Amúgy Miklós alapötlete is nagyon jó részben...
Én megértem azon szövetségeket (hiszen mi is ezt csináljuk részben) akik elítélik a jelenlegi rendszert, mert tétlenül nézik a magas szintű tagjaik hogy az "alsóházban" verik a társaikat folyamatosan...
Hiszen az a magas szintű is a szövetség tagja, s ha támadás éri a szövetséget vele is számolni kellene..
A hiba talán ott van hogy ez támadó félként is jelen van, ami a kisebb szövetségek dolgát nagyon megnehezíti... Én sem látnám szívesen hogy 51-es létemre egy 70-es a földbedöngöl...
Érvelhet a magas szintű hogy: "ti támadtatok, tudtátok hogy én is itt vagyok..." ezt el is fogadnám!
Ha megfordítjuk a dolgot ott a hiba... Ha a támadónál lép fel ez az eset...
Hozzászólások - Dozer
Dátum: 2010.01.22. 13:58:12
Dátum: 2010.01.22. 13:47:35
"Vagy minden háború alatt kombába menő a végelszámolásnál X % győzelmet elvesz a szövijétől."
Ez nagyon kényes matematika... Függ attól hogy hány ember van katakombába, hány tagú a szövetség, mennyi győzelmet szedtek össze...
"Támadó fél háború alatt ne mehessen kombába, a háború 3. napjától a kombás tagjai üthetővé váljanak."
Ez nem rossz
Mondjuk ha az új fejlesztést veszik alapul a reformnál, nem lesz 3 napos háború....
Ez nagyon kényes matematika... Függ attól hogy hány ember van katakombába, hány tagú a szövetség, mennyi győzelmet szedtek össze...
"Támadó fél háború alatt ne mehessen kombába, a háború 3. napjától a kombás tagjai üthetővé váljanak."
Ez nem rossz
Mondjuk ha az új fejlesztést veszik alapul a reformnál, nem lesz 3 napos háború....
Dátum: 2010.01.22. 13:26:56
olvastam Damage, írtam is rá hogy jó ötlet ...
Dátum: 2010.01.22. 13:25:41
Te is tudod hogy a katakomba mindig is ott lesz a háborúban... ez csak egy álom hogy kiveszik, semmi több!
Szerintem azért mert azt hiszik hogy ha sokat van egy karakter "zaklatva" háborúban, akkor elmegy a kedve a játéktól és töröl...
Mi most épp a másik oldalát fogjuk csinálni támadóinkkal.. Ha bemennek katakombába, tuti 2 hetes háborút csinálunk, aztán meglátjuk mennyire élvezetes 2 hétig a katakombába csücsülni...
Szerintem azért mert azt hiszik hogy ha sokat van egy karakter "zaklatva" háborúban, akkor elmegy a kedve a játéktól és töröl...
Mi most épp a másik oldalát fogjuk csinálni támadóinkkal.. Ha bemennek katakombába, tuti 2 hetes háborút csinálunk, aztán meglátjuk mennyire élvezetes 2 hétig a katakombába csücsülni...
Dátum: 2010.01.22. 13:10:47
Vannak rossz tapasztalatok sajna..
A saját dolgainkból tudok neked válaszolni erre a kérdésre...
A V3-on nekünk 116 győzelmünk és 4 vereségünk van! Tehát aki minket legyőz az nagyot szakít tőlünk..(hozzáteszem meg is érdemli)
Ami keserű szájízt ad a dolognak hogy megtámadnak minket, meglepődnek és a háború másnapján már a támadó szövetség 60-70%-a katakombába menekül, pár tag meg kilép...
3-4 tag marad aki üt, ők nyerik meg a háborút... egy háborúnak nem erről kellene szólnia szerintem... Nálunk elvből nem megy senki katakombába háború alatt...(akár támadunk, akár védünk)
Persze lehet mondani hogy ez taktika! Szerintem viszont csak egy kiskapu alkalmazása, amit ki kellene venni...
Amelyik szövetség hadat üzen, annak tagjai ne meneküljenek katakombába! (persze ez csak az én hülye véleményem.. )
Ez a vélemény tükröződik abban a rendszerben is amit ítam... Állítsuk fel a csapatot úgy, ahogy azt eredményesnek véljük! Ha nem jól csináltuk, vesztünk... (nem lenne konkrét hátrány, a lélekkút ugye nem csökken a vesztesnél, sőt még bónuszt is kapna a következő háborújára...)
A saját dolgainkból tudok neked válaszolni erre a kérdésre...
