Hozzászólások - Rafkós
Dátum: 2009.12.13. 03:25:01
Ha jól emlékszem, az állatok találati esélyei és a sebzésük két egymástól független dolog, az elnyelésen kívül ezért érdemes őket megtartani (vagy épp lecserélni). Azt, hogy mikor, azt igazából nem tudom, hosszas tesztelés után sem sikerült rájönnöm. Amíg az őket ért sebzést bírják két szintlépés között, addig max azért érné meg lecserélni őket, mert így az exponenciális fejlődésük miatt egy idő után nagyobb elnyelés érhető el, viszont a találat képlet híján zsákbamacska...
Dátum: 2009.12.05. 18:06:51
Miért ne lehetne? Akkor lehetne csak igazán portyázni. Kihívsz valaki, ha akarja elfogadja, ha nem, hát nem. A lehetőség megmaradna. Ezt a koncepcionális problémát meg nem Miklós csinálta, hanem az, aki a játékosok képességeit "programozta". Nem figyelmetlenek azok a játékosok, hanem vagy valakinek a farm karakterei, vagy érdektelen számukra a játék, vagy nem tudnak írni-olvasni. Mindháromra van szerintem példa bőven. Net sebességéről meg annyit, hogy nekem van az egyik leglassabb netem, amit csak az országban kapni lehet, erősen látszik, hogy ez nem befolyásolja egy karakter sikerességét.
Dátum: 2009.12.05. 17:52:54
Ebben teljesen igazad van, csak épp a portyázáshoz nincs köze, annak megváltoztatása nem segít rajta, ha csak nem töröljük el teljesen, aztán lehet egy valamire hónapokon keresztül gyűjteni.
Dátum: 2009.12.05. 17:51:06
Ejh Prisma mester, minden tiszteletem mellet... de... ne vonatkoztassunk el. Ha elvonatkoztatunk, akkor bárkinek bármiben lehet igaza, ha meg a 15%-ot nézzük, akkor azt látjuk, hogy az most egy valós határ, ha megváltoztatjuk, akkor meg elméletivé válik. Tökéletesen egyszerre nem lesz valaki támadható és képes támadni, ez egyszerűen lehetetlen, miután a világ nem tökéletes, semmi sem pontosan egyforma. El lehet tolni a dolgot abba az irányba, hogy előbb tudjon valaki támadni, mint őt tudják, de ezzel megváltozik a 15% szerepe, ezzel több lesz a 0 lés portya, több üres tp... eddig a 15% egy mankó volt, aki akart fejleszthetett vadászatból biztonságosan alatta, annyi ideig, amíg a határt el nem érte. Ezt a segítséget akarjuk sokszorozni? Mindegy mivel befolyásoljuk a 15%ra kerülés idejét, az esély, hogy ha elértük leütnek meg kellene, hogy maradjon. Kidob a portyaablak és kész. Ráadásul senki sem küzd olyan gonddal, hogy ennyi idő nem lenne elég egy fejlesztésre, ha ez előfordul, akkor az erőforrások értékét kell megpiszkálni és nem a támadhatóságot.
Dátum: 2009.12.05. 17:35:56
Elméletileg előbb-utóbb problémát fog okozni, a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy nem mostanában. Aki vfezik, az alacsonyabb szinten fog ezzel szembesülni, mint aki nem, de itt ugyanazt tudom mondani, amit mások is ezzel kapcsolatban, egyéni döntés, van előnye, van hátránya. Exponenciális fejlesztésből viszont nem lesz baj akkor, ha az erőforrásokat a későbbi szintekre már most előre megvizsgálják. Szerintem simán elkerülhető, hogy ebből gond legyen, ha meg valaki 30. szintre 2000es tulösszeget ér el, annak nem kell 15% alatt piszmognia, meg igazából nyugodtan léphet is pár szintet, hátha ott több lé egy vadászat, amiből ráadásul ilyen eredményt el sem lehet érni.
