Amiket beígértem:
- +3 ultraesszenciányi bónusz mindenkinek a végelszámolásban
- új relikviák, megaesszenciák a végelszámolásban
- a kapott jutalom menet közben is megtekinthető (a 2. naptól, de mindig csak az előző napig összegyüjtött eredmény látszik)
- a landragór csaták számitanak vadászatnak a feladatoknál (és akkor a templomnál is)
- az epikus kincsesládát nem kell elhasználnod a 3. fázis előtt, mindenképp fogsz találni
azokkal nem lesz gond, van-e még valami, amivel tartozom az event kapcsán?
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2013.05.06. 13:59:45
Dátum: 2013.05.06. 13:11:44
Ha valaki szintet lép, megjelenk egy információs ablak a szintlépésről.
Dátum: 2013.05.06. 13:10:15
Az elmúlt 2 hétben Baraty azon dolgozott, hogy a világokat szét tudjuk választani különböző szerverekre, és ezáltal elkerüljük a Landragór induláskor megszokott túlterheltséget. Emiatt csúszik a beígért portya-célpont lista revízió is (ezzel is foglalkoztunk valamennyit, de sajnos elég összetett a probléma, még nem sikerült megoldást találnunk). Illetve ugyanezért csúszik a napi ajánlatokhoz felhasználható platinák beváltása is. Sajnos elképzelhető, hogy az esemény indulására nem készülünk el a szerverek szétválasztásával, a beígért időpontot azonban nem akarjuk elhalasztani. Ezért a Landragór indulni fog szerdán, de lehetőség szerint kérünk mindenkit,hogy ne az első nap használja el az összes CSP-t a túlterheltség elkerülésére.
Dátum: 2013.05.02. 20:38:04
Kis türelmet kérünk még, jelenleg épp ezzel foglalkozunk.
Dátum: 2013.04.30. 14:36:33
Az epikus kincsesládával mint jutalommal gondolkodtunk, mit lehet kezdeni. Végül arra jutottunk, hogy programból megoldjuk, hogy mindenki pontosan egyet kaphasson (tehát nem baj, ha van már nálad, attól még kaphatsz a 3. fázisban, nem kell őket elhasználni).
Az ősdrágakő problémán is töprengtem, sajnos elég nehéz ezt beilleszteni - ha a csatánál működik, azzal nem jársz jól, ha a végelszámolásban "sülnek" ki, az pedig csak valamiféle extrapoláció lesz, szintén nem biztos, hogy mindenki elégedett lenne vele. Mindenesetre átgondolom, hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy biztosan senki ne járjon rosszul. De egyelőre az állaspont az, hogy az ősdrágakő az eseményen ugyan nem működik, viszont meg fogjuk csinálni azt, amit korábban ígértünk, hogy akinek 100-nál több ősdrágaköve van, annak 2 sül ki egy óriás szörnynél, és dupla bónuszt kap.
Mivel a csaták 2 CSP-be kerülnek, szubplazma detektorral lehet majd szubplazmát találni (mivel 2 CSP, dupla eséllyel).
Az ősdrágakő problémán is töprengtem, sajnos elég nehéz ezt beilleszteni - ha a csatánál működik, azzal nem jársz jól, ha a végelszámolásban "sülnek" ki, az pedig csak valamiféle extrapoláció lesz, szintén nem biztos, hogy mindenki elégedett lenne vele. Mindenesetre átgondolom, hogyan lehetne ezt úgy megoldani, hogy biztosan senki ne járjon rosszul. De egyelőre az állaspont az, hogy az ősdrágakő az eseményen ugyan nem működik, viszont meg fogjuk csinálni azt, amit korábban ígértünk, hogy akinek 100-nál több ősdrágaköve van, annak 2 sül ki egy óriás szörnynél, és dupla bónuszt kap.
Mivel a csaták 2 CSP-be kerülnek, szubplazma detektorral lehet majd szubplazmát találni (mivel 2 CSP, dupla eséllyel).
Dátum: 2013.04.29. 14:14:35
A mai napon, délután 2-kor elindult a játék francia nyelvű verziója:
http://www.doomlord.fr
http://www.doomlord.fr
Dátum: 2013.04.25. 21:53:21
A következő eseményünk a Landragór lesz.
A korábbi esemény során a legtöbb probléma a jutalmazással volt. A képleteket most alaposan átellenőriztem még egyszer, hogy ne maradjon ki semmi. Az új, egy-egy tulajdonságra specializációt növelő relikviákat is figyelembe fogjuk venni, bekerülnek a 35+ megaesszenciák hatásai is. Ezenkivül a múltkor ugye utólag megadtunk egy kompenzációt. A vita akkor arról volt, hogy szerintünk az ultraeesencia / hűségszilánkból szerezhető +3%-kot nem kellett beszámolni, mivel a LE-t amúgy sem lehetett volna egyben elkölteni. Végül meggyőztetek, hogy mégis (V3, ill. magas TÖjű karakterek) ezért utólag volt egy kompenzáció. Ezt a +3%-kot most már alapban beépítjük a képletbe, mindenki meg fogja kapni (az egyszerűség kedvéért az is, akinek nincs esszenciája) és nem kell hozzá semmit elkölteni.