A V3-on nekünk 116 győzelmünk és 4 vereségünk van! Tehát aki minket legyőz az nagyot szakít tőlünk..(hozzáteszem meg is érdemli)
Ami keserű szájízt ad a dolognak hogy megtámadnak minket, meglepődnek és a háború másnapján már a támadó szövetség 60-70%-a katakombába menekül, pár tag meg kilép...
3-4 tag marad aki üt, ők nyerik meg a háborút... egy háborúnak nem erről kellene szólnia szerintem... Nálunk elvből nem megy senki katakombába háború alatt...(akár támadunk, akár védünk)
Persze lehet mondani hogy ez taktika! Szerintem viszont csak egy kiskapu alkalmazása, amit ki kellene venni...
Amelyik szövetség hadat üzen, annak tagjai ne meneküljenek katakombába! (persze ez csak az én hülye véleményem.. )
Ez a vélemény tükröződik abban a rendszerben is amit ítam... Állítsuk fel a csapatot úgy, ahogy azt eredményesnek véljük! Ha nem jól csináltuk, vesztünk... (nem lenne konkrét hátrány, a lélekkút ugye nem csökken a vesztesnél, sőt még bónuszt is kapna a következő háborújára...)
Dátum: 2010.01.22. 12:52:39
tökéleteset nem nagyon tudunk kialakítani Darah
Isten is megteremtette a világot, mégis hiba csúszott a rendszerbe, mert itt vannak a szúnyogok
Isten is megteremtette a világot, mégis hiba csúszott a rendszerbe, mert itt vannak a szúnyogok
Dátum: 2010.01.22. 12:48:01
ha pont arra a napra csukta ki a szolgáltató az nagy pech... (elég kicsi az esély )
"A segítőkezes, védő-támadó beállítást a háborúban módosítani már nem lehet?"
Féltem, ettől a kérdéstől Az igazságos szerintem ebben a rendszerben az lenne ha nem!
Megérkezik a hadüzenet, onnantól 24 óra van "felállítani" a csapatot úgy hogy látod az ellenfelet... Aki jobb taktikát választ az nyer, vagy nehezebben veszít (ha egy jóval erősebb szövetségtől kap hadüzenetet)
"A segítőkezes, védő-támadó beállítást a háborúban módosítani már nem lehet?"
Féltem, ettől a kérdéstől Az igazságos szerintem ebben a rendszerben az lenne ha nem!
Megérkezik a hadüzenet, onnantól 24 óra van "felállítani" a csapatot úgy hogy látod az ellenfelet... Aki jobb taktikát választ az nyer, vagy nehezebben veszít (ha egy jóval erősebb szövetségtől kap hadüzenetet)
Dátum: 2010.01.22. 12:37:19
Aki 24 óra alatt nem tudja eldönteni mit szeretne játszani, azt nyugodtan rábízhatjuk a rendszerre, azaz a Randomra nem?
Aki pedig nem néz rá a játékra 24 óra alatt az:
láthatatlanságban van (alapból védőjátékos)
katakombában van (részt sem vesz a háborúban)
egyik sem: Nos ezt talán meg kellene hagyni "hibának"... Ettől háború a háború nem?
Aki pedig nem néz rá a játékra 24 óra alatt az:
láthatatlanságban van (alapból védőjátékos)
katakombában van (részt sem vesz a háborúban)
egyik sem: Nos ezt talán meg kellene hagyni "hibának"... Ettől háború a háború nem?
Dátum: 2010.01.22. 12:24:36
A tényleges láthatatlanságnak sehol Valóban ez talán hiba, de ha a védők alapból megkapják, szerintem bele van ültetve a rendszerbe...
A katakomba az már más, nekem az a véleményem hogy a katakomba nem a háborúkra lett eredetileg kitalálva, hanem arra hogy ha valaki 3-4-5 vagy akár több napig nincs gép előtt, az úgymond "kilép" a játékból...
Szerintem háborúban nincs helye a katakombának! (bár ezért szerintem nagy fejmosást fogok kapni )
Aki a hadüzenet küldésekor nincs katakombában, az bemehet, csak a háború után számítana... (erre most nagy lepontozás fog jönni )
A katakomba az már más, nekem az a véleményem hogy a katakomba nem a háborúkra lett eredetileg kitalálva, hanem arra hogy ha valaki 3-4-5 vagy akár több napig nincs gép előtt, az úgymond "kilép" a játékból...