Dátum: 2009.12.05. 16:30:25
"Márpedig, ha a 15% alól felbukkanónak tudatos szándéka, hogy azonnal újra leveresse magát, és az, hogy sikerül-e neki hamarabb, mint a támadónak kizárólag ügyességen, gyorsaságon, és a netelérés sebességén múlik, egyszerűen nevetséges egy taktikai játékban."
aki egyszer feljön 15% fölé, azt esélyes, hogy leütik. lehet tudatos szándék bármi, a játékban 15% egy határ, alatta biztonság, fölötte kockázat. tényleg ezt szeretnéd módosíttatni? a tudatosság nem ad +200 védekezést, a szabályok meg 15%-ig védenek, ez nem több, nem kevesebb. látszik valaki 3 mpvel előbb? hála istennek... így a 15% valóban határ marad, nem csak elméleti, nem megtöbbszörözhető.
aki egyszer feljön 15% fölé, azt esélyes, hogy leütik. lehet tudatos szándék bármi, a játékban 15% egy határ, alatta biztonság, fölötte kockázat. tényleg ezt szeretnéd módosíttatni? a tudatosság nem ad +200 védekezést, a szabályok meg 15%-ig védenek, ez nem több, nem kevesebb. látszik valaki 3 mpvel előbb? hála istennek... így a 15% valóban határ marad, nem csak elméleti, nem megtöbbszörözhető.
Dátum: 2009.12.05. 16:13:56
Az exponenciális növekedése a fejlesztési költségeknek nem indok arra, hogy tartósan 15% alatt kelljen maradni. Amennyit ennyi idő alatt lehet vadászni, azt kell elkölteni, ha nem elég, akkor bizony elő kell jönni, így van limitálva a kockázat nélkül szerezhető lé. Jelenleg azért akinek ez kevés egy tulra/szakira az annyira erős, hogy nyugodtan vállalhat csatákat. Fog veszteni? Néha biztosan. És? A 15% meg a transzcendális bőven elég így is, ennél több már tényleg teveklub lenne. Látok rengeteg karaktert 50 felett, akik nem kifejezetten erősek, mégsincs 100k vesztett léjük sem, nemhogy 1millió (mint többeknek). Ennek mi lehet az oka? 3,5 óra legyen elég vadászni, ott a gyorsítás, ha mindenképp növelni kell a bevételt, az már úgy annyira sok lé, hogy aki nem tud fejleszteni belőle, annak talán nem is kell biztonságot garantálni. Hogy sokba kerül? Mihez képest? Hány szinthez képest kerül sokba? Mennyibe kerül az elvesztett lé? El kell dönteni, hogy megéri-e vagy nem. A 15% alatt maradás idejének megtöbbszörözése a géphez köti a játékost, rontja a portyázási lehetőségeket, taktikai elemet vesz ki a játékból, meg még a fene tudja milyen előre nem látható gondot hozhat...
mod: az exponenciális fejlesztés ettől függetlenül nincs rendben, csak ne keverjük a portya rendszerrel, a kettőnek köze nincs egymáshoz. ennyi erővel 800 csp sem lesz majd elég egy tulra, a 15% meg a kémkedés teljesen más tészta.
mod: az exponenciális fejlesztés ettől függetlenül nincs rendben, csak ne keverjük a portya rendszerrel, a kettőnek köze nincs egymáshoz. ennyi erővel 800 csp sem lesz majd elég egy tulra, a 15% meg a kémkedés teljesen más tészta.
Dátum: 2009.12.05. 14:18:32
Amíg bőven van lehetőség 15% alatt elkölteni a lét, nem értem, minek kéne bármin változtatni. 2-3 másodperccel előbb látszik? Egyáltalán nem számít. Akinél ott a lé annál 10 másodperc után is ott lesz. Egyébként miért tudok éjjel 2kor 20-30 ezreket rabolni? Egyáltalán minek van náluk ennyi lé? 60-70k lével otthagyják a karaktert, méghozzá nem kevesen. El lehet költeni, lehet rabolni is, nem igazán értem, min akartok változtatni. 14% 15% 16% teljesen mindegy. 3,5 óra alatt aki nem képes elkölteni, az ne indítson vadászatot. Nem hinném, hogy 60kból nem telik arra, amit épp fejlesztenek, főleg 50. szinten 600 tullal. Jó, hogy nem azt kéritek, hogy minél gyengébb valaki, annál inkább az nyerjen, merthogy szegény így esélyt kap felzárkózni. Aki 6-8 hónap óta sosem gondolkodott a játékon, az ne nagyon zárkózzon már fel hozzám. TP tömés meg úgy látszik, hogy egy taktikai elem, tessék hozzá alkalmazkodni (változni nem fog). Akinek megy a lé szerzés, lére vigyázás, az ezt is megoldja. 100 hozzászólásban van emlegetve mindenféle script, lehet használni 15% alatt maradásra is.
Dátum: 2009.12.02. 22:24:21
Transzcendális projekció, már most is benne van a játékban, akadémia nélkül lehet fejleszteni, erre mindenkinek lehetősége van.
