Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.07.08. 08:16:39
.
Dátum: 2010.07.08. 08:01:37
Van egy döntés, lehet puffogni, vagy nemzeti népfrontozni, de sokat nem érünk el vele

Észérveket kéne felhozni, és kérdéseket feltenni szerintem, az érzelmi alapon dobálózás csak idegrángást okoz, ami senkinek nem jó!

Térkapu:
-VF hat rá
-+LÉ nem úgy működött ahogy tervezte Miklós
-Van lélekszívás
-SPM/kreatív nem hat
-Gyémánt bónusz hat

Kaland:
-VF hat rá
-+LÉ nem úgy működött ahogy tervezte Miklós
-Lélekszívás nem hat rá
-SPM/kreatív nem hat
-Gyémánt bónusz???

Értem én, hogy rendrakás, de legyen már következetes... Sokkal korrektebb lett volna lekapcsolni a vf-et, és kijelenteni, hogy a térkapu portya, a kaland meg vadászat. Bár vadászat alatt nincs ugye sebződés, ennek alapján a kaland is sántít

Ez egy PvP játék, ahol jelenleg nincs harci elem, mely PP-ből felérne a vadászattal! Míg a vadászat átlagom 3200 (HT nélkül), addig jó ha kapok 500-1200 lét egy manóért, és 1000-2000 lét egy térkapuért... Ott tartunk, hogy aki nem 7-10 szinttel lefelé égeti a pp pontjait, az tömeti magát TP-vel, azaz aki PP-t használ, neadj isten háborúzik, az öngólt rúg!

A +portya lés tárgyak egyszerűen használhatatlanok, mivel nem hatnak az EH-ra (ha már egyszer beláttuk, hogy nincs lé a portyában bizonyos esetekben), és nem mennek túl a V3 képleten sem

Az egész portya lé kapást rendbe kéne rakni, és egyszer végre tiszta vizet önteni a pohárba, és eldönteni melyik PvE elem minek számít, és KÖVETKEZETESEN beállítani hozzá a megfelelő szakértelmeket!

Én mit tennék?

Térkapu portya, ezért:
-VF nem hat
-Lészívás hat
-Kreatív hat
-+Lé tárgyak hatnak
-Hat a gyémánt bónusz
-Minden bemenetel megeszik egy pp pontot is a tkp mellé

A kaland csaták vadászatnak számítanak, ezért:
-VF hat
-Nincs lészívás
-Nincs portya +lés hatás
-Van SPM és irányított vadászat, valamint kvíz medál és HT
-Természetesen nem hat a gyémánt bónusz
-Ha megölöd a lényt, akkor nyeremény csak 1 csp árán van!
-A sebződés a kaland extrája, amit az idő faktorért cserébe kell "bedobnod"
Dátum: 2010.07.07. 10:49:51
06.01:
23. Tseby'dr akula 66 Zafír Kráni torony 1702 1771 2757.3k
07.01:
28. Tseby'dr akula 66 Zafír Cruentus 1722 1771 2787.8k

Ez akár hogy is nézem, növekmény
Dátum: 2010.07.06. 17:30:43
Latom a kov havi statisztika meg lesz bolondítva
Dátum: 2010.07.06. 10:15:41
Rókakomám, 2 lehetőség van szerintem a bugra:

-A 300-as fizikai puffer túlcsordul, és nullázódik mondjuk. Ennek hatására 299-en elnyomva egy 6-os választ viszaapörög 5-re, és megint válaszolhatsz 300-at. (Ebben az esetben miért csak a 2. a "kulcsos" srác?
-A puffer maxol 300-on de a helyes kvíz számláló továbbpörög a válaszmennyiséggel. Azaz 299-en elnyomsz egy 6-ost, a puffer felmegy 300-ra, de 6-al növelte a helyes kvíz válaszaid...

De gyanítom nem is volt bug
Dátum: 2010.07.06. 09:49:30
Ha jók az infóim, akkor 1 embernek van kulcsa a top4-ből, és nem Hórusz van a 4. helyen...
Még ha tényleg bugos is a kulcs, akkor is max a 4. helyezett is "továbbjutó"! Szóval Hórusz becsületesen alul maradt státusza megmarad, a 4. helyezett meg max megköszönheti a megosztott információt, ha lesz pozitív lépés az ügyben
Dátum: 2010.07.06. 09:45:54
Tipikus vihar a biliben!

