Ptúr ennek alapján egyet értünk abban, hogy a varázslat kőr eldönti a csatát, és ennek látjuk egyértelmű eredményét, midnenki mágus karit épít. Még az ős ütős Galmuszk is IQ bajnokságot játszik
Kérdés már csak az, hogy ez miből adódik?
-Kevés a fegyverek sebzése?
-Kevés az erőből adódó sebzésbónusz?
-Sok a blökik adta elnyelés?
-Imba, hogy 2 in 1 tulajdonság az IQ?
-A keri betorzította az alap támadás ballancet? (Szint+keri támadás bónusz kéne?)
-Eltúlzott arányaiban a varázslatok sebzlése?
-Azzal van a baj, hogy akkor is találunk, ha nincs támadása a karinak?
Továbbá, hogy és milyen korrekciót kellene eszközölni, hog y amostani játékot ne torzítsa be, d emégis hosszabb távon helyrerántsa a ballancet?
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.07.24. 13:39:58
Dátum: 2009.07.24. 09:51:45
Ariel, most is ez van.
Ha egy maximálisan 80%-os arányt veszek alapul, amit a szerencse arány 70-90 közt még módosít, akkor ha valaki támadásból talál 5 körös csatákban átlagosan 4x kéne hogy betaláljon.
Jelenleg örülünk, ha 3 támadás betalál egy csatában átlagban, de inkább jellemző az 1-2 találat.
Ami azért is sántít, mert közben az aki egyáltalán nem foglalkozott a támadással (pl nekem 75-ös alapom van) az is lazán betalál 1-2 alkalommal csatánként, sőt volt már 4 találatos csatám is 200+-os védelembe...
Pont ez az aminek eredményeképpen kijön, hogy minek növeljek támadást?, ha úgy is találok 10-30%-ban a csatában. Tolom a kritikust (úgy is kell a védekezésből!), veszem az egyre nagyobb alap sebzésű mágus fegyvereket, és ha a megnyert varászlat kör után esetleg még találok is 3x akkorát sebzek egy harci körben mint szegény harcosok.
Még mielőtt valaki baromságokat gondolna, mágus jellegű karakterem van!
Ha egy maximálisan 80%-os arányt veszek alapul, amit a szerencse arány 70-90 közt még módosít, akkor ha valaki támadásból talál 5 körös csatákban átlagosan 4x kéne hogy betaláljon.
Jelenleg örülünk, ha 3 támadás betalál egy csatában átlagban, de inkább jellemző az 1-2 találat.
Ami azért is sántít, mert közben az aki egyáltalán nem foglalkozott a támadással (pl nekem 75-ös alapom van) az is lazán betalál 1-2 alkalommal csatánként, sőt volt már 4 találatos csatám is 200+-os védelembe...
Pont ez az aminek eredményeképpen kijön, hogy minek növeljek támadást?, ha úgy is találok 10-30%-ban a csatában. Tolom a kritikust (úgy is kell a védekezésből!), veszem az egyre nagyobb alap sebzésű mágus fegyvereket, és ha a megnyert varászlat kör után esetleg még találok is 3x akkorát sebzek egy harci körben mint szegény harcosok.
Még mielőtt valaki baromságokat gondolna, mágus jellegű karakterem van!
Dátum: 2009.07.23. 14:52:23
Egyszerre hány küldetés közül választhatsz a Végzetúrban?
5
4
2
3
Már elvesztette aktualitását az ismételhető küldik miatt, mehet a lecsóba.
5
4
2
3
Már elvesztette aktualitását az ismételhető küldik miatt, mehet a lecsóba.
Dátum: 2009.07.23. 00:56:09
Mi szlovákia hivatalos pénzneme?
euro
zlotyi
korona
kuna
Mikor??? 2008 szept és 2009 jan közt korona, onnan euró....
euro
zlotyi
korona
kuna
Mikor??? 2008 szept és 2009 jan közt korona, onnan euró....
Dátum: 2009.07.23. 00:46:41
Ki jelenleg az RTL klubon a csak pasik blokk műsorvezető párosa?
