Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2012.11.26. 19:25:13
Attól tartok, a szubplazma tényleg nem lesz jó semmi másra, mint amire kitaláltuk mivel megvenni nem lehet, ezért eladni sem, sajnálom. Max ha egyszer berakjuk majd a játékba, hogy lehet tárgyakkal üzletelni, akkor majd jól elcseréled vkivel
Dátum: 2012.11.26. 17:17:31
Szerintem nem maradt le semmi.
Igen, nyilván a bevezetéskor automatikusan elad annyit, hogy ne legyen több a kelleténél.
Igen, nyilván a bevezetéskor automatikusan elad annyit, hogy ne legyen több a kelleténél.
Dátum: 2012.11.26. 14:19:52
Idézet: Kocos - 2012.11.26. 13:46:38
Ez nem teljesen így van. A többi küldetés már eddig is az aktív tagok számától függött. Itt csak arról lenne szó, hogy ez a % is az aktív tagok számától függene. Tehát 10 v több aktív tag 5%, kevesebbnél kevesebb.
Idézet: Miklós - 2012.11.26. 12:12:37
Ezt kifejezetten ellenzem. Ez olyan tobb tapot kerek jellegu keres, aminek nem szabad helyt adni. A tagletszamtol fuggove tett limit meg azt eredmenyezi majd, hogy par embert kileptetnek a szovik, mielott felveszik a kuldit, akik aztan visszalepnek, es beepitik a szukseges LE-t. Ha ez utobbi megis megvalosul, akkor legyen egy minimum letszam, ami alatt nem csokken tovabb a szukseges kutnoveles merteke.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Ezt kifejezetten ellenzem. Ez olyan tobb tapot kerek jellegu keres, aminek nem szabad helyt adni. A tagletszamtol fuggove tett limit meg azt eredmenyezi majd, hogy par embert kileptetnek a szovik, mielott felveszik a kuldit, akik aztan visszalepnek, es beepitik a szukseges LE-t. Ha ez utobbi megis megvalosul, akkor legyen egy minimum letszam, ami alatt nem csokken tovabb a szukseges kutnoveles merteke.
Ez nem teljesen így van. A többi küldetés már eddig is az aktív tagok számától függött. Itt csak arról lenne szó, hogy ez a % is az aktív tagok számától függene. Tehát 10 v több aktív tag 5%, kevesebbnél kevesebb.
Dátum: 2012.11.26. 12:12:37
Végzetúr tervek 2012. november
Az alábbi sorrend egyben prioritási sorrend is.
Jelentősebb fejlesztések
Bolygó ura esemény (kész, tesztelés alatt, csütörtökön indul)
Új AF képességek. (fejlesztés alatt)
Mágia tulajdonság adni fog varázslatelnyelést egy bizonyos AF képesség kifejlesztése után.
Szövetségi épületek.
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Energiaszentély: 75 a max szint.
Mesteri építészet III (gyakorlótér és védőfal szintje tovább nő)
Palota 50. Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony 50. Minden 20 feletti szintje 0,33%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.
Kennel 72. Megnöveli az időt, amennyire az állatot el lehet küldeni gyakorolni.
Alkímista labor 75. Növeli a gyakori, szakértelmet növeli esszenciák hatásfokát és hatóidejét.
Átokpiramis 50. 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).
Régebbről: Bánya (korábbi tervek alapján). Taláne erre már nem feltétlenül lesz szükség.
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.
Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.
Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma) de világok közti bajnoki viadalt tervezünk!
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Apróbb dolgok
A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.
állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért.
Aukciós bugok kijavítása (néha nem megy le az aukció). Kincs licitnél néha 2x kapja meg a tárgyat.
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.
Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.
Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon
bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni.
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet.
Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.
Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.
Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.
++Amit még a fentieken kívül Ti kértetek:
Aktuális eseményre gyors gomb a karakterkép mellett.