Dátum: 2009.12.02. 20:34:03
Egy biztos, teveklubra normális ember egy fillért nem költene...
Dátum: 2009.12.01. 17:53:37
Nagyon sokmindent megéri csinálni, csak az le/tp arány nincs jól belőve a szintekhez képest. Térkapu annak dupla táp, aki vf-es, entitás 100 le/tp felett ad annak, aki a szintjéhez képest extrém erős, és épp olyan szinten van, ahol a képlet neki egy nagy lényért így számol el. Ez mind a szintlépés idejének befolyásolására inspirálja a játékosokat.
Kreatív affinitás korlátot meg még elő sem vettük. Ha van pár szerencsés portyám, épp, hogy a kamrát fel tudom tölteni, utána vagy nem portyázom már aznap, vagy kvázi fele léért tehetem meg. 100k le-t kaphatok most naponta belőle, 30-40 pp ennél sokkal többet is képes hozni, sikertelenség esetén pedig sokkal több üres tp-t. Pókok egészségesebb szintlépését nagyban segítené, ha a korlátozás helyett egyszerűen meg lenne tiltva a kreatív exploitként használhatósága. Látszik a toplistában és a karakterlapon is, ha valakik ilyet csinálnak, ki kell őket tenni és kész. A mostani rendszer épp arra ösztönöz, hogy keressek valakit, nagy transzcendálist fejlesszünk, támadva bukjunk egymásba napi 50k le-t, így egy csatával megvan a szerezhető napi lé. Csináljam ezt? Uncsi... viszont nagyon megérné.
Mod: olyan nincs, hogy valakinek 300 a transzcendális
Kreatív affinitás korlátot meg még elő sem vettük. Ha van pár szerencsés portyám, épp, hogy a kamrát fel tudom tölteni, utána vagy nem portyázom már aznap, vagy kvázi fele léért tehetem meg. 100k le-t kaphatok most naponta belőle, 30-40 pp ennél sokkal többet is képes hozni, sikertelenség esetén pedig sokkal több üres tp-t. Pókok egészségesebb szintlépését nagyban segítené, ha a korlátozás helyett egyszerűen meg lenne tiltva a kreatív exploitként használhatósága. Látszik a toplistában és a karakterlapon is, ha valakik ilyet csinálnak, ki kell őket tenni és kész. A mostani rendszer épp arra ösztönöz, hogy keressek valakit, nagy transzcendálist fejlesszünk, támadva bukjunk egymásba napi 50k le-t, így egy csatával megvan a szerezhető napi lé. Csináljam ezt? Uncsi... viszont nagyon megérné.
Mod: olyan nincs, hogy valakinek 300 a transzcendális
Dátum: 2009.12.01. 17:31:07
3asból 2est nem lehet csinálni, a töméshez ugyanis el kell veszteni a csatát. Amikor kicsit kisebb szinten úgy éreztem, hogy túl sokan veretik le magukat rajtam igyekeztem 15% alá menni, akivel lehet megbeszélni a dolgot, buzogánnyal/vakítóval táborozni, 100%-os megoldást ez sem jelentett, de elfogadhatóvá tette a kapott tp mértékét. Mostanában napi 2 leveretés sem nagyon izgat, 200k bevétel mellé az a 2 0lés portya elenyésző. Más kérdés, ha valaki direkt csinálja, de ha "elbújok" előle, nagyon hamar megunja, pont a Miklós által is említett sikerélmény elmaradása miatt. Ha azt érezteted a másikkal, hogy téged zavar amit csinál, annál később fejezi be. Háborúval kapcsolatban lehetne talán valamennyit módosítani a dolgokon, hcs eredményt megkaphatná a karakter, persze csak nyert háború után. Ennél nagyobb "tápot" szerintem felesleges betenni, főleg hirtelen. Így is van lehetőség sokmindenre, óránként támadni lehet ugyanazt, 100%os célpontként, nem egyszer fordult elő, hogy 20k feletti rablást dupláztam/tripláztam háborúban. Ha nekem ment, menne másnak is.
Ez a tömés dolog egyébként jellemzően kisebb szinteken kerül elő. Tapasztalatom szerint 40. szint után maximum levereti magát valaki, azzal is meg lehet beszélni, hogy ne tegye, vagy menjen mindig máshova, ezzel a tp mindenkit ugyanannyival "gyengít". Magasabb szintekre a kárt okozni vágyó játékosok már el sem jutnak, megunják, abbahagyják, vagy elkezdenek normálisan játszani.