Szerintem háborúban nincs helye a katakombának! (bár ezért szerintem nagy fejmosást fogok kapni )
Aki a hadüzenet küldésekor nincs katakombában, az bemehet, csak a háború után számítana... (erre most nagy lepontozás fog jönni )
Dátum: 2010.01.22. 12:13:52
módosítottam a hozzászólásokat a felmerült kérdéseid és a problémák miatt...
Ha újra elolvasod, talán már érthető lesz
Ha újra elolvasod, talán már érthető lesz
Dátum: 2010.01.22. 11:57:24
Idézet: Darah - 2010.01.22. 11:52:59
A TOP szövik támadófelületének segítőkezezése eddig is adott volt, konsti, portya, KH miatt nem éltek vele, tehát ez az új rendszerben sem lenne jobb
Ha ennyit nem képes megtenni társáért, akkor veszítsék el a háborút.... Éppen ez a lényeg hogy a háború csapatmunka!
Egy egyéni döntés ne hasson ki egy játék teljes részére! Ha ők ezt választják akkor viseljék annak előnyeit (amiket említettél) viszont a hátrányait is( vesztenek háborúkat)
A TOP szövik támadófelületének segítőkezezése eddig is adott volt, konsti, portya, KH miatt nem éltek vele, tehát ez az új rendszerben sem lenne jobb
Ha ennyit nem képes megtenni társáért, akkor veszítsék el a háborút.... Éppen ez a lényeg hogy a háború csapatmunka!
Egy egyéni döntés ne hasson ki egy játék teljes részére! Ha ők ezt választják akkor viseljék annak előnyeit (amiket említettél) viszont a hátrányait is( vesztenek háborúkat)
Dátum: 2010.01.22. 11:55:47
ezt igen egyszerűen meg lehet oldani a védők is üthetőek, de mivel a védő stratégiát játszották egy láthatatlanság-gal megegyező pluszt kapnának! (most már azért hatásosabb a láthatatlanság is )
Illetve ez lenne az a rendszer ami ösztönzi a karaktereket arra hogy felfelé támadjanak! Hiszen a nagyobb "vadért" nagyobb jutalom is jár...
Ha meg van szabva hogy pl: 5 db gyógyitalt használhatsz el, nem feltétlenük az üthető, alacsonyabb (láthatatlan) védőt támadja... (1 pontért.. )
Illetve ez lenne az a rendszer ami ösztönzi a karaktereket arra hogy felfelé támadjanak! Hiszen a nagyobb "vadért" nagyobb jutalom is jár...
Ha meg van szabva hogy pl: 5 db gyógyitalt használhatsz el, nem feltétlenük az üthető, alacsonyabb (láthatatlan) védőt támadja... (1 pontért.. )
Dátum: 2010.01.22. 11:47:11
ha minkét rész védőt választ az "ütközőzónában" akkor valójában nem is akarnak háborúzni, így nyugodatn lehet akár döntetlen is nem?
vagy egy másik megoldás a TOP-ok részére:
Azt a 2-3-4 üthető tagukat nevezik támadóként, ők meg védőt játszanak... (ha csak a segítségnyújtást nézzük, már az elég drasztikus tulajdonságemelkedést vonna maga után ) Ha pedig 5-6 segítő kézzel is elesik a társuk, akkor el kell gondolkozniuk azon hogy közéjük való igazán vagy sem...
vagy egy másik megoldás a TOP-ok részére:
Azt a 2-3-4 üthető tagukat nevezik támadóként, ők meg védőt játszanak... (ha csak a segítségnyújtást nézzük, már az elég drasztikus tulajdonságemelkedést vonna maga után ) Ha pedig 5-6 segítő kézzel is elesik a társuk, akkor el kell gondolkozniuk azon hogy közéjük való igazán vagy sem...
Dátum: 2010.01.22. 11:38:59
például
Dátum: 2010.01.22. 11:31:02
őszintén szólva én így szeretnék háborúzni :
- Háború alatt a potyákban (csakis háborús ellenfelekkel) nincs sem LE, sem Tp (hasonlít a bajnokihoz, de te támadsz)
-Nevezni kell, ki akar részt venni támadókén illetve védőként
Aki támadó: Az harcol a szövetségéért!
Aki védő: Az segíti a támadókat, de ha őt támadják, eg yláthatatlanság érvényesül...
-A háborúban minden támadó vihet magával 5 db gyógyitalt, 5 db varázsitalt amit tetszőlegesen használhat fel, de többet nem! (merészebb javaslat lenne ha annyi gyógyitalt használhatnak fel a támadók a háborúban amennyi támadó jelentkezett.. további taktikázási lehetőség hogy ki iszik többet és ki nem iszik, beáldozva az övét társának) Akinek elfogy az ÉP-je és nem ihat már gyógyitalt az kiesett a háborúból!