Aukciós tárgyak frissítése: az elavult / haszontalan tárgyakat töröljük, és berakunk helyette néhány új tárgyat.
Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A relikviával jutalmazó esemény során a nyerető relikviák száma bővüljön.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.
Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Az alábbi sorrend egyben prioritási sorrend is.
Jelentősebb fejlesztések
Bolygó ura esemény (kész, tesztelés alatt, csütörtökön indul)
Új AF képességek. (fejlesztés alatt)
Mágia tulajdonság adni fog varázslatelnyelést egy bizonyos AF képesség kifejlesztése után.
Szövetségi épületek.
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Energiaszentély: 75 a max szint.
Mesteri építészet III (gyakorlótér és védőfal szintje tovább nő)
Palota 50. Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony 50. Minden 20 feletti szintje 0,33%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.
Kennel 72. Megnöveli az időt, amennyire az állatot el lehet küldeni gyakorolni.
Alkímista labor 75. Növeli a gyakori, szakértelmet növeli esszenciák hatásfokát és hatóidejét.
Átokpiramis 50. 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).
Régebbről: Bánya (korábbi tervek alapján). Taláne erre már nem feltétlenül lesz szükség.
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.
Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.
Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma) de világok közti bajnoki viadalt tervezünk!
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Apróbb dolgok
A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.
állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért.
Aukciós bugok kijavítása (néha nem megy le az aukció). Kincs licitnél néha 2x kapja meg a tárgyat.
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.
Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.
Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon
bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni.
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet.
Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.
Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.
Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.
++Amit még a fentieken kívül Ti kértetek:
Aktuális eseményre gyors gomb a karakterkép mellett.
Aukciós tárgyak frissítése: az elavult / haszontalan tárgyakat töröljük, és berakunk helyette néhány új tárgyat.
Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A relikviával jutalmazó esemény során a nyerető relikviák száma bővüljön.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.
Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Dátum: 2012.11.24. 21:56:06
Idézet: Maci - 2012.11.24. 21:29:32
Igen, volt a kezdésnél kb. 10-15 perc csúszás a korábbi programok miatt, viszont a végén nem akartam hosszabbítani, nehogy vki lemaradjon a tomboláról, mint a múltkor. Viszont aki akart, még ott maradhatott, és kérdezhetett.
igen csak rövid volt a VU fórum fent a kisteremben.
Igen, volt a kezdésnél kb. 10-15 perc csúszás a korábbi programok miatt, viszont a végén nem akartam hosszabbítani, nehogy vki lemaradjon a tomboláról, mint a múltkor. Viszont aki akart, még ott maradhatott, és kérdezhetett.
Dátum: 2012.11.24. 21:00:26
Köszönöm szépen az összefoglalót, Birka! Kirakok majd egy hivatalos változatot is, de nem lesz igazán túl sok eltérés.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki eljött, és remélem jól éreztétek magatokat, tetszettek a programok. Lesz majd hivatalos beszámoló a történtekről, részletes lista arról, mi mennyiért ment a liciten stb. Az ősköveket, jutalmakat, díjakat stb. a hétfői nap során fogjuk beírni. Jövőre ugyanitt
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki eljött, és remélem jól éreztétek magatokat, tetszettek a programok. Lesz majd hivatalos beszámoló a történtekről, részletes lista arról, mi mennyiért ment a liciten stb. Az ősköveket, jutalmakat, díjakat stb. a hétfői nap során fogjuk beírni. Jövőre ugyanitt
Dátum: 2012.11.23. 22:13:57
Lecsökkentettük 1 percről 45 másodpercre... Inkább mondd azt, hogy kezdetnek megteszi
Dátum: 2012.11.23. 14:04:18
A találkozóra összeállítottam egy listát azokról a fejlesztésekről, amelyeket a következő fél-egy év során szeretnénk megcsinálni. A listán vannak azok a dolgok is, amik az előzőről átcsúsztak - szerencsére kevés ilyen van, szinte minden fontos konkrét elképzelést sikerült megvalósítani, sőt bónuszként még az új esemény is befért.
