Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Alkímista labor
kedvelt tagEMTybFérfi
Végzetúr tehetség
100 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
101. hozzászólás - 2010.06.09. 14:42:18 (Válasz Jeriko #99 hozzászólására.)
Szerintem érdemes lenne erre nyitni egy szavazás topikot, hogy Miklós is lássa, ahogy mondod, nem mindig a táp számít. Az eddigi hozzászólásokban nem is láttam olyat, aki ez mellett lenne.

Kérem, akinek van rá lehetősége, írja ki a szavazást. Köszönöm.
Pontszám: 6.07
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
102. hozzászólás - 2010.06.09. 14:52:24
Ilyesmikre gondoltál?

Pl lennének varázslat befolyásoló eszenciák:
+x% varázslat elnyelés
+x% sebzés
+x% találati esély
+x% minimum találti esély
+x% kritikus vari
...

Lennének állatokat befolyásoló esszenciák:
-x% elnyelés az ellenfél blökijeibe
+x% sebzés epikusba
+x% találat epikusba
-Kennel nem 2 órás adagokban indítható, hanem 1 óra 50 perc
...

Lennének közelharci esszenciák:
+x% minimum -x% maximum sebzés a fegyverre
+x% erőbónusz
+x% lélekszívás
...

Végül lenne a téridő befolyásoló esszencia kupac:
Idomítás timerre -5 perc
Bárátságos portyánál +1 szaki mindenre
Vadászatra -5 mp
Köv x helytelen kvíz esetén is helyesnek számít
...

És természetesen effekt mennyiségre hatna az esszencia, és nem időre...
A hozzászólást Birka módosította 2010.06.09. 14:54:31-kor
Pontszám: 8.59
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
103. hozzászólás - 2010.06.09. 14:53:26 (Válasz Birka #102 hozzászólására.)
Tökéletes!
Pontszám: 7.19
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
104. hozzászólás - 2010.06.09. 15:08:27
Ez igy egeszen jol hangzik.
Pontszám: 6.81
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
105. hozzászólás - 2010.06.09. 15:11:01 (Válasz Birka #102 hozzászólására.)
10 pont Biri
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.79
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
106. hozzászólás - 2010.06.09. 15:14:46 (Válasz Birka #102 hozzászólására.)
Egész jól hangzik. Azért arra vigyázni kellene, hogy az x nagysága ne szálljon el.

Ami a LE termelő nyerstápot illeti, úgy tűnik, hogy szokatlanul nagy egyetértés van abban, hogy nem szabadna bekerülnie ilyennek. Ilyet is megértünk.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 2.37
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
107. hozzászólás - 2010.06.09. 15:29:33 (Válasz Birka #102 hozzászólására.)
Igen, ez jobban kellene! Ezt akarjuk!
És itt bármikor lehet kitalálni újabb eszenciákat, újabb tulajdonsággal.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.83
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
108. hozzászólás - 2010.06.09. 15:39:30 (Válasz Birka #102 hozzászólására.)
Nem akarok ünneprontó lenni itt a nagy együttértésben, de valaki elmagyarázhatná nekem, hogy miért is jobb mondjuk +x% sebzés +x% találati esély, mint + 5 sajtolás? A +5 sajtolás LE-t termel, amivel adott esetben az erőmet és a támadásomat tudom növelni, ezzel növelve a sebzést és a találati esélyt. Ráadásul a sajtolás némi szórással, de hosszú távon fix LE-t hoz, de pl a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni. Míg az egy sajtolásból, vadászatból, stb befolyó, eszenciákkal kapott extra LE egyre kevesebbet fog érni, mert egyre többet kell majd vadászni egyetlen tulajdonságpontnyi fejlesztéshez, addig ezek a harci bónuszok egyre jobban el fognak durvulni, ezek fogják meghatározni a játékot. Nem mondom, hogy a LE termelő eszenciák maradjanak, de ezeket a százalékos harci bónuszokat szerintem nagyon gyorsan el kéne felejteni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.11
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
109. hozzászólás - 2010.06.09. 15:42:08
Viszont a gyujtogetos resze maradjon meg, mert gyujtogetni mindig jo.
Pontszám: 8.41
kedvencWoronFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
110. hozzászólás - 2010.06.09. 16:57:11 (Válasz Ariel #108 hozzászólására.)
A konstans harci bónusznak nem sok értelme van, vagy alacsony szinten nagyon durva, vagy magas szinten teljesen értéktelen. Már a mostani szintkülönbségekkel sem lehet mindenki által használhatóan megcsinálni. Ahogy a láthatatlanságon is változtatni kellett, ennek is ez lenne a vége. Megjegyzem a támadás itala is egyre kevesebbet ér.
Pontszám: 7.51
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
111. hozzászólás - 2010.06.09. 17:17:56 (Válasz Ariel #108 hozzászólására.)
A %-os harci bónusznak úgy lenne értelme ha egy csatára szólna, akármi ellen, de akkor viszont nagyot.
Akkor lehetne felbuffolva szétkapni Begginert , vagy nagyot ütni az epikbe-entitásba.
Vagy felbuffolva várni az 5 szinttel magasabbról jövő támadót, és az első akkor nagyon fűbe harap.
Vagy kiszabadulni a kamrából, csupa mókás dologra lenne jó
Az ilyen egy alkalmas erősítések hiányoznak a VU-ból. A mostani rendszer nagyon kiszámítható egy szint felett, ezzel izgalmassá lehetne tenni.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.53
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
112. hozzászólás - 2010.06.09. 17:20:14 (Válasz Ariel #108 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 15:39:30
a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni.


