született a javaslatnak, mindenki találja meg a magának megfelelőt ezek után.
Jól sikerült a fejlesztés
Dátum: 2009.02.07. 14:46:53
Az nagyon jó dolog h a szakértelmek mellett új szöviépületek is lesznek.

Én amit hiányolok a gyaktér és a védőfal mintájára az összes többi tulajdonságra is lehetne vmi bónuszt kapni épületből. igencsak kibővülne a mozgástere a szöviknek és többi színűvé válhatna a játék, most vajon erőt növeljünk vagy taut de a szerencsével jobban vadászok...

Az olyan épületek meg amik a szövetségek közti interakciót növelik külön hasznosak.
Az egész szervezgetés, írogatás tervezés a játék egyik eddigi legjobb része volt. Hosszú ideje semmi érdekesség nem történt már.
Közösen sokan együtt akartunk valamit elérni, szövitől minden mástól független ez egy nagyon jó dolog.
Erre eltelik egy kis idő és elkezdődik elsőként, h van aki állatot fejleszteni akar. Buzogánnyal megy de állattal. Szinte biztosan nyer.
Jönnek a következők, akik vadászásra használják a küldit, hiszen ilyenkor nehogy üssék már őket. Ált olyan karakterek akiket egyébként darálnak befelé.
A még szebb aki kitámad full felszerelésben leüt pár kisebb játékost és visszaöltözik buzogányra őt aztán nem illik támadni-neki áll följebb a ha a megtámadott szövitársait nem érdekli miben táborozik.
A következő a legszebb. Tervszerűen játékosok tevékenységét összehangolva klán szinten egy háborúban 5 percenként beütni a buzogányosokat. Lehetőleg úgy, h ne veszítsen azért túl sok Épt, hiszen mennek még rá.

Ez a küldetés az összefogással indult. A vége pedig az emberi kicsinyességről szól.
Nagyon nagy kár.
Dátum: 2009.02.03. 12:42:52
De azért a dönteletlenre öltözést ha rendesen küldit csinálsz be is lehet szívni.

A DAwn of fire tagjai 5 percenként jönnek a háborúban támadni a buzogányra öltözött játékosainkat.

Én amikor csináltam ezt a küldit nagyon élveztem. Szervezgetés, érdekes játék. De eltelik egy hét és már mindenki a tápot keresi benne hát hát...
Dátum: 2009.02.03. 11:53:09
Vannak még vicc emberek.
Bazor fia Borog az Imp-ből letámadja a kis játékosokat, majd beöltözik buzogányos vakítófényre, mintha küldit csinálni. Elmegy közben vadászgatni, fejlődik rendesen és hőbörög, hha visszatámadjuk amiért üti a szövitagjainkat, hiszen ő már átöltözött.
De azért biztos ami biztos alapon, nehogy valaki agyonverje buzogánnyal az állatot bekapcsolva hagyja...
Dátum: 2009.02.03. 11:41:42
Tehát szerezzenek tőlem 200 Lét lesz a küldi. Prénimos vagyok jól sejtem akkor, h majd kb 8-10 szint múlva lesz esélye erre valakinek?

Azaz a 3 szint körül befagynak a küldik drakinig????
Dátum: 2009.02.02. 23:39:42
A játék igy is nagyon drága más online játékokhoz képest.
Nem szabad egy ilyen újabb erősítést adni a köveseknek.
Dátum: 2009.02.02. 20:36:58
Miklós mikor lesz? És mit is fog csinálni?

Mert amikor az akkori top 2. háborúzó szövi is úgy döntött, h nem éri meg háborúzni és amikor azt látom, h több mint 500 óra múlva tudok támadni valakit...

Lehetne Jerikó egykori ötletét pl a háború tornyára alkalmazni: háború torony szinttől függő min LÉ-t zsákmányolni portyánként.
Ill hatására a békeszerződés nem okozná azt, h a játékosok is támadhatatlanok lesznek hetekig, hanem csak hadat nem lehet nekik üzenni.

Ne felejtsük el, a béke tornya befolyásolja az egyéni portyalehetőséget és a szövetségi háborút is. Tehát a logikus, h a háború tornya is mindkettőt befolyásolja.
Dátum: 2009.01.30. 16:10:31
A kronokompenzáció fejlesztésének lényege az lenne, h Lét fizessünk a gyorsabb játékért. De ennél nem lenne egyszerűbb, hha a térkapu pont és a sajtolás is mondjuk úgy működne, h 1 órán belül minden további használat csökkentett Lét eredményez? És választási lehetőséged adna minden alkalommal, nem pedig egy statikus szakértelemhez rendelés történne.