Bár ez a lista elsősorban a ti javaslataitok alapján készült, azért nyugodtan hozzatok magatokkal további ötleteiteket is!
Bár ez a lista elsősorban a ti javaslataitok alapján készült, azért nyugodtan hozzatok magatokkal további ötleteiteket is!
Dátum: 2012.11.23. 14:00:40
Kwisatz: amit írsz (IQ csak támadás, mágia csak védekezés) nagyon jó ötlet, már én is gondoltam rá, egy probléma van vele. Nagyon sok játékos nagyon hosszú ideje arra alapozta a fejlesztési stratégiáját, hogy az IQ így működik. Ilyen mértékben, ennyi idő után, attól tartok ebbe nem lehet belenyúlni.
Offsboy: én sem látok problémát ezzel, a mágiát mindenki egyformán fejlesztheti, a csata mindkét oldalán ugyanúgy tudja a kimenetelt befolyásolni.
A szavazást nagyjából szeretném most már lezárni. Maradjunk abban, hogy lesz egy új AF képességek, ami ha megvan, akkor a mágia ad elnyelést is. A végleges képlet még nem dőlt el, de az érték a szintedtől és a mágiádtól fog függeni. Úgyis most programozzuk az új AF képességeket, talán ez is belefér egy füst alatt.
Ezenkívül a jövőben rakunk még be olyan fejlesztéseket (pl. nem harci varázslat) ami szintén VP-be kerül, így a mágia további hangsúlyt kaphat.
Offsboy: én sem látok problémát ezzel, a mágiát mindenki egyformán fejlesztheti, a csata mindkét oldalán ugyanúgy tudja a kimenetelt befolyásolni.
A szavazást nagyjából szeretném most már lezárni. Maradjunk abban, hogy lesz egy új AF képességek, ami ha megvan, akkor a mágia ad elnyelést is. A végleges képlet még nem dőlt el, de az érték a szintedtől és a mágiádtól fog függeni. Úgyis most programozzuk az új AF képességeket, talán ez is belefér egy füst alatt.
Ezenkívül a jövőben rakunk még be olyan fejlesztéseket (pl. nem harci varázslat) ami szintén VP-be kerül, így a mágia további hangsúlyt kaphat.
Dátum: 2012.11.23. 13:52:21
Az eredeti terv is az volt, hogy a csomag az esemény végéig megvásárolható, ezek szerint ezt elírtam korábban, elnézést.
A bolygó ura esemény során nem az nyer, akinek több csp-je vagy pp-je van, mint másoknak. Egyszerűen, bizonyos számú csp-re vagy pp-re van szükség. Aki akarta, felspejzolta, nekik erre csp-re pp-re nincs is szükségük, a 800/300 + amit közben regenerálsz több, mint elég lesz. Azt viszont nem akartuk, hogy aki rendesen játszik, nem ment passzív módba 2 hétre, az valamelyik feladatot azért ne tudja teljesíteni, mert nincs elég csp-je vagy pp-je. Ezenkívül van még egy ok, amiért elég szerencsétlen lenne, ha ez a csomag az esemény alatt már nem lenne elérhető.
A lényeg, hogy aki 28 csomagot vesz, az nem jut előnyhöz az esemény során ahhoz képest, aki csak 7-et vesz.
A bolygó ura esemény során nem az nyer, akinek több csp-je vagy pp-je van, mint másoknak. Egyszerűen, bizonyos számú csp-re vagy pp-re van szükség. Aki akarta, felspejzolta, nekik erre csp-re pp-re nincs is szükségük, a 800/300 + amit közben regenerálsz több, mint elég lesz. Azt viszont nem akartuk, hogy aki rendesen játszik, nem ment passzív módba 2 hétre, az valamelyik feladatot azért ne tudja teljesíteni, mert nincs elég csp-je vagy pp-je. Ezenkívül van még egy ok, amiért elég szerencsétlen lenne, ha ez a csomag az esemény alatt már nem lenne elérhető.