A szövi létrehozásának feltétele, hogy tegyél be valami képet! Te konkrétan találtál egy programhibát, engedi létrehozni a szövit kép nélkül a rendszer. De minden suttyó bolond ellen nem lehet alapból felkészíteni egy rendszert...
Dátum: 2010.07.06. 07:29:50
Elképzelhetetlennek tartom hogy ilyen mértékű hiba mellett Miklós engedte volna javítás néklűl lezárni a szervert. Vagy DZ volt poénos kedvében, amikor válaszolt, vagy valami ótvar nagy félreértés van a színen...
Dátum: 2010.07.04. 19:05:06
http://jobline.hu/hu/allas/fc-6703/durex-teszter-allas-.aspx
Dátum: 2010.07.02. 19:35:00
Te nyerted a csatát, de ellenfeled túl gyenge volt, nem kapsz sem lélekenergiát, sem tapasztalati pontot.


Ezt hogy hozom elő a progiból, amikor 0lé/0tp-s csatáim is vannak?
Darah,

Transzplantot elírtam, projekció a fölös, ha valaki tud játszani, nem kell fejlesztenie.

Azonos időben indult játékosok esetén ezek szerint igazat adsz nekem, csak a taktika miatt van 9 szintről ütése. Pipa!
Különböző időben indult karakterek esetében se értem a problémát. Ha valaki a pitből indul, miért akar a pole pozícióval harcolni? Jah hogy a helyzeti előnyét kerékcserére (Vf) használta az élről, és friss gumikkal van azonos helyen a pályán a később indulttal? Szar ez a világ, ki lehet menni kereket cseréni (Az nehogy már a versenyszervezők hibája legyen, hogy ezt későn veszi észre valaki!) És igen is, ha valaki az élen hajt, nem tartja fel senki, akkor előnyt kovácsol a (nyugalmából), és nyugodtabban tud kereket cserélni (9 szintes ütések). Érdekes módon a kis csapatok tudnak egymással versenyezni, és a nagyok lekörözése közben nem rázzák az öklüket...

A kereskedelem problémára vezette be Miklós, hogy 100. szinttől csökken a kereskedelem adta "előny". Jah hogy te Vf-el 4 év alatt éred el a 100. szintet, és nem 1,5 év alatt ami a "normál" játékmenet? A VF-nek vannak azért hátrányai is...

Bocsi, hogy az előzőnél nem váltottam megszólítást, a közepétől átment általánosba a hozzászólás, telesen igazad van, nem neked szólt, csak nem tudok forgalmazni rendesen

Entitásról csak ennyit (nesze neked vastag bőr entitásnál), most estem neki a kedvedért:
Weenox, a planetáris degradátor egy éjcsapás igéjét mormolja, ahogy feléd fut. 5220 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -47 Elnyelés.
Weenox, a planetáris degradátor vicsorogva sújt rád a karmával. 1212 pontnyit sebzett rajtad. Az állataid 118 életpontot sebződtek.
Weenox, a planetáris degradátor a karmával a felsőtestedet célozza! Talált, 1341 ép-t sebződsz. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Az állataid 141 életpontot sebződtek.
A csatában összesen 8208 sebzést okoztál, és 8658 sebzést kaptál.
Harcképtelenné váltál, mivel ÉP-d 15% alá került (-1 cselekvéspont). Bekötözöd a sebeidet (+3820 életpont).
Darah, A "nagyok" blökijei is kipurcannak az entitásnál. Az Entitás nem válogat, hanem darál És igen is turbóval a vastag bőrőn megyek, mert így is úgy is kritikus ütöm, akkor inkább kevesebbet sebezzen a blökijeimbe, sokkal hasznosabb, ha 100+100-as a vastag bőröm, semmint 500 helyett 600 a krit ütésem. De ha megkérdezed az AL-es kollégákat, akkor még magasabb epikusoknál már blökit se vittek inkább, annyira szétszedte őket.
Az entitásnál MINDEGY mennyit sebzel, amíg többet sebzel egy csatában, mint amit regenerál. Éppen ezért létezik a "farigcsálós" taktika...

A "kisebbek" mért kéne, hogy mást fejlesszenek? Érdekes módon másodlagos szaki hegyek, lopás, transzplant az nem büdös (mint fölösleges szakik!)... Fel kéne fogni, hogy ez egy PvP játék, ahol vagy ütsz, vagy kényelmi funkciózol, a köztes út szenvedés (részleges kényelem), és laposra veretés is! Éppen ebből adódik, hogy aki eredményes, az letett valamit az asztalra. Gyűjtötte az információkat, optimalizált, pénzt/időt áldozott a játékra stb...