Palik László - Dömsödi Gábor
Stohl Buci - Hajdú Steve
nincs ilyen műsor
Hajdú Steve - Csonka Pici
Vicces, mikor van a jelenleg??? Törölni, ha kérhetem!
Palik László - Dömsödi Gábor
Stohl Buci - Hajdú Steve
nincs ilyen műsor
Hajdú Steve - Csonka Pici
Vicces, mikor van a jelenleg??? Törölni, ha kérhetem!
Dátum: 2009.07.22. 17:59:17
spm majd facsarás majd stb...
Ugyan az a sorrend lesz mindenkinél, valami olyan kellene, ami nem ad egyen tápot...
Ugyan az a sorrend lesz mindenkinél, valami olyan kellene, ami nem ad egyen tápot...
Dátum: 2009.07.22. 15:59:21
Haha, frissítettem a wikin a tárgyakat...
Van egy pajzs 89 azaz 89. szinten ami támadást ad
Laza 40 szinten át nem volt értelmes harcos pajzs...
És ezek után se mondhatnám, hogy a támadás megközelítené a 50-60-as védelmeket adó páncéldarabokat még névlegesen sem
A 17-es keri nagyon bekavar az egésznek
Van egy pajzs 89 azaz 89. szinten ami támadást ad
Laza 40 szinten át nem volt értelmes harcos pajzs...
És ezek után se mondhatnám, hogy a támadás megközelítené a 50-60-as védelmeket adó páncéldarabokat még névlegesen sem
A 17-es keri nagyon bekavar az egésznek
Dátum: 2009.07.21. 19:50:38
A varazsló mindent vagy semmit játszik.
Azaz egy viadalon ha bejön a 20+-10% és "besül" a varázslata, akkor sajnos kikapott. Éppen ezért van az hogy szipla varázslók nagyon kis valószínüséggel fognak viadalokat nyeregetni, de bármikor lazán kibombázzák a legerősebb harcost is egy kritikussal...
És a topic alapvetően a portyáról, és az egyen karakterekről szól, nem a varázsló üldözésről. Többszőr le is írtam, hogy nem a varázslók nerfelése lenne a cél, hanem az 1 spelles csatákból valami tényleg élvezetes PvP kialalkítása.
Term. ennek lehet alap eleme, hogy lehetőséget adunk a varázslatok elleni védekezésre, de nem azok nerfelésével, hanem újabb erőforrások beáldozásával egy alternatív védelem kiépítésének lehetőségével.
Az meg hogy mindig elkentek a rubinok, nem a smaragd gyűlöletnek volt köszönhető?
Azaz egy viadalon ha bejön a 20+-10% és "besül" a varázslata, akkor sajnos kikapott. Éppen ezért van az hogy szipla varázslók nagyon kis valószínüséggel fognak viadalokat nyeregetni, de bármikor lazán kibombázzák a legerősebb harcost is egy kritikussal...
És a topic alapvetően a portyáról, és az egyen karakterekről szól, nem a varázsló üldözésről. Többszőr le is írtam, hogy nem a varázslók nerfelése lenne a cél, hanem az 1 spelles csatákból valami tényleg élvezetes PvP kialalkítása.
Term. ennek lehet alap eleme, hogy lehetőséget adunk a varázslatok elleni védekezésre, de nem azok nerfelésével, hanem újabb erőforrások beáldozásával egy alternatív védelem kiépítésének lehetőségével.
Az meg hogy mindig elkentek a rubinok, nem a smaragd gyűlöletnek volt köszönhető?
Dátum: 2009.07.21. 19:30:09
Persze innen mar csak eg ypici lepes, hogy aki szingularist hasznal az kapjon lebonuszt es harci tapot a VF-esekkel szemben
Dátum: 2009.07.21. 17:30:24
Morti, csak amíg a varázsló 80%-ban betalál, addig a jóval magasabb védelem bónusz miatt a harcos csak a 20+-10%-ban bízhat.
Mivel 3x kell találni (ami szerintem kevés magas szinten) hogy ellensúlyozd a varázslatot, így illenék összesen 300% találati esélyt összekalapálnia egy közelharci embernek. Azaz ha kimaxolt szerencsévek fix 30%-a van, akkor is 5 kör alatt 150%-al tud csak betámadni egy varázslót
Tételezzük fel, hogy irdatlanul tolja az erejét+kritikusát is, akkor "akár" 2 kör alatt is behozhatja a hátrányát, de ahhoz is 200% kellene, és még mindig csak 150%-ot kalapált össze magas szerencse előnnyel...
