Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2013.05.17. 10:49:39
Köszönöm a visszajelzéseket!

Eltérő LE a térkapuból - utánanézünk, ennek lehet az inspirációhoz van köze.

Régi csaták nem jelennek meg, csak az újak - igen, ez igy van, az éles átmásolásnál a csatákat is átvisszük, de itt nem klónoztuk őket. A feladatok, templom szintén lokálisan generált táblák, de az éles verziónál ázvisszük őket.

A mentor, 6 őskő stb dolog ez nem ide jellemző, ez így van már egy ideje. megszűnt a kérdőív, és helyette 3x2 őskő jár az első 3 feladatsorért. a nyil azért villog, mert egy kezdővel előfordulhat, hogy nem talál vissza a feladatokhoz
Ezt a 100%-kos dolgot nem is tudtam, utánanézek, ha van rá lehetőség, módosítjuk. Mondjuk akinek célponthiánya van, örül, ha támadhat valakit, nem fog még a % szerint is válogatni. Ezzel kapcsolatban: elég sokáig ment a panasz, hogy a 60 kritikus ütés mennyivel könnyebb, mint a 15 kritikus varázslat, míg végül a 15-öt levettük 12-re. Nem estünk át ezzel a ló túloldalára? Ha sokan a portyát amúgy is csak szubplazmából oldják meg, elég gyakran nincs ki az a 6 kör.

Ariel: erről lehet szó, hogy gyorsabban regeneráljanak. Bár tény, hogy régen még téma volt, hogy mekkora táp a KH-sokat farmolgatni, nem tudom, ez még mennyire helytálló. Nyilván neked, akinek nincs célpontja, ez nem tápkérdés, hanem inkább alapvető szükséglet.
Dátum: 2013.05.16. 14:09:11
Nem, a T-online szerverközpontban van valami probléma,reméljük hamarosan javitják.
Dátum: 2013.05.16. 12:00:51
Az 5-ös világról - egyelőre csak kisérleti jelleggel - csináltunk egy másolatot az új szerveren. Az új, párhuzamos valóság címe
http://beta2.vegzetur.hu
Tehát ha van V5-ös karaktered, akkor itt ki tudod próbálni vele az új szervert (de persze lehet új karaktert is regisztrálni). A V5 ettől függetlenül működik tovább, a beta2 csak egy teszt másolat, ami itt történik, nem kerül át a V5-re, és a teszt végeztével törlődik.
Kérjük, hogy aki tudja, próbálgassa ki, minden rendben van-e! Sajnos több hét munkánk volt azzal, hogy a játék egyszerre több szerverről is tudjon futni, de reméljük minden rendben lesz vele.
Köszönjük a segitséget!
Dátum: 2013.05.15. 13:16:13
A kontinuumszűkítés szakértelemmel egy karaktert akár 1 óránál gyakrabban is lehetett támadni, kivéve háborúban. Ezt megváltoztattuk, mert problémát okozott a portyacélpontok helyes listázásban. Ezentúl a kontinuumszűkítéssel háborúban levő ellenfeleket is lehet 1 óránál gyakrabban támadni.
Köszönöm a visszajelzést, akkor ezek szerint segített, amit csináltunk.

A loggolásnak köszönhetően találtunk közben még valamit, ami problémát okozott. A részletekbe nem megyek bele, de egy paradox helyzet állt elő amiatt, hogy a kontinuumszükités leviheti a támadhatóságot 35 percre, mig háborúban csak 1 óránként lehet támadni. Tehát ezt most megváltoztattunk (úgyis többen kérték már régóta amúgy is), a kontinuumszükités működik háborúban is. Szerintünk ez tovább javitja a portya támadhatósági helyzetet.
Dátum: 2013.05.15. 11:29:41
A felvetésemmel kapcsolatban, hogy a végelszámolásnál az egészségre és mágiára ne rakjon a program. Köszönöm a sok kommentet!

Még egyszer átolvastam minden kommentet, és úgy látom, az ötlet nem aratott osztatlan lelkesedést, van, aki nem örül neki, ha a szabályok esemény közben változnak. Úgyhogy akkor ez már így marad, de a következő Landragór előtt térjünk vissza akkor rá, akkor csinálunk majd erről egy szavazást és még az esemény kezdete előtt eldöntjük, hogyan legyen.
Az elmúlt napokban Baraty elég sokat foglalkozott ezzel a problémával. Változtatott, optimalizált dolgokat, timestamp szinkronizáció és egyéb szavak is elhangzottak. Szerintem van rá jó esély, hogy javult a helyzet, de nekünk ezt elég nehéz tesztelni, várunk visszajelzést tőletek is. Illetve most felállítottunk egy debug rendszert, ami az ilyen kudarcot vallot portyákról lementi az adatokat, reméljük ez is segíteni fog.