-A háború kitörése előtti 24 órában lehetne eldönteni ki használ: Védelem italát, kik kapnak segítő kezet..stb (a háború közben már nem!)
-A jelenlegi szintkorlátok maradnak!
Az a szövetség nyeri a hábroút, aki több pontot szedett össze! (mondjuk 48 óra alatt) Pontok a következőképpen lennének:
Ha alacsonyabb szintűt győzöl le: +1 pont
Ha azonosat +2 pont
Ha 1-2 vel magasabbat +3
Ha 3-4-5-tel magasabbat +4 pont
Jutalmazás:
LE: Amennyi támadó esett el a vesztes szövetségben, annyiszor 5000 LE (a vesztes ezt nem veszti el a lélekkútból!)
Egyéb jutalmak:
Győztes szövetségnek:
A háború győzelme után 24 óráig EGY kiváltság használata amit ő választhatna meg egy listából..
pl:
-24 órára gyorsabb Ép regeneráció
-24 órára gyorsabb VP regeneréció
-Állat morál fele sebességgel csökken(24 óráig)
-X mennyiségű lélekgyémánt pl
-X mennyiségű csp
-X mennyiségű PP
De volt még egyéb jó ötlet is a jutalmazásra...
Vesztes szövetség "jutalmazása":
A következő háborúban a támadóik +1 védekezést, támadást és IQ-t kapnak... (Ha akkor is vesztenek a következőhöz már +2 jár az említett tulajdonságokhoz és így tovább...)
Ötlet háború és béke csarnokra:
Háború csarnok: Szintenként egy szorzó, ami növeli a már említett 5000 LE/elesett támadó értéket... (erre konrét számom még nincs)
Béke csarnok: Szintenként plussz tulajdonság a támadóknak, DE csak akkor ha nem ők üzenik a háborút!
ez így korrekt lenne?
- Háború alatt a potyákban (csakis háborús ellenfelekkel) nincs sem LE, sem Tp (hasonlít a bajnokihoz, de te támadsz)
-Nevezni kell, ki akar részt venni támadókén illetve védőként
Aki támadó: Az harcol a szövetségéért!
Aki védő: Az segíti a támadókat, de ha őt támadják, eg yláthatatlanság érvényesül...
-A háborúban minden támadó vihet magával 5 db gyógyitalt, 5 db varázsitalt amit tetszőlegesen használhat fel, de többet nem! (merészebb javaslat lenne ha annyi gyógyitalt használhatnak fel a támadók a háborúban amennyi támadó jelentkezett.. további taktikázási lehetőség hogy ki iszik többet és ki nem iszik, beáldozva az övét társának) Akinek elfogy az ÉP-je és nem ihat már gyógyitalt az kiesett a háborúból!
-A háború kitörése előtti 24 órában lehetne eldönteni ki használ: Védelem italát, kik kapnak segítő kezet..stb (a háború közben már nem!)
-A jelenlegi szintkorlátok maradnak!
Az a szövetség nyeri a hábroút, aki több pontot szedett össze! (mondjuk 48 óra alatt) Pontok a következőképpen lennének:
Ha alacsonyabb szintűt győzöl le: +1 pont
Ha azonosat +2 pont
Ha 1-2 vel magasabbat +3
Ha 3-4-5-tel magasabbat +4 pont
Jutalmazás:
LE: Amennyi támadó esett el a vesztes szövetségben, annyiszor 5000 LE (a vesztes ezt nem veszti el a lélekkútból!)
Egyéb jutalmak:
Győztes szövetségnek:
A háború győzelme után 24 óráig EGY kiváltság használata amit ő választhatna meg egy listából..
pl:
-24 órára gyorsabb Ép regeneráció
-24 órára gyorsabb VP regeneréció
-Állat morál fele sebességgel csökken(24 óráig)
-X mennyiségű lélekgyémánt pl
-X mennyiségű csp
-X mennyiségű PP
De volt még egyéb jó ötlet is a jutalmazásra...
Vesztes szövetség "jutalmazása":
A következő háborúban a támadóik +1 védekezést, támadást és IQ-t kapnak... (Ha akkor is vesztenek a következőhöz már +2 jár az említett tulajdonságokhoz és így tovább...)
