Az elöl haladó szövik epikezését semmi nem tudja már gyorsítani, hacsak az nem, hogy úgy döntenek, nem hívnak vissza több epikust. Jelenleg 5 ütésből végzek az epikussal, úgy, hogy mágikus regenerációt sem kell használnom. Ezt már nem lehet tovább gyorsítani...
Ha korlátozzuk, hogy a szövetség egy adott karaktert milyen gyakran hívhat "vendégségbe" akkor máris több lenne a vendég. A fejlesztésnek egyébként sem az lett volna a célja, hogy mindenki a szomszédba járjon ütni, hiszen a játékosok 99%-a még a saját epikust sem tudja leverni, akkor nem is baj, ha nem a szomszédba járnak csapkodni.
Én már a nerf bevezetése előtt is ellene voltam, és be is igazolódott a félelmem, zsákutcába futott az egész. Nem nerfelni kellett volna, hanem segíteni a kisebb szövikben a haladást az epikusok ellen. Ha egy 120-as karakter rohangálna 330-as tárgyakkal, annak sem lenne érezhető hatása ahhoz képest, amekkora különbségek a csatlósoknál jönnek elő. Ráadásul egy 120-as karakter entitásokból eljuthat a 250 körüli tárgyakik, ha akar.
Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2015.08.06. 22:09:00
Dátum: 2015.08.06. 21:04:22
Az csak a jéghegy csúcsa, hogy az epikus kincsek magas szinten nem adnak elég pluszt az előző generációhoz képest. A probléma forrása maga az epikus és entitás ütés. Az epikusokkal csak 1-2 szövetség jár az utolsó kincstáblánál, a szövetségek nagy része sosem fogja elérni ezt a szintet, és van még pár tucat szövi az összes világot tekintve, ahol a jelenlegi rendszerben eljuthatnak a 340-es kincstábláig pár éven belül.
Az entitásokról nincs átfogó képem, de kétlem, hogy egy tucatnál több olyan karakter lenne, akik kifutottak a kincsekből. Pedig itt igazán lehetne haladni, mégsem foglalkozik vele a többség. 45 nap alatt 15 szintet lehetne ugrani a kincsekkel. De ahelyett, hogy az epikusok és entitások legyőzésének könnyítéséért lobbizott volna a nép, győzött a lustaság és irigység, már csak 90 szinttel nagyobb tárgyat lehet hordani, mint a karakter szintje, és kaptunk egy AF képességet, ami piszok drágán további szinteket engedélyez, és amit pár fanatikuson kívül a többség még évekig nem fog használni.
Maréknyi játékosnak (azzal a tudattal, hogy a következő pár évben sem fogja 40-50 játékosnál több használni) pedig nem készülnek alapos fejlesztések. Jól tükrözi ezt az a tény, hogy már nem 10 tárgy található egy szinten, hanem csak 6, és a szintek között minimális különbségek vannak csak. Ki az aki több száz AFP-t költ arra, hogy minden bónuszra kapjon +1-et? Senki. De a felületesség látszik az egyéb tárgyaknál is magas szinten, nem csak epikusnál.
Volt egy javaslatom az epikus ütések felgyorsítására. A lényeg annyi lett volna, hogy a szövetség külsős tagokat hívhatott volna meg az epikus ütésre. Hasonlóan a karácsonyi ajándékcsomaghoz, a karakter kapott volna egy értesítést, hogy XY szövetség epikus elleni harcra invitálja. A meghívást elfogadva a karakter rögtön ütött volna egyet az adott szövi epikusába. Cserébe a szövetségének tudás fája épült volna valamennyit. Nyilván bizonyos korlátokat szabni kellett volna, de a lényeg ennyi. De bonyolultságra hivatkozva ebből sem lett semmi.
Ez az epikus/entitás téma eléggé zsákutcának bizonyult... A többség nem foglalkozik vele, mert vagy nehézkes az előre haladás, vagy nem éri meg rohanni a költségek miatt. A fejlesztésre pedig nem szánnak időt, mivel nagyon kevés játékost érint. A legszomorúbb pedig az, hogy a zsákutcába a játékosok vezették bele az egészet a többszöri korlátozás megszavazásával.
