Idézet: Klarinét - 2013.02.15. 15:16:42 ...Nem akarok senki nyakára járni, mert van amikor már felesleges és illetlen.
Ezzel nem értek egyet. Ha van valami szolgáltatás, amit igénybe veszek és az bugos, akkor addig zaklatom a szolgáltatót, amíg nem javítja ki. Példa: December közepe óta 7-szer volt nálunk az UPC-től szervizes, mert nem tudják megoldani, hogy ne pixelesedjen a kép. Elmennek, fél óra múlva újra pixelesedik. Akkor pedig írok nekik újra és újra. Persze kértem - és kaptam - már jóváírást is a számlából és még fogok is, de nyilván zavaró, ha 1-2-3 percenként megjelenik a hiba a HD-s vagy épp nem HD adás közben.
Szóval igenis addig kell zaklatni az adott szolgáltatót, amíg nem javul meg az adott hiba. Ha ez a BEHO, akkor őket (nekem is volt már olyan hibám, ami 3. levélváltásra lett véglegesen javítva
)