Ez a tömés dolog egyébként jellemzően kisebb szinteken kerül elő. Tapasztalatom szerint 40. szint után maximum levereti magát valaki, azzal is meg lehet beszélni, hogy ne tegye, vagy menjen mindig máshova, ezzel a tp mindenkit ugyanannyival "gyengít". Magasabb szintekre a kárt okozni vágyó játékosok már el sem jutnak, megunják, abbahagyják, vagy elkezdenek normálisan játszani.
Dátum: 2009.11.29. 20:34:02
"Ahogy a másik topicban leírtam, a játékban eddig bármilyen metódust találtunk, amivel pusztán adatok lekérésével teljes bizonyossággal megállapitható volt valakiről, hogy vadászik-e, és ha igen, mennyi ideje, azt megszüntettük. így lesz ez most is."
Egy átlag játékosnak max 1 percébe került, hogy a relikvia erre való alkalmasságát felismerje. Hogy lehet az, hogy van, akinek ez most újdonág? Arról már ne is beszéljünk, hogy pont a feltalálónak...
Egy átlag játékosnak max 1 percébe került, hogy a relikvia erre való alkalmasságát felismerje. Hogy lehet az, hogy van, akinek ez most újdonág? Arról már ne is beszéljünk, hogy pont a feltalálónak...
Dátum: 2009.11.29. 20:28:08
"lyen volt a krea botrány (persze senkit sem banoltak, gondolom ők is sok pénzt fizetnek, igaz?)"
Előre megkérdezték, hogy legális-e így használni a kreatívot, amire pozitív választ kaptak. Utána mégis bannolták volna őket? Minek kellett megengedni? lollol
Előre megkérdezték, hogy legális-e így használni a kreatívot, amire pozitív választ kaptak. Utána mégis bannolták volna őket? Minek kellett megengedni? lollol
Dátum: 2009.11.29. 19:30:00
Ha ellene akarsz fejleszteni, megteheted ingyen, ahogy mindenki más is. 15% alatt elköltöd a lét és kész is, értéktelen ellened a kémkedés. Egészséget adó tárgy felvételét pedig a karakterlapon is látod, 2 másodpercenként meg lehet nézni nem kémgömb, de szövetség nélkül is.
Dátum: 2009.11.29. 19:20:54
Ne dramatizáljuk már túl a 0lés portyákat! Ha van egymás után 10 ilyen, 11. pedig hoz 20000-t (nem vicc, itt az átlagot tekintve nem sokat, hanem épp keveset mondok), az még mindig közel 2000le/csata. Lélekszívás alapból egy nagy állatság. Bocs, hogy ezt mondom, de egy jó stratégia ami a portyára épül, nagyságrendekkel több lével számol, aki a lészívással piszmog, az vagy top, vagy inkább ne portyázzon, ahogy az se, aki nem "keres" belőle annyit, amennyit a vadászat hoz. A portyázás időigényes, és nem is képes mindenki készség szintjén művelni. Sokaknak elmondtam már, hogy kell jól csinálni, van akinek ment és van, akinek sosem. Miért kéne egyáltalán változtatni a portyán? Most az a divat, hogy változtassunk mindenen. Keresek már én is valamit gyorsan, hátha rábeszélek 5 másikat, hogy azt változtassuk meg, aztán vagy beveszi Miklós vagy nem...
Sok szinttel feljebb támadni sok tp? Biztos ez? Mennyivel vadásznak azok a karakterek eredményesebben? Van erre valamilyen számszerű adat? Mert ha nincs, akkor változtatást kérni sem kéne addig. 4 szinttel ha lejjebb támadok, siker esetén sokkal kevesebbet rabolok, mint felfelé 6al. A portyából szerezhető LE a vadászatból szerezhetővel egyenesen arányos, ezt tessék végre megérteni.
Sok szinttel feljebb támadni sok tp? Biztos ez? Mennyivel vadásznak azok a karakterek eredményesebben? Van erre valamilyen számszerű adat? Mert ha nincs, akkor változtatást kérni sem kéne addig. 4 szinttel ha lejjebb támadok, siker esetén sokkal kevesebbet rabolok, mint felfelé 6al. A portyából szerezhető LE a vadászatból szerezhetővel egyenesen arányos, ezt tessék végre megérteni.
