Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Alkímista labor
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
81. hozzászólás - 2010.06.09. 10:44:22 (Válasz Birka #79 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.06.09. 10:39:02
Nem beszélve róla, hogy V3-at nézve az az épület építési költsége miatt a "közembernek" elérhetetlen lesz az épület a köv 3 évben


Marmint a top bevaltas lesz elerhetetlen, nem?
Az also szinteket pikk-pakk fel lehet huzni, meg az elofeltetelekkel is. Meg a 25-os szint is hamar meglehet (par honap). Az 50-es a tenyleg odebb van.
Pontszám: 5.87
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
82. hozzászólás - 2010.06.09. 10:45:00 (Válasz Birka #79 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.06.09. 10:39:02
Jerikó, Már most tucatszám vannak olyan karakterek, akik havi 1x lépnek be, kimásznak katakombából, neveznek, vissza katakomba...


Ha lehet egy javaslatom: ne ennek a játékstílusnak fejlesszék a játékot.
Pontszám: 7.19
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
83. hozzászólás - 2010.06.09. 10:54:46 (Válasz Kocos #81 hozzászólására.)
Kocos, nézz már körbe! Ne V' top 3 szövit nézd!

Amikor a top 20 szövi után már a maxos kennel is luxus???
Vagy a játékosszám változása miatt, a kötelező epik szövik stb miatt az építési kapacitás fél év alatt egy 20-as gyógyító szentélyre se volt elég?

Most betesznek Miklósék x új épületet nagyon sok fontosabb mint az alkimista labor, akkor mikorra lesz reális esélye egy nem TGY-s vagy AL-es karakternek, hogy élvezze a kombinációs extráit a témának?
Pontszám: 5.90
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
84. hozzászólás - 2010.06.09. 10:56:48 (Válasz Jeriko #82 hozzászólására.)
m: ne ennek a játékstílusnak fejlesszék a játékot.


Ilyen alapon ne a top olptimalizátoroknak, a matek zseniknek, a top szövik tagjainak (csak ők érik el a kombinációs szintet belátható időn belül!) fejlesszen már a játékvezetés, hanem az 50-60. szinten lebzselő, unatkozó "tömegeknek"!!!

Ha egy 15 fős skype szobából a leírás elolvasása után azt kapom vissza, hogy ez hosszú, bonyi, majd elmondom mi a lényeg, és mit kell csinálni, mert erre nincs ideje, hogy felfogja/megértse a banda? Akkor mi van a haveri szövikkel, akik 8-an építkeznek egy gimis osztályból, és még fórumra se néznek fel csak néhanapján?
A hozzászólást Birka módosította 2010.06.09. 10:58:53-kor
Pontszám: 5.55
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
85. hozzászólás - 2010.06.09. 10:58:16
Nem tudom.. En eddig erre jutottam...:

szuper kocka optmalizator...: Jaj de jo, lehet meg fel napot szamolgatni vele...
kocka optimalizator..: Meg ido, meg osko, de ha mar lesz.....
legombolyitett sarku kocka optimalizator..: Ehhh.... Meg egy kupac szarakodas..
atlag jatekos...: Ugyse lesz nekem ilyen...
hobbi jatekos...: Ooooooo..?!?!?!
A hozzászólást Solina módosította 2010.06.09. 10:59:59-kor
Pontszám: 9.18
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
86. hozzászólás - 2010.06.09. 11:01:38 (Válasz Solina #85 hozzászólására.)
Nem szoktam pontozni, de ez egy akkora 10-es!
Pontszám: 5.44
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
87. hozzászólás - 2010.06.09. 11:03:30 (Válasz Birka #84 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.06.09. 10:56:48
Ilyen alapon ne a top olptimalizátoroknak, a matek zseniknek, a top szövik tagjainak (csak ők érik el a kombinációs szintet belátható időn belül!) fejlesszen már a játékvezetés, hanem az 50-60. szinten lebzselő, unatkozó "tömegeknek"!!!?


Azt ne felejtsd el, hogy a TOP játéka a "normális", hogy nem VF, nem optimalizál, csak megy a szintben. A játéknak alapvetően ez a lényege, és minden fejlesztés erre fogja biztatni a játékosokat. Ebben is fellelhető: haladj szintben, nagyobb lesz az építési kapacitásod. Ennyi. Mondom úgy, hogy a 60as tömeg részeként kategorizálom magam.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.68
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
88. hozzászólás - 2010.06.09. 11:09:48 (Válasz Offsboy #87 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2010.06.09. 11:03:30
Azt ne felejtsd el, hogy a TOP játéka a "normális", hogy nem VF, nem optimalizál, csak megy a szintben.

Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy mit jelent az a szó, hogy normális. A TOP ugyanis a játékosállomány 1-2%-át adja, így a legtöbb velük kapcsolatos dolog nem lehet normális (azok az aspektusok, amikben különböznek a többiektől legalábbis semmiképp). Igen nehéz olyan definíciót találni a szóhoz, amivel normálisnak lennének nevezhetők a TOP sajátságai.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 3.46
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
89. hozzászólás - 2010.06.09. 11:18:04 (Válasz Prisma #88 hozzászólására.)
A lényeg szerintem, hogy ne kerüljenek be LE termelő dolgok (ultraspec, transzplant stb. növelő), a többi viszont egész jó. Bár tényleg kissé bonyolult.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.03
kedvelt tagEMTybFérfi
Végzetúr tehetség
100 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
90. hozzászólás - 2010.06.09. 11:21:01
A maga komplexitásában is jó mókának ígérkezik, végre egy kis változatosság a játék mezején. Gratula!

A spektrális, ultraspec, transz dolgokat szerintem is hagyjuk ki, abból utólag úgyis csak sírás, majd esélykiegyenlítés lesz. A többi jöhet, nagykanállal!
Pontszám: 6.07
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
91. hozzászólás - 2010.06.09. 11:47:13
Nekem összességében jó épületnek tűnik, de: Az 50-es és a 25-ös szintje között "csak" annyi a különbség, hogy ott lehet készíteni a maradandó tápokat, és ehhez irgalmatlan mennyiségű építés fog kelleni, és (ahogy többen számolták) jó esetben is csak több havonta használja egy játékos.

Erre lenne az a javaslatom, hogy az épület szintek növeljék az eszencia szerzésének esélyét (ahogy az az előzetes tervben is volt). Nem sokkal, 5-10 szintenként 1%-kal. Így még maxos épületnél (majd 1 év múlva ) is 15-20% lenne az esély, ami talán nem borítja a "bilit", de mégis több értelme lenne építeni, és nagyobb lenne a lelkesedés is.

Vélemények?
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.96
népszerűWarfokiFérfi
Végzetúr mester
286 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
92. hozzászólás - 2010.06.09. 12:45:22 (Válasz Pietrus #91 hozzászólására.)
Egyetértés.

Egyébként tényleg marha bonyolult, eltartott egy darabig, még felfogtam az egészet. Lehet, hogy a ha a kész panel ott van előttem, jobban átlátom, nem tudom. De nem ártana tényleg egyszerűbbé tenni: átlag vérpistike a harmadik sor után feladja a megértését kb. Oké, most még csak a topnak szól, de ugye egy idő után nagyobb tömegben is elérhető lesz, nemcsak a számológéppel született optimalizátoroknak. Akkor szvsz maguk a topperek fogják kérni az egyszerűsítést, lévén megunnak válaszolni a napi kéttucat "Ezt hogy?" levélre...
V3: Xarun
Pontszám: 6.81
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
93. hozzászólás - 2010.06.09. 13:03:04
Bocs a doksi töménységéért, ez a teljes fejlesztői, sok számotokra felesleges dolog van benne. A játékon belüli leirás egyszerűbb és érthetőbb lesz Az átlag játékos szintjén ebből az egészből annyi fog lejönni, hogyha szorgalmasan sajtolgat a szakértelmek mellett piros gombok jelennek meg, amit megnyomhat és akkor egy ideig bónuszt kap a szakértelmére.

Jerikó: az esszenciák autosajtolás közben ugyanúgy esnek, tehát ebből nem lesz gond! De tény, hogy az ultraspeces és transzplantos esszencia kiválthat kényszercselekvést azokból, akik optimalizálni akarnak (mondjuk ez ellen talán lehet tenni annyit, hogy max. X kattintásig tartanak ez utóbbiak, nem pedig időre mennek, ezt Kócos is írta). Szerintem egyébként félreértettél valamit, a gradulátum állatfelszerelés, ezért csak beidomitott állatnak lehet adni. Nem hiszem hogy bárki nekiáll idomitgatni, 20-30k-t elkölteni egy gradulátumért, inkább az lesz hogy amikor a küldetéshez sajtolják a 20-as állatot akkor rádobnak egyet. Változás inkább akkor lesz, amikor valaki összerakja a 2. ultraesszenciát, és attól kezdve egyetlen kattintással be tudja idomitani az állatokat minimális költséggel, nyomja rá a gradulátumot és utána sajtolja. EZ valóban növeli az időfüggést (de ez általában jellemző az új fejlesztésekre), mondjuk ez tényleg a néhány hardcore-nak van kitalálva akinek erre van igénye. Aztán előbb-utóbb úgyis lesz majd "automatikus idomitás-gradulátumozás-sajtolás" A laboros esszenciázás a nem vadászó karik miatt van berakva, és pont azért van pp költsége is, mert nekik a csp nem költség (de lehet, hogy a pp költséget rosszul lőttük be és csökkenteni kell, erről lehet szó).