Értem én, hogy szociális lelkületből sajnáljuk már a "gyengéket", de egy PvP játékban igen is az erősebb kutya BASZIK!

Ugyan ez érvényes a fentről jövő ütésekre is amúgy! SENKI nincs kötelezve rá, hogy ne szerezzen magasabb szintű tárgyakat, ne kapjon több támadást szintből!!! Lehet szinthuszárkodni, és akkor te vered majd "fentről" tárgyelőnnyel azokat akik eddig téged basztattak. Lehet akármilyen VF isten valaki, ha te kint vagy a range-ből, vagy szintből több lét vadászol/tárgybónuszt kapsz!

Persze az a legegyszerűbb, hogy behúzom a VF-et, örülök az előnyeinek, majd sírok, hogy a szinthuszárok de szemetek, mert...

Az miért nem jut egyikőtök eszébe sem, hogy szintenként 5%-at több hp kell a támadhatósághoz? BENNE VAN A RENDSZERBEN MAR MOST IS A KISEBB SZINTŰEK VÉDELME! Egyszerűen 9 szintről lefelé ütni már 60%-os hp kell!!! A játék adta maximum 17 szintes lefelé ütés, most tartunk valahol 11 vagy 12 szintnél (Kócos-t kéne megkérdezni)... Ha a kicsik hp-ja nem kerül fel 40-50% felé, de nagy a maxuk, akkor bőven marad játékterük, a nagyoktól háborítatlan rangeben is! Az meg hogy a másik szintből elver a TE hibád, miért nem mentél vele szintben? Az is ugyan olyan taktika minta kézifékes VF!

Végszónak:
A láthatatlanságot leszólók számoljanak már picit! 87-ről 79-re ütve GARANTÁLJA a spellek bejövetelét, és másfélszerezi a sebzést miközben komoly előnyom van IQ-ban... A TOP sebzést Rolikám vezette nagyon sokáig a szerveren a LÁTHATATLANSÁG MIATT egy puding karakterrel!
Darah, lé mindig van, és mindig van valami amire el kéne költeni. Még olyan emberrel nem találkoztam, aki azt mondta volna, hogy kész vagyok, innentől már semmit nem kell fejlesztenem a karakteremen.

Az, hogy melyik helyzetben ki mire költ, meg a játékos döntése! V3-on 100-as vastag bőr, 50-es meggyőző mellé mindenféle support dolgokat kinyomtam, v1-en 46. szinten van egy 75-ös meggyőzésem, miközben szarrávernek portyában, mert nincsennek tuljaim pl.

Entitás és epik ellen lehet menni turbóval a vastag bőrön, lehet 1 blökit vinni magaddal, és így a 4-es sor 4x annyi hp-t bír a csatákban, vagy lehet növelni a vastag bőrt, esetleg blöki nélkül menni.

Azért ne a játék legyen már a hibás, hogy egy PvP versenyhelyzetben vannak különböző utak! V2-ben se kérdezték meg, a németek, hogy nektek mért csak lovasságotok van, amikor én páncélos hadtesttel támadok... És persze később se kérdezték meg az oroszok, hogy nektek mért van csak ennyi tigrisetek, amikor mi naponta többet gyártunk T32-ből mint a ti készletetek...
Darah, én meg abban látom a megoldást, hogy növelsz a vastag bőr szakértelmen, mely 2,5x-esen véd a másodlagos vari ellen.
Érdekes módon a 110-es másodlagos varira senki nem sajnálja a lét, de egy 20-as vastag bőr már komoly érvágásnak tűnik?

50-es bűvös kunyhóval beállsz 110+110-es vastag bőrrel (másodlagos varival megegyezőt írok direkt!) táborozni, akkor 440*2,5, azaz 1100 sebzést fogsz fel, már csak 400-500 jön be csatánként, azt meg el kell hogy viselje a blöki magas szinten, mire szintet lép, vagy a gép elé nem kerülsz, és nem tudod gyógyítani 15 percenként 1k-s adagokkal (vagy a sebgyógyítás is büdös? ).

Az egy külön téma, hogy meg lehet bízni a "bérmunkást" 15 perces gyógyításokra...
Dátum: 2010.07.02. 07:31:02
Márpedig vagy megszokod a randomot, vagy benyomod a del-t...