Megértem, hogy nem akartok egy teljesen random ellenfelet, még akkor sem, ha nincs más. Viszont ha egy konkrét ellenfelet (azaz a klónját) akkor és annyiszor tudsz támadni,amikor csak akarsz, ez eléggé egysíkú játékot eredményez, nem lesz benne semmi kihívás, mert mindenki folyton ugyanazt az egy "optimális" karaktert fogja ütni, szerintem ez nem jó ötlet.
Dátum: 2013.05.13. 12:57:45
A nyitó tpoikban ez azért nem jött elő, mert bevallom, én erről teljesen elfeledkeztem, és senki sem dörgölte az orrom alá, hogy erről volt szó korábban.

Kocosra gondoltam, hogy ő legszivesebben az egészet a mágiára kérné, gondolkodtam is rajta, hogy lehet ezt úgy megoldani, hogy ő is elégedett legyen. A választhatóság jó megoldás, de ez eléggé megbonyolitja, ezt még átgondolom.

Arról, hogy valaki nem vett eddig részt, mert úgy gondolta, nem éri meg. Az eseményből még nagyon sok idő van hátra, lehet még bőven tápolni. Azt hogy megéri nem éri meg, gondolom mindenki közvetlenül az esemény indulásakor, a végleges szabályok kiirásakor, de legkésőpbb a 2. napon tudta eldönteni, amikor meg lehetett nézni, hogy milyen jutalom fog járni az eddigi töltésre. Csak nem volt olyan aki a 2. nap után gyorsan ellőtt 600 csp-t vadászatra, vagy igen? Olyan se volt, aki bőven a Landragór indulása előtt az összes csp-t ellőtte, mondván hogy bármik is lesznek a szabályok, neki nem fogje megérni, ugye? Meg azért a minimum jutalmak (szerencse, stb) miatt valamennyit már amúgy is mindenki rakott bele.
Dátum: 2013.05.13. 10:57:25
A francia szerveren is lesz Landragór, de valamivel később. Ott nem lesz még Bolygó ura, azalatt lesz ott a Landragór.

Közben eszembe jutott valami, amiről még tavaly beszéltünk a megéri-nemérimeg témában. Konkrétan, hogy a jutalom, amit a végén kiadunk, NE kerüljön egészségre és mágiára, csak a másik 4 tulajdonságra. Szeretnétek ezt? Még megoldható.
Hát ez is lehet, mintegy "hibajavitó algoritmusként" hogy valaki feljön a portyalistában, akkor azt mindenképpen meg tudom támadni ezzel a módszerrel. Mondjuk ez nem segit azon, akinek egyáltalán nincs, vagy túl kevés célpontja van.

De igen, ha ezt a dolgot leprogramozzuk, akkor az mellesleg használható arra is, hogyha valaki feljött a portyalistában, azt mindenképpen tudd támadni.

A klónok mindig 100%-kosnak számitanának.
Ez nem a régi rendszer helyett lenne. Mellette. ha akarsz, támadhatsz ugyanúgy, mint eddig. De ha nincs kit, lenne egy ilyen gomb.
Szkarabeusz - ha a random célpontnak van, akkor azt bizony megkapod. De a szkarabeuszt az ettől védő AF képesség óta én nem érzem parának. Annyi LE-vel kell támadni a szkarabeuszost, amennyit az EH-ért kaphatnál, és akkor még mindig nagyon pluszosan jösz ki a csatából. Arról meg, hogy "erősebb" ellenfelet kapsz. Ez a gomb főleg azoknak kell, akiknek nem hemzsegnek a célpontok. Aki ezek mellett a környék leggyengébb karaktere, az a normál portya gombot sem nagyon tudja használni. Nekik amúgy is inkább a VF és szubplazma kombó való akkor.
A következő a helyzet ezzel a témával kapcsolatban. Az elmúlt napokban szántunk rá időt, de egyelőre sajnos nincs eredmény. Egy informatikai paradoxont kéne felöldanunk, és nem tudom, hogyan. Viszont. Baratynak támadt közben egy elég jó ötlete, véleményezzétek.

