Egyet felejtesz el: az egyik legjobb reklám a közfelháborodás, a "balhé" keltése. A nyulak szándéka az volt, hogy mindenki (aki csak lehet) róluk beszéljen, vagy beszéljen róluk. Megoldották. Hogy mennyire elegánsan, az megkérdőjelezhető, de biztos ami biztos, hogy pár hét múlva mindenki tudni fog a remek javaslatukról. Gondolj vissza annak az áruháznak a megnyitójára, ahol verekedések törtek ki. Szép húzás volt? Nem. Felkeltette a figyelmet? Igen. Emlékszünk még mindig rá? Igen.
Nem tudom milyen világ van kialakulóban, ha pont nekem kell őket megvédeni.
Ja és egy javaslat tőlem, és nem a szövetségemtől:
"A Becsület kardja egy ősi relikvia. Szövetségünk válasza a világ eseményeire, a fertőzés elterjedésére, az hogy felkutatták ezt a nagyhatalmú tárgyat. A fegyverbe egyfajta becsületkódexet sikerült kovácsainak plántálniuk. Amennyiben a kard hordozója olyan ellenféllel kerül szembe, aki hatalmánál jelentősen gyengébb, vagy jelentősen erősebb, akkor a gyengébb felet a viadal végeztével gyakran regenerálja. Ez az esemény független attól, hogy gyengébb vagy erősebb-e a kard használója."
Játéktechnikailag: azon csatákban, ahol a szövetség tagjai harcolnak, ott X-szeres sebzéstöbblet (mondjuk három? ) esetén a gyengébb fél Y százalék (mondjuk 10?) eséllyel regenerálja a sebződött ÉP-t. Esetleg lehet Y X függvénye is. Minél nagyobb az arány, annál nagyobb a regenerálás valószínűsége.
Pro:
-Több ÉP -> több portya mindenkinek
Kontra:
-Ha lerabolnak valakit, és "szerencséje" volt, akkor lerabolhatják ismét
-Egészség, sebgyógy kicsit értéktelenedik.
-Behó random miatt Y százalék pont akkor fog konvergálni a nullához mikor nem kellene, és fordítva is igaz.