Ez mintha a játék eleje óta a rubin horda bónusza lenne (bár lehet, csak 5% - viszont sebzésfelfogásban ott van zafírnál is), és nem mondhatni hogy annyira elszállt volna.
Pontszám: 8.60
kedvencRiusFérfi
Végzetúr mester
253 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
113. hozzászólás - 2010.06.09. 17:52:20
Birka utóbbi ötletelése tetszik.
Ha nyers tápok is lesznek, akkor kénytelen lesz az ember időt rablóbban játszani újra. Ez nyáron pocsék ötlet, de máskor sem szerencsés. Ebben Árpinak(Jerikó) lesz igaza! A gradulátumokkal így is határozott költségnövekedés fog bekövetkezni, ami az átlag játékosoknak nem nagy öröm.
Kicsit "lájtosabb" labort szeretnék(nagy mellű laboráns lányokkal, nyugággyal, kevesebb játékidővel, és ébresszetek fel, mert ezek szerint "bilibe lóg a kezem")!
Ronda troll vagyok.
Éhes, agresszív, konok,
Mindent felfalok.

Világ 1: Rius, Világépítők
Világ 2: DeSide, Zafír
Világ 3: Drowsy Druid Abasc, Mohír
Pontszám: 9.25
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
114. hozzászólás - 2010.06.09. 18:14:20 (Válasz Jeriko #112 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.06.09. 17:20:14
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 15:39:30
a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni.


Ez mintha a játék eleje óta a rubin horda bónusza lenne (bár lehet, csak 5% - viszont sebzésfelfogásban ott van zafírnál is), és nem mondhatni hogy annyira elszállt volna.


Talán mert porig lett butítva a közelharc egy éve egy "bugfixnek" köszönhetően, és nem érte meg az erőt fejleszteni. Az hogy a varázslat sebzések mennyire szálltak el, az annál inkább látszik. Elég ránézni a toplistára, nem véletlen, hogy smaragdok vannak az élen. Nem hiszem, hogy ki kellene még osztani pl. +10% varázslatsebzést (ami majdnem +10% taumaturgiával ér fel), stb.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.79
népszerűWarfokiFérfi
Végzetúr mester
286 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
115. hozzászólás - 2010.06.09. 21:51:48 (Válasz Kocos #94 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.06.09. 13:03:04
EZ valóban növeli az időfüggést (de ez általában jellemző az új fejlesztésekre)

V3: Xarun
Pontszám: 7.87
kedvencTpe71Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
116. hozzászólás - 2010.06.16. 14:23:24 (Válasz Ariel #114 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 18:14:20
Idézet: Jeriko - 2010.06.09. 17:20:14
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 15:39:30
a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni.


Ez mintha a játék eleje óta a rubin horda bónusza lenne (bár lehet, csak 5% - viszont sebzésfelfogásban ott van zafírnál is), és nem mondhatni hogy annyira elszállt volna.


Talán mert porig lett butítva a közelharc egy éve egy "bugfixnek" köszönhetően, és nem érte meg az erőt fejleszteni. Az hogy a varázslat sebzések mennyire szálltak el, az annál inkább látszik. Elég ránézni a toplistára, nem véletlen, hogy smaragdok vannak az élen. Nem hiszem, hogy ki kellene még osztani pl. +10% varázslatsebzést (ami majdnem +10% taumaturgiával ér fel), stb.


