Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
1. hozzászólás - 2012.06.24. 13:29:41
A BOLD-dal jelöltek elkészültek.

Várható/kért fejlesztések
A tervek egy része rövidtávú, egy részük hosszabb távra szól (lesz olyan, ami fél évnél több idő után fog csak elkészülni).

Huzalozott reflexek (gyorsítások alatt, új kényelmi funkció). Státusz: Elkészült, kedden bekerül a programba.

Chat rendszer (privát, szövetségi és világ) Státusz: Már elkészült, jelenleg a játékba való beintegrálása és tesztelés zajlik

Ügyfélszolgálati ticket rendszer. A játékosok problémáikat nem emailben küldik el, hanem a játékon belül. Nem kell külső levelező program, nem vész el a levél a spamszűrőben, nyomon követhetik, hol áll a probléma megoldása. Státusz: Programozás alatt.

Lag csökkentés, a legnagyobb programok drasztikus átírása / rövidítése által valamint program és adatbázis 2 szerverre való szétválasztása.

Portyánál bizonyos statisztikák visszaállítása.

Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.

Végzetúr templom kiegészítések. Szakértelem feladatok választhatók (vagy ezt, vagy azt fejleszted), Szimulációs küldetés kiváltása (válts specializációt őskőért), Háborús küldetés kiváltása, csonterősítős feladatnak alternativa (entitásvadászat), aukciós licitálás minimum csökkentése 100-ra, néhány új feladat. A végső jutalom rákattinthatóságának orvoslása (utolsó zsák átvételkor oldalfrissítés). A templom törlődésekor a még át nem vett jutalmakat megkapja a karakter. Kijelezni, hogy a 2. dekrétum drágább, mint az első. Ha lejár a templom kipirosodjon a gomb. Az összegyűjtendő aranydukát mennyisége egy bizonyos szint fölött ne nőjön. Az 5-ös világon a kért kincspont mennyisége kevesebb legyen. A 2. dekrétum csak 2x LE-be kerüljön. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.

Szövetségi épület: Bánya (korábbi tervek alapján). Státusz: Tervben.

Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért. Státusz: Tervben.

Top szintlépés lassítás. A szintlépéskor az energiakristályosítóból több kiégett őskő járjon. A lépjetek szintet szövi küldetés könnyítése. Bajnokinál magas szinten megnövelni, hogy hány medál után legyen százalékos csökkentés.

Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. A portyában a vesztes is lophasson, ha nagyobb a lopása, de a győztes lopása nagyobbnak fog számítani. Erről még lesz külön topic és szavazás. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni. Kérés volt még, hogy a játékban a szubtéri maximális szintjét lehessen növelni (megaesszencia, relikvia v más módon).

Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából 4 átváltható legyen egy másikra. Új megasszenciák elkészítése. Esszenciák átváltása: Ha egy csoportból van legalább 20 db esszenciám, de egy bizonyos fajtából egyáltalán nincs, akkor a katalizátorhoz hasonlóan, elő tudjam állítani azt az 1 hiányzót 4 egyformából, ami a csoportjába tartozik. Ez 5 őskőbe kerül.

Napi rutinok. Kijelezzük, hogy milyen, naponta végrehajtandó feladatok vannak, ezekből mi készült el és mi nem. Ezenkívül a több napi egymás utáni belépést hűségjutalommal honoráljuk. A fejlesztési dokumentáció már elkészült, további részletek itt a fórumon.

Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől

A karakterlap és a tárgylista szétválasztása. A karakter profil mellett lesz egy ládikó ikon, arra kattintva közvetlenül a tárgylistára lehet ugrani. A karakterlapon továbbra is látszani fognak a beKFelt tárgyak és lehet gyorsgombokkal öltözetet váltani. A tárgylistán a tárgyakat átláthatóbbá tesszük, több kategória + színkodolás.

Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).

Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.

Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.

A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.

Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).

Az okozz 15-ször kritikus varázslat sebzést küldetést 12-re csökkenteni. A vadászó küldiket (gyűjts kiégett őskövet, ejts el kisebb szörnyet) szintén könnyíteni.

Aki katakombában van ne tudja használni és aktiválni a pusztitás citadelláját

Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.

Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására, és esetleg állatok közti bajnoki viadal.

További kérések voltak: xenó eventnél az építés mennyiséggel is megadható legyen, gyógyitalból is lehessen többet venni, kereskedelemre is lehessen rakni a +5-öt 0-s fertőzéssel, a lélekkút kisütés exponenciálisan több LE-t adjon és esetleg extra jutalmakat, csökkentsük valamennyivel a vadászat minimális idejét, KH ne támadjon segítő kezes karaktert.
A hozzászólást Miklós módosította 2012.09.12. 21:50:03-kor
Pontszám: 8.13
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
2. hozzászólás - 2012.06.24. 14:06:03
Rövidtávú céljaim: Felejtés: 150, de inkább 200


Inkább rakjátok be az 5 ősköves forgatást, és ősszel veszek 100 ezerért követ, hogy pörgethessek. Mert azon a keréken többet nyertem, mint a sima kerékkel tavasz óta.
A hozzászólást Viszok009 módosította 2012.06.24. 15:03:54-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.18
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
3. hozzászólás - 2012.06.24. 14:08:39 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.06.24. 13:29:41

Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).