Ötlet háború és béke csarnokra:
Háború csarnok: Szintenként egy szorzó, ami növeli a már említett 5000 LE/elesett támadó értéket... (erre konrét számom még nincs)
Béke csarnok: Szintenként plussz tulajdonság a támadóknak, DE csak akkor ha nem ők üzenik a háborút!
ez így korrekt lenne?
Dátum: 2010.01.22. 10:55:47
Idézet: Prisma - 2010.01.22. 10:25:19
Miért? Nincs igaza? Birkák módjára szavaznak, pedig az új rendszerben nincsennek veszteségek csak nyereségek...
Aki meg szeret háborúzni (ahogy mi is) annak jöhet akármilyen rendszer, úgyis háborúzni fog.... (most is háborúzunk pedig nem éri meg...)
Idézet: Jeriko - 2010.01.22. 10:06:27
Egyetértek. De mégis szavaznak rá - nem tudok másra gondolni, hogy azért teszik ezt, hogy maradjon a mostani rendszer és ne legyenek háborúk.
Ezt a burkolt leostobázását a fórumtársaknak!
Ilyen finoman fogalmazva persze legalább nem pontoznak le.
Egyetértek. De mégis szavaznak rá - nem tudok másra gondolni, hogy azért teszik ezt, hogy maradjon a mostani rendszer és ne legyenek háborúk.
Ezt a burkolt leostobázását a fórumtársaknak!
Ilyen finoman fogalmazva persze legalább nem pontoznak le.
Miért? Nincs igaza? Birkák módjára szavaznak, pedig az új rendszerben nincsennek veszteségek csak nyereségek...
Aki meg szeret háborúzni (ahogy mi is) annak jöhet akármilyen rendszer, úgyis háborúzni fog.... (most is háborúzunk pedig nem éri meg...)
Dátum: 2010.01.21. 21:43:50
Idézet: Mary Lou - 2010.01.21. 21:29:35
Úgy hívják portyázás? (csak gonoszkodom )
Amúgy igazad van, jobb lenne egy olyan rendszer ahol te támadsz, csak ne legyen büntetve az aktivitás....
én akarok taktikát választani, én akarok ellenfelet választani, én akarok felszerelést választani és én akarom az illetőt támadni és NEM SZERETNÉM, hogy egy gép végezze emindezt el helyettem.
Úgy hívják portyázás? (csak gonoszkodom )
Amúgy igazad van, jobb lenne egy olyan rendszer ahol te támadsz, csak ne legyen büntetve az aktivitás....
Dátum: 2010.01.21. 18:55:06
vagy aki hadat üzen, az ne tudja használni a katakombát..
Dátum: 2010.01.21. 17:19:21
Nagyon jó gondolatok Butchman! De van benne egy hiba amire nem gondoltál...
Ha az új szabályrendszer lehetővé teszi hogy ha elvesztesz egy háborút ne veszíts a lélekkútból LE-t, (mert jelen helyzetben a győztes nyer valamennyit, a vesztes viszont nem bukik semmit) akkor ki fog a régi rendszerben harcolni?
A két kezemen megtudnám számolni azon szövetségek számát világonként, akik a régi rendszerben maradnak...
Az új rendszer az átlagjátékosnak kedvez... Nem bukunk LE-t ha vesztünk? Nem csapnak le óránként? Nem tudnak esetlegesen pusztítás citadelláját alkalmazni háborúban? Sőt tovább megyek, nem kapok annyi üres Tp-t ha elkezdek háborúzni?
Még jó hogy az új rendszert választom!
Szerintem ezen érvek jutnának eszébe egy átlagos szövetségnek...
De kíváncsi vagyok a véleményedre, neked ezek nem jutnának eszedbe?
Ha az új szabályrendszer lehetővé teszi hogy ha elvesztesz egy háborút ne veszíts a lélekkútból LE-t, (mert jelen helyzetben a győztes nyer valamennyit, a vesztes viszont nem bukik semmit) akkor ki fog a régi rendszerben harcolni?
A két kezemen megtudnám számolni azon szövetségek számát világonként, akik a régi rendszerben maradnak...
Az új rendszer az átlagjátékosnak kedvez... Nem bukunk LE-t ha vesztünk? Nem csapnak le óránként? Nem tudnak esetlegesen pusztítás citadelláját alkalmazni háborúban? Sőt tovább megyek, nem kapok annyi üres Tp-t ha elkezdek háborúzni?
Még jó hogy az új rendszert választom!
Szerintem ezen érvek jutnának eszébe egy átlagos szövetségnek...
De kíváncsi vagyok a véleményedre, neked ezek nem jutnának eszedbe?
Dátum: 2010.01.21. 14:54:48
10 pont