Ránéztem a V1-en a toplistára, ez lett az összesítés eredménye:
13 Zafír
5 Rubin
4 Smaragd
3 Gyémánt

Nekem ebből, nem az jön le, hogy a Smaragdok elszálltak volna.
A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül viszont túl sötét van az olvasáshoz.
Végzetúr Wiki
Pontszám: 5.97
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
117. hozzászólás - 2010.06.16. 14:40:51 (Válasz Tpe71 #116 hozzászólására.)
A TOP 20 nem mérvadó. Nézd meg az 50-80. szintet, itt már a smaragdok vezetnek. De jól látható a tendencia az új világok regisztrációinál is.
Pontszám: 8.86
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
118. hozzászólás - 2010.06.16. 14:42:23 (Válasz Tpe71 #116 hozzászólására.)
Egyreszt Ariel a sebzes toplistarol beszelt (asszem), masreszt a toplista elerol olyaniranyu kovetkeztetest levonni, hogy melyik horda az erosebb nem helyenvalo, mivel az emberek sokkal inkabb szovetsegi hovatartozas szerint valtanak hordat, mintsem az alapjan, hogy mi a tap.

Idézet: Tpe71 - 2010.06.16. 14:23:24
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 18:14:20
Idézet: Jeriko - 2010.06.09. 17:20:14
Idézet: Ariel - 2010.06.09. 15:39:30
a +10% sebzés a tulajdonság függvénye, és egyre durvább mértéket fog ölteni.


Ez mintha a játék eleje óta a rubin horda bónusza lenne (bár lehet, csak 5% - viszont sebzésfelfogásban ott van zafírnál is), és nem mondhatni hogy annyira elszállt volna.


Talán mert porig lett butítva a közelharc egy éve egy "bugfixnek" köszönhetően, és nem érte meg az erőt fejleszteni. Az hogy a varázslat sebzések mennyire szálltak el, az annál inkább látszik. Elég ránézni a toplistára, nem véletlen, hogy smaragdok vannak az élen. Nem hiszem, hogy ki kellene még osztani pl. +10% varázslatsebzést (ami majdnem +10% taumaturgiával ér fel), stb.


Ránéztem a V1-en a toplistára, ez lett az összesítés eredménye:
13 Zafír
5 Rubin
4 Smaragd
3 Gyémánt

Nekem ebből, nem az jön le, hogy a Smaragdok elszálltak volna.
Pontszám: 7.87
kedvencTpe71Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
119. hozzászólás - 2010.06.16. 14:50:54 (Válasz Kocos #118 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.06.16. 14:42:23
Egyreszt Ariel a sebzes toplistarol beszelt (asszem), masreszt a toplista elerol olyaniranyu kovetkeztetest levonni, hogy melyik horda az erosebb nem helyenvalo, mivel az emberek sokkal inkabb szovetsegi hovatartozas szerint valtanak hordat, mintsem az alapjan, hogy mi a tap.


Ha arról a top listáról beszélt ami a legnagyobb sebzést mutatja, szintén nem ér semmit az összehasonlítás, az egy kőrben leadott varázslat sebzést, nem lehet összehasonlítani, az egy kőrben leadott közelharci sebzéssel. Ha ezt akarná hasonlítani akkor a közelharci körök sebzéseit össze kéne adni, hogy korrekt legyen a lista.

Pl. hiába sebez varázslattal 1200-at ha a következő hat körben átlagosan kap 300-at, veszti a portyát. Csak arra kell figyelni, hogy ne kis EP-vel menjen neki egy varázsló karakternek.

Ui.: De ez már nem ebbe a topicba való.....

Mód: utóirat
A hozzászólást Tpe71 módosította 2010.06.16. 14:52:23-kor
A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül viszont túl sötét van az olvasáshoz.
Végzetúr Wiki
Pontszám: 8.45
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alkímista labor
120. hozzászólás - 2010.06.16. 15:00:04 (Válasz Tpe71 #119 hozzászólására.)
Azt hiszem nem érted a lényeget. A sebzés toplistán nem azt kell észrevenni, hogy mekkora a varázslat sebzés a közelharcihoz képest, hanem azt, hogy mekkora eltérést jelent a +10% sebzés a varázslatokra.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.56
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!