Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Damage

Dátum: 2010.01.25. 15:30:45
Ha pontrendszerbe működne a háború, akkor akármit be lehetne mellé még vezetni.
500 pontért mondjuk - amit meg lehet szerezni 300-800 háborúból - kaphatnál egy whatever csarnokot vagy tornyot, vagy amit szeretnél.
A lélekkút-töltés, mint jutalom, súlytalan. Persze, hogy vannak, akiknek jól jön, de idővel ők is érzékelni fogják, hogy elértéktelenedik...

Ráadásul ezzel a módosítással nem lenne kizárva a lehetséges jutalmak közül.
Dátum: 2010.01.25. 13:55:57
Tekintve, hogy a jutalom nem fix jutalom (mint például a X LE mindenkinek), hanem egy meglevő hatás erősítése (lásd a példákat, 1-2 nap HT, ilyesmik), nem látom, hogy borogatná a dolog a játékegyensúlyt.
De a jutalom persze akár arányosítható is a kiosztott sebzéssel... bár szerintem abszolút felesleges.
Dátum: 2010.01.25. 13:31:30
A lélekkút-töltés simán integrálható, mint választható jutalom a többi hasonló módon, direkt nem kifejtett bónusz mellé.
Dátum: 2010.01.25. 12:36:26
Ariel,

Neked is ajánlom a linket, amit az előbb másoltam be.
Jerikó alapötlete a régi háborús rendszerre épül, csak éppen a jutalom a vesztes által kiosztott sebzésből számolódik.
Ezzel a módosítással nem lenne értelme gyengéket farmolni ÉS komolyabb jutalmazásban részesülnének az egyenlő súlycsoportban vívott háborúk.
Dátum: 2010.01.25. 12:23:46
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,290.420#hsz422
Dátum: 2010.01.23. 23:11:41
Hordabónuszotok még így is eltörpül a gyémántok játékegyensúly-borogató, átgondolatlanul táposra tervezett hordabónusza mellett...
Dátum: 2010.01.22. 13:21:56
Erre már írtam alternatívát, de nem csodálom, hogy elveszett
Deklaráláskor le kell menteni, hogy hány emberből áll mindkét szövi.
Utána kilépéskor/katakombába meneküléskor megvizsgálná egy szkript, hogy adott szövetség tagjainak hány %-a lépett már ki vagy menekült katakombába (vagy akár láthatatlanságba). Bizonyos százalék felett adott szövetség automatikusan kapitulál.

Vélemény?
Dátum: 2010.01.22. 10:59:01
Az ilyen szuper hozzászólások nagyon segítenek ám.
A háborús reformnak nem abból kellene állnia, hogy a régi - hibáktól hemzsegő - rendszer mellé bevezetünk egy szövetségi bajnokit.
Aki szerinted demagóg szemét módon sír (többek között én is), azért teszi, mert azt szeretné, ha a régi rendszer hibáit javítanák ki.
Az, hogy bekerül-e mellé egy szövetségi bajnoki vagy sem, tökéletesen lényegtelen. Kerüljön, akár kettő is.
Én egy online játékra regisztráltam, nem egy levelezősre.
Én normálisan akarok háborúzni/portyázni, nem pedig 48 óránként, humán beavatkozás nélkül.

Az opció, amit favorizálsz helyben hagyná a régi rendszert, minden hibájával együtt.
Akkor mire is lenne reform a reform?
Remélem bold és lehülyézés nélkül is megérted...
Dátum: 2010.01.21. 19:01:53
És mi van, ha már a hadüzenet előtt ott van valaki, mert éppen nem ér rá napokig, beteg vagy elutazik?
Ha megengedjük, hogy katakombába vonuljanak, akkor ugyanott vagyunk, ahol eddig is - az építőrabszolgák elmehetnek a katakombába a háború végéig, csak deklarálás előtt kell elbújniuk.
A katakombázó tag esetén tíltott háború elég nonszensz.
Érvényesüljön ugyanaz a szabály (vagy szigorúbb).
Dátum: 2010.01.21. 18:51:28
Automatikus kapituláció kell amennyiben adott szövetség valahány százaléka kilép vagy katakombába megy a deklarálás után.
Bonyolult? Nem az.
Legyen mondjuk 50% (hasraütésszerűen).
Egy átlagos, 20 fős szövetségre deklarál valaki. 10 ember mehet katakombába/levesbe legfeljebb, ha 11 megy, már kapituláltak is.
Természetesen a támadó félre is érvényes a szabály.
Dátum: 2010.01.21. 11:57:25
Azért a zafír bónusz nem merül ki a gyorsabb regenerációban!
Az 5% sebzéscsökkentés variból és közelharcból elég szépen szuperál magasabb szinteken is.
Egyedül az állatsebzést nem csökkentik, de mivel az állatsebzés meg lett reformálva, így nincs is miről beszélni.
A zafír bónusz feltápolódott igazából, nem elértéktelenedett.
Dátum: 2010.01.20. 16:34:20
Az a problémád, hogy háborúban mindenki 100%-os.
A nagyon nagy többség számára ez a háború egyik fontos előnye.
Milyen választ szeretnél még (és egyáltalán mi volt a kérdés)?
Dátum: 2010.01.20. 15:54:48
De ez ellen még lehet védekezni (segítő kéz, láthatatlanság, védelem itala, akármi).
Ha a toplista 1 helyezettje megtámad valakit, aki a 27. oldal alján ül, szerinted mi lesz a végeredmény?
Dátum: 2010.01.20. 14:16:31
Csekkold ezt légyszíves...
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,290.215#hsz215
Dátum: 2010.01.20. 14:12:52
Nem sikerült megfognod a lényegi mondanivalóját mondandómnak.
Ha a két rendszer tovább működik majd egymás mellett, akkor mi - gonosz RSZNYT -, és még pár nagyon gonosz háborús szövetség biztos, hogy a régi rendszerben fogunk továbbra is háborúzni vagy farmolni - ahogy tetszik. Azért, mert az számunkra kellő élvezetet nyújt, míg ez az alternatíva nem. Ez károkat fog okozni az elszenvedő szöviknek.