Nézd meg, hogy 60. szinten mennyi védelmet adnak a tárgyak, vonj le belőle 60-at, és próbáld meg ezt a támadás bónusz valahogy összehozni tárgyakból. Talán akkor megérted miről pofázok 2 napja...
Konkrétan a diabolika után legközelebb valahol 88. szinten láttam egyáltalán felszerelést ami több támadást ad az eddigiekhez képest, azaz fejlődhet a karakter támadása tőle....
Az azonos védelem/támadás esetén 50%-os találat miatt 30-al kellene több bónuszt kicsikarni a támadásból mint a védelemből ahhoz, hogy egy "ütőgépet" játsz, aki ellensúlyozni tudj a a mágusok 30-as IQ előnnyel már előjövő garantált 80%-át, ami ugye smaragdoknál még kevesebb.
lehet nézegetni a wikit, számolgatni, figyelembe venni a +szint mértékű támadást bónuszt, és még akkori is még fel szintnyi bónusz kellene minimum, hoyg egyáltalán lehessen arról beszélni, hogy a harcos támadásból üt át, és nem RND 20+-10%-ból!
Viszont az kapásból megvan, hogy amennyiben a mágus lazán összekapat +30 védelmet a harcossal szemben, úgy sérthetetlen, csak az rnd bánthatja a támadás nem, azaz csak elvesztheti a 20%-osan "besült" varázslatával a csatát, és nem a harcos nyerheti meg ellene...
Amúgy ez az ami felé jelenleg haladnak az egyen karakterek ugye!
Mivel 3x kell találni (ami szerintem kevés magas szinten) hogy ellensúlyozd a varázslatot, így illenék összesen 300% találati esélyt összekalapálnia egy közelharci embernek. Azaz ha kimaxolt szerencsévek fix 30%-a van, akkor is 5 kör alatt 150%-al tud csak betámadni egy varázslót
Tételezzük fel, hogy irdatlanul tolja az erejét+kritikusát is, akkor "akár" 2 kör alatt is behozhatja a hátrányát, de ahhoz is 200% kellene, és még mindig csak 150%-ot kalapált össze magas szerencse előnnyel...
Nézd meg, hogy 60. szinten mennyi védelmet adnak a tárgyak, vonj le belőle 60-at, és próbáld meg ezt a támadás bónusz valahogy összehozni tárgyakból. Talán akkor megérted miről pofázok 2 napja...
Konkrétan a diabolika után legközelebb valahol 88. szinten láttam egyáltalán felszerelést ami több támadást ad az eddigiekhez képest, azaz fejlődhet a karakter támadása tőle....
Az azonos védelem/támadás esetén 50%-os találat miatt 30-al kellene több bónuszt kicsikarni a támadásból mint a védelemből ahhoz, hogy egy "ütőgépet" játsz, aki ellensúlyozni tudj a a mágusok 30-as IQ előnnyel már előjövő garantált 80%-át, ami ugye smaragdoknál még kevesebb.
lehet nézegetni a wikit, számolgatni, figyelembe venni a +szint mértékű támadást bónuszt, és még akkori is még fel szintnyi bónusz kellene minimum, hoyg egyáltalán lehessen arról beszélni, hogy a harcos támadásból üt át, és nem RND 20+-10%-ból!
Viszont az kapásból megvan, hogy amennyiben a mágus lazán összekapat +30 védelmet a harcossal szemben, úgy sérthetetlen, csak az rnd bánthatja a támadás nem, azaz csak elvesztheti a 20%-osan "besült" varázslatával a csatát, és nem a harcos nyerheti meg ellene...
Amúgy ez az ami felé jelenleg haladnak az egyen karakterek ugye!
Dátum: 2009.07.21. 16:26:49
Pont most mutattál rá a lényegre!
A varázslóknak ELÉG 3 tult tolni a sikeres portyázáshoz védelem+iq+tau, míg a harcos ha talpon szeretne maradni KÉNYTELEN négy tult tolni: védelem+támadás+erő+iq -t.
