Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Ptúr ennek alapján egyet értünk abban, hogy a varázslat kőr eldönti a csatát, és ennek látjuk egyértelmű eredményét, midnenki mágus karit épít. Még az ős ütős Galmuszk is IQ bajnokságot játszik

Kérdés már csak az, hogy ez miből adódik?
-Kevés a fegyverek sebzése?
-Kevés az erőből adódó sebzésbónusz?
-Sok a blökik adta elnyelés?
-Imba, hogy 2 in 1 tulajdonság az IQ?
-A keri betorzította az alap támadás ballancet? (Szint+keri támadás bónusz kéne?)
-Eltúlzott arányaiban a varázslatok sebzlése?
-Azzal van a baj, hogy akkor is találunk, ha nincs támadása a karinak?

Továbbá, hogy és milyen korrekciót kellene eszközölni, hog y amostani játékot ne torzítsa be, d emégis hosszabb távon helyrerántsa a ballancet?
Ariel, most is ez van.
Ha egy maximálisan 80%-os arányt veszek alapul, amit a szerencse arány 70-90 közt még módosít, akkor ha valaki támadásból talál 5 körös csatákban átlagosan 4x kéne hogy betaláljon.
Jelenleg örülünk, ha 3 támadás betalál egy csatában átlagban, de inkább jellemző az 1-2 találat.

Ami azért is sántít, mert közben az aki egyáltalán nem foglalkozott a támadással (pl nekem 75-ös alapom van) az is lazán betalál 1-2 alkalommal csatánként, sőt volt már 4 találatos csatám is 200+-os védelembe...

Pont ez az aminek eredményeképpen kijön, hogy minek növeljek támadást?, ha úgy is találok 10-30%-ban a csatában. Tolom a kritikust (úgy is kell a védekezésből!), veszem az egyre nagyobb alap sebzésű mágus fegyvereket, és ha a megnyert varászlat kör után esetleg még találok is 3x akkorát sebzek egy harci körben mint szegény harcosok.

Még mielőtt valaki baromságokat gondolna, mágus jellegű karakterem van!
Dátum: 2009.07.23. 14:52:23
Egyszerre hány küldetés közül választhatsz a Végzetúrban?
5
4
2
3

Már elvesztette aktualitását az ismételhető küldik miatt, mehet a lecsóba.
Dátum: 2009.07.23. 00:56:09
Mi szlovákia hivatalos pénzneme?
euro
zlotyi
korona
kuna

Mikor??? 2008 szept és 2009 jan közt korona, onnan euró....
Dátum: 2009.07.23. 00:46:41
Ki jelenleg az RTL klubon a csak pasik blokk műsorvezető párosa?
Palik László - Dömsödi Gábor
Stohl Buci - Hajdú Steve
nincs ilyen műsor
Hajdú Steve - Csonka Pici

Vicces, mikor van a jelenleg??? Törölni, ha kérhetem!
Dátum: 2009.07.22. 17:59:17
spm majd facsarás majd stb...

Ugyan az a sorrend lesz mindenkinél, valami olyan kellene, ami nem ad egyen tápot...
Haha, frissítettem a wikin a tárgyakat...
Van egy pajzs 89 azaz 89. szinten ami támadást ad
Laza 40 szinten át nem volt értelmes harcos pajzs...

És ezek után se mondhatnám, hogy a támadás megközelítené a 50-60-as védelmeket adó páncéldarabokat még névlegesen sem
A 17-es keri nagyon bekavar az egésznek
A varazsló mindent vagy semmit játszik.
Azaz egy viadalon ha bejön a 20+-10% és "besül" a varázslata, akkor sajnos kikapott. Éppen ezért van az hogy szipla varázslók nagyon kis valószínüséggel fognak viadalokat nyeregetni, de bármikor lazán kibombázzák a legerősebb harcost is egy kritikussal...