Amit szintén ígértem, hogy megpróbáljuk kiírni már menet közben is, hogy mi lesz a végső jutalom, ezt is megpróbáljuk megoldani, és akkor már közben el lehet dönteni, megéri-e.
A korábbi esemény során a legtöbb probléma a jutalmazással volt. A képleteket most alaposan átellenőriztem még egyszer, hogy ne maradjon ki semmi. Az új, egy-egy tulajdonságra specializációt növelő relikviákat is figyelembe fogjuk venni, bekerülnek a 35+ megaesszenciák hatásai is. Ezenkivül a múltkor ugye utólag megadtunk egy kompenzációt. A vita akkor arról volt, hogy szerintünk az ultraeesencia / hűségszilánkból szerezhető +3%-kot nem kellett beszámolni, mivel a LE-t amúgy sem lehetett volna egyben elkölteni. Végül meggyőztetek, hogy mégis (V3, ill. magas TÖjű karakterek) ezért utólag volt egy kompenzáció. Ezt a +3%-kot most már alapban beépítjük a képletbe, mindenki meg fogja kapni (az egyszerűség kedvéért az is, akinek nincs esszenciája) és nem kell hozzá semmit elkölteni.
Amit szintén ígértem, hogy megpróbáljuk kiírni már menet közben is, hogy mi lesz a végső jutalom, ezt is megpróbáljuk megoldani, és akkor már közben el lehet dönteni, megéri-e.
Dátum: 2013.04.25. 21:46:32
Az árakat igyekszünk korrigálni a következő körben!
Egy jó hir: közel a megvalósulása annak, hogy egy vagy több világot másik szerverre költöztetünk. Ma már volt lehetőségem teszt szerveren kipróbálni, remélem egy nyitott teszt lehetőséget tudunk adni mindenkinek hamarosan, és a Landragór előtt be tudjuk élesiteni.
Egy jó hir: közel a megvalósulása annak, hogy egy vagy több világot másik szerverre költöztetünk. Ma már volt lehetőségem teszt szerveren kipróbálni, remélem egy nyitott teszt lehetőséget tudunk adni mindenkinek hamarosan, és a Landragór előtt be tudjuk élesiteni.
Dátum: 2013.04.22. 12:57:31
Köszönöm a visszajelzéseket!
Azt írtam, hogy hónap végén meglátjuk, mi a véleményetek, akkor csinálunk egy kérdőívet, és majd ez alapján változtatunk. De úgy látom, sokan a problémát sürgősebbnek érzik, ezért megpróbáltam kitalálni egy olyan megoldást, ami aránylag gyorsan implementálható, és egyszerre mindhárom felvetett problémát orvosolja:
1.) a napi ajánlat túl sok őskőbe kerül
2.) nincs elég kiégett őskő arra, hogy mindent meg lehessen kiégett őskőből venni
3.) a játékosoknál sok felesleges, nem használt erőforrás halmozódik.
A megoldási javaslatom a következő:
Bevezetünk egy új erőforrást, legyen a neve mondjuk az egyszerűség kedvéért platina.
Lesz a lélekkufárnál egy új fül, Platina gyűjtés. Erre kattintva, át tudsz váltani támadás és védelem italt, sisakszilánkot, lélekgyémántot, kiégett őskövet platinára (az arányokat még ki ki kell találni). Talán szükséges lehet valamiféle limit az átváltásra.
A napi ajánlatoknál bizonyos tételeket a kiégett őskő helyett platináért lehet vásárolni. És emellett megnöveljük azoknak a tételeknek a számát, amelyek platináért is megvehetők (pl. a relikviakupont is).
Szeretnék még reagálni itt egy-két olyan felvetésre, amire azt hiszem, egyébként egy játék üzemeltetője sosem szokott reagálni. Én is csak azért teszem, mert itt a nagy többség már évek óta játszik, sőt játszott korábbi játékainkkal, ezért ezt nem nevezném szokványos üzemeltető-játékos viszonynak, ennyit mindenképpen megérdemeltek.
"Azért raktuk be a napi ajánlatokat, mert így akarjuk pótolni a kieső bevételt." Szerencsére erről nincsen szó, hálásak vagyunk a hűségetekért, aminek köszönhetően az elmút években a Végzetúr bevétele stabil volt. Nyilván vannak, akik abbahagyták, de mindig voltak helyettük újak. A napi ajánlatok egyetlen célja az volt, hogy megfeleljen a Ti igényeiteknek. A bevételt nem abból próbáljuk kitermelni, hogy megpróbálunk benneteket mindenféle rafinált őskő költésre rávenni, hanem azzal, hogy megpróbáljuk a játékot olyanná tenni, amilyennek Ti szeretnétek, és emiatt hosszú ideig játszotok a játékkal, és elégedettek vagytok velünk. Nem minden sül el elsőre úgy, hogy mindenkinek tetsszen, akkor természetesen változtatunk, mint ahogy most is.