Dátum: 2009.11.29. 18:43:01
Csak egy aprócska észrevétel: eddig a kémgömbbel senkinek nem volt semmi baja. Bekerült egy ilyen reli, még mindig nem váltott ki hatalmas tiltakozást, érdekességként, erős értékes tárgyként tekintettek rá. Bekerült egy második, igazán még mindig nem volt vita belőle. Most jött a harmadik, és kicsapta a biztosítékot. Nyilván nem az eredeti kémgömb a hibás, és nem is a relikvia, hanem annak mennyisége. Eredetileg az aukciós tételek egyediként lettek bemutatva. Ezzel mi lett? Most meg pont olyan tárgyakat kell szaporítani, amiből vita alakul ki. Miért? Van egy csomó más tétel, amiből lehetne ezerszámra osztogatni, nem szúrná senki szemét, ezekből meg legyen elég egy-egy darab.
mod: 10000 le feletti rablásaim 99%-ának köze nincs a kémgömbhöz. Nem kell elindítani 100 vadászatot és elmenni aludni... ezen felül a 15% alá visszaüttetem magam helyett el lehet költeni a lét, lehet fejleszteni transzcendálist, tárgyakkal lehet befolyásolni a max ép-t (és ezzel a 15%-át is)...
mod: 10000 le feletti rablásaim 99%-ának köze nincs a kémgömbhöz. Nem kell elindítani 100 vadászatot és elmenni aludni... ezen felül a 15% alá visszaüttetem magam helyett el lehet költeni a lét, lehet fejleszteni transzcendálist, tárgyakkal lehet befolyásolni a max ép-t (és ezzel a 15%-át is)...
Dátum: 2009.11.27. 19:40:59
Ne történjen semmi a vf-el, erre szavaztam. Az exponenciális fejlesztés ezektől a szakértelmektől függetlenül létezik. Inkább arra vonatkozólag kellene ötleteket keresni, hogyan lehetne kompenzálni az egyes rétegek (top, középmezőny, kicsik) fejlesztési stratégiáinak különbségéből adódó problémákat. Magas szinten ugye trendszerűen megfigyelhető, hogy maximális tp-re fejlesztenek, középmezőnyben max le/tp a nyerő, kisebb szinten meg még mindig a szerzett le diff a leginkább mérvadó. Kalandoknál is kellett némi utólagos belenyúlás, magas szinten ne legyenek extrém elvárások, talán a játék többi elemére is vizsgálni kellene ezt, de mindenképp szem előtt tartva, hogy az egyes rétegeknek mások az igényeik, esetleg másként kellene a portya tp-t elszámolni, láthatatlanság erősségét felülvizsgálni, stb...
Dátum: 2009.11.26. 22:24:21
Sajnos ez ilyenkor már csak utólag derül ki... azért ez figyelemre méltó teljesítmény, ilyen gyorsan végigkérdeztél mindenkit, kinek mennyi tartalommal bírt...
u.i.: már csendben akartam maradni
u.i.: már csendben akartam maradni
Dátum: 2009.11.26. 21:51:35
Ez egyszer fején találtad a szöget: nem nézek tévét
Versenyről szól, meg játékról, Nekem biztosan, aki a szintemen 5-6., annak már lehet egyre kevésbé szól bármiről, ha azt látja, hogy behozhatatlan hátrányba került. Nem ez a topic szól erről, összesen annyi köze van ehhez a reliknek, hogy simán generálhat 10-15 a többiek számára nagyon nehezen behozható karaktert. Egy szó, mint száz, nem is írok többet, tekercs véleményem szerint nem kéne, a többi viszont őskőért legyen a kufárnál, nem lesz persze, ha viszont valaki véletlen hamis kódért ad pénzt, javaslom az ötlet gazdájának a fülét kicsit meghúzgálni. Jaaa és ez nem az első eset, emlékezzünk, az év elején valaki árult már őskövet itt. Vele mi lett? Semmi? Szóval csak okosan azokkal a kódokkal...
Versenyről szól, meg játékról, Nekem biztosan, aki a szintemen 5-6., annak már lehet egyre kevésbé szól bármiről, ha azt látja, hogy behozhatatlan hátrányba került. Nem ez a topic szól erről, összesen annyi köze van ehhez a reliknek, hogy simán generálhat 10-15 a többiek számára nagyon nehezen behozható karaktert. Egy szó, mint száz, nem is írok többet, tekercs véleményem szerint nem kéne, a többi viszont őskőért legyen a kufárnál, nem lesz persze, ha viszont valaki véletlen hamis kódért ad pénzt, javaslom az ötlet gazdájának a fülét kicsit meghúzgálni. Jaaa és ez nem az első eset, emlékezzünk, az év elején valaki árult már őskövet itt. Vele mi lett? Semmi? Szóval csak okosan azokkal a kódokkal...