A lényeg, hogy aki 28 csomagot vesz, az nem jut előnyhöz az esemény során ahhoz képest, aki csak 7-et vesz.
Dátum: 2012.11.21. 21:44:34
Ariel: persze, ezt a szorzót bele lehet számolni a jutalmakba. A tudás fája által adott táp még úgysincs véglegesítve.
Aurri: azért amelyik szövinek már csak a dicsőség piramisa van hátra azt nem hívnám közepes szövinek valószínűleg ezzel a fejlesztéssel párhuzamosan kell majd vmiféle "marketing" ami a kis szöviknek felhivja a figyelmét a téglaszerzés lehetőségére.
Aurri: azért amelyik szövinek már csak a dicsőség piramisa van hátra azt nem hívnám közepes szövinek valószínűleg ezzel a fejlesztéssel párhuzamosan kell majd vmiféle "marketing" ami a kis szöviknek felhivja a figyelmét a téglaszerzés lehetőségére.
Dátum: 2012.11.19. 21:21:58
Húha, szóval túl komplikált lett? Ettől tartottam. Nekifutok majd még egyszer, és megpróbálom érthetőbben leírni. Ha úgy sem megy, akkor egyszerűsíteni kell
Amit Kocos írt, hogy egyszerűen a kereslet-kínálat határozza meg az arányt, jó ötlet, és egyszerűbbé teszi a dolgot, nekem jó így is.
Természetesen ez normál építés, az építés ugyanúgy felszorzódik, növeli a kút méretét, a kereskedelmet stb. Egyszerűen a tégla egy 1-es szintű épület amit újra meg újra meg lehet építeni.
Persze nem jó, ha a manakonstrukció teljesen haszontalanná válik. Átgondolom még, talán meg lehet engedni a manakonstrukciót, csak akkor valami masszívabb osztóval építse a téglát.
Amit Kocos írt, hogy egyszerűen a kereslet-kínálat határozza meg az arányt, jó ötlet, és egyszerűbbé teszi a dolgot, nekem jó így is.
Természetesen ez normál építés, az építés ugyanúgy felszorzódik, növeli a kút méretét, a kereskedelmet stb. Egyszerűen a tégla egy 1-es szintű épület amit újra meg újra meg lehet építeni.
Persze nem jó, ha a manakonstrukció teljesen haszontalanná válik. Átgondolom még, talán meg lehet engedni a manakonstrukciót, csak akkor valami masszívabb osztóval építse a téglát.
Dátum: 2012.11.19. 14:29:27
Az alábbiakban következzen egy tervezet, ami egyszerre két legyet szeretne ütni. Egyrészt a top szövik építési gondját hivatott megoldani (már megint nincs mit építeni...) másrészt a lemaradt kis szöviken szeretne segíteni.
Röviden a dolog úgy nézne ki, hogy a nagy szövik segíthetnének a kis szöviknek építeni. Technikailag, a nagy szövik "téglákat" készítenek, amit odaadhatnak a kis szöviknek. A kis szövik a téglákért nem LE-vel fizetnek, egyszerűen ha vadásznak, portyáznak, meg tudják ezeket a téglákat kapni. A nagy szövik pedig ha adnak téglát, akkor érte cserébe épül egy épületük, A tudás fája, ami szintlépéskor ad mindenféle tápokat.
Energiatégla
Előfeltétel: katalizátor 15. szint, nincs A tudás fája. Max. szint: 1
Költség: 500 energia.
Az elkészült energiatégla bekerül a szövetség raktárába, és lehet a következőt építeni.
Energia szerezhető: vadászattal, portyázással, lélekkufárnál vásárolható őskőért (esetleg kiégett őskőért is).