Ez 3 dologból adódik:
-Akkor is találsz ha nincs támadásod
-A blökik elnyelése arányaiban drasztikus a közelharci sebzésekhez képest
-A szinttel korrigált támadások is kevesek a magas kerivel vásárolt védelmekhez képest
A varázslóknak ELÉG 3 tult tolni a sikeres portyázáshoz védelem+iq+tau, míg a harcos ha talpon szeretne maradni KÉNYTELEN négy tult tolni: védelem+támadás+erő+iq -t.
Ez 3 dologból adódik:
-Akkor is találsz ha nincs támadásod
-A blökik elnyelése arányaiban drasztikus a közelharci sebzésekhez képest
-A szinttel korrigált támadások is kevesek a magas kerivel vásárolt védelmekhez képest
Dátum: 2009.07.21. 14:25:54
Kellene nekem majd valaki tesztelni...
"A V3-as kreatív bugot elvileg kijavítottam, ha van rá lehetőségetek, beszéljétek meg néhány csata eredményét, hogy jól működik-e."
Elvileg már nem emeli a vesztes fél által bukott LÉ mennyiséget!
"A V3-as kreatív bugot elvileg kijavítottam, ha van rá lehetőségetek, beszéljétek meg néhány csata eredményét, hogy jól működik-e."
Elvileg már nem emeli a vesztes fél által bukott LÉ mennyiséget!
Dátum: 2009.07.21. 12:52:32
Otoaak-al kell egyet értenem...
Adott egy varázsló kari 20-as támadással, magas védelemmel, magas elnyelésű blökivel irtózatos iq/tauval-val.
Szembe jön a harcos mit lát?
Beköszön egy drasztikus sebzés távolsági körben, ezek után dodge-ol a varázsló közelharcban, sőt alkalomadtán még be is talál. Ezzel szemben harcosunk jö ha talál, ekkor is drasztikusan csökkentett sebzéseket visz be.
Szolis mesélhetne V3-on arról, amikor a 200-as védelmébe 75-os támadással 200-as kritikust kapott egy 1000-es krit varázslat után. Ő persze el se talált hiába a támadása, és klikerültem a spelljét... Érdekes módon 1 hét telt el az összes támadás adó cucc lecserélődött, és Iq-ba öltözött a karakter, máris ki-ki a csata
És az egész élmezőny ezt csinálja most V3-on éppen azért, mert a keri adta torzulás és a támadás hiányos cuccok miatt értelmetlen a közelharci támadást gyúrni.
Minek húzza a támadást valaki, ha szerencséből van 20-30% esélye találni, ha meg vért izzad akkor van 70-80% a találatra?
Ráadásul míg magas tauval akkor is mérvadó sebzést visz be az ember, ha nem talál, addíg közelharcban megy a mellé csépelés... Term ennek nagyja az elnyeléssel 0-ra csökkentett találatokból is adódik. Amikor egy szent ősi kard sebzése 126 átlagban, és én ott vigyorgok majd 110-es elnyelésben, akkor sok esélye van szegény harcosnak
Mindenesetre totál egyen karakterek gyártása a cél jelenleg, és a mágus sorkatonák környezetben a Smaragd bónusz nem picit tuldimenzionáltnak tűnik a maga nagyságrendileg 10 iq 10 taujával 40. szint környékén, és ez ugye nő is a szintek emelkedésével (Persze v1-es teszt világunkon ez nem derűlt ki annó Smaragdok hiányában...)
Adott egy varázsló kari 20-as támadással, magas védelemmel, magas elnyelésű blökivel irtózatos iq/tauval-val.
Szembe jön a harcos mit lát?
Beköszön egy drasztikus sebzés távolsági körben, ezek után dodge-ol a varázsló közelharcban, sőt alkalomadtán még be is talál. Ezzel szemben harcosunk jö ha talál, ekkor is drasztikusan csökkentett sebzéseket visz be.
