Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Ügyfélszolgálat
kedvelt taghulidzaFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
521. hozzászólás - 2014.05.14. 17:45:28 (Válasz LanMaffia #520 hozzászólására.)
Valahogy nem is állt szándékomban ilyen célra használni bankkártyát.De megint átsiklottunk azon hogy még mindig nem kaptam meg azt amiért fizettemÉs ez már nem a voxinfo sara,mert velük tisztáztam a dolgot.Bizonyítani tudtam nem hibáztam.Ők hétfővel elküldték jóváírásra a befizetést.Akkor hol vannak az őskövek?12 nap telt el a rendelés óta.De eddig csak itt volt problémám sehol máshol.Lehet az is hogy csak itt nem szokás reagálni a levelekre.Na de mindegy.Szóval én nem rendszeres őskő vásárló akartam lenni,mert azt meghagyom másoknak.De valamiért fizettem amit még nem kaptam meg.
Pontszám: 7.25
kedvencLegacyFérfi
Végzetúr mester
489 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
522. hozzászólás - 2014.05.14. 18:22:22 (Válasz hulidza #521 hozzászólására.)
Játékon belül van egy segítség gomb. Az megnyit egy oldalt. Ott van egy levél írása az ügyfélszolgálatra gomb. Itt tudsz írni nekik, van egy olyan kategória, hogy befizetéssel kapcsolatos probléma. Ez a hivatalos végzetúr support bejelentő. Itt mindig hamar reagálnak.
Pontszám: 8.82
kedvelt taghulidzaFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
523. hozzászólás - 2014.05.14. 18:44:57 (Válasz Legacy #522 hozzászólására.)
Köszi.Tudom hogy lehet őket elérni,de az már nem rajtam múlik hogy nem válaszolnak.De mire megkapnám se érnék vele semmit.V4-re kellett volna,de már minek.Nem most lett volna rá szükségem hanem 12 nappal ezelőtt.De van egy elvem.Ne hagyd magad átverni,igazadért menj a végsőkig.Más játékokban mikor írtam,ha nem is egyből pár órán belül,de vagy aznap,de legkésőbb másnap reagáltak.Úgy látszik ez errefelé nem divat.Mellesleg más játokon sms rendelés után e-mailt küld a játék hogy sikeres befizetés történt.A visszaigazoló sms mellé még egy e-mail is.De ahogy mondani szokták megfizettem a tanulópénzt.De ahogy vége a négyes világnak egy életre elfelejtem a végzeturat.
Pontszám: 6.33
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
524. hozzászólás - 2014.05.14. 21:13:09 (Válasz hulidza #523 hozzászólására.)
Én 2008 óta játszom, és nem tapasztaltam ilyesmit sem a magam, sem az ismerősi kör befizetésénél.
Pontszám: 7.70
kedvelt taghulidzaFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
525. hozzászólás - 2014.05.14. 21:33:23 (Válasz Maci #524 hozzászólására.)
Én is játszottam anno egészen 2010-ig,de utána jött pár év kihagyás.Nekem se volt ezelőtt problémám.Mindig zökkenőmentesen tudtam akkoriban rendelni.Ez volt az első esetem.A voxinfo már jelezte elküldték jóváírásra.Akkor nem értem vajon miért nem kaptam még meg az ősköveket,ha állítólag azonnal teljesítik miután a voxinfotól megkapják a befizetés adatait.Azóta eltelt két nap és sehol semmi.Még csak válasz sincs.Ez lenne egy játékosbarát és segítő ügyfélszolgálat?Vagy ennyi ideig tart az azonnal náluk?Szokták volt mondani jó munkához idő kell.(de a sza.hoz még több)Talán csiszolják az ősköveket hogy minél szebbek legyenek ennyi késés után.
Pontszám: 6.33
irritálóCrazy71Férfi
Végzetúr mester
336 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
526. hozzászólás - 2014.05.22. 00:21:02
Köszönöm a játékvezető pozitív hozzáállását a "Mini akció"-val kapcsolatosan! RESPECT!
Jake Sully - V1 - Az egykori Smaragd Farkasok vezére, jelenleg a Phoenix Rend tagja
Ha a halál völgyében járok is, nem félem a halált, mert én magam vagyok a halál!
Pontszám: 4.25
fórumozóPicipoci03Nő
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
527. hozzászólás - 2014.09.08. 00:49:07
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy tegnap este észre vettem miközben a végzettemplomában a feladatokat nézegettem, teljesítettem, a lépj be minden nap feladatom egyszer csak nullázódott és 6 -nál állt a számlálóm. Ezt biztosan nem én ba.... tam el mert minden nap ellenőriztem a feladatok számát hogy mennyit kell még teljesítenem. Lehetne ezen segíteni???
Válaszotokat előre is köszönöm!