Bűvös tégla
Előfeltétel: dicsőség piramisa 50. szint. Max. szint: 1
Költség: 1.000.000 LÉ + 500.000 * (a raktáron lévő bűvös téglák száma); Csak LÉ-ből építhető!
Az elkészült bűvös tégla bekerül a szövetség raktárába, és lehet a következőt építeni. A bűvös tégla elkészültekor az esetleges régebbről megmaradt energiatéglák megsemmisülnek.
A tudás fája
Előfeltétel: dicsőség piramisa 50. szint.
Költség: 3 + szint * 3 energiatégla.
Nem építhető, ha a szövetség energiatéglát kap bűvös tégláért, az automatikusan beleépül a tudás fájába.
A szövetség tagjai szintlépéskor a tudás fájának méretétől függő tárgyakat kapnak. Ezek lehetnek: sorsjegy, templomkristály, szubplazma, ősdrágakő és egyéb hasznos holmik.
Raktár
A szövetségnek lesz egy új, Raktár gombja. A Raktárra kattintva, a következő gombok jelennek meg:
Bűvös téglák száma:
Energiatéglák száma:
Piac megtekintése.
Bűvös tégla felhasználása.
X bűvös téglát veszük Y energiatégláért. (ha van energiatégla)
VAGY
X bűvös téglát eladunk Y energiatégláért. (ha van bűvös tégla)
Az utolsó 3 sort legalább 5 szavazattal bíró tag (5-nél kisebb taglétszám esetén legalább 2 szavazattal bíró tag) tudja használni / beállítani.
A Piac megtekintése gombbal meg lehet nézni, hogy mennyi bűvös tégla vár eladásra, és mennyi energiatéglát kínálnak, valamint mennyi a legolcsóbb bűvös tégla árfolyama és mennyi a legtöbb energiatégla, amit ajánlanak egyért.
A bűvös téglát csak olyan szövetség tudja felhasználni, amelyik még nem tudja elkészíteni. Egy tégla felhasználásakor a lélekkútja maximumra kerül, de legfeljebb 1 millió LE-vel nő meg a töltöttsége.
A rendszer a keresletet és kínálatot összepárosítja X időközönként. Ha bűvös téglából van túlkínálat, akkor értelemszerűen minden vevőnek jutni fog bűvös tégla. Ha energiatéglából, akkor minden bűvös tégla el fog kelni.
Ha egy szövetség elad egy bűvös téglát, akkor az energiatéglák nem a raktárába kerülnek, hanem azonnal építik A tudás fáját.
Röviden a dolog úgy nézne ki, hogy a nagy szövik segíthetnének a kis szöviknek építeni. Technikailag, a nagy szövik "téglákat" készítenek, amit odaadhatnak a kis szöviknek. A kis szövik a téglákért nem LE-vel fizetnek, egyszerűen ha vadásznak, portyáznak, meg tudják ezeket a téglákat kapni. A nagy szövik pedig ha adnak téglát, akkor érte cserébe épül egy épületük, A tudás fája, ami szintlépéskor ad mindenféle tápokat.
Energiatégla
Előfeltétel: katalizátor 15. szint, nincs A tudás fája. Max. szint: 1
Költség: 500 energia.
Az elkészült energiatégla bekerül a szövetség raktárába, és lehet a következőt építeni.
Energia szerezhető: vadászattal, portyázással, lélekkufárnál vásárolható őskőért (esetleg kiégett őskőért is).
Bűvös tégla
Előfeltétel: dicsőség piramisa 50. szint. Max. szint: 1
Költség: 1.000.000 LÉ + 500.000 * (a raktáron lévő bűvös téglák száma); Csak LÉ-ből építhető!
Az elkészült bűvös tégla bekerül a szövetség raktárába, és lehet a következőt építeni. A bűvös tégla elkészültekor az esetleges régebbről megmaradt energiatéglák megsemmisülnek.
A tudás fája
Előfeltétel: dicsőség piramisa 50. szint.
Költség: 3 + szint * 3 energiatégla.
