Előre leszögezem: nem személyeskedésnek, vagy sértésnek szánom a véleményem!
Nem mondom, hogy nincs igazad. Tök jogos. Igazságtalanságok érnek a játékban is, ez sajnos előfordul, az ÜSZ minősége pedig hullámzó, ezt is évek óta tapasztaljuk.
És most jön a DE. Az - bármilyen - ügyfélszolgálat jóval hatékonyabb úgy, ha konstruktívan áll a problémához mindkét fél. A jelenlegi problémánál nem csak az ÜSZ-nél, de nálad sem látom a megoldás centrikus hozzáállást. Márpedig ha te nem a megoldásra koncentrálsz, akkor ki tegye? Inkább azt, hogy üldözöd az igazad, szétteszed a kezed, áll megemel, szem kigúvaszt; "tessék szépen kinyalni a seggem, én vagyok az, A fizető játékos". Mindezt azért, mert akkora kár ért, hogy 10 emberrel levelezned kellett, ezáltal visszafordíthatatlanul ártottál a karakternek, az erre fordított időt pedig újszülött árva kutyák megmentésére használtad volna egyébként.
Valóban előfordul, hogy az ÜSZ pontatlanul mond dolgokat (bár egyre kevesebbet ahogy én tapasztalom, 2-3 éve sokkal rosszabb volt a helyzet), de egy ilyen jelentéktelen tyúkper miatt nem égetném magam, az ÜSZ nem azért van, hogy lógó nyelvvel várja a hülyeségeinket, hanem hogy az igazi problémákat - kölcsönösen tiszteletben tartva, hogy a monitor másik oldalán is egy élő ember van -, megoldjuk.
Egy olyan ügyben, ahol a problémát hamarabb meg lehet oldani (3 portya), mint amennyi idő alatt a reklamáló levelet összerakod....ugyan már. Én is elküldtelek volna a sóhivatalba, esetleg megkérdeztem volna, hogy konkrétan milyen kár ért? Ja, hogy keletkezett 10 nem kívánatos kimenő leveled? Kitöröltem. Kaptál ingyen egy átokeltávolítás hatást is, kompenzálva vagy.
És akkor a végére nyomatékosításnak ismét kihangsúlyozom, nem személyed ellen szól az észrevételem, hanem az ellen az általános ÜSZ-kezelő embertípus ellen, aminek a benyomását keltetted számomra.
Szóval ez van, valóban voltak érdekes húzásai az ÜSZ-nek, de ezt nem tenném közéjük. Az is lehet, hogy mások nem értenek egyet velem, de az mondjuk nem baj.