Hozzászólások - LanMaffia
Dátum: 2018.01.16. 10:10:26
Bocsi cimbora, de ez most kvázi annyi, hogy felbasztad magad böcsülettel, olyan szavakat használtál, amiket igazából nem is szerettél volna, aztán meg kiderült hogy mégis hús van a fasírtban. Az új karakterek mindig előnyben vannak, mivel jobban tudnak tervezni és erőforrásokat kihasználni. Ez egy ilyen játék. Vannak a játékban olyan lehetőségek, amikre nincs kiírva neonnal, hogy ide kattints, ám meg lehet őket találni, lehet kockáztatni, ravaszul játszani: világok közötti ugrás AH miatt vagy toplassítás miatt pl. Ez most majdnem hasonló kaliberű probléma, mint az, hogy én rakás forintot költöttem mire maxos lett a megák száma, mások meg ingyen kapják ládából kilószámra. Nincs igazság kérem
Dátum: 2018.01.13. 23:18:43
Igazából a legjátékosbarátabb lehetőség a kényelmi funkciókért pénzt kérni. Ámde ebből nem lehet fenntartani a játékot. Főleg a mostani óriási konkurencia mellett.
Dátum: 2018.01.10. 18:11:02
Szerintem elég jó ez így ahogy van Aki nyerni akar, áldozatot kell hozni meg küzdeni kell
Dátum: 2018.01.06. 15:11:09
Szerintem legyen az, hogy ne panaszkodj folyamatosan Ott egy csomó PP meg CSP, zúzzad el azokat.
Dátum: 2017.12.31. 14:13:29
2,4M élet mellett csodálkoznék is ha 3 ütésből kimúlna
Dátum: 2017.12.19. 18:51:24
Ez tapasztalat? Tehát ha szintlépés után elengedem hogy újat készítsek, akkor több plazmát fogok kapni?
Dátum: 2017.12.19. 16:46:10
Én még nem fedeztem fel a játék minden aspektusát, de... mi veszi majd rá az embereket, hogy új szörnyeket kreáljanak? Miért lesz az jó neki?
Dátum: 2017.12.18. 14:20:03
Egyszer teljesíthető. Én kivettem a végzet medált meg az isteni italt és eltűnt a teljesíthetőek közül.
Dátum: 2017.12.18. 12:34:08
Hát akkor sürgősen erősödni kell
Dátum: 2017.12.18. 11:49:31
Az eddigiek alapján előbb vagy utóbb el fognak fogyni a szörnyek, mivel ugye egyet csak egyszer lehet leütni. Jelenleg semmilyen motivációt nem érzek arra, hogy újrageneráljak egy szörnyet, ami így nekem 500-ba kerül, a többiek viszont újra kapnak egy szörnyet, amit le lehet ütni. A kezdő gondolatmenetem vége az, hogy ha már nem marad más, amit ütni lehet, akkor mindenki az erősekre fog "ráfanyalodni" és megpróbálja valahogy leszedni.
*kieg: szerintem azért minden szörnyet le lehet szedni idővel. A relikviák adnak +1 ütéseket, őskőből is lehet venni, ott a bónusz amit csata előtt lehet venni, szóval bőven vannak lehetőségek.
*kieg: szerintem azért minden szörnyet le lehet szedni idővel. A relikviák adnak +1 ütéseket, őskőből is lehet venni, ott a bónusz amit csata előtt lehet venni, szóval bőven vannak lehetőségek.
Dátum: 2017.12.15. 11:16:48
Ha egy szörnyet csak egyszer lehet leütni, igencsak hamar ki fog fogyni a lábunk alól a talaj Hacsak nem úgy értetted, hogy naponta egyszer.
Dátum: 2017.12.15. 09:59:52
Támogatom
Dátum: 2017.12.15. 09:27:57
Egy karakter egy adott szörnyét csak egyszer lehet leütni? (vagy csak én vagyok béna és nem találom egyiket se )
mod.: csak béna voltam
mod.: csak béna voltam
Dátum: 2017.12.14. 15:52:53
Milyen toplistáról van itt szó? Van valamilyen toplista amit eddig nem leltem fel?
Dátum: 2017.12.14. 15:00:11
Célok miatt lehet jelentősége
Dátum: 2017.12.13. 20:25:10
Idézet: Mortal55 - 2017.12.13. 20:22:13
Ez tuti?
2 szörnnyel már 3
Ez tuti?
Dátum: 2017.12.13. 20:04:01
A kreatúra pontok nullázódnak a nap végén és kapok újabb hármat?
Most így állok: 1/6. Éjfél után melyik lesz?
- 3/3
- 4/6
Most így állok: 1/6. Éjfél után melyik lesz?
- 3/3
- 4/6
Dátum: 2017.12.10. 11:26:29
445.
