Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szubplazma
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Szubplazma
1. hozzászólás - 2012.09.19. 14:52:08
A közeljövőben bekerülő új esemény, "A bolygó ura" terveink szerint egy új tárgyat hozna a játékba, erről szeretnék most egy külön topicot nyitni, mindenki elmondhatja a véleményét.

szubplazma (egyéb): Ha van szubplazmád, és megnézel egy karaktert, akit a szintkülönbség miatt nem támadhatnál meg, kapsz egy sárga támadás gombot, ha az egyéb támadási feltételek teljesülnek és legalább 60% életpontja van. 1 szubplazma árán megtámadhatod (LE-t csak akkor kapsz, ha van EH-d, állatot, játékost nem sebzel ilyenkor, kiégett őskövet nem lopsz).

szubplazma detektor (relikvia). Vadászat során van 2% esélyed, hogy találsz egy szubplazmát. Fél évig működik.

szubplazma (AF képesség): Ha van szubplazma detektorod, megnő az esélyed a sikerre, szintenként 1%-kal. Költség: 10 AF pont. Max. szint: 3.


Alapvetően ez a fejlesztés a "portyacélpont hiány" problémán szeretne segíteni.
Korábban volt szó arról, hogy szeretnénk világok közti portyázást pont ebből a célból. Erről a tervről még nem mondtuk le, de ez időigényes, mivel sok technikai nehézséget kell leküzdeni.
A fenti dolog jóval egyszerűbben megvalósítható. Mi értelme lenne?

1.) További portyacélpontok annak, aki ebben eddig hiányt szenvedett (Lehetőség kínzókamra feltöltésre, küldetések teljesítésére, esemény alatt kvóta elérésére)
2.) A vesztes játékos nem szenved semmilyen kárt. (mondjuk talán valamennyi Ép vesztés beleférne, de maximalizálva, pl. a max ÉP 20%-a).
3.) Aki akarja, kipróbálhatja, hogy hogyan szerepelhetne egy tőle túl messze levő játékossal szemben (ezt ugye arénával csak szövitársak ellen lehetett kipróbálni)

Az, hogy direktben a karakterlapról kell a támadást indítani kicsit macera, hiszen lehet, hogy több karaktert is meg kell nézni, amíg egy támadhatót találsz, de sajnos technikailag ezt csak így tudjuk megoldani.

Várjuk a véleményeket.
Pontszám: 8.20
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
2. hozzászólás - 2012.09.19. 14:56:15 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ha jól értem, gyakorlatilag a szerveren bárki támadhatóvá válik?
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 8.65
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
3. hozzászólás - 2012.09.19. 14:59:25
Kicsit olyan bekes vilagga szelidulesnek hangzik a dolog, de egyebkent erdekes elkepzeles. Elsore nem gondolom hogy gondot okozna barkinek is hiszen nem tortenik effektiv veszteseg. A "fel evig mukodik" a plazmara vonatkozik vagy a relikviara? Remelem nem az utobbira, ha oskobol veheto relikvia. Ha a szubplazma jar le, az sem szerencses, inkabb szint fuggvenyeben maximalizaljatok a megszerezheto mennyiseget.

