Idézet: Butchman - 2009.05.21. 09:50:15 Egyszerű lenne a megoldás. Mint az ajánlásoknál: a napi portyázással szerezhető LE nem lehet nagyobb a vadászatból szerzett LE X százalékánál. Ezek után persze szívás lenne a pókoknak, de az ügyeskedőknek is. Sokkal kevesebb lenne a visszaélés.
Szerintem nem az egy napi adagot kellene korlátozni, hanem minden egyes csatát. Egyszerűen nonszensz, hogy csak a végletek léteznek: vagy nulla közeli LE-t szerzel, vagy tízezreket (lásd pókok).
A szerzett LE ne az áldozatnál levőnek X százaléka legyen (már a játék első hónapjaiban lehetett látni, hogy ez a rendszer nem jó). Akitől elvisznek 10k-nyi LE-t, joggal érzi hatalmas veszteségnek, aki megkapja, irreális előnyhöz jut, a gyémántok meg joggal sírnak, hogy nem ér semmit a bónuszuk a 0 LE-s portyákban.
A portya során szerzett LE függjön pl. a szinttől, a sebzéstől stb. Szerintem az se gond, ha a győtztes nem a vesztestől veszi el, hanem a TP-hez hasonlóan csak egyszerűen megkapja (persze a vesztes veszítsen valamennyit, különben nem lesz érdeke védekezni).
Egy tipp: szerezzek annyit LE-t egy győztes csatában, amennyit sebesülök a harcban. Így ha egy gyenge ellenfelet győzök le, nem kapok semmit, legjobban akkor járok, ha jó erős ellenfeleket győztem le. Visszaélni sem nagyon lehet vele (buzogány + vakító fény kombó). A vesztes meg veszítsen szint*10-et mehet mínuszba is). Kreatív ugyanúgy működhet, a transzcendális projekció meg a veszteséget csökkentse X százalékkal.
Még egy tipp: aki egy nap már veszített szint*100 LE-t, az többet aznap már ne veszítsen (ha legyőzik, a győztes persze ettől még megkapja a LE jutalmat). A mínusz többszázezeres LE.diff-ek sem hiszem, hogy a játék épülését, a tulajdonosuk szórakozását hoznák.
A kreatívhoz nem kellene hozzányúlni, egyáltalán nem erős szakértelem, és sokan szívnának vele, akik kifejlesztették. Egyértelműen az irreális mértékű (10k feletti) rablásokkal van a gond, ami normál játékban maximum vakszerencsével fordulhat elő.