"Kötelező minden őskőért megvehető tárgyat megvenni, különben lemaradsz." Azért ezzel sem értek teljesen egyet, én nagyon sok fizetős játékkal játszottam már, és épp az jelentette a kihívást, hogy meghatároztam, mennyit költök rá egy hónapban, és megnéztem, mi fér bele ebbe a büdzsébe. Engem sosem zavart, ha nem tudok mindent megvenni, hiszen gyakorlatilag minden játék tartalmaz olyan elemeket, hogy aki akar, tudjon az ésszerűnél is több pénzt költeni - de nekem mindig pont az jelentette a kihívást, hogy limitált büdzsével is le tudom győzni azt, aki nálam többet költött. És tudom, hogy sokan pont azért szeretik a VU-t, mert ez itt fokozottan igaz. De tény, hogy nálunk, más játékokkal ellentétben, kiemelt cél, hogy a "mindent megveszek" játékos is kijöjjön egy (majdnem) ésszerű keretből.
Azt írtam, hogy hónap végén meglátjuk, mi a véleményetek, akkor csinálunk egy kérdőívet, és majd ez alapján változtatunk. De úgy látom, sokan a problémát sürgősebbnek érzik, ezért megpróbáltam kitalálni egy olyan megoldást, ami aránylag gyorsan implementálható, és egyszerre mindhárom felvetett problémát orvosolja:
1.) a napi ajánlat túl sok őskőbe kerül
2.) nincs elég kiégett őskő arra, hogy mindent meg lehessen kiégett őskőből venni
3.) a játékosoknál sok felesleges, nem használt erőforrás halmozódik.
A megoldási javaslatom a következő:
Bevezetünk egy új erőforrást, legyen a neve mondjuk az egyszerűség kedvéért platina.
Lesz a lélekkufárnál egy új fül, Platina gyűjtés. Erre kattintva, át tudsz váltani támadás és védelem italt, sisakszilánkot, lélekgyémántot, kiégett őskövet platinára (az arányokat még ki ki kell találni). Talán szükséges lehet valamiféle limit az átváltásra.
A napi ajánlatoknál bizonyos tételeket a kiégett őskő helyett platináért lehet vásárolni. És emellett megnöveljük azoknak a tételeknek a számát, amelyek platináért is megvehetők (pl. a relikviakupont is).
Szeretnék még reagálni itt egy-két olyan felvetésre, amire azt hiszem, egyébként egy játék üzemeltetője sosem szokott reagálni. Én is csak azért teszem, mert itt a nagy többség már évek óta játszik, sőt játszott korábbi játékainkkal, ezért ezt nem nevezném szokványos üzemeltető-játékos viszonynak, ennyit mindenképpen megérdemeltek.
"Azért raktuk be a napi ajánlatokat, mert így akarjuk pótolni a kieső bevételt." Szerencsére erről nincsen szó, hálásak vagyunk a hűségetekért, aminek köszönhetően az elmút években a Végzetúr bevétele stabil volt. Nyilván vannak, akik abbahagyták, de mindig voltak helyettük újak. A napi ajánlatok egyetlen célja az volt, hogy megfeleljen a Ti igényeiteknek. A bevételt nem abból próbáljuk kitermelni, hogy megpróbálunk benneteket mindenféle rafinált őskő költésre rávenni, hanem azzal, hogy megpróbáljuk a játékot olyanná tenni, amilyennek Ti szeretnétek, és emiatt hosszú ideig játszotok a játékkal, és elégedettek vagytok velünk. Nem minden sül el elsőre úgy, hogy mindenkinek tetsszen, akkor természetesen változtatunk, mint ahogy most is.
"Kötelező minden őskőért megvehető tárgyat megvenni, különben lemaradsz." Azért ezzel sem értek teljesen egyet, én nagyon sok fizetős játékkal játszottam már, és épp az jelentette a kihívást, hogy meghatároztam, mennyit költök rá egy hónapban, és megnéztem, mi fér bele ebbe a büdzsébe. Engem sosem zavart, ha nem tudok mindent megvenni, hiszen gyakorlatilag minden játék tartalmaz olyan elemeket, hogy aki akar, tudjon az ésszerűnél is több pénzt költeni - de nekem mindig pont az jelentette a kihívást, hogy limitált büdzsével is le tudom győzni azt, aki nálam többet költött. És tudom, hogy sokan pont azért szeretik a VU-t, mert ez itt fokozottan igaz. De tény, hogy nálunk, más játékokkal ellentétben, kiemelt cél, hogy a "mindent megveszek" játékos is kijöjjön egy (majdnem) ésszerű keretből.
Dátum: 2013.04.19. 17:07:07
Felraktam a változásokat a hírek topikba:
forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.331
forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.331
Dátum: 2013.04.19. 17:06:23
Az aukciós tételek közül kikerültek a következők:
Démonűző idol
Isteni ital
Sámán iszák
Isteni ihlet
Zu'lit lombikja
Bűvös maszk
Alkímista kő
100 aranydukát
Bekerültek helyettük:
A mágia köve +6 mágia
Az élet köve +6 egészség
Relikviakupon.