Idézet: Pietrus - 2010.06.08. 14:44:59
Egy gyors kérdés: Az "esszencia gradulátum" mibe fog kerülni? (LE/LGY/őskő) És függ-e az ára a karakter szinttől?

Az esszencia granulátum állatfelszerelés, ezért őskőbe fog kerülni (de szerintem a minimális 2 őskő lesz az ára).

Idézet: Ricardo - 2010.06.08. 14:52:07
Ez csak pénzért (őskőért) elérhető fejlesztés lesz, vagy az ingyenes játékot ingyen játszók is tudnak majd belőle valamennyit használni? Ha igen, mennyit? Illetve ez az egész eszencia-dolog hanyadik szinttől lesz elérhető a karaktereknek előreláthatóan?

Gondold át: felépited az alkimista labort, attól kezdve potyognak az esszenciák sajtoláskor. Ez mindenkinek elérhető. A gradulátum ősköves cucc, ez már prémium funkció (de ld. fent).

Ha vettem neki tér-idő gradulátumot, és pl. 80. szintű az állat, akkor ad ugye 1+80/20,tehát 5 db tér-idő esszenciát. Ezek random bármelyikek lehetnek a tér-idő kategórián belül (nyilván a táp nem)?

Igy van, kapsz 5 db random tér-idő gradulátumot.

Idézet: Kocos - 2010.06.08. 15:30:17
Allatszint alatt mi ertendo? Alap? Lepett? Esetleg alap/2+lepett?

Természetesen a lépett szint.

Idézet: Endyr - 2010.06.08. 15:56:02
es mi tortenik akkor, ha az allat 20as szintu de NINCS rajta gradulatum? akkor 2x dob a 10%-ra?

1x 10%.

Jerikó és Kócos nap-számolgatásaihoz annyit teszek hozzá, hogy a 20. szintű sajtolos ismételhető küldit mindenki csinálja, ad az állatnak egy katalizátoros gradulátumot akkor azért hamarabb össze fog ez jönni.
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
94. hozzászólás - 2010.06.09. 13:06:24 (Válasz Miklós #93 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.06.09. 13:03:04
Változás inkább akkor lesz, amikor valaki összerakja a 2. ultraesszenciát, és attól kezdve egyetlen kattintással be tudja idomitani az állatokat minimális költséggel, nyomja rá a gradulátumot és utána sajtolja. EZ valóban növeli az időfüggést (de ez általában jellemző az új fejlesztésekre), mondjuk ez tényleg a néhány hardcore-nak van kitalálva akinek erre van igénye.


Es ha az a nehany hardcore itt korusban ervel ellene, akkor ez biztosan jo irany?
Arrol nem is beszelve, hogy ez napi 8 osko meg 2 oskoves gradulatummal is. Ami azert havi 3000 HUF.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.06.09. 13:10:06-kor
Pontszám: 6.81
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
95. hozzászólás - 2010.06.09. 13:10:53 (Válasz Miklós #93 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.06.09. 13:03:04
De tény, hogy az ultraspeces és transzplantos esszencia kiválthat kényszercselekvést azokból, akik optimalizálni akarnak (mondjuk ez ellen talán lehet tenni annyit, hogy max. X kattintásig tartanak ez utóbbiak, nem pedig időre mennek, ezt Kócos is írta).


Szerintem a spektrálisos, és a sajtolós is kiváltja, Kócos eredeti javaslata alapján szerintem erre is ki lehetne terjeszteni az x kattintásos módszert.