Szerinted akkor megoldja akkor az új rendszer a régi problémákat?

Esélye lesz visszavágni a "taktikátlanabb"/"nem annyira aktív szövetségnek" a farmerek ellen? Nem biztos(!), de ha mégis, akkor is csak erkölcsi győzelmet szerezhetnek (és még több normál hadüzenetet).

Nagyon örülök annak, hogy hypeolva vagytok, mert így ti lesztek a legerősebb "szöviolimpiás" szövetség, de ez még nem szentesíti szerintem a fejlesztést...
Dátum: 2010.01.20. 13:34:36
Ha a két rendszer ugyanúgy működik egymás mellett, és én mondjuk farmolok tovább a régivel, akkor az új fejlesztés egészen pontosan mit szolgál?
Kevésbé fog fájni a farmolt szöviknek, hogy farmolják őket? Nem hinném.
Esélyt kapnak a visszavágásra? Visszavághatnak és semmilyen kárt sem tudnak okozni!
Ez egy szövetségi háború reformnak indult kezdeményezés, de végül eljutunk oda, hogy szövetségi olimpia lesz belőle.
Ami nem rossz ötlet, de nem háborús reform.
Dátum: 2010.01.20. 13:02:24
Ha senkit sem fog kár érni, azzal fájdalommentes lesz a farmolás, ráadásul teljesen érdektelen tény lesz, ha az ember szövijére rádeklarálnak.
Izgalmasan hangzik, nem?
Dátum: 2010.01.20. 12:25:57
Esetleg megindokolnád miért?
Lehet értelme is lenne a hsz-ednek...
Dátum: 2010.01.20. 09:55:41
Ha a bajnokin igazságtalannak tartottad az utolsó kategória dinamikus szintkorlátját, akkor ezt a rendszert, ahol bárki üthetett bárkit miért nem?
Elmondanám, hogy miért, de mindketten tudjuk.
Megértem Ariel indokait, a manakonstrukciós kiesés és a KH miatt nem ad le kezet.
Ez viszont nem a rendszer, hanem a csekély jutalom hibája.

Van egy alternatív javaslatom...
Mi lenne, ha nem lélekkút-töltés lenne a jutalom?
Mi lenne, ha egy pontrendszert vezetnénk be, ahol a győzelem bizonyos mennyiségű pontot érne.
A pontérték nem a lélekkút nagyságától, hanem a háborús csaták számától és a vesztes szövetség háborús győzelmeinek számától függene.
Miért jó ez?
A csaták száma miatt az azonnali kapitulációval élő szövit nem éri meg támadni.
A háborús győzelmek miatt a háborús szövetségek inkább egymásra kacsintgatnának, mintsem a kisebb, háborúban nem érdekelt szövetségek felé.

A szervezett pontokból utána ideiglenes bónuszokat lehetne vásárolni. Hatásokat, melyek adott szövetségre érvényesek, valamilyen ideig. Pontos részleteket szerintem nem kell mondanom, mindenki ki tud találni ilyen dolgokat.

Pár apró módosítás kell még a háború meglevő rendszerébe, mint például:
- segédkéz hatásának fokozása
- a tömeges katakomba/kilépés járjon azonnali kapitulációval bármelyik fél részéről bizonyos arányok felett.
- pihenés módosítása háború alatt (opcionálisan)

Szerintem...
Dátum: 2010.01.19. 16:08:14
Azért nézz körül a toplistán légyszíves ilyen kijelentések előtt...