Anami
Pontszám: 5.56
fórumozóbrfkkbtoFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
528. hozzászólás - 2014.09.13. 09:06:03
Sziasztok!

Van egy elég nagy problémám!!!!

Tomi Hódító már zaklatás szinten támad minden reggel és este ugyanabban az időben!!!
Légyszíves tegyetek valamit mert ez már kezdi kicsapni a biztosítékot!
Mindennek van határa!

Várom a mielőbbi választ!
köszönöm.
Pontszám: 5
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
529. hozzászólás - 2014.09.13. 09:20:39 (Válasz brfkkbto #528 hozzászólására.)
Ez nem az az ÜSZ amire gondoltok

Idézet: brfkkbto - 2014.09.13. 09:06:03
reggel és este ugyanabban az időben!!!

Ez miatt nem fogják elmarasztalni
Vágj vissza, védd magad, vannak módszerek, kérj segítséget a szövidben
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 9.24
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
530. hozzászólás - 2014.09.13. 09:23:12 (Válasz brfkkbto #528 hozzászólására.)
ha tudod pontosan mikor támad , akkor ne abban az időpontban játssz

Magasabb szinten akár 30 percenként is lehet ugyanazt támadni megfelelő szakértelem felhúzása után, tehát semmi zaklatásról nincs szó , csupán valószínű sokat rabol tőled , ami meg egyedül a te saját figyelmetlenséged.

Tipp: Védekezz ellene pl vadássz alacsony életponton , és költsd el
ha nem tudsz géphez kerülni mire lejár a vadászat , akkor állítsd le a vadászatot akkor amikor fel kell állj a géptől

Extrém megoldás lehet a megfelelő szakit felhúznod és bevédeni 50-100 vadászatnyi LE-t de szerintem kevesebbe kerülne ha odafigyelnél amikor játszol
A hozzászólást Fsanyi82 módosította 2014.09.13. 09:24:35-kor
Pontszám: 7.35
fórumozóPicipoci03Nő
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
531. hozzászólás - 2015.01.09. 09:41:12
Sziasztok!

Az lenne a problémám hogy miután megcsináltam a végzet templomában a feladatokat, felhasználtam egy templom pálcát és nem kaptam új feladatokat, az őskövekért és LE -ért kiváltható rész pedig megjelent újra.

Anami
Pontszám: 5.56
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
532. hozzászólás - 2015.01.09. 09:53:08 (Válasz Picipoci03 #531 hozzászólására.)
Nem, te ősi templompálcát (felhasználásakor az adott végzet templomra elhasznált dekrétumok száma nullázódik) használtál Templomi pálca (felhasználva azonnal új végzet templomot kérhetsz, az idő lejárta előtt is, az előző templom törlődik) helyett.
Próbáld meg a játékban jobb felső sarokban "segítség" gombra kattintva, "levél írás az ügyfélszolgálatnak" gombra kattintva kialkudni a tényleges Ügyfélszolgálaton, hogy véletlen cserélted össze és ha lehet adják vissza/cseréljék ki amit elrontottál.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.93
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
533. hozzászólás - 2015.01.09. 11:03:56
Mondtam én, hogy sz@rt sem ér és csak gond lesz vele!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.22
fórumozówardstoneFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
534. hozzászólás - 2015.02.01. 10:52:59
Olyan gondom lenne, hogy fizettem egy kis plusz őskőért, meg is érkezett az sms, hogy jóváírták, de nem kaptam meg. A pénzt viszont azon nyomban elvitte. Mi lehet a gond?
Előre is kösz: T. Warstone
---
Pontszám: 5
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
535. hozzászólás - 2015.02.01. 11:29:28 (Válasz wardstone #534 hozzászólására.)
Ezt az ügyfélszolgálatra írd(jobboldalt fenn sárga "segítség" gomb),pontos adatokkal..mikor, mennyit,melyik világ,karakterszám, stb. Sajna hétvégén nem fognak válaszolni valószínüleg. Az sms.-t nehogy töröld.
A hozzászólást Azazel módosította 2015.02.01. 11:30:34-kor
Báró Samedi
Pontszám: 8.15
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
536. hozzászólás - 2015.02.03. 10:23:38
Kb két éve hagytam abba a V5-ön, rendszeres fizető játékosként. Kb egy 100 forintos tételen kezdett el velem baszakodni az ügyfélszolgálat. A sztoriban a bosszantó nem az volt, hogy nem lett megcsinálva amit kértem, hanem először azt a jelzést kaptam, hogy oké rendben majd pedig, hogy mégsem.