Megmondom oszinten, a szubplazma szorol elsore a szakertelmek kikemlelesenek lehetosegere asszocialtam.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.09.19. 15:05:26-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.95
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
4. hozzászólás - 2012.09.19. 15:09:18
Nagyon tetszik, nagyon jó ötletnek tartom, 10 pont!
Sztem max. sebződésként, a max ép 20%-a simán beleférne, az mindenkinek elviselhető lenne.
A hozzászólást Coronita módosította 2012.09.19. 15:11:22-kor
Pontszám: 7.55
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
5. hozzászólás - 2012.09.19. 15:11:17 (Válasz Truth80 #3 hozzászólására.)
Szerintem a relikre vonatkozik és nem kavicsos hanem gondolom ez esne a bolygók ura eseményből...
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.78
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
6. hozzászólás - 2012.09.19. 15:14:49 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Egyrészt ugye a kihíváshoz hasonlóan kikapcsolható lesz? Sok karakternek elég frusztráló lesz, ha virít az eddigi csatáid, miközben gyakorlatilag nem veszített semmit. Másrészt lehet, hogy egy 50-es szintű nem akarja, hogy egy 150-es szintű rajta gyakorolgasson, akár elvből sem.
Másrészt van már egy leprogramozott megoldás a portyacélpontok csökkentésére, a KH. Elég lenne ezt kiterjeszteni minden olyan szintre, ahol maximum 1 karakter található és ott megjeleníteni egy KH-s karaktert. Üres szintekre a környékbeli karakterek közül generálna másolatot véletlenszerűen, hasonlóan a bajnokikon a kevés nevezős kategóriákhoz.
- Az esemény csak erre lesz kiélezve vagy ez csak egy apró szelete lesz?
- Az EH, hogyan számolódna pl -50 szintre támadva, lévén az EH-s LE kap egy blokkot bizonyos szintkülönbségnél és drasztikusan csökken az LE/TP, ami néhány szintre lefelé még nőtt.
- Mi a helyzet az LE-szívással?
- Miért jó az egy 60-as szintű, helyileg top karakternek, ha egy 150-es bekamrázza? Nem hiszem, hogy a kamrázást is engedni kellene ilyen esetben.
Első ránézésre ennyi és megvallom az elején leírt, már bent lévő kódok miatt én nem biztos, hogy ennek a programozására plusz időt szánnék (nem az eventre, hanem erre a szubplazmás dologra). Jóval rövidebb idő lenne a KH-s kiterjesztés.
Pontszám: 9.04
kedvencBecksimFérfi
Végzetúr tehetség
202 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
7. hozzászólás - 2012.09.19. 15:14:52
Nekem teszik. Nagy kérdés, hogy a TP hogyan kerül majd kiszámításra.
Én még megkülönböztetném a két esetet, hogy felfelé vagy lefelé ütünk-e ki az ütőtávból. Felfelé ütésért lehetne esetleg vmi bónuszt is adni. Esetleg lehetne kétféle szubplazma, sárga mellett egy piros, amivel CSAK felfelé lehet kiütni, felszorzott TP mellett, viszont lehetne LE-t is rabolni, akár a klasszikus portyával.
Pontszám: 8.65
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
8. hozzászólás - 2012.09.19. 15:19:00
Ja igen, amit még nem irtam le:
Az állatok fejlődnek ilyenkor is. A támadó játékos ha veszitene, akkor sem bukik LE-t, és akkor sem kap a másik TP-t, a visszaélések elkerülése végett. A támadó játékos sebződik normálisan, de kiégett őskövet ő sem bukik de úgy igazságos ha az állata neki sem sebződik. Ha a támadó nyer, LE-t TP-t csak akkor kap, ha van EH-ja. Szkrarabeusz és büntető tárgy nem működik ilyenkor.

Igen, a relikvia a bolygó ura eseménynél lesz nyeremény, és félévente újra megszerezhető lesz.

A tárgy ugye portyázásnál használható, de vadászat során lehet szerezni.

Ennek lesz egy párja is, az ősgyémánt, de az ennél jóval egyszerűbb, azt talán nem kell ennyire kivesézni: portyázás során lesz esély szerezni (ugyanúgy relikviával AF képességgel max. 5%), és a vadászat során az óriás méretű szörnyből szerzett LE-t növeli 50%-kal (a VF ezt a bónuszt nem duplázza), minden óriás szörnynél elhasználva 1 ősgyémántot.
Pontszám: 7.17
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
9. hozzászólás - 2012.09.19. 15:22:00
Nagyon jó!

Nemrég kezdtem újra a játékot és EH-sként bizony nincs könnyű dolgom. (ühübrühü)

Itt vetném fel, hogy nem lehetne módot taláni a:
- portyapontok italokon kívüli növelésére
- valóságformázás szakit tovább fejlesztve, növelve az egy nap kapott pp-t?
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 6.36
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
10. hozzászólás - 2012.09.19. 15:22:46
Tp, LE (EH) hogy lesz számolva?
Kamrázást semmiképpen sem szabad engedni, ha valakinek jó ismerősei vannak +50 szintről, és azok engedik magukat - állat nélkül, energialövedék, stb. - bekamrázni, akkor irreálisan nagy lehet az alacsony szintű kamrabevétele.
Azt is támadhatom majd szubplazma felhasználásával, akit amúgy látok a portyalistában?

[edit] Ha VF-en küldizek, akkor is célszerű adni valamennyi TP-t (és így LE-t is, mondjuk rablás agyarnak megfelelő mennyiségűt), különben no kockázat, no TP, elég durva kiskapu.
A hozzászólást Offsboy módosította 2012.09.19. 15:47:35-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.02
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
11. hozzászólás - 2012.09.19. 15:23:19 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 15:19:00
...Ha a támadó nyer, LE-t TP-t csak akkor kap, ha van EH-ja....


Gyakorlatilag TP nélkül küldizés és/vagy állatfejlesztés a kihívás mellett, nulla kockázattal? Még ha a küldinél a küldijutalom ad hozzá TP-t.
Pontszám: 7.59
kedvencBecksimFérfi
Végzetúr tehetség
202 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
12. hozzászólás - 2012.09.19. 15:25:46 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
Ahogy az eddigieket olvasom, a megtámadott karival gyakorlailgag nem történhet semmi. Lehet, hogy így ki sem érdemes írni neki a csatát, legfeljebb érdekesség szintjén.
Pontszám: 7.97
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
13. hozzászólás - 2012.09.19. 15:32:35 (Válasz Miklós #8 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 15:19:00

Ennek lesz egy párja is, az ősgyémánt, de az ennél jóval egyszerűbb, azt talán nem kell ennyire kivesézni: portyázás során lesz esély szerezni (ugyanúgy relikviával AF képességgel max. 5%), és a vadászat során az óriás méretű szörnyből szerzett LE-t növeli 50%-kal (a VF ezt a bónuszt nem duplázza), minden óriás szörnynél elhasználva 1 ősgyémántot.