És a topic alapvetően a portyáról, és az egyen karakterekről szól, nem a varázsló üldözésről. Többszőr le is írtam, hogy nem a varázslók nerfelése lenne a cél, hanem az 1 spelles csatákból valami tényleg élvezetes PvP kialalkítása.

Term. ennek lehet alap eleme, hogy lehetőséget adunk a varázslatok elleni védekezésre, de nem azok nerfelésével, hanem újabb erőforrások beáldozásával egy alternatív védelem kiépítésének lehetőségével.

Az meg hogy mindig elkentek a rubinok, nem a smaragd gyűlöletnek volt köszönhető?
Dátum: 2009.07.21. 19:30:09
Persze innen mar csak eg ypici lepes, hogy aki szingularist hasznal az kapjon lebonuszt es harci tapot a VF-esekkel szemben
Morti, csak amíg a varázsló 80%-ban betalál, addig a jóval magasabb védelem bónusz miatt a harcos csak a 20+-10%-ban bízhat.
Mivel 3x kell találni (ami szerintem kevés magas szinten) hogy ellensúlyozd a varázslatot, így illenék összesen 300% találati esélyt összekalapálnia egy közelharci embernek. Azaz ha kimaxolt szerencsévek fix 30%-a van, akkor is 5 kör alatt 150%-al tud csak betámadni egy varázslót

Tételezzük fel, hogy irdatlanul tolja az erejét+kritikusát is, akkor "akár" 2 kör alatt is behozhatja a hátrányát, de ahhoz is 200% kellene, és még mindig csak 150%-ot kalapált össze magas szerencse előnnyel...

Nézd meg, hogy 60. szinten mennyi védelmet adnak a tárgyak, vonj le belőle 60-at, és próbáld meg ezt a támadás bónusz valahogy összehozni tárgyakból. Talán akkor megérted miről pofázok 2 napja...

Konkrétan a diabolika után legközelebb valahol 88. szinten láttam egyáltalán felszerelést ami több támadást ad az eddigiekhez képest, azaz fejlődhet a karakter támadása tőle....

Az azonos védelem/támadás esetén 50%-os találat miatt 30-al kellene több bónuszt kicsikarni a támadásból mint a védelemből ahhoz, hogy egy "ütőgépet" játsz, aki ellensúlyozni tudj a a mágusok 30-as IQ előnnyel már előjövő garantált 80%-át, ami ugye smaragdoknál még kevesebb.

lehet nézegetni a wikit, számolgatni, figyelembe venni a +szint mértékű támadást bónuszt, és még akkori is még fel szintnyi bónusz kellene minimum, hoyg egyáltalán lehessen arról beszélni, hogy a harcos támadásból üt át, és nem RND 20+-10%-ból!

Viszont az kapásból megvan, hogy amennyiben a mágus lazán összekapat +30 védelmet a harcossal szemben, úgy sérthetetlen, csak az rnd bánthatja a támadás nem, azaz csak elvesztheti a 20%-osan "besült" varázslatával a csatát, és nem a harcos nyerheti meg ellene...
Amúgy ez az ami felé jelenleg haladnak az egyen karakterek ugye!
Pont most mutattál rá a lényegre!

A varázslóknak ELÉG 3 tult tolni a sikeres portyázáshoz védelem+iq+tau, míg a harcos ha talpon szeretne maradni KÉNYTELEN négy tult tolni: védelem+támadás+erő+iq -t.

Ez 3 dologból adódik:
-Akkor is találsz ha nincs támadásod
-A blökik elnyelése arányaiban drasztikus a közelharci sebzésekhez képest
-A szinttel korrigált támadások is kevesek a magas kerivel vásárolt védelmekhez képest
Dátum: 2009.07.21. 14:25:54
Kellene nekem majd valaki tesztelni...

"A V3-as kreatív bugot elvileg kijavítottam, ha van rá lehetőségetek, beszéljétek meg néhány csata eredményét, hogy jól működik-e."

Elvileg már nem emeli a vesztes fél által bukott LÉ mennyiséget!
Otoaak-al kell egyet értenem...