A játékot 2 év kihagyás után v6-on új karival újrakezdtem. Sajnos úgy látom viszont, hogy az ügyfélszolgálat minősége azóta sem javult cseppet sem.

Tegnap elindult a Farsang, benne pedig az Átok feladat: "Támadj meg és győzz le ma 3 játékost, aki a vereség után megátkoz!"
Azóta már pontosításra került, hogy csak az AF képesség számít, tegnap viszont ez nem még nem volt így. Ennek megfelelően a feladat leírása szerint támadtam, győztem, majd megkértem a delikvenst, hogy átkozzon meg piramisból és ez meg is történt. A pontot nem írta jóvá a rendszer, így írtam egy tiketet, hogy ez így nem jó.

Erre válaszul azt kaptam, hogy bocsi, beírtuk a pontot.

Ezen felbuzdulva, letoltam vagy 10 portyát és írtam az embereknek, hogy átkozzanak meg. Ezt többen meg is tették a nap folyamán, persze ezek sem íródtak jóvá, ezért ment még egy tiket.

Erre már azt a választ kaptam, hogy bocsi, de az első pontot hibásan írtuk be, mert közben az ügyfélszolgálat rájött, hogy csak az AF számít a piramis nem, ezért a beírt pontot is elveszik.

Írtam vissza, hogy oké rendben tévedni emberi dolog, viszont én az ügyfélszolgálat inkompetenciája és téves információ közlése miatt feleslegesen töltöttem a fél délelőttömet levelezéssel, így továbbra is szeretném a pontok jóváírását.

Ez lett a válasz, amire már nem írtam vissza, viszont itt reagálnék rá.

"Szia.

Ez nem az első event, ahol ez a feladat megjelent. - V6-on ez előtt csak karácsony mini event volt, abban pedig nem volt ilyen
Eddig mindig ezzel a szöveggel ment és nem jelentett senkinek sem gondot - Kivéve ugye magának az ügyfélszolgálatnak, akik mint fentebb láttuk először szintén úgy értelmezték a feladatot mint én.
Annyit tudtunk tenni, hogy mindenkinek egyértelműbb legyen, hogy beleirtuk a feladat szövegébe is. - Köszi
Sajnos, a feladatot nem tudjuk jóváirni, mivel lényegtelen, hogy mennyi levelezés ment el erre, úgyis csak azok a csaták számitanak, ahol az ellenfelednek van átokszórás AF képessége, azt pedig automatikusan kisül, ha olyat támadsz meg. - Na itt a baj, hogy ennek a végtelenül profi és fogyasztó barát ügyfélszolgálatnak lényegtelen, hogy az ő hibájuk és helytelen információ közlésük miatt a játékosok feleslegesen pazarolják az idejüket a játékra

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető"


Szóval ez a helyzet, rohadt deja vu-m van, megint egy piszlicsáré tételről van szó, megint először azt kapom, hogy persze megcsináljuk aztán meg azt hogy lényegtelen mit akarok. Ez a hozzáállás egyszerűen nevetséges.
A hozzászólást Tigristappancs módosította 2015.02.03. 10:35:44-kor
Pontszám: 6.88
fórumozóRostenFérfi
Végzetúr poronty
160 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
537. hozzászólás - 2015.02.03. 11:08:48
Tigris ne vedd fel.

Nekem 500 őskövemet vették el egyetlen tanácsukkal!
Használt laptopot vettem,amiről játszottak előtte,de a kódot el mentették.Az acc ugyan törölve volt,de a kód továbbra is a memóriában maradt.
Nem voltam számítógép zseni,így tanácsot kértem a segítségbe.Tanácsuk az áthelyezés volt.
Bíztam bennük 2 kattintással meg is oldódott a probléma.

Azonban a játékról nem kell leírás,mondván majd mindenki ki tapasztalja címszóval.Igaz,hogy túl van bonyolítva,de majd kezded újra és újra.
Egyértelműen az 500 őskövem el tűnt.Hogy hol írnak erről mái napig nem tudom,de már nem is érdekel.Az,hogy ezt még véletlen se írta Dikó úr meg hát ..................
Az egyetlen infó forrás a Viki,ami totta pontatlan,erre mindig azt írják,hogy azt lelkes amatőrök írták.Az hogy maguk a játék készítők nem írnak le írást meg hát szintén ............................
Mikor reklamáltam az őskövekért közölték ez a szabály "áthelyezésnél el tűnik" és kész.Hallgattam rájuk 500 őskövet kerestek vele
Jó tanács volt,nem feledem nekik

Az acc azonnal törölve lett.4 évig fel se néztem a Végzetúrra.Egy barátom vett rá,hogy újra játszak.

