Idézet: Kocos - 2008.11.09. 18:57:09 Idézet: Mormord - 2008.11.09. 16:21:17 Én valamiért úgy emlékeztem, hogyha egy szövetség lélekkútja negatívban van, akkor nem üzenhet hadat, de neki sem üzenhatnek hadat. Miután ma -4000 alatti lélekkúttöltöttségünk mellett megtámadott minket egy szövetség, gyorsan átnéztem a szabályzatot, és valóban csak az szerepelt benne, hogy az adott szövetség nem indíthat háborút. Ez miért van így? Azért, hogy akit a padlóraküldtek, az ott is maradjon? Vagy azért, hogy ne kapituláljanak gyorsan a szövetségek, hanem várják, meg míg egy kis időre pozitívban vannak, gyorsan küldjenek egy hadüzenetet, amivel majd újra pozitívra tudják rakni a kútjukat?
Miklos itt forumon azt irta, hogy haduzenetet nem is kaphat negativ lelekkutas szovi. DE! Sztem az ellenorzes akkor van, amikor a tamado felnel kirjak a szavazast, akor amikor a szavaas lezarul mar nincs, ha a ketto kozott mentetek minuszba, akkor sztem megkapjatok a haduzenetet.
Ötletes, és még elképzelhető is. De a játékleírásban ez szerepel:
Egy szövetség hadat üzenhet egy másiknak. Ha két szövetség háborúban áll, a tagjaik közötti csatáknál nincs lélekenergia csökkenés több támadás esetén (tehát nem lesz 80, 60, 40 és 20%-kos szorzó, mindig marad 100%), és gyakrabban lehet támadni ugyanannak a játékosnak (8 óra helyett 1 óránként). A győzelemnél a lélekenergia zsákmányt csökkentő épületek és szakértelmek ilyenkor nem működnek. Egy szövetség megadhatja magát (a szövetség főlapján, a kapituláció gomb megnyomásával, amelyről ilyenkor szavazás indul), ekkor a vesztes szövetség lélekkútjából a győztes kútjába töltődik át lélekenergia. A kút töltöttsége így negatívba is lemehet, és amíg nem lesz legalább nulla, nem kezdeményezhet újabb háborút. A kapituláció után automatikusan békeszerződés lép érvénybe. A hadüzenet eldöntéséről a szövetségnek szavazást kell tartania, de ezután az ellenfélnek nem kell "elfogadnia" a hadüzenetet, automatikusan megkezdődik a háború néhány óra múlva.
Persze lehet, hogy ez a leírás téved. Gondolom úgy is lesz, aki kipróbálja