(Például a sajtolós eszencia tök felesleges, hogy tartson 5-6 órákig, még csp/őskő áldozás nélkül is sokkal kevesebb idő)

Szerk:
Visszacsatolva Kocos előző hsz-éhez. Szerintem is arányaiban drága a 2 őskő.
Érvek:
- Egy normális állatfelszerelést a játékos hónapokig használ, míg a granulátumot 2 másodpercig.
- Ezenfelül a legtöbb esszencia időleges/egyszer használatos, ha leszámítjuk az ultraesszenciákkal létrehozott végleges tápot. Őskőért eddig vagy végleges előnyt lehetett szerezni, vagy időt spórolni, ezeknek a többsége viszont csak időleges.
- Általában szerintem a játékosok 20 körüli állatokat sajtolnak (ismétlős), tehát 2 őskőért 2 granulátum lenne az átlag. És ha kapok egy transzcendálisost, meg egy valóságformázásost, akkor nagyon nem érte meg a 2 őskő. Szvsz az ár/érték arány nem jó.
A hozzászólást Pietrus módosította 2010.06.09. 15:46:55-kor
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.96
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
96. hozzászólás - 2010.06.09. 13:50:42 (Válasz Miklós #93 hozzászólására.)
Miklós, az X kattintásos rendszer minden képpen kellene! Bár azt nem találtam sehol, hogy alapból mennyi ideig tartanak, de ha feltételezzük, hogy 30 percet kihúz egy ilyen eszencia, akkor 50-ik szinten ez már 530 perc. Ez nem csak géphez köti az embert de a taktikázásban is komoly korlátokat szab. 530 perc az majdnem 9 óra. Ennyit nagyon kevesen töltenek a játékkal. Eszenciákat ugyan tudnak majd szerezni, de felhasználni őket annál kevésbé, mert egyszerre csak egy lehet a karakteren.
Az időfüggés nagyon korlátozza a taktikázási lehetőségeket. Pl jó lenne az idomítós eszenciát használni, vagy mondjuk az inteligens kedvencet. De amíg ezek az eszenciák kizárják több mint 9 órára a léleksajtolást, spektrálist, kreatív affinitást, vagy bármi egyéb, hasznosabb eszenciát, addig az ember kétszer is meg fogja gondolni, hogy használja-e őket. Az időhöz kötés mindenképpen rossz választás. Portyákhoz, vadászathoz, kalandokhoz, sajtoláshoz, stb kellene kötni az eszenciát (ahogy ezt már mások is említették), nem pedig időhöz. De ha ez nem is valósul meg, legalább megszüntetni lehessen egy már felrakott eszencia hatását, és ne kelljen kivárni 9 órát míg vmi mást használhat az ember.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.94
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
97. hozzászólás - 2010.06.09. 13:54:07 (Válasz Ariel #96 hozzászólására.)
Nekem egyértelmű volt, hogy az előző hatást felülírja az új esszencia használata...
Pontszám: 4.88
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
98. hozzászólás - 2010.06.09. 13:57:22 (Válasz Birka #97 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.06.08. 14:21:10
Amíg egy esszencia aktív, más esszenciát nem lehet használni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.59
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
99. hozzászólás - 2010.06.09. 14:17:28
Időfüggés helyett sokkal egyértelműbb lenne:
- Következő X vadászatra...
- Következő X csatára
- Következő X tul/szaki növelésre, sajtolásra stb.

És akár mehetnének párhuzamosan is.

Ezzel együtt továbbra is amellett vagyok, hogy direkt LE termelő / spóroló dolgokra ne lehessen használni (spektrális, ultraspec, transzplant, sajtolás). Csak gyorsítja a játékot - sztem nem vagyok egyedül azzal, hogy inkább színesítsük, tápból már van elég. Adjanak az esszenciák ideiglenes tul-t, harci szakértelmeket vagy bármi egyebet. Esetleg plusz építési kapacitásokat (30. szintű épület felett az építés szakértelmed duplán számít) mert az új épületeket kevesen fogják tudni egyáltalán felhúzni is.

mod: Még egy ötlet, ami számtalan helyzetben jönne jól mindenkinek: következő harcban automatikusan kivéded a varázslatot vagy közelharcban csak 10% eséllyel találnak el.
A hozzászólást Jeriko módosította 2010.06.09. 14:19:09-kor
Pontszám: 9.20
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
100. hozzászólás - 2010.06.09. 14:38:16 (Válasz Jeriko #99 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.06.09. 14:17:28

mod: Még egy ötlet, ami számtalan helyzetben jönne jól mindenkinek: következő harcban automatikusan kivéded a varázslatot vagy közelharcban csak 10% eséllyel találnak el.


Az utolso 3 napban ugy vettem eszre, neked mar van is ilyened...
A tobbivel egyetertek... Inkabb szinesites legyen, mint nyerstap...
Pontszám: 5.77
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője