Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Baraty

Dátum: 2025.10.06. 15:14:54
Az éles város holnap 10-kor fog indulni. Két változtatás van a teszthez képest:
- kicsit még csökkentettük a lélektégla árát.
- a játékos kiválaszthatja, melyik tulajdonságot akarja fejleszteni amikor téglát vesz. Ez a tulajdonság úgy fog fejlődni, mintha rajta lenne a specializáció.
Dátum: 2025.09.17. 17:22:31
Bekerült egy apró funkció, a beállítások oldalra beraktunk egy checkboxot, amivel be lehet állítani, hogy azok a tárgyak, amik valamelyik öltözetben vannak, ne jelenjenek meg az aukciós házban és a lélekkufár->eladás oldalon.
Dátum: 2025.09.15. 11:08:10
Holnap 11-ig tart a tesztidőszak, a beletöltött LE-t és őskövet 12-től lehet majd visszakérni, egyben vagy részletekben, max 1 hónapig, amikor aki addig nem vette át, automatikusan beíródik neki.
Dátum: 2025.09.10. 10:13:34
Javítottam a tojáskeresést, most már működnie kell a számlálónak.
Dátum: 2025.08.15. 11:14:46
Megcsináltam hogy a vallási központ kikapcsolható legyen.

Az eseményekbe be fogom rakni azokat a csatákat is, amikor téged támadtak, és a csatalistába is a szintet ill. a név szerinti támadást.
Dátum: 2025.08.13. 10:37:20
A tesztnek nem lesz vége a landragór előtt.

Egyébként a lélekenergia visszaadás a teszt után úgy fog kinézni, hogy egy gombbal lehet visszakérni, vagy egyben, vagy részletekben (egy kattintással a huszadát), de csak egy adott ideig, aki nem veszi át egy hónapig, annak automatikusan beíródik a következő belépéskor.
Dátum: 2025.08.11. 15:16:26
Sziasztok!

Lassan végéhez közeledik a tesztidőszak, mindenkinek köszönjük az eddigi visszajelzéseket.

Az eddig felmerült, dolgokról egy összegzés:

- kevés kaja/kevés tégla/kevés lakos: Ezen most ebben a pillanatban nem tervezünk változtatni, de később rakni fogunk be relikviákat amik ezekre adnak bónuszt
- drága a tégla: valamelyik nagy eventbe rakjunk be relikviakuponból fejleszthető relikviát, ami a tégla LE költségét csökkenti
- vallási épület kikapcsolhatósága: ezt meg fogjuk csinálni
- túl sok katona (élelemfogyasztás miatt): ötlet: vissza lehessen konvertálni őket sima lakossá, de nem egy az egyben, hanem pl 2 katonát 1-re
- harci animáció telefonon: ez javítva lesz

Ezeken kívül is várjuk az ötleteket, észrevételeket, de a terv az, hogy a hónapban lezáruljon a tesztidőszak.
Dátum: 2025.08.07. 14:36:06
Bekerült pár változás:
- Kémkedés oldalról is lehet támadni
- Szűrő a támadás oldalra ahol lehet nálad gyengébb/azonos erejű városokat is keresni
- a harci erőt pontosítottam, és ha van sebesült, jelzi a program azt is, hogy mennyi az aktuális harci erő, és mennyi az elméleti max
- a toplistába és a támadás oldalra is kirakjuk a harci erőt (ennek kell egy kis idő, amíg befrissül)
- apróbb grafikai fixek a csata megjelenítésében (a mobilos válozat még hátravan, ott tudom h még rossz)
Dátum: 2025.07.31. 10:32:14
Próbáljátok meg most.
Dátum: 2025.07.30. 15:48:19
Nem minden infót kapsz meg a kémkedésnél, százalékos esély van rá, hogy megkapod az élelmet, unobtániumot, vagy a mágus/berserker/harcos -ból valamelyiket. Ahol nullát ír, azt a dolgot kikémlelted, de nincs a célpontnál. Ahol üres a sor, azt nem sikerült kikémkedni.
Dátum: 2025.07.30. 13:16:00
Bekerült pár változás:
- Naponta (a teszt alatt 8 óra alatt) csak 5 csatát lehet indítani
- Ugyanarra a városra 24 óra alatt (a teszt alatt 8 óra alatt) csak egyszer támadhatsz
- Az építési költségek alacsonyabbak lettek: 10, 30, 90, 270 helyett -> 10, 30, 60, 100, 150, 210 stb (akinek az alacsonyabb költség miatt kész lett épülete, annál a következő frissítésnél fog befejeződni az építés)
- Az építési kút által adott téglák megváltoztak, első szinten 1 tégla, másodikon 2, harmadikon 4, azutána következő szinteken: 6, 9, 12, 16, 20, 25, 30, 36, 42, 49
- Bekapcsoltam a zsákmányszerzést a csaták alatt, most már lehet élelmet és unobtániumot rabolni. A győztes csatákért harci TP is jár. (erről pontosabb infó még nincs, kidolgozás alatt)
Dátum: 2025.07.24. 18:19:00
Piac: A tesztidőszak alatt nem lehet venni benne semmit. (a gombon hover-re meg is jelenik ez a szöveg)
Rejtekhely: Szint*80 élelmet és szint*5 unobtániumot véd le jelenleg, beraktam az épület leírásához a konkrét értékeket. A rejtekhelyre nem kell dolgozót berakni, anélkül is működik, de egyelőre nem kapcsoltam ki azt a blokkot, mert különben nem tudná kivenni belőle a dolgozókat aki eddig berakta.

Par eszrevetel a csatarol.


