Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BaalCain

Dátum: 2010.03.25. 17:11:31
Egy kényelmi funkció lehetett volna az állatok felvidításának a % beállítása.
De erre kiderült, némi alapszintű felhasználói ismerettel, egyszerű sormásolással megoldható, tehát mint írták a döntnökök, miért fejlesszék ki?

pedig mintha az ilyen ide másolok- oda másolok dolog sem lenne teljesen ok a végzetúrban, de egyenesen föntről jött az áldás erre is.

Érdemes pár dolgon elgondolkodni amit Nasd írt. Vannak akik fizetni készülnek olyan kényelmi opciókért amit mások megoldanak otthon hobbiból. Biztos minden rendben egy rendszerben ami így működik?
Dátum: 2010.03.25. 16:45:40
Egyébként történt már a "mikortársadalomba" sokkal durvább beavatkozás is: a KH

Amiből a magasabb szintű lélekeszívó karik nagyságrendekkel jobban jöttek, mint bárki főleg, h hónapok teltek el mire a Lé szívás ellen védelem érkezett.

Messze nem lenne ilyen drasztikus beavatkozás senkinek hha érkezne pá új kari.
Vagy rakjuk őket rögtön a kristály hordába, úgy már nem is olyan rettenetes hír, hanam mérlegelendő célpont?
Dátum: 2010.03.25. 16:40:48
Jónak tartom az induló ötletet, kipróbálom ha normálon megy-gyorsra nincs idő.

A kari átvitelről meg... Ne gondoljuk már, h hirtelen százával rohamoznak meg minket majd az új karik. Ez egy nyeremény, vmiben a legjobbaknak. HA a szövi eredmények is számolnak, akkor lehet csak tényleg akár százas nagyságrendű a győztes tömeg, egyébként 2 tucatnyiról van szó 3 világon elosztva.

Ha nem lesz gyorsított tempó, akkor meddig is lehet eljutni 50. szintről 3-4 hónap alatt? ha vki 4 naponta döngetne feljebb akkor is csak a 80. szint lenne. Ez maximum egy erős második hullámba való bejutást eredményezne, közeben pedig nekünk is telik az idő.
Nem feltétlen lenne olyan vészes, de lehetőséget adna.

Ugyanakkor ami biztos, egy új játékos nem fog topba jutni, esetleg mint szövitag. Mindenki egy újabb karit hozna olyan szerverre ahol már játszik.
Dátum: 2010.03.24. 21:34:59
Miklós nem akarjátok a szenvedő népet kárpótlásul pár tortával jutalmazni?
Minden nap amikor nem ok valami egy torta
Mivel elmondása szerint nem volt viszoknak karija v2n és tudtuk, h elég ráérős éve van felajánlottuk neki egy játékot abbahagyó társunk karakterét.
Egy ideig játszott is vele, majd végül építő rabszolgát nevelt belőle-pl alap 50es konsti-, vándorolt haverjaihoz építkezni, majd visszatért hozzánk.

Egyik nap felírja a fórumra, 44 perc múlva jön ki a vadászatból nem ér rá kezeljük a kariját. megad minden adatot és h miket fejlesszünk neki, mint írja júni 20ig nem lesz.
Majd másnap belép és számonkéri a szövin, h lefosztották és senki nem fejleszti a karaktert és kilép. Mintha bárki kötelessége lenne belépdelni másokhoz. Némi heves szóváltás volt, mint a fenti levél is mutatja, visszaadta a karit és azóta is szórakoztat minket leveleivel.
Dátum: 2010.03.14. 17:36:23
Nem enged vadászat kvízt megoldani.
Dátum: 2010.03.03. 18:50:58
Nem lehetne megoldani, h a vadászat ikon ha nem vadászok ne legyen piros?

Rohadtul zavaró
Dátum: 2010.03.02. 17:10:14
valamit kezdeni kell a csataleírásokkal. A fehér betűk közt a megmaradt rikító színű sebzés, krittek ilyesmik teljesen elvesznek. a 2. 4est ütöm de majd megvakulok.
FF

sry, ha vki már írta, átolvastam mindent nem láttam
Dátum: 2010.03.02. 16:34:48
A háború/kapitulációnál nincsen tagolás, eléggé egybemosódik az egész. MAjd éjfél után még jobban... és semmit sem pedig a háborús archívumban nincs keret a tartalom körül, kicsit lóg a levegőben az egész
Dátum: 2010.03.02. 13:02:39
Nekem tetszik az összeállítás és gyors betektintés alatt nem találtam egyéb hibát.
FF alatt számottevő lassulást sem érzek.

Mindent összevetve azért sajnálom, h egy hónapos munka volt a kivitelezés. Lehetett volna mindez valódi játékfejlesztés is.
Dátum: 2010.02.04. 17:56:46
Mindent összevetve jól sikerült a fejlesztés. Úgy vélem sokaknak hasznos és mint a hszekből is kitűnik pont azoknak nem akik eddig is a ppjüket jól el tudták költeni. Tehát egy fontos fejlesztési cél megvalósult, aki nem költötte el a ppjét mostantól megteheti.
Nekem jónak tűnik a jutalmazás rendszere is.

Valóban taktikai tényező is lehet, h megismerjük egymás szakijait aki inkább titkolná megkapta rá a lehetőséget.
Mától kalandot is lehet találni benne.

Pár javaslat, eddigiek szemezgetve:
-barátságos portya kiterjesztése a 15% alá, illetve a saját hordára.
- a kristálykorsónak lehetne több kp adni ezek után
-új aréna szint ahol lehetne kihívogatni
Dátum: 2010.01.19. 22:15:23
Alapvetően Miklós ötletén gondolkozunk tovább. Gyanítom szerinted az sem illik a játékrendszerbe.

Szerintem meg lenne értelme egy olyan háborúnak IS ami vmilyen formában a szövik teljes erejét mutatja meg. IS.

Amit én vázoltam az leginkább a TF torony háborúinak a mintájára készült.
Dátum: 2010.01.19. 21:57:42
Lehetne egy pl 3 fordulós harc. Mindíg a hadüzenet utáni nap kezdődne, déli és éjféli körökkel. fullos értékű karikkal, ahogy jelentkeztek vagy ahogy éppen kinéznek a forduló pillanatában.

A szöviknek 2 csapatot kellene alkotni, egy védőt és egy támadót. Az győz akik többször átjutottak az ellenfél védelmén.
A mindkét szövi támadói a másik szövi védőivel harcolnának csak.
Itt már lehet taktikázni, sokkal jobban.

Mellé
- egy karakter 1 periódusban csak max 5(3) harcban vehet részt. A sok lúd legyőzheti a disznót mert ő már fáradt
- mind a támadó, mind a védő csapatnak lehessen segítő kézért beáldoznia karaktert.
Jocó támadó csapatban van, de nem harcol és cserébe minden tulajdonságának 10%át megkapja az összes többi támadó- és itt már igencsak számítana Joccó egészsége is! valamint pl megszerzett aukciós tárgyak...

A győzelem pontok nem háborős bónuszt adnának ( nagyon jó ötlet nem tudom ki vetette fel)
A győzelem pontok mellé pedig lehetne számolni a vereség pontokat is, ami bónuszt adna a későbbi harcokban. És mind a győzelem, mind a vereség pontok száma pedig hetente csökkenne valamennyivel.
Dátum: 2010.01.19. 21:19:25
Miklós ötlete egy nagyon jó viadal lehetőség, ahol a szövetségek megmutathatják teljes erejüket.
De ez nem egy addig bevált izgalmas háború.

Javaslom teljesen párhuzamosan maradjon meg a mostani és ez az újdonság.-alapvetően így volt vázolva a találkozón is, a kettő együtt futna.

HA csak 48 óránként vagy akár 24 óránként lenne egy ilyen csata, akkor valószínűleg izgalmas kihívásokat keresnének a népek. De így csak egy olvasni valót kapunk amit 2 kattintással meg lehet oldani.
Szükség van a régi rendszer taktikázására, küzdelmére is. Önmagában ez az ötlet bár megold gondokat, nem lesz olyan izgalmas, mint ami egy jelenlegi háború simán lehet.
Dátum: 2010.01.08. 11:27:34
Olyan fejlesztés ami direkt a topot támogatná szerintem sincs túl sok. Csak ami van annak hibáinak kijavitása történik amikor látványossá válnak és igy nekik mindent többször kell megcsinálni.