Az entitásokról nincs átfogó képem, de kétlem, hogy egy tucatnál több olyan karakter lenne, akik kifutottak a kincsekből. Pedig itt igazán lehetne haladni, mégsem foglalkozik vele a többség. 45 nap alatt 15 szintet lehetne ugrani a kincsekkel. De ahelyett, hogy az epikusok és entitások legyőzésének könnyítéséért lobbizott volna a nép, győzött a lustaság és irigység, már csak 90 szinttel nagyobb tárgyat lehet hordani, mint a karakter szintje, és kaptunk egy AF képességet, ami piszok drágán további szinteket engedélyez, és amit pár fanatikuson kívül a többség még évekig nem fog használni.
Maréknyi játékosnak (azzal a tudattal, hogy a következő pár évben sem fogja 40-50 játékosnál több használni) pedig nem készülnek alapos fejlesztések. Jól tükrözi ezt az a tény, hogy már nem 10 tárgy található egy szinten, hanem csak 6, és a szintek között minimális különbségek vannak csak. Ki az aki több száz AFP-t költ arra, hogy minden bónuszra kapjon +1-et? Senki. De a felületesség látszik az egyéb tárgyaknál is magas szinten, nem csak epikusnál.
Volt egy javaslatom az epikus ütések felgyorsítására. A lényeg annyi lett volna, hogy a szövetség külsős tagokat hívhatott volna meg az epikus ütésre. Hasonlóan a karácsonyi ajándékcsomaghoz, a karakter kapott volna egy értesítést, hogy XY szövetség epikus elleni harcra invitálja. A meghívást elfogadva a karakter rögtön ütött volna egyet az adott szövi epikusába. Cserébe a szövetségének tudás fája épült volna valamennyit. Nyilván bizonyos korlátokat szabni kellett volna, de a lényeg ennyi. De bonyolultságra hivatkozva ebből sem lett semmi.
Ez az epikus/entitás téma eléggé zsákutcának bizonyult... A többség nem foglalkozik vele, mert vagy nehézkes az előre haladás, vagy nem éri meg rohanni a költségek miatt. A fejlesztésre pedig nem szánnak időt, mivel nagyon kevés játékost érint. A legszomorúbb pedig az, hogy a zsákutcába a játékosok vezették bele az egészet a többszöri korlátozás megszavazásával.
Dátum: 2015.08.05. 22:03:01
Azt sajna nem tudom megítélni, hogy másnak melyik tárgy hasznos, melyik nem. Így csak olyat tudok kitalálni, ami nekem jól jönne.
Két ékszerbe foglalva minden képességet, fontossági sorrendben, vastaggal az a képesség, ami nem létezik még:
Első
- kábítás
- gyorsabb állatfejlődés
- lélekszívás
- bármilyen fókuszkristály belehelyezhető
- több AFP
- ellenálló bőr
- rablásbónusz
Második
- küldetésbónusz
- szerencse fejlesztés
- transzdestrukció
- bármilyen fókusz belehelyezhető
- epikus sebzésbónusz
Ha ilyenek készülnek gyűrűben és nyakláncban is, akkor az, hogy milyen tulajdonságbónuszt adnak, számomra már lényegtelen.
Két ékszerbe foglalva minden képességet, fontossági sorrendben, vastaggal az a képesség, ami nem létezik még:
Első
- kábítás
- gyorsabb állatfejlődés
- lélekszívás
- bármilyen fókuszkristály belehelyezhető
- több AFP
- ellenálló bőr
- rablásbónusz
Második
- küldetésbónusz
- szerencse fejlesztés
- transzdestrukció
- bármilyen fókusz belehelyezhető
- epikus sebzésbónusz
Ha ilyenek készülnek gyűrűben és nyakláncban is, akkor az, hogy milyen tulajdonságbónuszt adnak, számomra már lényegtelen.
Dátum: 2015.08.05. 21:42:46
Az új epikus kincseknél érdemes a következőket szem előtt tartani:
- 6 kincs van egy kincstáblában
- AF képesség nélkül minimum 250-ik szintű karakter tudja őket hordani, maxos AF képesség melltett 180-as kari kell hozzájuk.
Ekkora szinten egy csomó dolog értelmét veszti, ami még alacsony szinten releváns.
Pl:
- kevesebb TP vadászatra, térkapura. Aki a TP-n spórol, az sosem fog olyan magas szintre eljutni, hogy ezeket a tárgyakat használja.
- több LE kalandokra. A kalandokból szerezhető LE mennyisége annyira minimális a többi bevételi forráshoz képest, hogy ide legalább egy 10-es szorzó kéne, hogy bármi értelme legyen.
