Szubplazma
1. hozzászólás - 2012.09.19. 14:52:08
1. hozzászólás - 2012.09.19. 14:52:08
A közeljövőben bekerülő új esemény, "A bolygó ura" terveink szerint egy új tárgyat hozna a játékba, erről szeretnék most egy külön topicot nyitni, mindenki elmondhatja a véleményét.
szubplazma (egyéb): Ha van szubplazmád, és megnézel egy karaktert, akit a szintkülönbség miatt nem támadhatnál meg, kapsz egy sárga támadás gombot, ha az egyéb támadási feltételek teljesülnek és legalább 60% életpontja van. 1 szubplazma árán megtámadhatod (LE-t csak akkor kapsz, ha van EH-d, állatot, játékost nem sebzel ilyenkor, kiégett őskövet nem lopsz).
szubplazma detektor (relikvia). Vadászat során van 2% esélyed, hogy találsz egy szubplazmát. Fél évig működik.
szubplazma (AF képesség): Ha van szubplazma detektorod, megnő az esélyed a sikerre, szintenként 1%-kal. Költség: 10 AF pont. Max. szint: 3.
Alapvetően ez a fejlesztés a "portyacélpont hiány" problémán szeretne segíteni.
Korábban volt szó arról, hogy szeretnénk világok közti portyázást pont ebből a célból. Erről a tervről még nem mondtuk le, de ez időigényes, mivel sok technikai nehézséget kell leküzdeni.
A fenti dolog jóval egyszerűbben megvalósítható. Mi értelme lenne?
1.) További portyacélpontok annak, aki ebben eddig hiányt szenvedett (Lehetőség kínzókamra feltöltésre, küldetések teljesítésére, esemény alatt kvóta elérésére)
2.) A vesztes játékos nem szenved semmilyen kárt. (mondjuk talán valamennyi Ép vesztés beleférne, de maximalizálva, pl. a max ÉP 20%-a).
3.) Aki akarja, kipróbálhatja, hogy hogyan szerepelhetne egy tőle túl messze levő játékossal szemben (ezt ugye arénával csak szövitársak ellen lehetett kipróbálni)
Az, hogy direktben a karakterlapról kell a támadást indítani kicsit macera, hiszen lehet, hogy több karaktert is meg kell nézni, amíg egy támadhatót találsz, de sajnos technikailag ezt csak így tudjuk megoldani.
Várjuk a véleményeket.
szubplazma (egyéb): Ha van szubplazmád, és megnézel egy karaktert, akit a szintkülönbség miatt nem támadhatnál meg, kapsz egy sárga támadás gombot, ha az egyéb támadási feltételek teljesülnek és legalább 60% életpontja van. 1 szubplazma árán megtámadhatod (LE-t csak akkor kapsz, ha van EH-d, állatot, játékost nem sebzel ilyenkor, kiégett őskövet nem lopsz).
szubplazma detektor (relikvia). Vadászat során van 2% esélyed, hogy találsz egy szubplazmát. Fél évig működik.
szubplazma (AF képesség): Ha van szubplazma detektorod, megnő az esélyed a sikerre, szintenként 1%-kal. Költség: 10 AF pont. Max. szint: 3.
Alapvetően ez a fejlesztés a "portyacélpont hiány" problémán szeretne segíteni.
Korábban volt szó arról, hogy szeretnénk világok közti portyázást pont ebből a célból. Erről a tervről még nem mondtuk le, de ez időigényes, mivel sok technikai nehézséget kell leküzdeni.
A fenti dolog jóval egyszerűbben megvalósítható. Mi értelme lenne?
1.) További portyacélpontok annak, aki ebben eddig hiányt szenvedett (Lehetőség kínzókamra feltöltésre, küldetések teljesítésére, esemény alatt kvóta elérésére)
2.) A vesztes játékos nem szenved semmilyen kárt. (mondjuk talán valamennyi Ép vesztés beleférne, de maximalizálva, pl. a max ÉP 20%-a).
3.) Aki akarja, kipróbálhatja, hogy hogyan szerepelhetne egy tőle túl messze levő játékossal szemben (ezt ugye arénával csak szövitársak ellen lehetett kipróbálni)
Az, hogy direktben a karakterlapról kell a támadást indítani kicsit macera, hiszen lehet, hogy több karaktert is meg kell nézni, amíg egy támadhatót találsz, de sajnos technikailag ezt csak így tudjuk megoldani.
Várjuk a véleményeket.
Pontszám: 8.20