Szolis mesélhetne V3-on arról, amikor a 200-as védelmébe 75-os támadással 200-as kritikust kapott egy 1000-es krit varázslat után. Ő persze el se talált hiába a támadása, és klikerültem a spelljét... Érdekes módon 1 hét telt el az összes támadás adó cucc lecserélődött, és Iq-ba öltözött a karakter, máris ki-ki a csata
És az egész élmezőny ezt csinálja most V3-on éppen azért, mert a keri adta torzulás és a támadás hiányos cuccok miatt értelmetlen a közelharci támadást gyúrni.
Minek húzza a támadást valaki, ha szerencséből van 20-30% esélye találni, ha meg vért izzad akkor van 70-80% a találatra?
Ráadásul míg magas tauval akkor is mérvadó sebzést visz be az ember, ha nem talál, addíg közelharcban megy a mellé csépelés... Term ennek nagyja az elnyeléssel 0-ra csökkentett találatokból is adódik. Amikor egy szent ősi kard sebzése 126 átlagban, és én ott vigyorgok majd 110-es elnyelésben, akkor sok esélye van szegény harcosnak
Mindenesetre totál egyen karakterek gyártása a cél jelenleg, és a mágus sorkatonák környezetben a Smaragd bónusz nem picit tuldimenzionáltnak tűnik a maga nagyságrendileg 10 iq 10 taujával 40. szint környékén, és ez ugye nő is a szintek emelkedésével (Persze v1-es teszt világunkon ez nem derűlt ki annó Smaragdok hiányában...)
Dátum: 2009.07.21. 09:46:56
Imp van benne igazság, de sajnos nem igazán jók az infóid...
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
10+szint*10*csataraány (Itt a csataaránynak NINCS maximuma, minimuma 0,2!)
A maxot kitolja még a gyémánt bónusz (33%), és javításig (mely folyamatban van) a kreatív affinitás (szaki*2%)
Ez a V3-as alap képlet, mely eredményezi, hogy nincsenek igazándiból pók karakterek, csak visszamaradott erős karakterek...
Íme egy bizonyíték arra, hogy nincs maxolva a csataarányból adódó szorzó (lvl45 vs lvl45):
Törlés Tegnap, 14:56 Wart X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 5149 lélekenergia és 23 TP. Csata leírása
P
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
10+szint*10*csataraány (Itt a csataaránynak NINCS maximuma, minimuma 0,2!)
A maxot kitolja még a gyémánt bónusz (33%), és javításig (mely folyamatban van) a kreatív affinitás (szaki*2%)
Ez a V3-as alap képlet, mely eredményezi, hogy nincsenek igazándiból pók karakterek, csak visszamaradott erős karakterek...
Íme egy bizonyíték arra, hogy nincs maxolva a csataarányból adódó szorzó (lvl45 vs lvl45):
Törlés Tegnap, 14:56 Wart X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 5149 lélekenergia és 23 TP. Csata leírása
P
Dátum: 2009.07.21. 09:05:57
Koc, legyen 2-3k sebzés akkor, ha ennyire bele akarsz kötni a 4k-ba.
Eredetileg V3-on indult a téma, ahol 0,7-1k sebzéssel indul a csata, miközben legjobb esetben is 200-250-et üt krittel a közelharcban valaki. De az átlag 50-100-es sebzések csúsznak be laza 12-13 szinttel magasabb fegyverrel...
E mellé jön az is, hogy egyszerűen nem találnak el az ellenfelek. A TOP támadók ugyan annyiszor találnak mint én.
Az élmezőny 1 hét alatt elszállt IQ-ban, és mindenki hanyagolja a közelharcot míg 160-175-ös iq-val rohangálunk, addig max 120-140-es támadások vannak. És akkor hol van még a hóförgeteg, ami még 30 védelmet ad majd fegyver slotton?
Miklós elárúlt egy konyhatitkot tegnap, hogy a szint hozzáadódik a támadáshoz, DE a téma ennek ismerete nélkűl indult, azaz a probléma realizálódott ezen hendikep ellenére is!
Én ebből arra következtetek, hogy a támadás még ezzel a segítséggel sincs eléggé megtámogatva...
Utólag betenni bármilyen módosítást vérlázító cselekmény, és a jól megszokott taktikákat kibelezi, viszont betenni új épületet/szakértelmet, mely próbálja helyrerántani a ballance-ot?