Amikor 20-as iq-val 400-as szerencsével és 400-a tauval rohangáló ember fog 1500-at sebezni a blökijeidbe 40 percenként, majd akkor rinyálj, 1 rnd-s csata meg se kottyan
Dátum: 2010.07.02. 07:22:20
Ha kijelölöd a toplistát, majd vagólapról beillesztés mint szöveg-el teszed be excelbe, akkor az egész tábla rendezetten megy át.
Innentől már csak azzal kell megküzdeni, hogy a lé mennyiség pontos legyen az 1,1 és 1,1 misi közt sajnos nincs változás, miközben lehet szerzett 90k lét is akár az illető. Minden emberen végig kell menni, és a nyert és vesztett lé különbséget beírni a táblába.
Innen már csak pár marék fkeres, összefűz, csere függvény van hátra, és készül a lista.
Kérdésedre válaszolva eddig a statisztika elkészítése órákban mérhető volt, most max 1/2 óra (egyik kedves ismerősöm segít a lédifet összeszedni)

Vlagyi díjra van engedélyünk, némi konzultáció után megírom majd az elképzelést, és megvitatjuk majd fórumon, mennyire tetszik a népnek, milyen formát kéne kérni, majd Miklós eldönti, mit valósít meg belőle. Onnantól minden világon lesz valami hasonló statisztika, és ha 1-én nem vagyok valamiért gépközelben, nem rajtam fog múlni a dolog
Dátum: 2010.07.01. 21:54:19
Ismét elseje van, nézzük a statisztikákat:

95 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban

Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Sy Web 1638,3
2. Hercegnő 1245,4
3. Billy Pilgrim 1179,0
4. Rene 1045,0
5. Yasmina 839,4
6. Valdimir 823,0
7. Dorina Snowflake 810,8
8. Pumur2 768,3
9. Hammerfall 718,4
10. Memo 717,8
11. Shutruk Nahhunte 692,5
12. Wart 656,7
13. Koarc 622,4
14. Vanek úr 589,0
15. Dzskar El Khebir 588,9
16. Crux 584,9
17. Guzzista 574,7
18. Eroot ibn Shienkai 554,1
19. Laz070 549,4
20. Lord Modin 498,1

Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Laz070 249
2. Trisha 163
3. Kadera 147
4. Hercegnő 131
5. Guzzista 131
6. Naix 129
7. Koarc 129
8. Shutruk Nahhunte 128
9. Memo 127
10. Kockás Abrosz 126
11. Czakk 125
12. BUKÓ 125
13. Mardel 122
14. Aprod 121
15. DarDevil11 120
16. Wart 119
17. Rachman 111
18. Prince 111
19. Tozso 106
20. Thalia 103

Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Althar 234
2. Valkyre 191
3. Dorina Snowflake 171
4. Büyük 158
5. Leonard 154
6. Valdimir 153
7. Billy Pilgrim 140
8. Hammerfall 137
9. Bjonas 135
10. Drowsy Druid Abasc 133
11. Mészáros 132
12. IV_Ulrich 132
13. Cinke1977 125
14. Safira 115
15. Blade 113
16. Reenah 111
17. Krika 103
18. Wonder 102
19. Tboy 98
20. Gina 95

Topista első 12, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Wood 4
2. Sy Web 4
3. Safira 4
4. Kistoth 4
5. Hercegnő 4
6. Guzzista 4
7. Czakk 4
8. Bjonas 4
Köv 23 ember 3 szintes...

RIP (Emlékük örökké...):
Salven 59. helyről
Jonny 64. helyről

Negatív rekord, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé)
98. Ronon -9,3
99. Jevgenyij -36,4
100. Sátánfajzat -145,4

Negatív rekord, szekértelem emelkedés alapján (db)
99. Ariadna -11
100. McPaul -89
SEMMILYEN farmolást, exploitot segítő rendszer szóba se jöhet. Azaz olyan rendszerben fölösleges gondolkozni, hogy úgy kapsz erőforrást, hogy a másik nem veszti el!
Azaz gyűjtheted a gyöngyöket, el is veszhetnek, de LÉ-re nem válthatod be semmilyen áttételes módon! Kérdés ha nem erőforrásra váltható a "gyöngy", akkor mi értelme van?
Let. ez a rendszer lehetőséget ad arra, hogy ha valaki 3 nap alatt termel a csarnokban 4 misi lét, az meg is kapja, amennyiben hajlandó volt áldozni rá.

