A szövetségi bajnokságban a résztvevő csapatok száma is ad némi infót. De ugye ez is olyan lutri mint a bajnoki nevezés, mert elég sokan vannak akik nem is neveznek. Általánosságban elmondható, hogy magasabb szinten vannak aktív játékosok. Kisebb szinten inkább a pár új játékos van, illetve a 8-10 éve leragadt medál gyűjtögetők, de az utóbbi néhány évben bekerült új eventekkel/funkciókkal okos játékkal őket is nyakon lehet vágni.
Ha V5-V6-on kezdesz onnan bármikor tudsz korábbi világra váltani viszont ez vissza fele már nem működik.
Hozzászólások - Spellatrix
Dátum: 2018.07.21. 08:11:46
Dátum: 2018.07.20. 09:28:55
Olyan világon ahol van elég játékos elég jó módszer, de figyelni kell arra, hogy először ne a legerősebb segítőt válaszd ki mert később probléma lesz. Tapasztalatom szerint 1 segítő csak 1x segíthet összesen. Ami problémás olyan világon ahol maximum 10 ember van előtted szintben és abból 3 aktív
Dátum: 2018.07.19. 18:14:11
Igen...Sajnos. Elég idióta rendszer.
Dátum: 2018.07.19. 12:50:39
Ahogy észrevettem a segítség csak arról szól, hogy valaki harcol helyetted. Alacsonyabb szinten egyszerű viszont magasabb szinten meg kell beszélni, hogy váltogassa a cuccokat a segítő.
Dátum: 2018.07.19. 12:25:57
Kicsit vicces mert az előző szörnynek jég fegyvere volt még is tüzzel támadott, szóval ez sok mindent nem befolyásol. A csata leírásban ott van, hogy mivel támad. A pajzsnak és a páncélnak ugyan olyannak kell lennie. A fegyvernek és a varázslatnak meg ellentétesnek.
Dátum: 2018.07.19. 11:24:22
Már ott van
Dátum: 2018.07.18. 22:17:37
Nálam se működött, illetve a dekrétumos templomos feladat sem.
Dátum: 2018.07.18. 19:01:28
A vicces az, hogy 500 feletti epiket egyedül megcsapom néhány támadásból. Ebből a fajtából egy 300 feletti szinte kivégez és az állataimat is megöli
Az ötlet jó, de nagyon ellett kapkodva.
Elemeknél ez az oda-vissza dolog elég értelmetlen. Talán jobb lett volna ha mondjuk: víz legyőzi a tüzet, a tűz a jeget, a jég a vizet...stb
Egy bizonyos szintig nincs benne kihívás csak 1 feladat 1 támadás viszont utána 2-3 szint alatt ellehet jutni a majdnem megsebzettől a kivégzett és kinyírta az összes állatomig
Túl gyorsan skálázódik a szörny sebzése, tulajdonsága és kritje.
Ha már így lett megcsinálva legalább lehetne "spoiler" a következő ellenfélről és a befizetési akcióról.
Az ötlet jó, de nagyon ellett kapkodva.
Elemeknél ez az oda-vissza dolog elég értelmetlen. Talán jobb lett volna ha mondjuk: víz legyőzi a tüzet, a tűz a jeget, a jég a vizet...stb
Egy bizonyos szintig nincs benne kihívás csak 1 feladat 1 támadás viszont utána 2-3 szint alatt ellehet jutni a majdnem megsebzettől a kivégzett és kinyírta az összes állatomig
Túl gyorsan skálázódik a szörny sebzése, tulajdonsága és kritje.
Ha már így lett megcsinálva legalább lehetne "spoiler" a következő ellenfélről és a befizetési akcióról.
Dátum: 2018.07.18. 18:29:46
Nagyon úgy tűnik, hogy a legendás tárgyakhoz rendelt "elemek" nem működnek. A csata közben sem látszódnak. Felszerelések között sem. Csak a legendás tárgy adatlapján látszódnak.
Dátum: 2018.06.30. 12:34:58
Nyugodtan használd. Maximum vizuális hiba. Ki-be lépés után jónak kell lennie.