- büntető jellegű ékszerek. A szövibajnoki eleve padlóra küldte a portyát magas szinten, nem hiszem, hogy tovább kéne fokozni.
A gyorsabb ép regen, nagyobb fegyver- varázslatsebzés most is létezik, egészség, erő és taumaturgia formájában.
A mytokronitos részt illetően pesszimista vagyok. Nagyon szűk réteg férne hozzá, kétlem, hogy ilyet csinálna Miklós, hiszen még a mytokronitos relikviákat sem teszi elérhetővé...
Nem akarom senki kedvét elvenni az új típusú bónuszok kitalálásától, Miklósnak is vannak jó napjai, még akár meg is valósulhatnak. De amiben szerintem gondolkozni érdemes, az a már meglévő képességek kombinációja.
pl egy ékszeren belül:
- gyorsabb állatfejlődés
- több AFP
- kábítás
- lélekszívás
- rablásbónusz
- tüskés bőr
- aura sebzés
- bármilyen fókuszkristály belehelyezhető
- 6 kincs van egy kincstáblában
- AF képesség nélkül minimum 250-ik szintű karakter tudja őket hordani, maxos AF képesség melltett 180-as kari kell hozzájuk.
Ekkora szinten egy csomó dolog értelmét veszti, ami még alacsony szinten releváns.
Pl:
- kevesebb TP vadászatra, térkapura. Aki a TP-n spórol, az sosem fog olyan magas szintre eljutni, hogy ezeket a tárgyakat használja.
- több LE kalandokra. A kalandokból szerezhető LE mennyisége annyira minimális a többi bevételi forráshoz képest, hogy ide legalább egy 10-es szorzó kéne, hogy bármi értelme legyen.
- büntető jellegű ékszerek. A szövibajnoki eleve padlóra küldte a portyát magas szinten, nem hiszem, hogy tovább kéne fokozni.
A gyorsabb ép regen, nagyobb fegyver- varázslatsebzés most is létezik, egészség, erő és taumaturgia formájában.
A mytokronitos részt illetően pesszimista vagyok. Nagyon szűk réteg férne hozzá, kétlem, hogy ilyet csinálna Miklós, hiszen még a mytokronitos relikviákat sem teszi elérhetővé...
Nem akarom senki kedvét elvenni az új típusú bónuszok kitalálásától, Miklósnak is vannak jó napjai, még akár meg is valósulhatnak. De amiben szerintem gondolkozni érdemes, az a már meglévő képességek kombinációja.
pl egy ékszeren belül:
- gyorsabb állatfejlődés
- több AFP
- kábítás
- lélekszívás
- rablásbónusz
- tüskés bőr
- aura sebzés
- bármilyen fókuszkristály belehelyezhető
Dátum: 2015.08.05. 21:08:48
A narancs képessége értelmetlen magas szinten. Nulla, azaz nulla a hatása. A képesség minden egyes szintje 1%-kal csökkenti a találati esélyt.
Egy gyakorlati példa:
Egy 200-as karakternek egy 200-as karakter, 200-as alapszintű, 500 lépett szinttel támadó állataival szemben 500-as képességre lenne szüksége, hogy 50%-ra csökkenjen az állatok találati esélye, 470-es képesség mellett 80% lenne ez az esély. A bibi csak ott van, hogy egy 200-as karinak a mytokronitos képességei sem lehetnek nagyobbak 200-nál.
Általánosítva az egészet, ha támadó és a védő fél azonos szintű, maxon van a narancs képességük és az állataik alapszintje is megegyezik a karakter szintjével, akkor az állatok találati esélye pont annyi, amennyi a lépett szintjük.
Tehát ha folyamatosan karban tartom az állataim alap szintjét, akkor amint elérik a 90 lépett szintet, tökmindegy, hogy mekkora az ellenfelem narancs képessége, semmi hatása nem lesz az állataimra.
Egy gyakorlati példa:
Egy 200-as karakternek egy 200-as karakter, 200-as alapszintű, 500 lépett szinttel támadó állataival szemben 500-as képességre lenne szüksége, hogy 50%-ra csökkenjen az állatok találati esélye, 470-es képesség mellett 80% lenne ez az esély. A bibi csak ott van, hogy egy 200-as karinak a mytokronitos képességei sem lehetnek nagyobbak 200-nál.
Általánosítva az egészet, ha támadó és a védő fél azonos szintű, maxon van a narancs képességük és az állataik alapszintje is megegyezik a karakter szintjével, akkor az állatok találati esélye pont annyi, amennyi a lépett szintjük.
Tehát ha folyamatosan karban tartom az állataim alap szintjét, akkor amint elérik a 90 lépett szintet, tökmindegy, hogy mekkora az ellenfelem narancs képessége, semmi hatása nem lesz az állataimra.
Dátum: 2015.08.02. 23:17:19
Nem 20%, hanem 40. 10-es af képesség mellett a maxép 80%-át felezem, az 40%.
Dátum: 2015.08.02. 22:13:28
Entitás ellen: Csatlósaid asztrális robbanást okoznak! (151672 sebzés). Így már csak 5 ütés egy entitás.
Akik szerint portyában gyenge a robbantás, azoknak javaslom, hogy számolják ki, mennyivel kellene növelniük az erejüket, hogy ugyan ezt a plusz sebzést elérjék, és hogy ez mennyi LE-be kerül és mennyi idő alatt teremtenék elő ezt a LE-t.
Akik szerint portyában gyenge a robbantás, azoknak javaslom, hogy számolják ki, mennyivel kellene növelniük az erejüket, hogy ugyan ezt a plusz sebzést elérjék, és hogy ez mennyi LE-be kerül és mennyi idő alatt teremtenék elő ezt a LE-t.
Dátum: 2015.07.29. 20:26:55
Idézet: Hlegba - 2015.07.29. 19:18:11
Pont arra jó, amire szánták, kidühöngheted magad.
Elhiszem, hogy idegesítő, ha nem az esik, ami kéne, pláne, ha csak 5 naponta sajtolsz egyet...
Nincs sok értelme ennek a topicnak így.
Pont arra jó, amire szánták, kidühöngheted magad.
Elhiszem, hogy idegesítő, ha nem az esik, ami kéne, pláne, ha csak 5 naponta sajtolsz egyet...
Dátum: 2015.07.26. 12:05:10
Az, hogy milyen arányban veszed a gradulátumokat típus szerint, nincs befolyással arra, hogy a csoporton belül milyen az eloszlás. Rövid távon vannak hullámok, de hosszútávon nagyjából kiegyenlítődik. Volt már olyan napom, hogy 30 katalizátort szedtem össze 20-as állatokból, és csak 1-2 egyéb potyogott mellé, de sajnos nem maradt meg a trend
Dátum: 2015.07.26. 08:54:18
Katalizátorból hatszor annyi fogy, mint a többiből, ezt ne feledd.
Dátum: 2015.07.25. 21:53:24
13 db meggyőzőkészség
16 db sebgyógyítás
13 db idomítás
Ez sem sokkal jobb, de majd hosszútávon kiegyenlítődik (vagy nem)
16 db sebgyógyítás
13 db idomítás
Ez sem sokkal jobb, de majd hosszútávon kiegyenlítődik (vagy nem)
Dátum: 2015.07.24. 21:37:01
Mit jelent az, hogy sorozatban? Kaptál 30-40 eszenciát és mind zárnyitás és építés?
Dátum: 2015.07.20. 22:35:51
Ez lesz az utolsó hozzászólásom a témában.
Csak hogy tisztázzuk a dolgot, nem attól parázok, hogy a robbanás miatt a karakterem "tönkremegy". Ha valaki legyőz a segítségével, még gratulálni is fogok neki.
Elég magas a robbanásom, mostanában elég sok kalandot csinálok és csatlósom is van bőven. De biztos van olyan, akinek mindenből több van, mint nekem.
De a karakterem állapotától függetlenül az a véleményem, hogy a robbanás, és a csatlós rendszer rossz. Az elgondolással, hogy adjunk reményt, egy második esélyt a legyőzötteknek, hogy felülkerekedhessenek a legyőzőiken, teljes mértékben egyetértek. Ez az esély, azonban folyamatosan, minden nap ott van mindenki előtt. A csatlósok és a robbanás gyors, illetve szupergyors, látványos fejlődést kínál, de hosszútávon kiegyenlítődnek a hatások, és az az érzésem, hogy jönni fog egy harmadik, majd egy negyedik új esély, még több őskőért, ami újabb fals reményeket ad.
A játék olyan mértékben változik, annyira felborulnak a fejlesztési irányok, hogy azt a játékosok egyre nagyobb hányada nem tudja már feldolgozni, és egyre többen hagyják abba a játékot. Azt mondjuk nem látom, hogy hány nem fizető játékos válik fizetővé az ilyen új remények kapcsán.
Az aktív játékosok számának változásáról ugyan csak sejtéseink lehetnek, de egyvalami biztos, a fórumhozzászólások száma folyamatosan csökken:
2009 június 8593
2010 június 3845
2011 június 2511
2012 június 2708
2013 június 1653
2014 június 697
2015 június 457
A karakteremben szerencsére van annyi tartalék, hogy a csatlósokhoz és a robbanáshoz hasonló további fejlesztéseket is le tudjam kezelni, de egyre többen érik el a tűrőképességük határát és dobják be a törölközőt.
A robbanással vagy lesz valami, vagy nem, a véleményem nem változik: ez egy hamis "második esély" és többet árt, mint használ.
Csak hogy tisztázzuk a dolgot, nem attól parázok, hogy a robbanás miatt a karakterem "tönkremegy". Ha valaki legyőz a segítségével, még gratulálni is fogok neki.
Elég magas a robbanásom, mostanában elég sok kalandot csinálok és csatlósom is van bőven. De biztos van olyan, akinek mindenből több van, mint nekem.
De a karakterem állapotától függetlenül az a véleményem, hogy a robbanás, és a csatlós rendszer rossz. Az elgondolással, hogy adjunk reményt, egy második esélyt a legyőzötteknek, hogy felülkerekedhessenek a legyőzőiken, teljes mértékben egyetértek. Ez az esély, azonban folyamatosan, minden nap ott van mindenki előtt. A csatlósok és a robbanás gyors, illetve szupergyors, látványos fejlődést kínál, de hosszútávon kiegyenlítődnek a hatások, és az az érzésem, hogy jönni fog egy harmadik, majd egy negyedik új esély, még több őskőért, ami újabb fals reményeket ad.
A játék olyan mértékben változik, annyira felborulnak a fejlesztési irányok, hogy azt a játékosok egyre nagyobb hányada nem tudja már feldolgozni, és egyre többen hagyják abba a játékot. Azt mondjuk nem látom, hogy hány nem fizető játékos válik fizetővé az ilyen új remények kapcsán.
Az aktív játékosok számának változásáról ugyan csak sejtéseink lehetnek, de egyvalami biztos, a fórumhozzászólások száma folyamatosan csökken:
2009 június 8593
2010 június 3845
2011 június 2511
2012 június 2708
2013 június 1653
2014 június 697
2015 június 457
A karakteremben szerencsére van annyi tartalék, hogy a csatlósokhoz és a robbanáshoz hasonló további fejlesztéseket is le tudjam kezelni, de egyre többen érik el a tűrőképességük határát és dobják be a törölközőt.
A robbanással vagy lesz valami, vagy nem, a véleményem nem változik: ez egy hamis "második esély" és többet árt, mint használ.
Dátum: 2015.07.19. 13:21:54
Most semmihez sincs köze a robbanásnak. Az erő és taumaturgia pedig csak egy felső határt húzna meg, ami most nem is létezik. Egyébként ez elég komoly határ, durván csökkennének a robbanások. De az is tény, hogy olyan határ sosem lesz, ami mindenkinek jó, mert aki elszenvedi a robbanást, az mindig úgy érzi, hogy túl nagy, aki meg okozza, aszerint túl kicsi.
Az erőbónusz nem hangsúlyosabb, mint a taumaturgia. Elég sokat számolgattam, és sokáig jól össze voltak hangolva, magas szinten pedig a taumaturgia veri az erőt.
Ha nem tartod jó iránynak, hogy úgy győz valaki, hogy el sem találja az ellenfelét, akkor gondolkozz azon, hogy mihez lehet azzal a kombóval kezdeni, amikor tüskés bőrből és aurasebzésből sebzel 50%-ot, a többit pedig megoldja a kivégzés.
Az erőbónusz nem hangsúlyosabb, mint a taumaturgia. Elég sokat számolgattam, és sokáig jól össze voltak hangolva, magas szinten pedig a taumaturgia veri az erőt.
Ha nem tartod jó iránynak, hogy úgy győz valaki, hogy el sem találja az ellenfelét, akkor gondolkozz azon, hogy mihez lehet azzal a kombóval kezdeni, amikor tüskés bőrből és aurasebzésből sebzel 50%-ot, a többit pedig megoldja a kivégzés.
Dátum: 2015.07.18. 22:58:39
A wikin fent van az erőbónusz képlete.
40-ik szintig RND(erő). Felette pedig RND(erő)*(1+(szint-40)/40)
A robbanásnál ez úgy változna, hogy a robbanás maximális sebzése (taumaturgia+erő)/2 * (1+(szint-40)/40) * 6 lenne.
Egyszerűsítve: 3 * (taumaturgia+erő) * (szint/40). Ahol a szint, a karakter szintje, és a robbanás esetében mindig 40 fölött lesz. Ezt már tudod számszerűsíteni?
40-ik szintig RND(erő). Felette pedig RND(erő)*(1+(szint-40)/40)
A robbanásnál ez úgy változna, hogy a robbanás maximális sebzése (taumaturgia+erő)/2 * (1+(szint-40)/40) * 6 lenne.
Egyszerűsítve: 3 * (taumaturgia+erő) * (szint/40). Ahol a szint, a karakter szintje, és a robbanás esetében mindig 40 fölött lesz. Ezt már tudod számszerűsíteni?
Dátum: 2015.07.18. 22:20:31
Amiket leírtam, azzal minimum a duplájára lehet növelni a sebzést a reálishoz képest, és a javaslatod a varázslatok irányába viszi el a karakterfejlesztést.
Egyszerű javaslatot akarsz? Olvasd el az enyémet.
Egyszerű javaslatot akarsz? Olvasd el az enyémet.
Dátum: 2015.07.18. 21:56:02
Idézet: Mortal55 - 2015.07.18. 19:11:57
Már az ötleted felvetésénél teljesen biztos voltam abban, hogy nincs igazad, és a további hozzászólásaid sem győztek meg az ellenkezőjéről.
A karakter max. sebzése nem ad valós képet semmiről. Ezután menjek láthatatlanba, használjak védelem italát, vegyek fel minden taumaturgiás cuccot, kérjek segítő kezeket, és szóljak a haveromnak, hogy varielnyelés nélkül, 50% kimerültséggel támadjon meg, hogy jó nagy legyen a sebzésem?
Az sem igaz, hogy a varázslatoknál nagy lenne a random, töredéke a közelharci sebzéseknek.
Szerintem gondolkozz még egy kicsit, mert ez az ötlet esélytelen.
Minél többet nyomozok, annál biztosabb vagyok abban hogy igazam van.
Már az ötleted felvetésénél teljesen biztos voltam abban, hogy nincs igazad, és a további hozzászólásaid sem győztek meg az ellenkezőjéről.
A karakter max. sebzése nem ad valós képet semmiről. Ezután menjek láthatatlanba, használjak védelem italát, vegyek fel minden taumaturgiás cuccot, kérjek segítő kezeket, és szóljak a haveromnak, hogy varielnyelés nélkül, 50% kimerültséggel támadjon meg, hogy jó nagy legyen a sebzésem?
Az sem igaz, hogy a varázslatoknál nagy lenne a random, töredéke a közelharci sebzéseknek.
Szerintem gondolkozz még egy kicsit, mert ez az ötlet esélytelen.
Dátum: 2015.07.18. 12:40:30
Az erőbónusz a csatában két helyen jelenik meg. A fegyver sebzésében, és ezen keresztül az állatok sebzésében. Ha a robbanáshoz a taumaturgia és az erő átlagát veszem, akkor a max sebzés a valós erőbónusznak kb. fele lesz, mert nem kétszer, csak egyszer fog szerepelni. Ha a taumaturgiát és az erőt összeadom, akkor a robbanás maximuma nagyjából annyi lesz, amennyit az erőbónusz egyébként a csatában számít a fegyver és az állatok sebzésében összesen.
De az, hogy átlagot, összeget, dupláját, vagy tripláját vesszük, már csak finomhangolás. A lényeg, hogy a robbanás kapcsolódik a hagyományos karakterfejlesztéshez, és nem egy mindentől független, mindent eldöntő eszköz.
De az, hogy átlagot, összeget, dupláját, vagy tripláját vesszük, már csak finomhangolás. A lényeg, hogy a robbanás kapcsolódik a hagyományos karakterfejlesztéshez, és nem egy mindentől független, mindent eldöntő eszköz.