Nem építhető, ha a szövetség energiatéglát kap bűvös tégláért, az automatikusan beleépül a tudás fájába.
A szövetség tagjai szintlépéskor a tudás fájának méretétől függő tárgyakat kapnak. Ezek lehetnek: sorsjegy, templomkristály, szubplazma, ősdrágakő és egyéb hasznos holmik.
Raktár
A szövetségnek lesz egy új, Raktár gombja. A Raktárra kattintva, a következő gombok jelennek meg:
Bűvös téglák száma:
Energiatéglák száma:
Piac megtekintése.
Bűvös tégla felhasználása.
X bűvös téglát veszük Y energiatégláért. (ha van energiatégla)
VAGY
X bűvös téglát eladunk Y energiatégláért. (ha van bűvös tégla)
Az utolsó 3 sort legalább 5 szavazattal bíró tag (5-nél kisebb taglétszám esetén legalább 2 szavazattal bíró tag) tudja használni / beállítani.
A Piac megtekintése gombbal meg lehet nézni, hogy mennyi bűvös tégla vár eladásra, és mennyi energiatéglát kínálnak, valamint mennyi a legolcsóbb bűvös tégla árfolyama és mennyi a legtöbb energiatégla, amit ajánlanak egyért.
A bűvös téglát csak olyan szövetség tudja felhasználni, amelyik még nem tudja elkészíteni. Egy tégla felhasználásakor a lélekkútja maximumra kerül, de legfeljebb 1 millió LE-vel nő meg a töltöttsége.
A rendszer a keresletet és kínálatot összepárosítja X időközönként. Ha bűvös téglából van túlkínálat, akkor értelemszerűen minden vevőnek jutni fog bűvös tégla. Ha energiatéglából, akkor minden bűvös tégla el fog kelni.
Ha egy szövetség elad egy bűvös téglát, akkor az energiatéglák nem a raktárába kerülnek, hanem azonnal építik A tudás fáját.
Ha az event után váltottál hordát, az bekavarhat... írj az ÜSZ-en keresztül.
Már el is készült a gomb, elérhető a Landragór jutalmak alatt!
Quellon, a napi rutinokban is megjelenik a hír erről, reméljük senkinek nem kerüli el a figyelmét. A kompenzáció átvételére dec. 15-ig van lehetőség.
Quellon, a napi rutinokban is megjelenik a hír erről, reméljük senkinek nem kerüli el a figyelmét. A kompenzáció átvételére dec. 15-ig van lehetőség.
Dátum: 2012.11.19. 12:56:13
Lehetővé tettük, hogy akik a minimális LE-nél többet töltöttek a Landragór esemény során, kompenzációt kapjanak. A kompenzáció mértéke a minimálison felül töltött LE 3%-a, és az átvétel vagy 10 hűségszilánkba, vagy 1 ultraspec. esszenciába kerül. Ha ez rád is vonatkozik, a Landragór jutalmak alatt lesz egy gomb, ahol ezt át tudod venni. A kompenzáció átvételére csak dec. 15-ig van lehetőség! Kompenzáció csak akkor jár, ha ez legalább 50.000 LE, és rendelkezel 10 hűségszilánkkal vagy ultraspec. esszenciával (bármikor dec. 15. előtt). Ez a lehetőség minden világon elérhető. További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,387.1747
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,387.1747
Idézet: Kvnoemi - 2012.11.18. 22:16:01
Az aktuális szinteddel fog számolni. Így a legegyszerűbb. De, tegyük fel, hogy 3 szintet léptél az event kezdete óta. Ebben az esetben 50*3/2*0.03 = 2.25 LE nem kerül jóváírásra drakónonként. 1000 drakónnál ez 2250 LE. Remélem ez vállalható Sajnos pontosabban ez az érték nem kiszámítható.