A félkövér részt elmagyarázná valaki? A VF mióta van hatással a szerzett LE-re? Vadászatért kapott TP-t csökkenti, azt jónapot.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.78
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
14. hozzászólás - 2012.09.19. 15:42:10
A támadó játékos sebződik normálisan, de kiégett őskövet ő sem bukik de úgy igazságos ha az állata neki sem sebződik. Ha a támadó nyer, LE-t TP-t csak akkor kap, ha van EH-ja.


Tehát lebeszélt "gigarablásokat" nem lehet csinálni, igaz? Csak az EH-nak megfelelő LE-t kap az ember, illetve a kamrabevételt.
Alább felvetette valaki hogy valóban nagy táp, ha mondjuk egy 60-as kari kamráz -lebeszélve- napi szinten egy 130-ast, akkor viszont irreálisan nagy bevételre tehet szert.
Ennek ellenére nagyon tetszik, csak a részleteket kell letisztázni.
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 6.49
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
15. hozzászólás - 2012.09.19. 15:55:44
Igazatok van, a küldetések miatt muszáj adni valamennyi TP-t akkor is, ha nincs EHja. (azt a minimális mennyiséget, amit lehető legnagyobb szinttávra támadásnál kapna az illető.)

A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma (már ahhoz képest, ahogy jelenleg működik, ami önmagában egy probléma )

Az ősgyémánttal kapcsolatban: valóban pongyola volt a fogalmazás, a lényeg, hogy a VF-esek ebből az effektből ne profitáljanak duplán, tehát nekik az ősgyémánt csak +25% LE-t kell, hogy adjon.
Pontszám: 6.70
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
16. hozzászólás - 2012.09.19. 15:59:50 (Válasz Miklós #15 hozzászólására.)
Miklos, nem eleg ha VF 0 TP 0 LE-vel a vegen beallitja a kuldetes szamlalo az LE/TP aranyt? (azt hiszem a xenonal hasonloan mukodik VF-fel 180 LE/TP aranyt adva). Annyira brutal nagy tapot nem lehet csinalni ugysem, ha vadaszatnal 2-5 % a talalati esely. Ezzel nem lehet elszallni tulsagosan, hiszen vadaszni muszaj hozza.

A kamrazas furcsa lenne tenyleg, mondjuk 50-eskent beutok egy full top epitokarit, aki eppen aznap elvadaszik 500 cspt. Nem lenne rossz bevetel Es mindezt mondjuk 3:01-kor a kamra uritesnel.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.09.19. 16:02:04-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.95
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
17. hozzászólás - 2012.09.19. 16:02:48
Nekem egyelőre nem jön be , de ahogy a vak is mondta "Majd meglátjuk!"
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.42
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
18. hozzászólás - 2012.09.19. 16:10:57 (Válasz Miklós #15 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 15:55:44
A kínzókamrában még nem látom, hol a probléma

A probléma az, hogy ha 100. szintűként lebeszélés miatt be tudom kamrázni a HT-s szövi 15 magas szintű tagját, akkor sokszor annyi LE jön a kamrából majd nekem, mint aki a saját környezetével, lebeszélés nélkül tölti fel a kamrát. Egy Azúr légiós 140. szintű kari többet fog termelni a kamrámban, mint egy akármilyen 100. szintű. Ezt szorozd meg 15-el, ez egy jól összerakott napon (vagy event kezdetén) simán jelenthet több100K előnyt is. Ennyi a gond. Ugyanolyan visszaélés, mintha lehetne a karitól rabolni, csak ennek gyümölcsét a következő reggel szüreteled le.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 9.19
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
19. hozzászólás - 2012.09.19. 16:12:34
Az ősgyémánt már sokkal jobban tetszik!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.18
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
20. hozzászólás - 2012.09.19. 16:19:11 (Válasz Miklós #15 hozzászólására.)
Máris nem éri meg a VF-esként ütni a nálam jóval nagyobbat nem kapop semmi LÉ-t csak egy vagon TP-t. Ennyi erővel ne is csináljátok mert a fele bandának nem ér semmit a fejlesztés.
Ott a minimum TP a küldi mellé nem elég vagy egy jelképes TP a bátorságért. Én maxos szint különbséggel kapok 40-45 TP-t nem is ütök ennyire fel és ezután fejlesztés után sem fogok.
Szerintem egy kicsit gondoljátok ezt át.
Pontszám: 8.69
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!