Dátum: 2018.06.29. 10:33:48
Semmi.
Ha zabálónak jelölöd akkor a sajtolás részen lesz egy plusz gomb és választhatod a zabálást a sima sajtolás helyett. Ilyenkor az állatban lévő TP egy részét megkapja a zabálónak jelölt csatlósod.
Ha zabálónak jelölöd akkor a sajtolás részen lesz egy plusz gomb és választhatod a zabálást a sima sajtolás helyett. Ilyenkor az állatban lévő TP egy részét megkapja a zabálónak jelölt csatlósod.
Dátum: 2018.06.22. 14:58:14
Egyrészt valószínűleg ezek nem a mostani aktív játékos állomány alapján lettek generálva hanem évekkel ezelőtti adatokból, ezért is tart tovább mint kellene. Másrészt annyira nem megérős a minimumon felül beletolni a cspt és a ppt, ezért a többség letudta már elég régen és vár a csodára, ahogy én is.
Dátum: 2018.06.18. 15:57:04
Aki vissza akar élni a lehetőségekkel az akkor is vissza fog ha ezer kattintás kell 10 helyett. A taktikázóknak meg ott maradna az 1 támadásos lehetőség.
Napi 100pp vagy 2-3 naponta 2-300 pp-nél nem 3 melléütött mező fogja okozni a problémát.
Mi lenne ha előfeltételhez lenne kötve? Prémium tagság + "x" megaesszencia. Az x lehetne valahol 35 és 235 között.
Így biztosra vehető, hogy az fogja használni aki a valóságformázás esszencia miatt kap naponta több PP-t és nem a kis létszámú kis szintű inspirációval játszó szövetségek...
Napi 100pp vagy 2-3 naponta 2-300 pp-nél nem 3 melléütött mező fogja okozni a problémát.
Mi lenne ha előfeltételhez lenne kötve? Prémium tagság + "x" megaesszencia. Az x lehetne valahol 35 és 235 között.
Így biztosra vehető, hogy az fogja használni aki a valóságformázás esszencia miatt kap naponta több PP-t és nem a kis létszámú kis szintű inspirációval játszó szövetségek...
Dátum: 2018.06.18. 13:25:07
Köszönöm az összefoglalót.
+1 Javaslat.
SZB csatákhoz is jó lenne valami extra gomb, hogy egyszerre többet lehessen támadni. Akár egy gomb, hogy egyszerre 5 támadás vagy támadás addig amíg az aktív küldetés nem teljesül ( persze figyelni arra, hogy ne kerüljön végtelen ciklusba, pl: azért, hogy nincs aktiv küldetés. ). Lehetne olyan mint a térkapuba, hogy 1 csata de többszörös jutalom vagy akár külön álló csaták és megáll ha elfogy az ÉP.
Annak aki taktikázni akar ugyan úgy ott marad az 1 ütéses változat, de a többség szeretné letudni minél hamarabb a két-három naponta összegyűlt 300 pp-t és az esetleges italokat.
+1 Javaslat.
SZB csatákhoz is jó lenne valami extra gomb, hogy egyszerre többet lehessen támadni. Akár egy gomb, hogy egyszerre 5 támadás vagy támadás addig amíg az aktív küldetés nem teljesül ( persze figyelni arra, hogy ne kerüljön végtelen ciklusba, pl: azért, hogy nincs aktiv küldetés. ). Lehetne olyan mint a térkapuba, hogy 1 csata de többszörös jutalom vagy akár külön álló csaták és megáll ha elfogy az ÉP.
Annak aki taktikázni akar ugyan úgy ott marad az 1 ütéses változat, de a többség szeretné letudni minél hamarabb a két-három naponta összegyűlt 300 pp-t és az esetleges italokat.
Dátum: 2018.06.15. 09:37:43
Egyetértek.
2:1 arányban váltogatni mytora nem igazán éri meg. Ahogy a csatlóskristály mennyisége is kevés.