Másik téma a varázslatok elnyelése. teljesen egyet kell értenem azokkal akik hangoztatják, hoyg a varászlat kör egyszeresen sebezzen annyit mint a harci körök. A varázsló taktikának működnie kéne továbbra is! Viszont az se teljesen normális, hogy a varázslat elnyelés csak 1x-esen számít, míg a fizikai elnyelés sokszorosan, minden találatkor.
Erre se ártana valami korrekció, bár szerintem egy 2-3k sebzéshez képest még egy 6x80-as elnyelés is kabaré szintet képvisel nálam.
A 100. szint felett az új tárgyak tervezésénél érdemes lenne elgondolkozni egy %-os elnyelésen...
Eredetileg V3-on indult a téma, ahol 0,7-1k sebzéssel indul a csata, miközben legjobb esetben is 200-250-et üt krittel a közelharcban valaki. De az átlag 50-100-es sebzések csúsznak be laza 12-13 szinttel magasabb fegyverrel...
E mellé jön az is, hogy egyszerűen nem találnak el az ellenfelek. A TOP támadók ugyan annyiszor találnak mint én.
Az élmezőny 1 hét alatt elszállt IQ-ban, és mindenki hanyagolja a közelharcot míg 160-175-ös iq-val rohangálunk, addig max 120-140-es támadások vannak. És akkor hol van még a hóförgeteg, ami még 30 védelmet ad majd fegyver slotton?
Miklós elárúlt egy konyhatitkot tegnap, hogy a szint hozzáadódik a támadáshoz, DE a téma ennek ismerete nélkűl indult, azaz a probléma realizálódott ezen hendikep ellenére is!
Én ebből arra következtetek, hogy a támadás még ezzel a segítséggel sincs eléggé megtámogatva...
Utólag betenni bármilyen módosítást vérlázító cselekmény, és a jól megszokott taktikákat kibelezi, viszont betenni új épületet/szakértelmet, mely próbálja helyrerántani a ballance-ot?
Másik téma a varázslatok elnyelése. teljesen egyet kell értenem azokkal akik hangoztatják, hoyg a varászlat kör egyszeresen sebezzen annyit mint a harci körök. A varázsló taktikának működnie kéne továbbra is! Viszont az se teljesen normális, hogy a varázslat elnyelés csak 1x-esen számít, míg a fizikai elnyelés sokszorosan, minden találatkor.
Erre se ártana valami korrekció, bár szerintem egy 2-3k sebzéshez képest még egy 6x80-as elnyelés is kabaré szintet képvisel nálam.
A 100. szint felett az új tárgyak tervezésénél érdemes lenne elgondolkozni egy %-os elnyelésen...
Dátum: 2009.07.20. 21:15:23
Nézzünk egy kopmaxos öltözködést 49. szinten harcosra:
diabolika 15 +5
hóförgeteg 20 +6
szivárványpajzs 4 +3
53 tám bónusz+49 szintből azaz 102 de akkor már a csillagszóró hiányzik csak kb...
Ezzel szemben áll dia(42)+hóförgeteg(30)+szivárványpajzs(44) összesen 116-al, és akkor még nem die-osztam fel védelemre a szettet...
És ez még nem is varázsló felszerelés védelemmel kombózva.
Miklós +szint támadása jó lenne, ha lenne olyan tárgy ami ad támadást, de az valahogy nincs... Így a 17-es keri miatt a védelem továbbra is el van szállva a támadáshoz képest A tárgyak tervezésénél jól látszódott a probléma, a korrekció se teljesen rossz, de lazán mehetne rá egy 1,5x-es szorzó is, akkor talán egál lenne a dolog...
diabolika 15 +5
hóförgeteg 20 +6
szivárványpajzs 4 +3
53 tám bónusz+49 szintből azaz 102 de akkor már a csillagszóró hiányzik csak kb...
Ezzel szemben áll dia(42)+hóförgeteg(30)+szivárványpajzs(44) összesen 116-al, és akkor még nem die-osztam fel védelemre a szettet...
És ez még nem is varázsló felszerelés védelemmel kombózva.