Idézet: Yasmina - 2012.11.18. 23:46:45
Lehet van olyan, aki 8 óra alatt elkattintgatott 800 CSP-t, és utána soha többet semmennyit, de a többség azért nem 8 órás időtartam alatt lőtte el az összes vadászatot, amit az event során csinált. Ezenkívül ezt már amúgy is megbeszéltük, a CSP-re kapott LE-re épp elég zsíros bónusz volt így is.
Az alap le levonását mikori szinttel fogjátok számolni? Ugye ez minél magasabb, annál rosszabbul járunk.
Az aktuális szinteddel fog számolni. Így a legegyszerűbb. De, tegyük fel, hogy 3 szintet léptél az event kezdete óta. Ebben az esetben 50*3/2*0.03 = 2.25 LE nem kerül jóváírásra drakónonként. 1000 drakónnál ez 2250 LE. Remélem ez vállalható Sajnos pontosabban ez az érték nem kiszámítható.
Idézet: Yasmina - 2012.11.18. 23:46:45
Miklós: az elköltött CSP Le értékét még dobjátok hozzá, mivel annak az elköltésénél is használta volna mindenki az ultraesszencia adta bónuszt.
Lehet van olyan, aki 8 óra alatt elkattintgatott 800 CSP-t, és utána soha többet semmennyit, de a többség azért nem 8 órás időtartam alatt lőtte el az összes vadászatot, amit az event során csinált. Ezenkívül ezt már amúgy is megbeszéltük, a CSP-re kapott LE-re épp elég zsíros bónusz volt így is.
Számolgattam, hogy lehet ezt az egészet egyszerűen megoldani úgy, hogy ne menjen el vele 30-40 vagy még több munkaóra, és a következőre jutottam.
Van egy aránylag egyszerűen számítható érték, a pluszban töltött LE:
plusz_toltes = összes töltött LE - leölt drakón * 50 * szint
A kárpótlás mértéke ennek 3%-a. (Ha minden tápod megvan, kb. 50% körüli olcsóbbítást tudsz összeszedni a tulajdonságfejlesztésre, tehát arányosítva 50 helyett 48.5% pontosan az eredeti szám 3%-át jelenti). Tehát a "kárpótlás LE"
plusz_toltes * 0,03
Ezt a maradvány LE-t nekiállni, kiszámolni és elosztani tulajdonságokra megint egy igen komplikált programot igényelne. Tehát maradunk az egyszerűbb megoldásnál: egyszerűen visszaadjuk ezt a LE-t, arra költöd, amire akarod. Azon is gondolkodtam, mi az egyszerűbb, ügyfélszolgálaton keresztül ezt mindenkinek kézzel kiszámolni és jóváírni, vagy pedig erre csinálni egy gombot, amivel a játékos saját maga kikérheti magának ezt a kompenzációt. A gombos megoldás fog maradni, és akkor ezt elérhetővé tesszük minden világon, úgyis elég nehéz különbséget tenni, ki az, aki tényleg vhogy összespórolta ezt a plusz LE-t más világokon, és ki az, aki darabokban töltötte be. A 2 gomb (ultraspec v hűségszilánk) csak akkor jelenik majd meg, ha a kompenzáció mértéke elér egy bizonyos mértéket (50e LE) és rendelkezel a két metódus vmelyikével. A kompenzáció csak korlátozott ideig lesz elérhető.
Nem ígérem, hogy ez holnap meglesz, most a tali előtt nagyon sok dolga van Baratynak, de igyekszünk minél hamarabb megcsinálni. Remélem ez kielégítő megoldás mindenki számára.