Ebből 35-ig egyedi bónuszt ad,
235-ig szintenként minimális állatszakértelem maximális szint növekedés, tul - szaki - szerencse fejlesztés csökkentés (0,1%), AF pont (0,2%), Szakértelmet adó gyakori esszenciáid hatásfoka megnő 5%-kal / szint,
445-ig marad a szerencse és az AF.
Ebből 35-ig egyedi bónuszt ad,
235-ig szintenként minimális állatszakértelem maximális szint növekedés, tul - szaki - szerencse fejlesztés csökkentés (0,1%), AF pont (0,2%), Szakértelmet adó gyakori esszenciáid hatásfoka megnő 5%-kal / szint,
445-ig marad a szerencse és az AF.
Dátum: 2017.12.09. 22:21:57
nope. 80 a totál maximum egyelőre.
Dátum: 2017.11.27. 11:37:04
Rövidke összefoglaló tőlem, az én szemszögemből. Ezen kívül is történt csomó dolog, csak azokon nem voltam ott
Meglepően jól sikerült a találkozó hangulatilag. Úgy gondolom, hogy ehhez mind a szervezők, mind a résztvevők konstruktív hozzáállása szükséges volt.
A programokat a már megszokott nagy csapatos Activity parti vezette fel, ahol mindenki nagy örömére újdonságként bekerült a rajzolás is, kiváló alkotásokat kitermelve magából. Az 1 perces, 1 pontos elmutogatós körök után következett a szintlépés, fél perces kitalálásért 2 pont, 15 másodpercesért 3 pont járt! A B csapat részvevőjeként az utolsó fordulóig a biztos vezetés és győzelem tudatában majszolgattam a sörömet óvatosan, de az A csapat egy kiváló - ámbár vitatott szabályosságú - rajzolással 3 pontot hozott egy körben. Így az utolsó feladatra nekünk 1 pontot kellett szerezni a győzelemért, amit egy laza 1 perces kitalálós feladattal abszolváltunk is, így idén mi hoztunk el az aranyérmet. Össznépi bölcsességként megjegyzem, hogy aki fesztivált szeretne rajzolni, annak a bevett mód a hullámos vonalka és háromszög, ebből már simán meglesz mindenkinek
A következő verseny a TF - VÚ volt, ahol soha nem látott vereséget szenvedett a VÚ-s csapat, így hát legközelebb sokkal optimálisabb csapatelosztással fogunk operálni. Meg igyekszünk meggyőzni embereket, hogy csatlakozzanak (pl. Unr34l), mivel 2-3 emberrel kevesebb VÚ-s akarta összemérni az ügyességét idén. A háttérfeladatot biztos kézzel hoztunk, de az összes többi színpados feladatban nagyon szerencsétlenek voltunk / a másik csapat nagyon ügyes volt. Így hát az utókornak is megmaradjon: a színpadra kell tuti ember, aki jó HKK-ban (szörnyek, paklik, csomagok, történelem, stb.), meg 1-2 aki jó általános kvízkérdésekben (mint az régóta tudott én nem vagyok az ), a többi ügyesség. A verseny fénypontja szerintem a kötélhúzás utolsó versenye volt, ahol 3v3 helyett mindenki beállt a kötél mellé csapatostól aki odafért, így aztán kiváló hangulatban zárult a verseny. Rég volt ilyen erős összetartósdi
A következő verseny az élő szövetségi bajnokság volt, amin 5 darab 5 fős csapat vett részt. Az újítás nagyon jól sikerült, sokkal gyorsabban pörögtek a fordulók és a kvízek is megfelelően erősek voltak. Esetleg olyat lehet még megpróbálni, hogy növeljük a szerezhető ütésszámot, így hamarabb fognak kialakulni harcok a térképen. A 4. és 5. forduló is tartogatott meglepetéseket. Szerintem mindenkinek sikerült gyorsan magáévá tenni a szabályokat és minden forduló után percek teltek el az ideális taktika felállításával. Amit természetesen mindig felülírt a szerzett ütésszám. Izgalmas volt
Ez után jött a VÚ-s aukció, ami igen szép licitszámokat és létszámot hozott. Szerintem itt tetőzött a megjelentek száma, legalább félig volt a terem, minden szék foglalt volt és sokan álltak is. Itt csak a V1-es aukciót vártam végig, itt a templomi medálgyűjtő ha minden igaz 10.700 majd 9.000-ért ment el a joker keretében, úgy néz ki, hogy ez az új mindenki kedvence relik. A Beho oldalán idővel fenn lesznek a pontos licitértékek is, meg lehet tekinteni, hogy kb. mire lehet számítani.