Szerencsekártya. Minden nap pörgethetsz még egyszer őskőért
Pechvogel. +200 pechpont.
Templomi pálca.
Az alkímia zöld köve. +5% esély esszencia találásra (mint Alkímista AF képesség, összeadódik vele)
Szubplazma modulátor. Ha van szubplazmád, +3% esélyt kapsz szubplazma találásra.
Démonűző idol
Isteni ital
Sámán iszák
Isteni ihlet
Zu'lit lombikja
Bűvös maszk
Alkímista kő
100 aranydukát
Bekerültek helyettük:
A mágia köve +6 mágia
Az élet köve +6 egészség
Relikviakupon.
Szerencsekártya. Minden nap pörgethetsz még egyszer őskőért
Pechvogel. +200 pechpont.
Templomi pálca.
Az alkímia zöld köve. +5% esély esszencia találásra (mint Alkímista AF képesség, összeadódik vele)
Szubplazma modulátor. Ha van szubplazmád, +3% esélyt kapsz szubplazma találásra.
Dátum: 2013.04.10. 18:02:59
Játékok késői szakaszában ez elő szokott fordulni, hogy az erőforrások felhalmozódnak a táposabb karaktereknél. Erre két megoldás van:
1.) ezeket át lehessen váltani olyan erőforrásra, amit egészen biztosan hasznosítani tudsz.
Tehát mondjuk van egy aloldal, ahol az Ariel és Kvnoemi által felsorolt haszontalan holmikat át tudod váltani egy új erőforrásra (ami nevezzünk mondjuk kalanitnak) amiből tudsz napi ajánlatokat venni, egy teljesen új, egyedi állatot fejleszteni, TP-t ajándékozni egy nálad alacsonyabb szintű cimborádnak vagy bármi más hasznos dolgot.
Ezzel mondjuk több gond is van, aki épphogy, a szükséges mennyiséget gyűjti, annak 0 kalanitja lesz, aki viszont óriási mennyiségeket felhalmozott, brutális előnyre tesz szert.
2.) minden erőforrást hasznossá teszünk a maga nemében még nagy mennyiségben is.
siskaszilánk: minden szinten lehet venni egy picivel erősebb sisakot is, ami 5x annyi szilánkba kerül.
lélekgyémánt: elhasználódó, adott ideig tartó buffot adó holmikat lehet belőle venni és bizonyos napi ajánlatokat is.
AFP: na ez nem igaz, hogy nincs mire költeni, ha te tartogatod ahelyett, hogy fejlesztenél belőle képességeket, az a te problémád.
támadás ital: átválthatod 10-esével őrjöngés italára (és 10 őrjöngés italát bajnoki italra, ami működik a bajnoki viadalon is)
ősdrágakő: erre volt már ötlet, szerintem megcsináljuk, ha 100-nál több van akkor dupla hatásfokkal működik, vagy kisebb szörnyekre is bekattan.
felejtés esszencia: max megoldjuk, hogy ezt is át lehessen váltani a konverterrel.
1.) ezeket át lehessen váltani olyan erőforrásra, amit egészen biztosan hasznosítani tudsz.
Tehát mondjuk van egy aloldal, ahol az Ariel és Kvnoemi által felsorolt haszontalan holmikat át tudod váltani egy új erőforrásra (ami nevezzünk mondjuk kalanitnak) amiből tudsz napi ajánlatokat venni, egy teljesen új, egyedi állatot fejleszteni, TP-t ajándékozni egy nálad alacsonyabb szintű cimborádnak vagy bármi más hasznos dolgot.
Ezzel mondjuk több gond is van, aki épphogy, a szükséges mennyiséget gyűjti, annak 0 kalanitja lesz, aki viszont óriási mennyiségeket felhalmozott, brutális előnyre tesz szert.
2.) minden erőforrást hasznossá teszünk a maga nemében még nagy mennyiségben is.
siskaszilánk: minden szinten lehet venni egy picivel erősebb sisakot is, ami 5x annyi szilánkba kerül.
lélekgyémánt: elhasználódó, adott ideig tartó buffot adó holmikat lehet belőle venni és bizonyos napi ajánlatokat is.
AFP: na ez nem igaz, hogy nincs mire költeni, ha te tartogatod ahelyett, hogy fejlesztenél belőle képességeket, az a te problémád.
támadás ital: átválthatod 10-esével őrjöngés italára (és 10 őrjöngés italát bajnoki italra, ami működik a bajnoki viadalon is)
ősdrágakő: erre volt már ötlet, szerintem megcsináljuk, ha 100-nál több van akkor dupla hatásfokkal működik, vagy kisebb szörnyekre is bekattan.
felejtés esszencia: max megoldjuk, hogy ezt is át lehessen váltani a konverterrel.
Dátum: 2013.04.10. 14:32:12
Ariel: ha azt mondod, hogy épp elég kupont tud szerezni a játékban az, aki minden eventben a topon van, akkor ez pont érv arra, hogy a relikviakupon továbbra is megvásárolható legyen azok kedvéért, akik egy eseményről lemaradtak, vagy elcsúszott a templommal, vagy csak pechük volt. Ha egy játékban van lehetőség a felzárkózásra, az mindig jó. És akkor pont neked meg nem kell erre őskövet költened.
