Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Darah

Dátum: 2010.01.23. 12:54:37
Az új rendszer meg felcsinosítod magad, jelentkezel, majd ha erre jársz megnézed a csatákat alapon menne, iszonyú izgalmakat és interaktivitást kínálva-követelve.
Az pedig te is egyetértettél, minden, csak nem játékélmény.
Pár óra alatti háborúból semmi sincs.
A két elképzelés abszolut üti egymást, a rövidség, és az aktivitás.
Dátum: 2010.01.23. 12:32:33
Néhány óránál?
Azt hogy oldod meg?
Amikor egyetlen kinullázódás három óra hosszára rejt el egy karit?
Dátum: 2010.01.22. 21:00:31
Sehol.
Majd ha szövetségben leszel, és felépítitek a kémgömböt, akkor ki tudod kémkedni.
Dátum: 2010.01.22. 19:20:46
Idézet: Prisma - 2010.01.22. 18:57:02
Általános megjegyzés: Miklós láthatóan nem vevő a jelenlegi rendszer foltozására, így nagy valószínűséggel felesleges ilyenről beszélni.

Konkrét észrevételek:
A javasolt rendszer ellentmond két alapelvnek is:
- "A háború ne ültesse több órára vagy extrém időpontokban (hajnali 2) gép elé az embereket" (ezt ráadásul te vetetted fel, Jerikó, egyébként nagyon helyesen). Ha több, mint egy napig tart, akkor ugyanúgy éjszakázni kell, mint most.
- "Az aktivitás ne legyen büntetve". Ezt Dozer már régóta feszegeti, mint ahogyan én is. A normál portyarendszerbeli támadás, főként háború esetén nem más, mint karakterrongálás. Ha az új rendszerből nincs kivéve a TP, és LE kapás, akkor felesleges időpocsékolás a fejlesztés.


Na most... én nem értek valamit, vagy itt megint ellentmondás van.
Ne kelljen a gép előtt ülni, de úgy hogy lehet aktívkodni is?
Ha aktívkodás van, akkor mégiscsak valami gépféle közelében kéne lenni, nem?
Ha nem kell gép előtt ülni, akkor mi számít aktivitásnak?
Hogy megnézzük a végén, hogy volt nyolc csatám, kaptam kétmillió TP-t?
(nem, nem kötözködöm, értetlenkedek. )

Ha a régi rendszerhez nem nyúlunk, csak az újat kéne kiötölni, Dozer alapjavaslatai kiválóak, ki kellene dolgozni.
De ha egykattra menő lesz, és szintkorlát nélküli, akkor tökéletesen mindegy mit agyalgatunk itt.
Dátum: 2010.01.22. 18:43:14
Jeriko, tetszik amit kiötleteltetek.

Ami nem, az a felfelé TÖ-SZÖ figyelembevétel is a jutalompontokért.

Ezt a TÖ-SZÖ-t szintfüggetleníteni dolgot el kellene felejteni, igen ritka kivételtől eltekintve (nekik más céljaik vannak) mindenki a környezetéhez akar erős lenni. Ha ezt kiiktatod, ismét ott vagyunk, mint a játék első pár hónapja után, hogy de akkor mi a fenét játsszon az első 150 utáni ember, ha legnagyobb már nem lehet?
Ha még a felfelé ütésnél is TÖ-SZÖ-zünk, akkor gyakorlatilag abszolut randomizáljuk a háborút, egy 10-10-re szimulált ellenfélnél ennek szerencsejáték jellege lesz, és nem stratégia.

A gyengébbek ütésére talán elegendő fék, hogy a jutalom a kapott sebződéstől is függ,
Persze ez csak szerintem.

Kérdésem persze azért még van.
Mi akadályozná meg a lebeszélt "tápoljunk együtt" háborúkat, így a jutalmak fényében?
Most te vetkezel neki, három nap múlva én, és mindenki boldogan bónuszol.
Marad-e a TP kapás és a LErablás része a dolognak?
Dátum: 2010.01.22. 15:49:44
"Ez nagyon kényes matematika... Függ attól hogy hány ember van katakombába, hány tagú a szövetség, mennyi győzelmet szedtek össze..."