A portyalistán lenne egy gomb:
véletlenszerű ellenfél megtámadása.
Ha ezt megnyomod (nyilván akkor, ha a portyalistában nem jön fel szimpatikus célpont) akkor a gép próbál keresni neked egy végzeturat -3 és -7 szint között. (ha nem talál, akkor szélesíti a keresést, legrosszabb esetben - pl. top lista tetején állóknál - megtalálja a KH másolatodat).megnézi, hogy ezt a Végzetúr támadható-e. Ha igen, megtámadod. Ha nem, készít róla egy virtuális klónt, és támadhatóvá teszi (100% ÉP, 3 óra alatt 0 támadás, szintje támadhatóságon belül legyen stb). És ezt a klónt fogod megütni. Az exploitok kivédésére a LE-jét korlátozzuk, a segítő kezet levesszük, de a többi stat marad. Igy ez a gomb mindig tud majd adni egy garantált célpontot, persze lesz benne valamennyi lutri.
Dátum: 2013.05.10. 15:34:48
Egy kis update akkor a témával kapcsolatban: ha Baraty a szerver szétválasztás végére ér, akkor ezt meg fogjuk csinálni, köszönöm a hozzászólásokat és Birka javaslatát még egyszer. Természetesen a végleges fejl. doksit felrakom majd még véleményezésre.
Dátum: 2013.05.10. 11:58:38
Az epikus kincsesláda most már nemcsak epikus tárgyakra, hanem 200 pechpontra is beváltható.
Dátum: 2013.05.10. 11:57:42
Nem kell aggódni, azért ez olyan sok fejlesztési időt nem vett el. Azért nyitottam róla külön topicot hogy lássam, nincs-e komoly ellenvetés rá. De úgy látom nincs, úgyhogy akkor beraktuk.
Dátum: 2013.05.09. 16:26:03
Az epikus kincsesládával kapcsolatban felötlött pár gondolat:
V4-es karakterek panaszkodtak, hogy a V4-en ez a szerencsekerék nyeremény nem hasznos.
Nem ritka, hogy egy-egy karakternél több kincsesláda is fel van halmozódva.
A Landragór 3. fázisában epikus kincsesládát lehet nyerni, ami sokak számára épp ezért nem lesz vonzó.

Ezért a következő, egyszerű ötletem támadt: az epikus kincsesláda felhasználásakor az epikus tárgyak helyett lehessen egyszerűen 200 pechpontot kérni. Tehát ha olyan nyeri, akinek nincs rá szüksége, akkor egyszerűen átválthatja plusz nyerési esélyre. Az epikus kincsesláda maga egyébként 225 pontot ér, ezért adna vissza 200 pontot. És így a 3. fázis nyereménye is kicsit vonzóbb lenne.

Ja és itt jegyzem még meg, hogy tervbe van véve a szerencsekeréknél is egy komolyabb reform, kéréseitek alapján. Számos nyereményt szeretnénk lecserélni, és új tárgyakat berakni.
Dátum: 2013.05.08. 20:46:30
A platina igy első körben semmi másra nem lesz jó, mint a napi ajánlatok megvásárlására. Se tulajdonságot, se szakit, se mást nem lehet belőle fejleszteni

Kizárólag csakis a mindenki által haszontalannak ítélt, túlhalmozott erőforrásokat lehet majd átváltani. A húségszilánk, őrjöngés itala stb. nem ez a kategória. Ha mindent mindenre lehetne váltani, akkor előbb-utóbb kitalálna rá valami bróken kombót.. Amit ugyan nem hasznos, de már most is lehet átváltani valamire, ami hasznos (tönkrement relik: LE, nagyobb fókuszkristály: aranydukát) azt szintén nincs érteme másra is váltani.

Cavalorn: azt mindenképp el akarom kerülni, hogy állandóan kattintgatni kelljen az átváltásra, teljesen igazad van, de itt erre nem is lesz szükség. Van néhány (6-8) dolog, amit összesen át lehet váltani. Ezeket nem váltod át állandóan. Amikor venni akarsz valamit, és nincs elég platinád, bemész a váltáshoz, és megadod 1 gombnyomással, hogy átváltasz 100 sisakszilánkot. Ha ez nem elég, még átváltasz 2000 lélekgyémántot is. Az AHban egyébként régóta szeretnék én is egy "eladom az összes szemetet aranydukátért" gombot, csak még nem jutott rá sajnos idő.
Dátum: 2013.05.08. 12:40:41
A fejlődés hatalmát is beraktuk a végső jutalomba.

A töltött LE-re nincs semmilyen bónusz, viszont a végén ugyanúgy érvényesül rá mindenféle specializáció bónusz, mint a vadászottra. Az 5%, amit itt említesz, az egyféle "puffer" a csatákból szerzett LE-re. Mivel a csatákból szerzett LE-t csak becsülni tudjunk, ott van egy cirka 5%-kos ráhagyás. Tehát ha simán vadásznál és sajtolnál, akkor 5%-kal kevesebb LE-t kapnál, mint a csatákból és a végső jutalomból összesen. De épp azért irjuk most már ki menet közben a végső jutalmat, hogy mindenki ellenőrizhesse, és lássa pontosan, hogy mennyire éri meg neki.

A sajltolós küldiről: erre most hirtelen sajnos nem tudok megoldást, mivel a landragór közben nincs egyáltalán állatelfogás
Dátum: 2013.05.06. 20:54:10
Köszönöm a segítséget, nekem igy a terv elsőre jónak tűnik!