A templomi pálcáról meggyőztetek, hogy felesleges tétel, a relikviakuponról még nem. A templomi pálca helyett lehet javaslatokat írni
A pechpontról.
Ha forgatsz őskőért, és nem nyersz ultrát, kapsz egyet.
Ha nyersz egy ultrát, akkor a pechpontjaid száma csökken a tárgy erősségétől függő értékkel.
Ha legalább 100 pechpontod van, akkor az ultra nyerési esély az 1%-ról felugrik 10%-ra.
Ha 100-nál kevesebb van, teljesen mind1, hogy -999, vagy +99, továbbra is 1% esélyed van. Tehát nincs kisebb esélyed csak azért, mert már sokszor nyertél. A pechpontok nem büntetnek senkit, csak segítik azt, aki nagyon peches volt. És igen, aki -1200 pechpontban van, annak nem érdemes ezt a tételt megvennie (de forgatnia ugyanúgy érdemes, mint a +70 pechpontosnak, a nyerési esélyei ugyanakkorák).
Tehát a pechpont nem egy táp, egy erőforrás, ami gyűjtesz. Egyyszerűen csak egy matematikai modell, amivel a kevésbé szerencséseket segítjük.
A templomi pálcáról meggyőztetek, hogy felesleges tétel, a relikviakuponról még nem. A templomi pálca helyett lehet javaslatokat írni
A pechpontról.
Ha forgatsz őskőért, és nem nyersz ultrát, kapsz egyet.
Ha nyersz egy ultrát, akkor a pechpontjaid száma csökken a tárgy erősségétől függő értékkel.
Ha legalább 100 pechpontod van, akkor az ultra nyerési esély az 1%-ról felugrik 10%-ra.
Ha 100-nál kevesebb van, teljesen mind1, hogy -999, vagy +99, továbbra is 1% esélyed van. Tehát nincs kisebb esélyed csak azért, mert már sokszor nyertél. A pechpontok nem büntetnek senkit, csak segítik azt, aki nagyon peches volt. És igen, aki -1200 pechpontban van, annak nem érdemes ezt a tételt megvennie (de forgatnia ugyanúgy érdemes, mint a +70 pechpontosnak, a nyerési esélyei ugyanakkorák).
Tehát a pechpont nem egy táp, egy erőforrás, ami gyűjtesz. Egyyszerűen csak egy matematikai modell, amivel a kevésbé szerencséseket segítjük.
Dátum: 2013.04.09. 17:18:13
Idézet: Craslorg - 2013.04.09. 16:52:31
Miklós, itt továbbra se az a gond, hogy vadászik-e, hanem hogy a számított 15% elérése előtt 2 perccel elkölti-e az LE-t? Ez pedig csak akkor látszik, ha épít vagy nő a tulajdonságai közül valamelyik vagy a szakértelemösszege, azaz ezeknek kell mindig aktuálisnak lennie.
Ezzel nincs gond, ez aktuális lesz. Az adatok frissülnek, ha a játékos kattint, márpedig a LE elköltéséhez kattintani kell. A gond azzal van, ha nem akttint, akkor nem frissülnek pusztán attól, ha rágömbözöl.
Idézet: Lújzi04 - 2013.04.09. 16:56:21
2 jelenleg futó projekt van, a loggolási rendszert még nem tudtuk befejezni egyéb sürgős dolgok miatt, ezt véglegesíti most Baraty, ez sokat fog segíteni a problémák még gyorsabb megoldásában. Illetve szintén high priority most a világok szétrakása több szerverre. Mire ez meglesz, összeállítjuk, hogy mik lesznek a következő teendők. Van néhány apróság, amit régóta igértünk, az epikus kalandokkal már nagyon régóta vagyunk a külföldi VU közösségnek, akik kitalálták, utána jöhet majd a tudás fája.
Miklós, itt továbbra se az a gond, hogy vadászik-e, hanem hogy a számított 15% elérése előtt 2 perccel elkölti-e az LE-t? Ez pedig csak akkor látszik, ha épít vagy nő a tulajdonságai közül valamelyik vagy a szakértelemösszege, azaz ezeknek kell mindig aktuálisnak lennie.
Ezzel nincs gond, ez aktuális lesz. Az adatok frissülnek, ha a játékos kattint, márpedig a LE elköltéséhez kattintani kell. A gond azzal van, ha nem akttint, akkor nem frissülnek pusztán attól, ha rágömbözöl.
Idézet: Lújzi04 - 2013.04.09. 16:56:21
Miklós
Tudás fája projekt mikorra várható?
Tudás fája projekt mikorra várható?
2 jelenleg futó projekt van, a loggolási rendszert még nem tudtuk befejezni egyéb sürgős dolgok miatt, ezt véglegesíti most Baraty, ez sokat fog segíteni a problémák még gyorsabb megoldásában. Illetve szintén high priority most a világok szétrakása több szerverre. Mire ez meglesz, összeállítjuk, hogy mik lesznek a következő teendők. Van néhány apróság, amit régóta igértünk, az epikus kalandokkal már nagyon régóta vagyunk a külföldi VU közösségnek, akik kitalálták, utána jöhet majd a tudás fája.