Nem a háború előtt két héttel bementekkel együtt természetesen, hanem mondjuk a támadó félnél a háborút megelőző három napban és a háború alatt.

Igen, kényes matematika lenne, lehetne osztani, szorozni, hogy hány embert érdemes katakombába küldeni, javasolni, hogy ne tegyék semmissé a harcolók eredményeit.

"Ez nem rossz
Mondjuk ha az új fejlesztést veszik alapul a reformnál, nem lesz 3 napos háború...."

Az egykattos háború az olyan fokon játékélmény romboló, hogy az hihetetlen.
Egyszerűen nincs minek örülni.
Megkapsz egy csomó tökszáraz adatot, aztán tessék, megvolt a háború.
Nem csináltál érte semmit, csak felöltöztél, meg jelentkeztél?
Esetleg itt sem voltál, míg tartott?
Megolvasod, jóvan.
Ennek van értelme is?
Dátum: 2010.01.22. 13:37:22
Vagy minden háború alatt kombába menő a végelszámolásnál X % győzelmet elvesz a szövijétől.
Ugyanígy minden kilépő is.
Támadó fél háború alatt ne mehessen kombába, a háború 3. napjától a kombás tagjai üthetővé váljanak.

Lehet ezek hülyeségek, csak ötletelek.
Dátum: 2010.01.22. 13:29:10
Persze, hogy ott lesz.
Tehát erre kell valamit kitalálni

Viszont a te alapterved jó, nagyon, úgyhogy abba próbáljátok meg valahogy belepasszentírozni a kombát is, hogy viselhető maradjon mindenkinek, ne lehetetlenítse el a támadást, de a védést sem.
Dátum: 2010.01.22. 13:24:14
Ez se rossz.
Nah, megy ez, dugjátok össze a fejeteket, de ne mint eddig, ki fejeli le jobban a másikat.
(ne okvetlen vegyétek személy szerint magatokra)
Dátum: 2010.01.22. 13:18:53
Jó, de ha alapból ki is zárod a katakombát, akkor oda nem tudnak menekülni.

Esetleg lehetne benne olyan csavar, hogy a támadó szövi menet közben kilépett tagja éppúgy üthető marad és pontokat hoz az őt támadó háborús ellenfélnek, mintha bent lenne, mindjárt nem ugrálna ki a klánbónuszokból senki.
Persze ez csak támadó félnél.

És akkor megmaradhatna az adom a kezet-visszaveszem, ismét-, vagy másnak adom, illetve nicsak, az ellenfél szintemen lévő "bikacsákója" olyan inaktív, mint a föld, akkor kijövök már védőből, és a tobbieket én is csapdosom.
Persze ha már elosztogattam a saját löttyeimet, akkor arra tudok.
Dátum: 2010.01.22. 12:58:26
Még a szúnyog... de mi is, holott mi lennénk a főmű.

Miért nem lehet pozíciót váltani menet közben?
Dátum: 2010.01.22. 12:44:06
Vagy simán a szolgáltatója kicsukta egy napra.

A segítőkezes, védő-támadó beállítást a háborúban módosítani már nem lehet?
Dátum: 2010.01.22. 12:33:18
Oké, de mi van a se támadó, sem védő, mert esetleg itt sem vagyok emberekkel?

A katakombával tényleg nem értünk egyet.
Dátum: 2010.01.22. 12:19:35
Ahamm, így már mindjárt más.

Hol lenne ebben szerepe a tényleges láthatatlanságnak, és hol a katakombának?
És akik nem választanak sem védőt, sem támadót, hova lennének besorolva?

(tudom, hogy lyukat kérdezek a hasadba, bocsi, de tényleg jó ötletnek tűnik)
Dátum: 2010.01.22. 12:07:37
Tehát eddig úgy volt, mármint amit eredetileg írtál, hogy ha az összeérő harci felületből a megtámadott részéről mindenki védőre áll, akkor el sem indul a harc, kifut döntetlenre.
(támadó részről ezt nem kell nézni, nyilván nem csak védőkkel indít háborút)

Ha viszont a megtámadottak közül valaki támadóra áll, máris üthetőek a védőre állítottak is, csak egy láthatatlansággal megerősítve?