A garantált nyeremény erőfeszítés nélkülben meg benne van a veszély, hogy "alibi" háborúkat fognak vívni egymással 1-2 fős szövik

Persze jól hangzik az is, hogy kapjunk valami "kütyüt", amiért valami "kütyü" jár, de ebben hol van a farm védelem? Adott egy szövi ami mást se csinál, csak kis szöviket aláz, termeli a kütyüt, abból épít még kütyüt, még erősebb, még inkább farmol stb...

Nyert/vesztett arány csak V3-on van! Teszt világokon egy háború általában úgy néz ki, hogy a csarnokban csücsül pár misi nyeremény, és a kisebbik kút lemaxolja az elhozható nyereményt. Az egy tök más téma, hogy a V3-as csata rontási exploittal kellene már kezdeni valamit, d enovember óta egyetlen egy ötlet nem hangzott el ami ne károsítana "normálisan" játszó szöviket sem, vagy nem lehetne vele exploitolni. V3-om topikban szívesen várom a javaslataidat, anno Renével és Miklóssal rengeteget törpöltünk rajta, minden ötletben volt valami buktató

Abban egyet értek, hogy egy "hendikep" jól jönne, de ezt is mi alapján lehetne belőni? Pl én lazán kipakolom a fél szövit, ha gáz van, vagy eldugom katakombába. Hirtelen 3 fős szövi áll szemben egy 20 főssel, míg indulásból 35-en voltunk, akkor hogy számoljon a progi? De ha van egy icipici szövi aki tud fogást találni eg ynagy szövin, mert ott van éppen valami überfontos tag, aki most jött ki katából, akkor a nagy szövit szétverő pici mekkora hendikepet kapjon, és mi alapján?

Iszonyat sok buktatója van a hendikepes rendszernek, míg a teszek érte, mert építek, mert csatázok, hogy a csarnok termeljen lét stb módszernek talán van valami alapja, ezert is merten kiírni véleményezésre (Nem uccsó sorban 1 épület megpiszkálása csak a cucc, és nem egy új, kütyü+kütyü gondolkozós, ki tudja mikor leprogramozós valami ami lehet is talán utópia elv?)
Találkozós fórum egyik fő téma a mass PvP rendszer volt. Az egyik felmerült téma a nyeremény és annak "igazságossága". Elhangzott egy bevállalós lehetőség, melyre azonnal érkeztek pro-kontra érvek. Most nem sorolnám fel mindet, inkább vázolnék egy lehetséges megoldást, mely ötvözi a farmolás, bevállalás, nyeremény növekmény kérdések megoldására irányuló próbálkozást.

A haború csarnok tovább vakolható lenne!
Amennyiben mind a 2 harcos félnek van a hadüzenet küldésének pillanatában háború csarnoka, úgy a maximális nyereményt növelnék a csarnokok további szintjei. (Béke csarnokosok farmolása kivédve, háború közbeni lebontás kivédve!)
Jelenleg a maximális nyereményt lekorlátozza a kisebbik szövetségi kút mérete, ezt növelné meg a 2 csarnok 5 feletti szintjeinek összegének %-osított értékével. (Megnövekedett nyeremény akár a KH-nál is...)
Valamint kell még egy kitétel, hogy amennyiben 5 felett van a szövetség csarnoka, úgy NEM kapitulálhat 3 napon belül akkor sem, ha védekezik!

Nézzünk egy példát (Egy csarnok szint legyen 10% bónusz mondjuk...):
A csapat: rendelkezik egy 1 milliós kúttal és egy 15-ös csarnokkal
B csapat: rendelkezik egy 5 milliós kúttal és egy 30-as csarnokkal, és sokkal erősebb az A csapatnál!

Jelen rendszerben az alap nyeremény a kisebb kút 15%-a azaz 150k LÉ, amennyiben a háború csarnokban termelnek bónuszt (A gyengébbik szövi nem kapitulál időben), úgy felmegy 1 millió lére a nyeremény.
Az új elvvel marad 150k Lé az alap nyeremény, de a maximum felmegy 1 millió*(1+0,1*(30+15-10))-re azaz 4,5 millióra.

Persze kérdés az, hogy melyik csapat az, mely hajlandó tűrni, hogy növekszik a csarnok veszteségük ilyen határig, és nem kapitulál időben...