Az élő fórum kiváló hangulatot hozott, ami főleg a második felére alakult ki. Beszélgettünk kicsit a szörnyidézésről, de szerintem még senkiben nem alakult ki tisztán a kép, hogy miért is lesz ez jó, de majd alakul ez. Miklósnak sajnos keményen meg kellett küzdeni a moderációval, ami egyrészt jó, mert legalább volt kit moderálni (jó sokan voltunk), de másrészt meg illik befogni a szánkat, ha valaki épp a JV-vel konzultál Szerencsére ez idővel helyrebillent és igen sok témát sikerült érintenünk, köztük egy új kattintáscsökkentő változtatási csomagot, az AH megreformálását új tárgyakkal vagy upgradekkel, auto állatintelligencia növeléssel (ez nyomatékosításképpen többször is elhangzott), az új AF-ek kérdését, a dinamikusan növelhető megaesszenciák számát (ez azt jelentené, hogy ha pl. 10 ember elérte a maxot, akkor növekszik az elérhető maximum, és így tovább), a gyorsabb térkapu pont felhasználás lehetőségét, a tesztvilág bővítését más világ játékosai számára illetve a csatlóscsatáknál a részletesebb szűrési lehetőséget. Miklós sok mindenre rábólintott gyorsan, így ezek jó része meg is fog valósulni. Pár témában segítséget kért a játékosoktól, úgy mint a kattintáscsökkentő csomag elkészítése, illetve az AH-s tételek átnézése. Az egyszerre több kaland elvégzése elutasítást kapott, illetve a világösszevonás is feljött megint, de azt is elvetettük. Egy szavazásnál megszavaztuk, hogy több CSP-t szeretne a nép, ez főleg azokon a világokon szükséges, ahol nincs inspiráció és így nehéz a vermeket végigvinni. Beszéltünk a kínzókamra szükségességéről is pár szót, kiderült hogy páran igen aktívan használják, viszont ez néha az etikai normákat bőven súroló levélváltásokba torkollik. Úgy emlékszem, hogy a játékvezetés erre azt javasolta, hogy továbbítsák az üzeneteket a JV felé. Páran nem értettük, hogy egyeseknek mi baja van a kínzóval és hogy miért kell ezért üzeneteket irkálni. Azt hiszem, hogy a üzenetküldésről letiltatás funkciója is szóba került. Ha ez több embernél probléma, érdemes jelezni a játékvezetésnek szerintem. A fórum végén beszélgettünk kicsit kötetlenül a végzetúr jelenéről és jövőjéről, tervekről. Családias és jó hangulatú lett a fórum. Rég volt ilyen
A találkozó végét az elmaradhatatlan tombola zárta Katival, aholis a belépőmmel nyertem egy meglepi csomagot Érdemes tehát mindenkinek megtartani a belépőjét
Időközben voltak sütik, pogácsák, csokik, lehetett majszolgatni, volt egy rakás Behos játék, kvízjáték, elmetágítás, autóverseny (!), íjazás, stb. stb. stb. Érdemes tehát eljönni mindenkinek
Meglepően jól sikerült a találkozó hangulatilag. Úgy gondolom, hogy ehhez mind a szervezők, mind a résztvevők konstruktív hozzáállása szükséges volt.
A programokat a már megszokott nagy csapatos Activity parti vezette fel, ahol mindenki nagy örömére újdonságként bekerült a rajzolás is, kiváló alkotásokat kitermelve magából. Az 1 perces, 1 pontos elmutogatós körök után következett a szintlépés, fél perces kitalálásért 2 pont, 15 másodpercesért 3 pont járt! A B csapat részvevőjeként az utolsó fordulóig a biztos vezetés és győzelem tudatában majszolgattam a sörömet óvatosan, de az A csapat egy kiváló - ámbár vitatott szabályosságú - rajzolással 3 pontot hozott egy körben. Így az utolsó feladatra nekünk 1 pontot kellett szerezni a győzelemért, amit egy laza 1 perces kitalálós feladattal abszolváltunk is, így idén mi hoztunk el az aranyérmet. Össznépi bölcsességként megjegyzem, hogy aki fesztivált szeretne rajzolni, annak a bevett mód a hullámos vonalka és háromszög, ebből már simán meglesz mindenkinek
A következő verseny a TF - VÚ volt, ahol soha nem látott vereséget szenvedett a VÚ-s csapat, így hát legközelebb sokkal optimálisabb csapatelosztással fogunk operálni. Meg igyekszünk meggyőzni embereket, hogy csatlakozzanak (pl. Unr34l), mivel 2-3 emberrel kevesebb VÚ-s akarta összemérni az ügyességét idén. A háttérfeladatot biztos kézzel hoztunk, de az összes többi színpados feladatban nagyon szerencsétlenek voltunk / a másik csapat nagyon ügyes volt. Így hát az utókornak is megmaradjon: a színpadra kell tuti ember, aki jó HKK-ban (szörnyek, paklik, csomagok, történelem, stb.), meg 1-2 aki jó általános kvízkérdésekben (mint az régóta tudott én nem vagyok az ), a többi ügyesség. A verseny fénypontja szerintem a kötélhúzás utolsó versenye volt, ahol 3v3 helyett mindenki beállt a kötél mellé csapatostól aki odafért, így aztán kiváló hangulatban zárult a verseny. Rég volt ilyen erős összetartósdi