Nézd a jó oldalát, nincs megfelelő jutalom, így nem kell plusz energiát beleölni az eventbe. Én is csak azokat a feladatokat csinálom ami amúgy is teljesül.
2:1 arányban váltogatni mytora nem igazán éri meg. Ahogy a csatlóskristály mennyisége is kevés.
Nézd a jó oldalát, nincs megfelelő jutalom, így nem kell plusz energiát beleölni az eventbe. Én is csak azokat a feladatokat csinálom ami amúgy is teljesül.
Dátum: 2018.06.01. 15:01:54
Vannak olyan karakterek akik csak a kivégzést húzták több ezerre. Ha kevés ÉP-vel támadod akkor simán nyer, de előfordulhat az is, hogy ha max ÉP-vel támadod még akkor is simán kivégez.
Ez a fajta karakterfejlesztés csak egy darabig működik, magasabb szinten és magasabb egészséggel csak az óvatlan játékosok szaladnak bele 1-2 pofonba.
Ez a fajta karakterfejlesztés csak egy darabig működik, magasabb szinten és magasabb egészséggel csak az óvatlan játékosok szaladnak bele 1-2 pofonba.
Dátum: 2018.05.25. 16:27:40
Ez csak egy ötlet ami kicsit színesítené az új fejlesztést.
Ha esetleg a képlettel való generálás mellett döntötök akkor bedobhatnátok egy olyan plusz dolgot, hogy minden szint teljesítése után lehessen választani valami pluszt és minden 3. / 5. / 10. szint után valami lényegesen erősebb extrát.
Szintenkénti lehetne pl: +5/10/20% erő / tám / véd...stb (vagy akár konkrét szintfüggő érték pl: +50 IQ)
Erősebb extra lehetne pl: +1 harci kör, +1 vari kör, +20% sebzés, -1 ellenfél harci kör, ellenfél elnyelésének kikapcsolása...stb
Azért, hogy valami random is legyen a dologban a sok lehetőség közül csak hármat kínáljon fel és a játékosnak választania kelljen, hogy a 3 közül mivel jár jobban a következő szinten.
Ezek az extrák természetesen csak a kihívás tornyában lennének aktívak. Megfelelően válogatva a gyengébb karaktereknek is lenne esélyük teljesíteni a nagyobb szinteket.
Ha esetleg a képlettel való generálás mellett döntötök akkor bedobhatnátok egy olyan plusz dolgot, hogy minden szint teljesítése után lehessen választani valami pluszt és minden 3. / 5. / 10. szint után valami lényegesen erősebb extrát.
Szintenkénti lehetne pl: +5/10/20% erő / tám / véd...stb (vagy akár konkrét szintfüggő érték pl: +50 IQ)
Erősebb extra lehetne pl: +1 harci kör, +1 vari kör, +20% sebzés, -1 ellenfél harci kör, ellenfél elnyelésének kikapcsolása...stb
Azért, hogy valami random is legyen a dologban a sok lehetőség közül csak hármat kínáljon fel és a játékosnak választania kelljen, hogy a 3 közül mivel jár jobban a következő szinten.
Ezek az extrák természetesen csak a kihívás tornyában lennének aktívak. Megfelelően válogatva a gyengébb karaktereknek is lenne esélyük teljesíteni a nagyobb szinteket.
Dátum: 2018.05.24. 16:42:03
Arra tudok gondolni, hogy túl jó lenne ha az 50-100 szinttel nagyobb építőket napi szinten bekamráznánk ezért felfelé talán nem működik. (Csak egy tipp)
Dátum: 2018.05.19. 20:58:34
Ha nem csinálsz semmit és megírod ÜSZ-re, akkor visszaírják, de ha már elkezdted akkor se veszik kárba olyan sok. Tanulópénz.
Dátum: 2018.05.16. 07:34:38
Uralkodó pálcája relikvia. Hordázás maximuma 100 lesz és 5 állat harcolhat egyszerre.
Úgy tudom, csak VU találkozón lehet megszerezni.
Úgy tudom, csak VU találkozón lehet megszerezni.