Dátum: 2013.04.09. 16:34:08
Köszönjük a sok visszajelzést!
A templomi pálca csak azért került a tételek közé, mert többen kérték, hogy valahogyan lehessen még szerezni. Ha viszont sokan úgy gondolják, hogy nem jó, hogy meg lehet venni, akkor kivesszük (áprilisban ugye úgysem lesz, mivel 30 napos hónap).
A többi tétellel kapcsolatban is figyeljük a statisztikákat, az értelmetlen tételeket töröljük, és törekszünk rá, hogy minél több olyan tétel legyen, ami mindenki számára hozzáférhető kiégett őskőért.
Kvnoemi: az ötleted, hogy erőforrásokat lehessen ide-oda váltani, érdekes. Felírtam, és átgondolom, meg lehet-e valósítani vhogy.
Truth80: Rendben, megróbálunk több történetet kitalálni mindenhez. Az eseményekhez mindig írok is, de a napi ajánlatnál nem nagyon tudtuk volna hova rakni... a napi ajánlattal nem árat akartunk növelni, egyszerűen csak meg akartunk felelni egyszerre többfajta játékos igénynek (kiégett őskőért lehessen tárgyakat venni, bizonyos ritkább tárgyak megszerzésére legyen alternatíva, és igen, többen voltak, aki azt kérték, legyen valamilyen extra lehetőség a felhalmozódott őskövek elköltésére). De ez utóbbira mindenképpen olyan tételeket akartunk, amelyek nem "kötelezőek". Amiről sokan úgy gondolják, hogy "túlzás" azt kivesszük. Minden fejlesztéssel a ti igényeiteknek akarunk megfelelni!
Ariel: Semmiképpen sem szeretnénk, ha úgy éreznétek, hogy a játék drágul, mindig is az volt a törekvésünk, hogy a többi játéktól eltérően a VU relatíve ne kerüljön egyre többe. A szerencsekerék bevezetésekor csökkentettük az állatfelszerelések árát. A végzet templom valóban plusz költséggel jár, de én akkor el is ismertem, hogy annyi történt, hogy 5 éve nem emeltük a játék árát, sőt, az ÁFA emelést se követtük le, inkább ezekkel a plusz terhekkel járó költségeket visszaadtuk fejlesztések és plusz táp formájában. A Feladatoknál nem igen van olyan, aminek a megoldásához őskő kellene, és a jutalom se olyan, aminek a kihagyásával bármi hátrány érne, a dekrétumot csak a maximalisták kedvéért raktuk be (bár tény, hogy a V4 egy fiaskó volt, amit nem gondoltam át). A napi ajánlatokat valószínűleg még finomhangolni kell, azon gondolkodom, hogyan tudnánk a véleményeiteket ezzel kapcsolatban úgy összegyűjteni hogy a változások tényleg a ti elképzeléseiteknek feleljen meg. Talán a legjobb lenne egy kérdőív hónap végén, amikor már mindenkinek konkrét véleménye van a fejlesztésről.
Pl. Rodrigez és Kvnoemi ötletét összevonva, adnánk lehetőséget hogy bizonyos tételeket az őskő mellett meg lehetne vásárolni a feleslegessé vált erőforrásokért (sisakszilánk stb) is.
Ezt pedig felírtam fejleszteni valók közé: ha valakinek van kristálygömbje, lássa, ha vki vadászik. kivéve, ha van részletes tudatpajzsa.
A templomi pálca csak azért került a tételek közé, mert többen kérték, hogy valahogyan lehessen még szerezni. Ha viszont sokan úgy gondolják, hogy nem jó, hogy meg lehet venni, akkor kivesszük (áprilisban ugye úgysem lesz, mivel 30 napos hónap).
A többi tétellel kapcsolatban is figyeljük a statisztikákat, az értelmetlen tételeket töröljük, és törekszünk rá, hogy minél több olyan tétel legyen, ami mindenki számára hozzáférhető kiégett őskőért.
Kvnoemi: az ötleted, hogy erőforrásokat lehessen ide-oda váltani, érdekes. Felírtam, és átgondolom, meg lehet-e valósítani vhogy.
Truth80: Rendben, megróbálunk több történetet kitalálni mindenhez. Az eseményekhez mindig írok is, de a napi ajánlatnál nem nagyon tudtuk volna hova rakni... a napi ajánlattal nem árat akartunk növelni, egyszerűen csak meg akartunk felelni egyszerre többfajta játékos igénynek (kiégett őskőért lehessen tárgyakat venni, bizonyos ritkább tárgyak megszerzésére legyen alternatíva, és igen, többen voltak, aki azt kérték, legyen valamilyen extra lehetőség a felhalmozódott őskövek elköltésére). De ez utóbbira mindenképpen olyan tételeket akartunk, amelyek nem "kötelezőek". Amiről sokan úgy gondolják, hogy "túlzás" azt kivesszük. Minden fejlesztéssel a ti igényeiteknek akarunk megfelelni!
