Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2014.10.30. 11:37:24
Faszi, ez egy TESZT környezet, ne akarj már gyorsvonatot...
Dátum: 2014.10.30. 09:50:04
Miklós tegnapi módosítás bejelentéséből még semmi nincs lekódolva. Baraty nem 0/24-ben a teszt szervert basztatja, ráadásul ha futó szerveren van bármi kódolni való, akkor az mindenképpen előrébb van mint a teszt...
Dátum: 2014.10.29. 22:04:59
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
Dátum: 2014.10.29. 18:35:40
Ezért vannak a változtatások, hogy ne esélytelen legyen egy feladat sor megcsinálása...
Dátum: 2014.10.29. 15:18:43
Na ne már 5. szintig LAZÁN, őskő nélkül megcsináltam az összes feladatot...

„idomíts” feladat min. szintje 5 helyett 20
helyette új feladat:
„Állatod lépjen szintet %d alkalommal”,5,8,999 %d=min(1+floor(szint/20),8)


Ebbe be kell drótozni azt, hogy 0-ról 1-re lépés is jó legyen a feladatnak, különben 3. szinten megoldhatatlan amikor először jön! Vagy 3. szinten maradjon az idomíts 1 blökit küldi, de utána ne adhassa csak 20. szint felett
Dátum: 2014.10.29. 14:54:22
Jön a kompenzációs csomag a tesztelőknek
Dátum: 2014.10.29. 13:50:15
Örülök, ha 9 naponta le tudok faragni egy entitást, pedig nekem semmi másra nem kell az erőforrás, mivel gyakorlatilag csak az enti sebez...
Hívj ki folyamatosan +3 szintes entiket, és hirtelen neked is "belassul" az ölési sebesség!
Dátum: 2014.10.29. 13:22:09
Jelenleg csak V6-on van bent, mert "beragadt"...
Dátum: 2014.10.29. 13:15:03
Ami kellene még globálban, azaz nem csak V6-on:
-Szubplazma csomag vehető legyen a lélekkufárnál (Mint az angol szerveren), és a szintjét fel kellene emelni 10-re, ha már 10. szint alatti karakterek úgy sem támadhatóak vele...
-Az idomíts be egy állatot küldetésnek egy alternatíva/csere: (vagy) lépjen állatod 1 szintet portyázás során
-A feladatok 10 ősköves kiváltásának egy LÉ-s alternatíva (Ami ugyan annyi lé, mint a "főkincs")
-Ne 30PP-s, hanem 15PP-s portya beállításról induljon alapból a játék, vagy 4. szintre lépve PP veszteség nélkül automatikusan 15PP-sre váltson a beállítás.
Dátum: 2014.10.29. 12:57:48
Bpetya idomított állata, egy 2. szintű állat is részt vesz a csatában. Felhörpintesz egy őrjöngés italát. Őrjöngve vetitek magatokat a harcba.


Nem akkor "kattant" be, amikor visszatámadtam?
Dátum: 2014.10.29. 12:49:22
Mivel támadtál már az elmúlt 60 percben, fáradtan indulsz csatába. Erre a harcra tulajdonságaid 40 százalékkal kevesebbnek számítanak. Idomított állatod, egy 1. szintű állat is részt vesz a csatában. Baflasz idomított állata, egy 2. szintű állat is részt vesz a csatában. Felhörpintesz egy őrjöngés italát. Ahogy meglátjátok egymást, rohanni kezdtek.


Nincs ennek semmi baja...
Dátum: 2014.10.29. 11:42:38
Ha lenne időm mennék melléd... Van 280 csp nálam
Dátum: 2014.10.29. 11:30:21
Ezekre kaptam OK-ot (Remélem globális dolgok lesznek...):
-Az idomítás max annyi perc lesz a hanyadik szintű vagy.
-A "Tégy fel kvízkérdést" helyére valószínűleg jön a "Vegyél át feladatok oldalon nagy jutalmat"
Dátum: 2014.10.29. 10:22:50
Idézet: Shutruk Nahhunte - 2014.10.29. 10:16:17
a szintkülömbséget meg telibe szarja a harag ital, nincs külmbség 1 szint és 10 szint külömbségről sem a sebzéssel, nagyábból triplázza minden esetben, tapasztalat.


Ez V5-ön biztos, hogy nem így van, ha számokkal tudod igazolni, akkor jelentsd be a BUG-ként V3-on...
Dátum: 2014.10.29. 10:19:37
Igen, és?

Mivel az 5% és 10% bónuszok a 2 hordánál szorzók, mint az összes többi hatás, ezért egyértelmű, hogy így működnek. Az meg hogy 1v1-ben valaki ellen hogy teljesítesz kegyetlenül az RND uralma alatt áll. A többet/kevesebbet sebzek ekkora erőknél már gyermeki megérzés kategória. Gondolj bele, hogy egy 1000-es erő alapból 1-1000 közti értéket jelent, ezt fókuszált erővel 250-750 közti szórásra lehozod, majd jön rá az erőkompenzációs szorzó, ami 150. szinten valahol 3 környéke (érzésre) azaz van egy 750-2250 közötti RND érték a karakter közelharci sebzésében csak erőből. Tedd mellé a fegyvered szórását, mondjuk lesz 850-2500-as RND sebzésed, amire hat a kemény 1,05%-os rubin szorzó. (Jelen példában 42-125-ös körönkénti sebzés!) Még mielőtt felhoznád a kritikust, az csak a fegyver sebzését duplázza, azaz nem eget verő az egész képletben, sőt magas szinten jobban megéri erőt fejleszteni, mint kritikust.
Elmondható, hogy 150. szint környékén a rubin bónusz olyan csatánkénti 1000-1500 összsebzés nagyságrend, miközben 30-50k közt sebeznek a játékosok egymásba.

Ezek után még mindíg fogalmam nincs, hogy mi bajod a Rubin vagy a Smaragd bónusszal...
Dátum: 2014.10.29. 09:40:00
Mi bajod a rubin +5%-al? A Smaragd +10% nem zavar mellé?
Dátum: 2014.10.29. 09:22:58
A Rubin horda ad 5% sebzést közelharcra. Mi köze ennek a harag italhoz???

A Támadás "iránya" már egy jogos felvetés, talán még a BUG kategóriát is érinti...
Dátum: 2014.10.29. 00:36:29
Lélekenergia átváltása őskőre
Egy őskő 150 lélekenergiába kerül.

Beváltok x 150 lélekenergiát őskövekre.


Ez legalább bent van
Dátum: 2014.10.28. 21:59:09
Akkor Web valamit bazi jól csinál. V5-ön a top50 4 szinten belül van már!

Szövi bajnokin továbbra is korlátlan célpontod van, akiken küldizhetsz. Még mindíg nem értem a problémád...
Dátum: 2014.10.28. 21:49:48
A top lassítása és a szövi bajnoki miatt semmiképpen nem érzem jogosnak, hogy egyáltalán topicot kapott ez a felvetés... Elég, hogy a scarát ennyire kiherélték valakinek a sírására