Ha ráérsz akkor visszanézel és kihasználod amennyire csak jól tudod, ha meg nem érsz rá akkor is amit csak lehet kihozol belőle.
Dátum: 2009.01.30. 16:08:56
Jerikó, az nem kérdés, hogy aki megteheti hogy óránként visszanéz az könnyű helyzetben van. De ez a topik pont arról szól, h amikor letelt az egy óra akkor ne kelljen visszanézned sajtolni turbót átpakolgatni és újra vadászni menni. És ezt megismételni naponta kb 5ször, mert annyiszor vissza kell nézned, h turbóval vadássz és sajtolj egy nap.

Jelenlegi rendszerben az teljesen jól elvan aki be tud lépni 5-6szor, kb ez a min. amivel mindent megtehetsz úgy ahogy kell.

Azért azt viszont ne felejtsük el, hh a térkapu pont gyorsan leléphető, egyszerre sokat lehet sajtolni stb stb. akkor csökkenni fog a játékosoknál órák hosszat náluk tartott Lé mennyisége is, nagy résztét mindig el tudják majd költeni. Azaz a másik örök gond, a már nem lehet rabolni probléma még súlyosabb lesz.

A tudatturbót én elválasztanám ezektől. Tényleg csak egy kényelmi szempont lenne ha azonnal át lehetne pakolni. És ezzel valamelyest a sajtolás is gyorsulna, hiszen vadászat közben is kiugorhat az ember sajtolni majd vissza, ez idő spórolás is lesz-persze meg kell fizetni Vp-ben az árát.
Ezzel kiegyenlítődnének kissé az esélyei annak aki néhány órát ér rá egyben azzal szemben aki pár perceket de sokszor.
Dátum: 2009.01.29. 15:46:43
Ha már szóvan arról mennyit is kell belépni, mi a szerepe a portyapontok és a cselekvéspontok maximumának? Csak egy határt adnak, ami után ha nyaralsz, sok pontot kapsz, de akár egy hosszú hétvége alatt is veszteség ér. HA vki lelépi az összegyült 1000 csp-t ugyanúgy nem fájna, mintha a 400at lépdelné lefelé. Igy is hosszú napok. Kb mint a lemaradás a levelezős játékokban. Lehet ha vki abbahagyja egy időre szivesebben kezdi újra, ha azt látja, reális esélye van a régi társaihoz becstlakozni pár hét után is.
Dátum: 2009.01.29. 15:46:27
Az egyórás időtényezők nagyon komoly gondot jelentenek. Van olyan játékosunk aki napi 2-3szer lép be összesen kb 2órát.
Esélye sincs kihasználni a térkapupontokat. Pechjére elsőkközt nekiállt a lélekfacsarásos bulinak, majd más munkarendbe került. És használhatatlan számára most már, mert nem tudja ide oda helyezni a turbót a vadászathoz és facsaráshoz, ill ha a 2. lényt majd este tudja lélekfacsarni.
Ez olyan hátrány ami jelenleg kiküszöbölhetetlen annak aki tényleg csak 2szer lépne be hosszabb ídőre és egy egyszer elkölteni a levadászott Lét.

A kronokompenzáció jeleneleg elég használhatatlan. Ha mindent amit felsoroltunk hozzácsapnánk, akkor is csak annyi történne,hogy kényelmi szempont és jobb tervezhetőség kedvéért sokan áldoznánk Lét, de pl messze nem lenne olyan durva mint a nagy favoritok, spektrális turbó ilyenek.
Ugyanakkor hozzátenném, ha a szintenként 1 perc maradna a kronokompenzáció nem fog megoldást jelenteni.

Van még 2 gond, amivel a kevésbé aktivak szembesülnek.
1. Bár a kenelben állatukat tudják már fejlesztgetni páran, aki csak ritkán lép be de használni akarja a jószágot a morált jó sok LÉvel kell, h szinten tartsa. Sok közepes-kisebb játékos ezért nem is használ a harcokban állatokat.
2. Ezeknek a játékosoknak a portyapont kihasználatlan. Egy eleve gyengébb játékos aki ritkán kerül géphez töredékét hasznosítja a kapott portyapontoknak és egyébként sem túl nagy hatásfokkal.

Erre a 2 gondra megoldás nyújtana, ha lehetne az ÖV mintájára barátságos portyázást is folytatni. 1 portyapontért vmi minimális 1-3 morál növekedést lehetne kapni. Aki aktivan portyázik az nem fogja ilyenre költeni a pontot, aki viszont békésebb játékot játszana annak lehetősége nyílna állatot tartani beleölt fenntartási költség nélkül.