Miklós +szint támadása jó lenne, ha lenne olyan tárgy ami ad támadást, de az valahogy nincs... Így a 17-es keri miatt a védelem továbbra is el van szállva a támadáshoz képest A tárgyak tervezésénél jól látszódott a probléma, a korrekció se teljesen rossz, de lazán mehetne rá egy 1,5x-es szorzó is, akkor talán egál lenne a dolog...
Dátum: 2009.07.20. 21:04:26
Gondolom nincs, különben utólag nem kapott volna egy korlátot a dolog...
Holnap majd számolgathatok megint
De már megérte ez a topic
Minden 10 keri adhatna 1 támadást is ))
Holnap majd számolgathatok megint
De már megérte ez a topic
Minden 10 keri adhatna 1 támadást is ))
Dátum: 2009.07.20. 15:11:39
Ha még "csak" 3k a sebzés, akkor max 3 hónap és lesz 4-5k, az elv a lényeg...
A szavazásban meg úgy is belekötne valaki, át lehet pakolni a szavazatokat, szóval arra pakolsz ami NEKED jobban tetszik
Most toltam le 2 csatát, akkroa kritikusokat ütök 75-ös támadással, hogy öröm nézni Tudnám minek fejlesztik ennek alapján az emberek a támadásokat?
A szavazásban meg úgy is belekötne valaki, át lehet pakolni a szavazatokat, szóval arra pakolsz ami NEKED jobban tetszik
Most toltam le 2 csatát, akkroa kritikusokat ütök 75-ös támadással, hogy öröm nézni Tudnám minek fejlesztik ennek alapján az emberek a támadásokat?
Dátum: 2009.07.20. 14:46:11
Szerintem utólag megbolygatni képtelenség a rendszert amúgy. És nem a varázslat sebzést kéne csökkenteni, ezzel kinyírni a varázslókat, hanem adni az ütősüknek egy alternatívát...
-Skill, melyek támadást növel az erő hátrányára. (berserker)
(-50 erő +50 támadás igencsak hatásos lenne)
-Skill ami védelem hátrányára növeli a védekező IQ-ját (pszi)
(+50 IQ -50 védelem már izgalmassá tesz egy csatát...)
-Épület, mely épületszint négyzet varázslat elnyelést ad cserébe csökkenti épület csönttel a blökik elnyelését... (Transfer plain)
copy vege reszemrol
-Skill, melyek támadást növel az erő hátrányára. (berserker)
(-50 erő +50 támadás igencsak hatásos lenne)
-Skill ami védelem hátrányára növeli a védekező IQ-ját (pszi)
(+50 IQ -50 védelem már izgalmassá tesz egy csatát...)
-Épület, mely épületszint négyzet varázslat elnyelést ad cserébe csökkenti épület csönttel a blökik elnyelését... (Transfer plain)
copy vege reszemrol
Dátum: 2009.07.20. 14:44:05
Tehát szerintetek az a normális, hogy beküldök egy 700-s varit, majd 5 körön át mellé cspelünk, miközben a blökik csápolnak még 150-200-at mondjuk, és ha bejon a 20+-10% akkor akár 100-200-at is mellé tolok a 75-os támadásommal a 200-as védelmekbe? (Néha csatánként 3x!)
Miközben szembe jön a harcos, akinek top támadása van a szerveren (180+épület környéke), és 150-200-at karcol vazsival majd üt 30-50-ket néha kritelve esetleg 250-et, ha egyáltalan eltalál RND-ből? (max 4x egy csatában, de átlag 1-2)
Morti értem én, hogy véded a varázsló taktikát, sőt képzeld én is azt tolom, de ez így kabaré, mert ha a varázslat egy csata alapja akkor mindenki húzhat át smaragdba...
Miközben szembe jön a harcos, akinek top támadása van a szerveren (180+épület környéke), és 150-200-at karcol vazsival majd üt 30-50-ket néha kritelve esetleg 250-et, ha egyáltalan eltalál RND-ből? (max 4x egy csatában, de átlag 1-2)
Morti értem én, hogy véded a varázsló taktikát, sőt képzeld én is azt tolom, de ez így kabaré, mert ha a varázslat egy csata alapja akkor mindenki húzhat át smaragdba...