1., 4.: Ezekre lesznek limitek, a héten berakok valami egyszerűt, de a pontos részletek kidolgozás alatt
2., 3., 5: Ezek javítva lesznek

Es annak ellenere hogy van harci egysegem a korhazban a harci erom kijelzese nem valtozik sehol.
Sot hiaba van valaki a korhazban a kovetkezo csataban ugyanugy harcol mintha semmi baja nem lenne.


A kórház is bugos.
1es szintu 2 dolgozo volt benne megis meggyogyitottak 4 serultet egyszerre.


Ezeket megnézem

A város szintje mi alapján változik?

Egy képlet mondja meg, ami az épületek és az összlakosság alapján számol

A csata zsákmányra ránézek.

Meddig tart a teszt időszak

Addig amíg szükséges

És ha valakit kikémlelek, miért nem tudom ott rögtön megtámadni ??

Felírtam h rakjak oda is támadás gombot.

Amire nem válaszoltam, azokról sem feledkeztünk el, ami az város működésével kapcsolatos (miért úgy működik/lassú/túl táp/stb.), az átgondolás alatt van.
Dátum: 2025.07.10. 15:15:32
Szolgálati közlemény:
23.-ig csak mérsékelten leszek számítógépközelben, ezért akinek 23.-nál korábban járt volna le a városban a védelme, annak kitoltam addig. (A csatával kapcsolatban is biztos lesz pár visszajelzés)
Dátum: 2025.07.09. 09:42:09
"Mint írták fentebb, a város továbbra sem elèrhető se gèpen, sem telefonról"
Javítottam.

"Most a fejlecben valoban kijelzi hogy a katonasag is fogyaszt elelmet Élelem 20 / 50 (-12). De valojaban meg mindig nem vonja le."
Ok, kösz a visszajelzést, utánanézek.

"De mi van elotte? Akinek nincs egy kikepzett egysege sem azt lehet majd tamadni?"
Jelenleg úgy van, h a város alapításától kezdve van a 60 nap, ha az alatt sem fejleszt ki sereget, attól még lehet majt utána támadni.

"Amit esetleg meg hianyolok vagy nem talalok hogy hol van kijelezve a sajat varosom harci erossege. "
Ezt majd beapplikálom valahova.

szerk:
- a harci erősséget beraktam a saját adatlapra.
- már a katonaság élelemfogyasztását is levonja.
Dátum: 2025.07.08. 16:18:03
"Az építendő épületeknél jó volna, ha ki lenne írva a téglaköltség is."
Kész

"a berserker (gondolom akkor a katona es a magus is) nem csak hogy nem foglal helyet a lakoparkban de nem is eszik..."
A lakóépületben nem foglal helyet, de kaját ennie kellett volna, ez hiba volt, javítottam.

"A vedopajzs csokkenese kicsit bugos. Nem 3x sebesseggel fut hanem normal idoben."
Alapesetben 60 napig tart a védőpajzs a város létrehozásától kezdve, itt egyszerűbb volt ha ezt az időt harmadolom, mintha berakok egy 3x-os mechanizmust.

"A valosagban ha 2 dolgozo van benne akkor napi 2nek noveli a szintjet 1el"
Ezt javítottam, de a képlet kicsit bonyolultabb, nem tudom h be lehet-e sűríteni egy pár soros leírásba. A lényeg, h ezekben az épületekben van egy termelékenységi szám, ami a bent levő munkásoktól, az épület szintjétől és egyéb módosítóktól (pl éhínség) függ. Ezt oszjuk szét aszerint h milyen fejlettségi szintű katonák vannak az épületben, tehát pl lehet hogy egy 2. szintű katonát 3. szintűre fejleszteni 1 napba telik, de ha van két 1. szintűd, akkor mindkettőt felnöveli egy nap alatt 2. szintűre

"kémkedés"
Itt nem jelent meg a lista a kémkedhető célpontokról, ezt javítottam. Egy kémkedés alkalmával alepesetben 20% van, hogy megjelenik egy "információ", ami lehet katonákra vonatkozó, sebesültekre, unobtániumra, élelemre, stb. Tehát kezdetben valószínűleg két egymás utáni kémkedésnél eltérő dolgokat fogsz látni a célpontról.

"piac"
A 4. szintig városhoz köthető dolgok vannak, a 4. szinten vehető 2 csp, az 5. szinten egy apróbb táp, amit majd felfedeztek, de szívesen várunk ötleteket, hogy ti mit szeretnétek.
Dátum: 2025.07.04. 16:15:39
Frissítettem az előfeltételeket, most már jónak kell lennie kiírásnak.

Razor:
Igen, egy 3. szintű épület építésének előfeltétele, h legyen 1. szintű palotád, 4. szintűnek 2.-es palota, stb.
(legalábbis ott, ahol nincs ennél erősebb előfeltétel, pl a katonaság épületeknél x. szintű épületnek x. szintű palota az előfeltétele)
Dátum: 2025.07.02. 16:51:33
Ha az élelem melletti +6 -ra gondolsz, az a következő frissítésnél bekövetkező változást mutatja: 12 lakosod van, azok megesznek 12 kaját, 18-at termel a malom, a következő frissítésnél 6-tal nő a kajád.
Dátum: 2025.07.02. 14:20:18
Átrendeztem kicsit a mentés gombot, most már elvileg ott kell lennie mindig a képernyőn amikor változtattok valamit.
Akinek még gondja van vele, az ÜSZ-re írja meg, ha lehet azzal együtt, h milyen felbontást használ, milyen böngészőt, pc-n v telefonon nézi, stb.
Dátum: 2025.06.30. 16:31:05
Ma éjféltől a lélektéglák tizedannyiba fognak kerülni mint most.
Dátum: 2025.06.30. 15:34:42
Javítottam.