Ariel: Semmiképpen sem szeretnénk, ha úgy éreznétek, hogy a játék drágul, mindig is az volt a törekvésünk, hogy a többi játéktól eltérően a VU relatíve ne kerüljön egyre többe. A szerencsekerék bevezetésekor csökkentettük az állatfelszerelések árát. A végzet templom valóban plusz költséggel jár, de én akkor el is ismertem, hogy annyi történt, hogy 5 éve nem emeltük a játék árát, sőt, az ÁFA emelést se követtük le, inkább ezekkel a plusz terhekkel járó költségeket visszaadtuk fejlesztések és plusz táp formájában. A Feladatoknál nem igen van olyan, aminek a megoldásához őskő kellene, és a jutalom se olyan, aminek a kihagyásával bármi hátrány érne, a dekrétumot csak a maximalisták kedvéért raktuk be (bár tény, hogy a V4 egy fiaskó volt, amit nem gondoltam át). A napi ajánlatokat valószínűleg még finomhangolni kell, azon gondolkodom, hogyan tudnánk a véleményeiteket ezzel kapcsolatban úgy összegyűjteni hogy a változások tényleg a ti elképzeléseiteknek feleljen meg. Talán a legjobb lenne egy kérdőív hónap végén, amikor már mindenkinek konkrét véleménye van a fejlesztésről.
Pl. Rodrigez és Kvnoemi ötletét összevonva, adnánk lehetőséget hogy bizonyos tételeket az őskő mellett meg lehetne vásárolni a feleslegessé vált erőforrásokért (sisakszilánk stb) is.
Ezt pedig felírtam fejleszteni valók közé: ha valakinek van kristálygömbje, lássa, ha vki vadászik. kivéve, ha van részletes tudatpajzsa.
Dátum: 2013.04.05. 13:52:45
Kristályhorda és kiégett őskövek: ez fent van a listán, de számos egéb dolog volt, ami magasabb priroritás kapott. A kufár event alatt egyébként a klónoktól lehetett kiégett őskövet lopni (ezért tudtak ők is lopni). De nem felejtettük el ezt a dolgot sem.
Kémgömb. Utánanéztem, miért van ez. A szerveren iszonyú terhelést jelentett, hogy ahányszor bármilyen okból valakinek a karakterlapját vagy bármi más adatát lekérte a gép egy másik játékos kattintása nyomán, irdatlan tömegű rutinnak kellett lefutnia: vadászat LE, TP update, végzet temploma feladatok stb. Ezt kivettük, ezek az adatok most már csak akkor updatelődnek, ha az illető lép, ill. ha ráportyáznak. Viszont egyetértek vele, hogy ezzel a kémgömbös relikvia értelme nagy mértékben csökkent. Erre talán az a legegyszerűbb megoldás, ha valakinek van ilyen relikviája, és rákémkedik valakire, akkor megjelenik, ha az illető éppen vadászik. Nagyjából ekvivalens a kettő...
"Akkor most mely kijelentés az igaz?!/l. aláhúzott rész/"
Egészen precizen, ez úgy néz ki, hogy a templomi pálca a 31. tétel. Tehát az csak a 31 napos hónapokban fog megjelenni. Ill. a 29. és 30. tétel februárban nem jelenik meg. Ez a magyarázat arra, miért igaz mindkét kijelentés
Kémgömb. Utánanéztem, miért van ez. A szerveren iszonyú terhelést jelentett, hogy ahányszor bármilyen okból valakinek a karakterlapját vagy bármi más adatát lekérte a gép egy másik játékos kattintása nyomán, irdatlan tömegű rutinnak kellett lefutnia: vadászat LE, TP update, végzet temploma feladatok stb. Ezt kivettük, ezek az adatok most már csak akkor updatelődnek, ha az illető lép, ill. ha ráportyáznak. Viszont egyetértek vele, hogy ezzel a kémgömbös relikvia értelme nagy mértékben csökkent. Erre talán az a legegyszerűbb megoldás, ha valakinek van ilyen relikviája, és rákémkedik valakire, akkor megjelenik, ha az illető éppen vadászik. Nagyjából ekvivalens a kettő...
"Akkor most mely kijelentés az igaz?!/l. aláhúzott rész/"
Egészen precizen, ez úgy néz ki, hogy a templomi pálca a 31. tétel. Tehát az csak a 31 napos hónapokban fog megjelenni. Ill. a 29. és 30. tétel februárban nem jelenik meg. Ez a magyarázat arra, miért igaz mindkét kijelentés
Dátum: 2013.04.04. 15:47:36
Oké, ez világos.
Megnézem, ezzel mit lehet kezdeni, mindenesetre az állateledeles és hűségszilánkos feladatot átirtuk hogy csak 15. szinttől adja.
Megnézem, ezzel mit lehet kezdeni, mindenesetre az állateledeles és hűségszilánkos feladatot átirtuk hogy csak 15. szinttől adja.