Adott egy varázsló kari 20-as támadással, magas védelemmel, magas elnyelésű blökivel irtózatos iq/tauval-val.
Szembe jön a harcos mit lát?

Beköszön egy drasztikus sebzés távolsági körben, ezek után dodge-ol a varázsló közelharcban, sőt alkalomadtán még be is talál. Ezzel szemben harcosunk jö ha talál, ekkor is drasztikusan csökkentett sebzéseket visz be.
Szolis mesélhetne V3-on arról, amikor a 200-as védelmébe 75-os támadással 200-as kritikust kapott egy 1000-es krit varázslat után. Ő persze el se talált hiába a támadása, és klikerültem a spelljét... Érdekes módon 1 hét telt el az összes támadás adó cucc lecserélődött, és Iq-ba öltözött a karakter, máris ki-ki a csata
És az egész élmezőny ezt csinálja most V3-on éppen azért, mert a keri adta torzulás és a támadás hiányos cuccok miatt értelmetlen a közelharci támadást gyúrni.
Minek húzza a támadást valaki, ha szerencséből van 20-30% esélye találni, ha meg vért izzad akkor van 70-80% a találatra?
Ráadásul míg magas tauval akkor is mérvadó sebzést visz be az ember, ha nem talál, addíg közelharcban megy a mellé csépelés... Term ennek nagyja az elnyeléssel 0-ra csökkentett találatokból is adódik. Amikor egy szent ősi kard sebzése 126 átlagban, és én ott vigyorgok majd 110-es elnyelésben, akkor sok esélye van szegény harcosnak

Mindenesetre totál egyen karakterek gyártása a cél jelenleg, és a mágus sorkatonák környezetben a Smaragd bónusz nem picit tuldimenzionáltnak tűnik a maga nagyságrendileg 10 iq 10 taujával 40. szint környékén, és ez ugye nő is a szintek emelkedésével (Persze v1-es teszt világunkon ez nem derűlt ki annó Smaragdok hiányában...)
Dátum: 2009.07.21. 09:46:56
Imp van benne igazság, de sajnos nem igazán jók az infóid...

http://vegzetur.wikidot.com/vilag3

10+szint*10*csataraány (Itt a csataaránynak NINCS maximuma, minimuma 0,2!)

A maxot kitolja még a gyémánt bónusz (33%), és javításig (mely folyamatban van) a kreatív affinitás (szaki*2%)

Ez a V3-as alap képlet, mely eredményezi, hogy nincsenek igazándiból pók karakterek, csak visszamaradott erős karakterek...

Íme egy bizonyíték arra, hogy nincs maxolva a csataarányból adódó szorzó (lvl45 vs lvl45):
Törlés Tegnap, 14:56 Wart X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 5149 lélekenergia és 23 TP. Csata leírása
P
Koc, legyen 2-3k sebzés akkor, ha ennyire bele akarsz kötni a 4k-ba.
Eredetileg V3-on indult a téma, ahol 0,7-1k sebzéssel indul a csata, miközben legjobb esetben is 200-250-et üt krittel a közelharcban valaki. De az átlag 50-100-es sebzések csúsznak be laza 12-13 szinttel magasabb fegyverrel...
E mellé jön az is, hogy egyszerűen nem találnak el az ellenfelek. A TOP támadók ugyan annyiszor találnak mint én.
Az élmezőny 1 hét alatt elszállt IQ-ban, és mindenki hanyagolja a közelharcot míg 160-175-ös iq-val rohangálunk, addig max 120-140-es támadások vannak. És akkor hol van még a hóförgeteg, ami még 30 védelmet ad majd fegyver slotton?

Miklós elárúlt egy konyhatitkot tegnap, hogy a szint hozzáadódik a támadáshoz, DE a téma ennek ismerete nélkűl indult, azaz a probléma realizálódott ezen hendikep ellenére is!
Én ebből arra következtetek, hogy a támadás még ezzel a segítséggel sincs eléggé megtámogatva...