Dátum: 2015.07.17. 22:21:07
Ha összehasonlítom, hogy mennyi munka összeszedni +10k sebzést taumaturgiából vagy erőből azzal, hogy mennyi robbanásból, akkor ég és föld a különbség. Szerintem hiba, hogy a robbanás egyáltalán nem kapcsolódik a hagyományos karakterfejlesztéshez, nem kell hozzá semmi más, csak csatlósok és a kalandok megoldása. Még az sem követelmény, hogy fejlesszem a csatlósokat, a szintjüktől független az egész.
Ha már ragaszkodunk ahhoz, hogy a robbanás sebezzen, akkor kapcsoljuk össze az erővel és a taumaturgiával. Erőbónuszra létezik egy szép, univerzális, szintfüggő képlet. A robbanáshoz adjuk össze az erőt és a taumaturgiát, rakjuk bele az erőbónusz képletébe, szorozzuk fel hattal, hogy ne csak egy harci körre számolt értéket kapjunk, hanem a teljes csatára, és legyen ez az érték a felső korlátja a robbanásnak.
Máris függeni fog a sebzés a normál karakterfejlesztéstől, és a csatlósokat sem lesz elég csak beszerezni hozzá, fejleszteni is kell őket. És a százezres sebzések is eltűnnek.
Ha már ragaszkodunk ahhoz, hogy a robbanás sebezzen, akkor kapcsoljuk össze az erővel és a taumaturgiával. Erőbónuszra létezik egy szép, univerzális, szintfüggő képlet. A robbanáshoz adjuk össze az erőt és a taumaturgiát, rakjuk bele az erőbónusz képletébe, szorozzuk fel hattal, hogy ne csak egy harci körre számolt értéket kapjunk, hanem a teljes csatára, és legyen ez az érték a felső korlátja a robbanásnak.
Máris függeni fog a sebzés a normál karakterfejlesztéstől, és a csatlósokat sem lesz elég csak beszerezni hozzá, fejleszteni is kell őket. És a százezres sebzések is eltűnnek.
Dátum: 2015.07.16. 21:36:18
Én örülök, hogy megjelent a robbannás, mert rávilágít a teljes csatlós problémára.
Alap esetben sem a robbanással, sem a csatlósokkal nem lenne gond, ha mindenki nagyjából egyformán haladna velük, de ez nagyon nem így van. A különbségek idővel óriásira duzzadnak, és egyszer, jóval később talán csökken a különbség.
A robbanás pont ugyan azt produkálja mint a csatlósok, csak felnagyítva. Aki gyorsan halad velük, az nyerő helyzetben van.
A csatlósokból adódó +250 TÖ bónusz mindenre is óriási LE előnyt jelent, persze nem akkora különbség, mint +350.000 sebzés.
Hosszútávon a csatlósokból adódó különbség csökken, ahogy várhatóan a robbanások szintje is közeledik majd egymáshoz, de azzal mindenképpen érdemes foglalkozni, hogy maradnak-e addigra még aktív karakterek a játékban
Ha lehetne, én a portyákra vonatkozóan lecserélném a robbanás sebzését valami teljesen másra, mondjuk mana szívásra. A mana, amit elszív a karakter, megy a lélekkútba, tudás fájába, vagy tudomisén. A csata kimenetelét nem befolyásolja, mégis van értelme fejleszteni.
Alap esetben sem a robbanással, sem a csatlósokkal nem lenne gond, ha mindenki nagyjából egyformán haladna velük, de ez nagyon nem így van. A különbségek idővel óriásira duzzadnak, és egyszer, jóval később talán csökken a különbség.
A robbanás pont ugyan azt produkálja mint a csatlósok, csak felnagyítva. Aki gyorsan halad velük, az nyerő helyzetben van.
A csatlósokból adódó +250 TÖ bónusz mindenre is óriási LE előnyt jelent, persze nem akkora különbség, mint +350.000 sebzés.
Hosszútávon a csatlósokból adódó különbség csökken, ahogy várhatóan a robbanások szintje is közeledik majd egymáshoz, de azzal mindenképpen érdemes foglalkozni, hogy maradnak-e addigra még aktív karakterek a játékban
Ha lehetne, én a portyákra vonatkozóan lecserélném a robbanás sebzését valami teljesen másra, mondjuk mana szívásra. A mana, amit elszív a karakter, megy a lélekkútba, tudás fájába, vagy tudomisén. A csata kimenetelét nem befolyásolja, mégis van értelme fejleszteni.