Viszont a legtöbb ami bevezetésre kerül és vkit súlyt az a fellegek közt élő pár játékos ötleteként merül fel, addig terjesztik az igét amig az Olümposzon is meghallják.
Gyanítom ez is erősen hozzájárul, h a játékosok nagy többsége ferde szemmel néz a topra, valamint az, h erősen eltérő játékkörnyezetük, v1 alapú szemléletük furcsa látásmódot eredményez.
Legrosszabb: ha fejlesztésnek vesszük, h nincs több küldetés akkor ez. Ha nem akkor az állatok többszörös buherálása.

Legjobb: kalandok és a hozzájuk kapcsolódó új tárgyak
Dátum: 2010.01.06. 10:31:41
Énekelhetünk mi bármit.
külön topikokban kifejtjük, mi a lehető legrosszabb megoldási módja egy-egy problémának és Miklós természetesen azt akarja bevezetni.

ezerszer megírtam: a kérdés feltevés determinálja a választ. Miklós kizárólag azt kérdezte meg és úgy a kérdőívben amiről már döntést hozott, mindegy mit írtunk a fórumon.

Elterelted a szót az ujjalmutogatással, de:

Kérdezd meg Miklós akarnak-e szövikalandot a népek, nagyobb összefogásra lehetőséget a szövetségen belül. Hidd el itt egyértelmű választ fogsz kapni.
Ne pedig ezekkel az álfejlesztésekkel kápítsd a népet.

Érdekes lenne átgondolni milyen aránya is volt az elmúlt másfél évben a valódi fejlesztéseknek a csiszolgassunk valamit mert elb*tuk rendszabályozásokhoz képest.
Dátum: 2010.01.05. 20:47:23
Miklós, saját bevallásod szerint azt írtad az epikus topikban a kis kariknál lévő epikus tárgyakról, h:

"NEM BEFOLYÁSOLJA A JÁTÉKEGYENSÚLYT" ,

Ehhez képest kicseszel egy csomó közepes-kis karakterrel-mielőtt a vádaskodás indulna megjegyzem engem nem érint.


Jó lenne ha energiádat a sokakat érintő dolgok felé fordítanád. Olyanokat lehetne megemlíteni amikről már egy éve is írtál: szövikalandok. Amiért könyörgünk: háborúreform.

És ami mindennél fontosabb lenne: ha holnap beteg leszek egy hétig ne kerüljek hátrányba, oldd meg valahogy, h NÉHA LE LEHESSEN ÁLLNI. Ha nem teszed előbb utóbb mindenki aki vmiben az élmezőnyben küzd idővel vagy töröl vagy mások segítségében fog bízni...
Te minden játékban hobijátékos voltál, nem az élmezőny. Nem érted mekkora a verseny, a küzdeni akarás. A játékban lévő fix erőforrások(kamra,térkapu, küldik) elvesztése pihenéskor akkor is hatalmas hátrány, hha feltesszük, h pl minden számodra hasznos forrásod 0 állt amikor leálltál pihenni.
Ezt old meg nekünk és sokkal könnyebben fogjuk kezelni, h havonta újjászervezed a játékot.
Dátum: 2010.01.04. 11:31:52
Ebben a játékban önmagában az, h milyen szintű vagy nem számít. Aki erre nem jött rá az igen csak nézheti magát a toplista élén és olvasgathatja a szép piros csatáit
Dátum: 2009.12.27. 21:37:43
Alacsony szinten nincs olyan nagy jelentősége a spektrálisnak. Ha pedig magas szintű és fejlesztened kell-és azért fejleszted mert portyához nem vagy aktív- akkor megkockáztatod, a nagyobb Lé veszteséget is vadászat közben.

Ha mindenképpen vadászol hasznos lehet a szerencse is és lényegesen nagyobb eltérés, h 25 Lés szörny helyett 130Lést kapsz minth a spektrális növeli +3 Lével mindig amit viszel. ÉS a szerencséért építve bármikor elköltheted a Lét kis adagokban is akár, nem kell sokat összevárni, valamint kaphatsz akár használható szövibónuszokat épületeket ha sikerül beépítened magad valahová.

Tehát én akkor húznék magasabbra spektárlis szinteket hha már nem jelent különösebb erőfeszítést a köv szaki szint összegyűjtése. Érdemes pl a küldi Léket olyanra költeni amihez sokat kell gyüjteni és általában is érdemes a küldikre ráfeküdni.