Kínzókamrába lehet vinni más világokról?
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.64
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
4. hozzászólás - 2012.06.24. 14:51:42
Világok közti portyázásnál kínzókamra nem lesz.

A spéci szerencsekerék attól tartok, nem lesz elérhető a játékban, de a következő talin ott lesz megint.
Pontszám: 7.60
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
5. hozzászólás - 2012.06.24. 15:20:26
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.


Ez V5-ről is fog működni? Ha igen, akkor az ottani karakterekre érvényes szabályok és megkötések semlegesülnek? Kreatív affinitás hogy alakul, jár érte vissza valamennyi LE a 100-ról 50-re csökkenés miatt?
Lesz rabszolga-védelem? V5-ön nagyon gyorsan ki lehet építeni farm- és építőrabszolgát is.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2012.06.24. 15:21:54-kor
Pontszám: 6.89
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
6. hozzászólás - 2012.06.24. 16:05:37 (Válasz Miklós #4 hozzászólására.)
A spéci szerencsekerék attól tartok, nem lesz elérhető a játékban, de a következő talin ott lesz megint.

Legközelebb már figyelni fogja, ha van valakinél olyan amit nyerne? Teszem azt ha megint kiforgatom a templomi medált, vagy ott már nem fogja engedni, hogy ugyanazt forgassam?



Világok közötti portyánál ha valakinél nincs EH, akkor TP-t sem kap majd, mint kihívásnál? Vagy TP-t azt kap csak LE-t nem mellé?
Amúgy nem teljesen értettem ott sem, hogy miért nem lehet csak V1 és V2-re kiterjeszteni, így nem lenne ütközés a portyaszabályoknál és simán lehetne LE-t is rabolni oda-vissza.



És még egy dolog amiről végül nem esett szó. A portyázásnál a statisztikák visszaállítása meg fog történni, vagy ezt megint elkönyvelhetjük portyanerfnek?
A hozzászólást NoFear módosította 2012.06.24. 16:08:40-kor
NoFear - V1
Pontszám: 6.71
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
7. hozzászólás - 2012.06.24. 16:45:22 (Válasz NoFear #6 hozzászólására.)
Idézet: NoFear - 2012.06.24. 16:05:37

Amúgy nem teljesen értettem ott sem, hogy miért nem lehet csak V1 és V2-re kiterjeszteni, így nem lenne ütközés a portyaszabályoknál és simán lehetne LE-t is rabolni oda-vissza.


Csak V1 és V2 mi? Az ilyen üljön a helyén és kussoljon inkább.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 6.89
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
8. hozzászólás - 2012.06.24. 17:36:19
Ha megvalósul a világok harca, akkor lehetne kezdeni valamit az inaktív karakterekkel is. Fölösleges spamok csak a toplistában. Aztán aki hónapok óta nem nézett a játék felé és egyszer mégis felébredne, az úgy is írhatna nektek, hogy kéri vissza a karakterét.

A szintküldetésekkel kapcsolatban, talin is azért kérdeztem, hogy könnyűek lesznek-é relatíve, mert most, hogy elindultam előre, 3-5 nap egy szint, és kiváncsi lennék milyen fajta feladatok lesznek, egyszeri vagy többnaposak? A nehézségi fok csak az időben behatároltság miatt érdekelt.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 9.02
kedvelt tagDarth Malak68Férfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
9. hozzászólás - 2012.06.24. 19:08:09
Röviden:Tetszik:)
Hosszabban:Sztem valahogy logikátlan lenne a karakterek átmozgatása más rendszerbe vagy pedig azt mondanám hogy legyen szinthez kötve:pld csak minimum 40 szinttöl lehet átmozgatni és őskőbe kerüljön.Mert sztem ha ingyenes lessz akkor sokan ugrálni fognak a világok között és abban lesznek ahol jobb a portya arányuk.Ja és idöhöz is kötném hogy az átlépés után fél évig nem válthat világot és azon a világon ahova lép nem lehet aktív karaktere.....
Ha minden kötél szakad akkor ne félj az akasztófától.
Pontszám: 8
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
10. hozzászólás - 2012.06.24. 20:03:51 (Válasz Tseby dr akula #7 hozzászólására.)
Idézet: Tseby dr akula - 2012.06.24. 16:45:22
Idézet: NoFear - 2012.06.24. 16:05:37

Amúgy nem teljesen értettem ott sem, hogy miért nem lehet csak V1 és V2-re kiterjeszteni, így nem lenne ütközés a portyaszabályoknál és simán lehetne LE-t is rabolni oda-vissza.


Csak V1 és V2 mi? Az ilyen üljön a helyén és kussoljon inkább.



Hogy mondod? Nem tetszik a hangnem...