Dátum: 2013.04.04. 15:45:46
Az idomitás 1+szint/20, de maximum 8 állat.
Igen, a napi ajánlat ugyanaz mindenkinek.
Igen, a napi ajánlat ugyanaz mindenkinek.
Dátum: 2013.04.04. 14:41:48
A Feladatok a V4 már ki is válthatóak LGY-vel. 10. szintig (szint+3), 11-20. szintig (szint+3)*1,5, 21. szinttől 30-ig pedig (szint+3)*2 lélekgyémánt a költség. Az idomítós küldetés új verziója is mindjárt felkerül, 20. szint alatt csak 1 idomítást, 20-39. szintig 2 idomítást, stb fog kérni a program.
Viszont lenne egy kérdésem felétek: a szövetségi épületek (kristályosító, aréna) miért teljesíthetetlenek? Nem lehet ezeket ere a szintre felhúzni? Ha így van (de akkor valaki vezesse le nekem legyen szíves), akkor viszont ez nemcsak V4-en, hanem mindenhol probléma, akkor ezeknek a minimum szintjét feljebb kell tolni.
A kompenzációról: ebben a helyzetben egyértelmű, hogy mi hibáztunk, és mindenképpen szerettem volna valamiféle kompenzációt adni. Azt viszont ne felejtsétek el, hogy a Feladatok alapvetően csak LE-t adnak és néhány apróságot, végrehajtásuk nem kötelező (persze nyilván akkor jó a játék, ha meglehet őket csinálni). Ha valaki úgy döntött, hogy ha nem lehet megcsinálni, hagyja a fenébe, vagy esetleg megállt, erőforrást költött stb. hogy teljesiteni tudja, az hátrányba kerülne, ha most visszaadnánk az őskövet annak, aki úgy döntött, áldoz erre. Ezért mondtam, hogy talán fairabb kompenzáció az, hogyha 30. szintig szabadon lehet LGY-vel kiváltani a feladatokat, és ezzel remélhetőleg elég sok őskövet meg tudtok spórolni. De amit írt itt valaki, hogy a végső jutalom is legyen valamivel több őskő, szerintem még ez is bele fog férni. Nem szeretném, ha bárki rosszul érezné magát az egész incidens miatt, amit még egyszer, sajnálunk.
Közben a Napi ajánlatok is bekerült, a Napi rutinok oldalon megtaláljátok.
Viszont lenne egy kérdésem felétek: a szövetségi épületek (kristályosító, aréna) miért teljesíthetetlenek? Nem lehet ezeket ere a szintre felhúzni? Ha így van (de akkor valaki vezesse le nekem legyen szíves), akkor viszont ez nemcsak V4-en, hanem mindenhol probléma, akkor ezeknek a minimum szintjét feljebb kell tolni.
A kompenzációról: ebben a helyzetben egyértelmű, hogy mi hibáztunk, és mindenképpen szerettem volna valamiféle kompenzációt adni. Azt viszont ne felejtsétek el, hogy a Feladatok alapvetően csak LE-t adnak és néhány apróságot, végrehajtásuk nem kötelező (persze nyilván akkor jó a játék, ha meglehet őket csinálni). Ha valaki úgy döntött, hogy ha nem lehet megcsinálni, hagyja a fenébe, vagy esetleg megállt, erőforrást költött stb. hogy teljesiteni tudja, az hátrányba kerülne, ha most visszaadnánk az őskövet annak, aki úgy döntött, áldoz erre. Ezért mondtam, hogy talán fairabb kompenzáció az, hogyha 30. szintig szabadon lehet LGY-vel kiváltani a feladatokat, és ezzel remélhetőleg elég sok őskövet meg tudtok spórolni. De amit írt itt valaki, hogy a végső jutalom is legyen valamivel több őskő, szerintem még ez is bele fog férni. Nem szeretném, ha bárki rosszul érezné magát az egész incidens miatt, amit még egyszer, sajnálunk.
Közben a Napi ajánlatok is bekerült, a Napi rutinok oldalon megtaláljátok.
Dátum: 2013.04.03. 14:18:43
Bekerült a játékba egy régóta ígért lehetőség, a karaktermozgatás világok között. Erre a Beállítások alatt, legalul van lehetőség. A V4 és V5 kivételével bármelyik világra lehet mozogni. A karakter transzfer ára 200 őskő, és feltétele, hogy a célpont világon ne legyen azonos email című karaktered. Az átmozgatás nem azonnal történik meg, hanem 1-2 munkanapon belül, és addig a karakteredhez nem tudsz belépni.
A témával kapcsolatos fórumban elhangzott hozzászólások alapján azt is megígérjük, hogy a jövőben megvizsgáljuk annak lehetőségét is, hogy több világot összevonjuk igény esetén, de erre rövidtávon még nem tudunk sort keríteni.
A témával kapcsolatos fórumban elhangzott hozzászólások alapján azt is megígérjük, hogy a jövőben megvizsgáljuk annak lehetőségét is, hogy több világot összevonjuk igény esetén, de erre rövidtávon még nem tudunk sort keríteni.