A következő verseny az élő szövetségi bajnokság volt, amin 5 darab 5 fős csapat vett részt. Az újítás nagyon jól sikerült, sokkal gyorsabban pörögtek a fordulók és a kvízek is megfelelően erősek voltak. Esetleg olyat lehet még megpróbálni, hogy növeljük a szerezhető ütésszámot, így hamarabb fognak kialakulni harcok a térképen. A 4. és 5. forduló is tartogatott meglepetéseket. Szerintem mindenkinek sikerült gyorsan magáévá tenni a szabályokat és minden forduló után percek teltek el az ideális taktika felállításával. Amit természetesen mindig felülírt a szerzett ütésszám. Izgalmas volt
Ez után jött a VÚ-s aukció, ami igen szép licitszámokat és létszámot hozott. Szerintem itt tetőzött a megjelentek száma, legalább félig volt a terem, minden szék foglalt volt és sokan álltak is. Itt csak a V1-es aukciót vártam végig, itt a templomi medálgyűjtő ha minden igaz 10.700 majd 9.000-ért ment el a joker keretében, úgy néz ki, hogy ez az új mindenki kedvence relik. A Beho oldalán idővel fenn lesznek a pontos licitértékek is, meg lehet tekinteni, hogy kb. mire lehet számítani.
Az élő fórum kiváló hangulatot hozott, ami főleg a második felére alakult ki. Beszélgettünk kicsit a szörnyidézésről, de szerintem még senkiben nem alakult ki tisztán a kép, hogy miért is lesz ez jó, de majd alakul ez. Miklósnak sajnos keményen meg kellett küzdeni a moderációval, ami egyrészt jó, mert legalább volt kit moderálni (jó sokan voltunk), de másrészt meg illik befogni a szánkat, ha valaki épp a JV-vel konzultál Szerencsére ez idővel helyrebillent és igen sok témát sikerült érintenünk, köztük egy új kattintáscsökkentő változtatási csomagot, az AH megreformálását új tárgyakkal vagy upgradekkel, auto állatintelligencia növeléssel (ez nyomatékosításképpen többször is elhangzott), az új AF-ek kérdését, a dinamikusan növelhető megaesszenciák számát (ez azt jelentené, hogy ha pl. 10 ember elérte a maxot, akkor növekszik az elérhető maximum, és így tovább), a gyorsabb térkapu pont felhasználás lehetőségét, a tesztvilág bővítését más világ játékosai számára illetve a csatlóscsatáknál a részletesebb szűrési lehetőséget. Miklós sok mindenre rábólintott gyorsan, így ezek jó része meg is fog valósulni. Pár témában segítséget kért a játékosoktól, úgy mint a kattintáscsökkentő csomag elkészítése, illetve az AH-s tételek átnézése. Az egyszerre több kaland elvégzése elutasítást kapott, illetve a világösszevonás is feljött megint, de azt is elvetettük. Egy szavazásnál megszavaztuk, hogy több CSP-t szeretne a nép, ez főleg azokon a világokon szükséges, ahol nincs inspiráció és így nehéz a vermeket végigvinni. Beszéltünk a kínzókamra szükségességéről is pár szót, kiderült hogy páran igen aktívan használják, viszont ez néha az etikai normákat bőven súroló levélváltásokba torkollik. Úgy emlékszem, hogy a játékvezetés erre azt javasolta, hogy továbbítsák az üzeneteket a JV felé. Páran nem értettük, hogy egyeseknek mi baja van a kínzóval és hogy miért kell ezért üzeneteket irkálni. Azt hiszem, hogy a üzenetküldésről letiltatás funkciója is szóba került. Ha ez több embernél probléma, érdemes jelezni a játékvezetésnek szerintem. A fórum végén beszélgettünk kicsit kötetlenül a végzetúr jelenéről és jövőjéről, tervekről. Családias és jó hangulatú lett a fórum. Rég volt ilyen
A találkozó végét az elmaradhatatlan tombola zárta Katival, aholis a belépőmmel nyertem egy meglepi csomagot Érdemes tehát mindenkinek megtartani a belépőjét
Időközben voltak sütik, pogácsák, csokik, lehetett majszolgatni, volt egy rakás Behos játék, kvízjáték, elmetágítás, autóverseny (!), íjazás, stb. stb. stb. Érdemes tehát eljönni mindenkinek