1. Ha nem láttad volna pont a portyaszabályok miatt lehetne itt azonos körülmények között megvalósítani.
2. A talin mondd a szemembe, hogy üljek és kussoljak inkább.
NoFear - V1
Pontszám: 9.03
kedvelt tagVermákFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
11. hozzászólás - 2012.06.24. 20:43:18 (Válasz NoFear #6 hozzászólására.)
A LE rablás másik világokról azért nem megvalósítható, mert sok játékosnak több karaktere is van és így legális lenne a multizás.
A világok közötti portya az EH-soknak segít és magas szinten is sok támadható célpontot ad.
Remélem háborúzni is lehet majd másvilági szövetségek ellen így talán az is felpezsdül egy kicsit.
Én örülök a fejlesztésnek.
Pontszám: 7.03
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
12. hozzászólás - 2012.06.24. 21:12:17 (Válasz NoFear #10 hozzászólására.)
Megmondták, hogy bunyó nem lehet, részegek még igen, de ennyi, slussz-passz.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 8.14
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
13. hozzászólás - 2012.06.24. 23:17:28 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.06.24. 13:29:41
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.


Ez nem vezetne a kisebb vilagok kiurulesehez?
Pontszám: 6.97
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
14. hozzászólás - 2012.06.25. 00:10:06
V1 és V2 nem egybeolvasztható (lehet, hogy hülyeség, nem látok V2-re)? Megoldaná a célponthiány problémát? Okozna újabbakat?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.32
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
15. hozzászólás - 2012.06.25. 00:14:34 (Válasz Quellon #14 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.06.25. 00:10:06
V1 és V2 nem egybeolvasztható (lehet, hogy hülyeség, nem látok V2-re)? Megoldaná a célponthiány problémát? Okozna újabbakat?


Alapvetoen ellenzek minden ilyet mar elmeleti szinten is. Ha te egy adott kornyezetre dresszirozod a karaktered, akkor azt egy masik kornyezetbe belehelyezni (akar ugy, hogy a kornyezet jon hozzad), nem szerencses. Elvileg nincs nagy kulonbseg a ket vilag kozott, de siman el tudom kepzelni, hogy lennenek jatekosok, akik drasztikus nerfkent elnek meg a dolgot. A kolcsonosen onkentes atportyazast elkepzelhetonek tartom, hiszen itt mindenki donthet, hogy szena vagy szalma.
Pontszám: 6.97
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
16. hozzászólás - 2012.06.25. 01:02:25 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.06.24. 13:29:41
Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).


V5 szemszögéből ez igen is problémás! Ott nincs VF azaz aki a nyakunkba szakad (Mivel sokkal később indult V5, így bőven vannak VF-es karik akik akár a v5 topot is üthetik szintben!) az drasztikusan elgyepál minket. (tuti hogy vesztem a varázslat kört, hogy lop tőlem, hogy szarrásebez, hogy nem lesz ÉP-m a drasztikus sebzés miatt stb...)
Követklezik ebből:

Akinek minimális esze van V5-ön az kikapcsolja ezt a fejlesztést, és a V5 top célpont hiányán semmit sem segít ezen fejlesztés. Sőt amennyiben valaki nem kapcsolja ki, akkor más világok farmerjei is viszik az ÉP-t róla, azaz kevesebb ép "jut" az itteni farmereknek = drasztikus célpont ép csökkenés. Ez azt jelenti, hogy pont ellentétes a hatás V5-ön, mint ami a fejlesztés eredeti célja, mivel fogy a v5-ös játékosok ép-je drasztikusan, valamint nem vehetnek benne részt mert drasztikus sebzéseket kapnak be más világokból ha egyáltalán beneveznek a buliba.

Összességében a javaslat V5 szempontjából jelen formályában nemhogy célpont bővülés, hanem egy komoly célpont nerf!

Ne lehessen támadni V5-öt sehogy szerintem!
A hozzászólást Birka módosította 2012.06.25. 01:06:29-kor
Pontszám: 8.16
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
17. hozzászólás - 2012.06.25. 07:46:31
A karakterek átmozgatása azért meredeknek tűnik, így hirtelen.
Pontszám: 7.54
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
18. hozzászólás - 2012.06.25. 10:30:48 (Válasz Birka #16 hozzászólására.)
Drasztikus lesz értjük..
Pontszám: 8.29
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
19. hozzászólás - 2012.06.25. 10:40:09
Keresgéltem a bányáról és ezt találtam:


"Bánya (új)

Maximális szintje: 10
Előfeltétel: A Hatalom Tornya legalább 1 napi birtoklása bármikor korábban.
Hatása: A 10. szint megépültekor a bánya kimerül, új bányát kell nyitni. Ilyenkor felszínre kerül egy különösen értékes relikvia, az élet köve, amely minden tagnak +1 egészséget biztosít."

Ez,hogy fog bekerülni? ,ha ez esetleg így akkor az az előfeltétel elég necces. V2 így kb 5-6 szövinek ad újat.
Pontszám: 9.15
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
20. hozzászólás - 2012.06.25. 10:44:18 (Válasz Fecsu123 #19 hozzászólására.)
És mi ebben az értékes?
Azt hittem valami érdekes újdonságot vezetnek be, ehelyett komolyan azért építhetnek kizárólag a legnagyobb szövik, hogy +1 egészségük legyen?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.33
Oldal: 123456789
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!