Ha legalább meg említi,nem csinálom meg,hanem új rendszert rakok,de így nem buktam volna egy pár 1000 Hufot

Szóval megy ez kicsibe,nagyba egyaránt
Pontszám: 5.39
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
538. hozzászólás - 2015.02.03. 13:16:04 (Válasz Tigristappancs #536 hozzászólására.)
Előre leszögezem: nem személyeskedésnek, vagy sértésnek szánom a véleményem!

Nem mondom, hogy nincs igazad. Tök jogos. Igazságtalanságok érnek a játékban is, ez sajnos előfordul, az ÜSZ minősége pedig hullámzó, ezt is évek óta tapasztaljuk.
És most jön a DE. Az - bármilyen - ügyfélszolgálat jóval hatékonyabb úgy, ha konstruktívan áll a problémához mindkét fél. A jelenlegi problémánál nem csak az ÜSZ-nél, de nálad sem látom a megoldás centrikus hozzáállást. Márpedig ha te nem a megoldásra koncentrálsz, akkor ki tegye? Inkább azt, hogy üldözöd az igazad, szétteszed a kezed, áll megemel, szem kigúvaszt; "tessék szépen kinyalni a seggem, én vagyok az, A fizető játékos". Mindezt azért, mert akkora kár ért, hogy 10 emberrel levelezned kellett, ezáltal visszafordíthatatlanul ártottál a karakternek, az erre fordított időt pedig újszülött árva kutyák megmentésére használtad volna egyébként.
Valóban előfordul, hogy az ÜSZ pontatlanul mond dolgokat (bár egyre kevesebbet ahogy én tapasztalom, 2-3 éve sokkal rosszabb volt a helyzet), de egy ilyen jelentéktelen tyúkper miatt nem égetném magam, az ÜSZ nem azért van, hogy lógó nyelvvel várja a hülyeségeinket, hanem hogy az igazi problémákat - kölcsönösen tiszteletben tartva, hogy a monitor másik oldalán is egy élő ember van -, megoldjuk.

Egy olyan ügyben, ahol a problémát hamarabb meg lehet oldani (3 portya), mint amennyi idő alatt a reklamáló levelet összerakod....ugyan már. Én is elküldtelek volna a sóhivatalba, esetleg megkérdeztem volna, hogy konkrétan milyen kár ért? Ja, hogy keletkezett 10 nem kívánatos kimenő leveled? Kitöröltem. Kaptál ingyen egy átokeltávolítás hatást is, kompenzálva vagy.

És akkor a végére nyomatékosításnak ismét kihangsúlyozom, nem személyed ellen szól az észrevételem, hanem az ellen az általános ÜSZ-kezelő embertípus ellen, aminek a benyomását keltetted számomra.

Szóval ez van, valóban voltak érdekes húzásai az ÜSZ-nek, de ezt nem tenném közéjük. Az is lehet, hogy mások nem értenek egyet velem, de az mondjuk nem baj.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 9.40
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
539. hozzászólás - 2015.02.03. 21:44:02
Nyilván én vagyok a barom, hogy az ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján járok el és utána még azt gondolom, hogy következetesek maradnak. : )
Bankban dolgozok ügyfélszolgálaton. Ha az üf betelefonál és megkérni mennyibe kerül neki az utalás és azt mondja neki valaki dokumentáltan hogy ingyenes, majd pedig kap róla egy 10000 forintos számlát, majd az ügyfél megreklamálja, hogy de kérem én azt a tájékoztatást kaptam, hogy ingyenes lesz, akkor az az utalás neki bizony ingyenes lesz hiába van más a díjtáblában; mivel a tájékoztatásnak megfelelően járt el.
Nyilván nem a kiküldött 10 levél bosszantott, hanem az ügyfélszolgálat inkompetenciájának a következménytelensége.
Ezek a dolgok nem az fogyasztó - szolgáltató bizalom erősödéséhez vezetnek.
De amúgy valóban ezen felesleges idegeskedni, tudhatnám én, hogy hiába vagyunk EU tagok, sok helyen Európa még nagyon messze van. : )
Pontszám: 6.88
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ügyfélszolgálat
540. hozzászólás - 2015.02.03. 22:13:30 (Válasz Offsboy #538 hozzászólására.)
10.
Báró Samedi
Pontszám: 7.11
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!