Utólag betenni bármilyen módosítást vérlázító cselekmény, és a jól megszokott taktikákat kibelezi, viszont betenni új épületet/szakértelmet, mely próbálja helyrerántani a ballance-ot?

Másik téma a varázslatok elnyelése. teljesen egyet kell értenem azokkal akik hangoztatják, hoyg a varászlat kör egyszeresen sebezzen annyit mint a harci körök. A varázsló taktikának működnie kéne továbbra is! Viszont az se teljesen normális, hogy a varázslat elnyelés csak 1x-esen számít, míg a fizikai elnyelés sokszorosan, minden találatkor.
Erre se ártana valami korrekció, bár szerintem egy 2-3k sebzéshez képest még egy 6x80-as elnyelés is kabaré szintet képvisel nálam.
A 100. szint felett az új tárgyak tervezésénél érdemes lenne elgondolkozni egy %-os elnyelésen...
Nézzünk egy kopmaxos öltözködést 49. szinten harcosra:

diabolika 15 +5
hóförgeteg 20 +6
szivárványpajzs 4 +3

53 tám bónusz+49 szintből azaz 102 de akkor már a csillagszóró hiányzik csak kb...
Ezzel szemben áll dia(42)+hóförgeteg(30)+szivárványpajzs(44) összesen 116-al, és akkor még nem die-osztam fel védelemre a szettet...

És ez még nem is varázsló felszerelés védelemmel kombózva.

Miklós +szint támadása jó lenne, ha lenne olyan tárgy ami ad támadást, de az valahogy nincs... Így a 17-es keri miatt a védelem továbbra is el van szállva a támadáshoz képest A tárgyak tervezésénél jól látszódott a probléma, a korrekció se teljesen rossz, de lazán mehetne rá egy 1,5x-es szorzó is, akkor talán egál lenne a dolog...
Gondolom nincs, különben utólag nem kapott volna egy korlátot a dolog...

Holnap majd számolgathatok megint

De már megérte ez a topic

Minden 10 keri adhatna 1 támadást is ))
Ha még "csak" 3k a sebzés, akkor max 3 hónap és lesz 4-5k, az elv a lényeg...

A szavazásban meg úgy is belekötne valaki, át lehet pakolni a szavazatokat, szóval arra pakolsz ami NEKED jobban tetszik

Most toltam le 2 csatát, akkroa kritikusokat ütök 75-ös támadással, hogy öröm nézni Tudnám minek fejlesztik ennek alapján az emberek a támadásokat?
Szerintem utólag megbolygatni képtelenség a rendszert amúgy. És nem a varázslat sebzést kéne csökkenteni, ezzel kinyírni a varázslókat, hanem adni az ütősüknek egy alternatívát...

-Skill, melyek támadást növel az erő hátrányára. (berserker)
(-50 erő +50 támadás igencsak hatásos lenne)
-Skill ami védelem hátrányára növeli a védekező IQ-ját (pszi)
(+50 IQ -50 védelem már izgalmassá tesz egy csatát...)
-Épület, mely épületszint négyzet varázslat elnyelést ad cserébe csökkenti épület csönttel a blökik elnyelését... (Transfer plain)

copy vege reszemrol
Tehát szerintetek az a normális, hogy beküldök egy 700-s varit, majd 5 körön át mellé cspelünk, miközben a blökik csápolnak még 150-200-at mondjuk, és ha bejon a 20+-10% akkor akár 100-200-at is mellé tolok a 75-os támadásommal a 200-as védelmekbe? (Néha csatánként 3x!)

Miközben szembe jön a harcos, akinek top támadása van a szerveren (180+épület környéke), és 150-200-at karcol vazsival majd üt 30-50-ket néha kritelve esetleg 250-et, ha egyáltalan eltalál RND-ből? (max 4x egy csatában, de átlag 1-2)

Morti értem én, hogy véded a varázsló taktikát, sőt képzeld én is azt tolom, de ez így kabaré, mert ha a varázslat egy csata alapja akkor mindenki húzhat át smaragdba...