Hogy védjék meg egymást, másképpen vesztenek, látod, hogy nem ment, helyette jött ez a reform.

Edit:
Fogalmazászavar
Dátum: 2010.01.22. 11:52:59
Igen, ezen gondolkodom én is.
Gyak megszűnnének a farmháborúk, ha látja a megtámadott, hogy annyi esélye van, mint vasorrú bábának a mágneses viharban, simán védőbe áll, és a támadó malmozhat.

Csak olyan háborúk lennének, amit mindkét fél sanszosnak lát, a poén ott lenne, ha netán az egyik mondjuk az 50-es "korcsoportos" harcosait állítaná támadóba, a másik meg a harmincasait.

Mindenesetre nagyon érdekes ötlet, nem lenne baj, ha továbbgondolnánk.

Edit:
A TOP szövik támadófelületének segítőkezezése eddig is adott volt, konsti, portya, KH miatt nem éltek vele, tehát ez az új rendszerben sem lenne jobb
Dátum: 2010.01.22. 11:43:54
Kiindulva a TOP szövik problémájábaól, hogy két verhető tagon keresztül nyomják le őket harci szövik, mi történne a te rendszeredben egy ilyen kihívás esetén, ahol mindkét "támadófelület" védő pozíciót venne fel?

Kifutna döntetlenre?
Dátum: 2010.01.22. 11:37:33
Első olvasatra nem rossz.
A védők mit csinálnak?
Segítőkezeznek, és italt adhatnak át?
Dátum: 2010.01.22. 10:42:07
Hogy' beszélsz?
Nem kötekedés.
Az alapelvek, amik szerint ez a rendszer jött ki ötletnek, le vannak írva fentebb idézett Miklós hsz-ban.

Hogy pontosan honnan jöttek, azt nem tudom, valószínűleg taliról.

Ilyen nyilvánvaló dolgot, hogy a 30-al nagyobb elveri a kisebbet, mint nyári zápor a biohumuszt egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni ötletelésnél, kivéve ha az szándékos.

Tehát kész alapelvekkel jött elő az ötlet, és kész szavazási opciókkal, annak lehetőségével sem, hogy azt választhassuk, hogy reformáljuk meg normálisra a régit.
Kíváncsi lennék a "legyen mindkettő"-ből hány szavazat vándorolna oda.
De olyan opió sincs, hogy fektessünk le új alapelveket az újban.

Egyébként egyetértek veletek, alapelv kell elsőnek, de lehetőleg minden oldalról már, ne csak egyirányúan.
Dátum: 2010.01.22. 09:45:05
Enyhén üti az első mondatod a másodikat.
Nem írt ilyet Miklós, de szintkorlát nélkül lett kitalálva.

Ha nagyon félrementünk volna az értelmezéssel, gondolom közbeszól, mielőtt kétszáz ember leszavaz.

Minden esetre ez:

Idézet: Miklós - 2010.01.19. 11:31:41

2.) Az új rendszerben mindig az erősebb szövetség fog nyerni. Ez nézőpont kérdése. Az esélyeket lehet javítani az ellenfél függvényében megfelelően választott felszereléssel, védelem itallal és azzal, hogy ki aktiv, és ki ad segitő kezet (ez utóbbi nagyon erős taktikázási elem). A régi rendszerben is az erősebb szövetség győzött - ha nem, akkor pedig általában anyázták a rendszert, ami lehetővé tette, hogy az 1 db 50. szintű karakter leverje a 4 db 45. szintű tagját az egyébként csupa 80. szintűből álló szövetségnek.


engem erősen elbizonytalanít abban, hogy nemis a "hegylakó" módszert akarja bevezetni.

Az egész hsz-t ajánlom figyelmedbe egyébként, hogy a nagyobb szöviknek nem fogja megérni a kisebbeket támadni.
Pedighát mitől is ne érné meg, ha veszteni sem veszthet semmit, de erre sor sem kerül, mivel előnyerő?
Hogy nem nyer sokat?
Most sem nyer.
Viszont remekül javul a statisztikája.