Van egy aránylag egyszerűen számítható érték, a pluszban töltött LE:
plusz_toltes = összes töltött LE - leölt drakón * 50 * szint
A kárpótlás mértéke ennek 3%-a. (Ha minden tápod megvan, kb. 50% körüli olcsóbbítást tudsz összeszedni a tulajdonságfejlesztésre, tehát arányosítva 50 helyett 48.5% pontosan az eredeti szám 3%-át jelenti). Tehát a "kárpótlás LE"
plusz_toltes * 0,03
Ezt a maradvány LE-t nekiállni, kiszámolni és elosztani tulajdonságokra megint egy igen komplikált programot igényelne. Tehát maradunk az egyszerűbb megoldásnál: egyszerűen visszaadjuk ezt a LE-t, arra költöd, amire akarod. Azon is gondolkodtam, mi az egyszerűbb, ügyfélszolgálaton keresztül ezt mindenkinek kézzel kiszámolni és jóváírni, vagy pedig erre csinálni egy gombot, amivel a játékos saját maga kikérheti magának ezt a kompenzációt. A gombos megoldás fog maradni, és akkor ezt elérhetővé tesszük minden világon, úgyis elég nehéz különbséget tenni, ki az, aki tényleg vhogy összespórolta ezt a plusz LE-t más világokon, és ki az, aki darabokban töltötte be. A 2 gomb (ultraspec v hűségszilánk) csak akkor jelenik majd meg, ha a kompenzáció mértéke elér egy bizonyos mértéket (50e LE) és rendelkezel a két metódus vmelyikével. A kompenzáció csak korlátozott ideig lesz elérhető.
Nem ígérem, hogy ez holnap meglesz, most a tali előtt nagyon sok dolga van Baratynak, de igyekszünk minél hamarabb megcsinálni. Remélem ez kielégítő megoldás mindenki számára.
A V3 és a többi világ között drasztikus különbség van. A V3-on bárki betárazhat bármennyi LE-t kockázat nélkül. Más világokon, mindig van valamekkora kockázat. És ilyen szempontból ott nem tehetünk különbséget, hogy valaki akkora mega-pók, hogy ennek ellenére képes volt sok LE-t tárolni, és max. egy véletlen szkarabba futhatott volna bele, vagy pedig csak közepes pókocska, aki kockáztatott azért. Ezt a vadászzsákmányos példát nem is értettem, ha ellősz sokszáz csp-t vadászzsákmányra az event elején akkor miből Landragózol.
Az automatikus ultraesszencia hatás beszámítását pont azért vettük ki a képletből, mert nem lett volna korrekt egy 8 óráig működő bónuszt egy havi LE-re megadni. És ez hiba volt, de csak a V3-ra, és csak a minimumon felül betöltött LE-re, mert azt az első töltésnél be lehetett rakni egyben. Ez egyben válasz Kocos kérdésére, a +3 ultraspecet (azaz 1.5% bónuszt) a minimumon felül betöltött extra LE-re ajánlom fel (a +5%-kal ezt is fel lehet szorozni).
Maci, a +30% bónusz azért mindenféle számítás szerint túlzott elvárás volt, a múltkori fórumon a 10-20% körüli bónuszt írtak az emberek.
Az automatikus ultraesszencia hatás beszámítását pont azért vettük ki a képletből, mert nem lett volna korrekt egy 8 óráig működő bónuszt egy havi LE-re megadni. És ez hiba volt, de csak a V3-ra, és csak a minimumon felül betöltött LE-re, mert azt az első töltésnél be lehetett rakni egyben. Ez egyben válasz Kocos kérdésére, a +3 ultraspecet (azaz 1.5% bónuszt) a minimumon felül betöltött extra LE-re ajánlom fel (a +5%-kal ezt is fel lehet szorozni).
Maci, a +30% bónusz azért mindenféle számítás szerint túlzott elvárás volt, a múltkori fórumon a 10-20% körüli bónuszt írtak az emberek.
Dátum: 2012.11.16. 23:31:24
Ugyanaz a gond, Quellon: sok embernek már megvan a 12 kvizmedál.
Utolsó_Lovag: a szerencsekeréknek pont az a lényege, hogy nem választasz, hanem a szerencséden múlik mit kapsz.
Utolsó_Lovag: a szerencsekeréknek pont az a lényege, hogy nem választasz, hanem a szerencséden múlik mit kapsz.