Re: Visszafogott fejlődés (reform?)
261. hozzászólás - 2009.11.19. 16:05:58 (Válasz Tyberius06 #257 hozzászólására.)
261. hozzászólás - 2009.11.19. 16:05:58 (Válasz Tyberius06 #257 hozzászólására.)
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.19. 15:54:04
Egyet értek Tyberius-szal, sokkal jobb lenne, ha kicsit elkülönülnének a karik, a hordabónuszok jobban érvényesülnének...egy akármilyen jáétkban(legalábbis sztem), egy harcos nem tud varázsolni, vagy csak gyengébb varázslatokat tud elsajátítani, egy mágus meg el se bírja az alabárdot....ez itt is lehetne, pl egy smari erős legyen variban, de mondjuk ne lehessen 6 harci köre, csak 3-4 max, a rubin ne tudjon megvenni minden varit, vagy csak 10 szinttel gyengébb varit, viszont fegyóba jókat tudjon haszánlni, akár több szinttel nagyobbat is....akár már ilyen variálás is lehetne, hogy egy rubin fegyót tud elöbb levenni plusz 1-2 szinszttel elöbb, a smari varázslatot, a zafír pajzsot vagy páncélt, a gyémánt meg nem tudom:) Ő akár mindent csak 1 szinttel elöbb, meg olcsóbban...persze ezek már nagy fejlesztések gonodolom, sok idő lenne, és a meglévő világokra nehéz lenne alkalmazni...viszont ha egy ilyen világ indulna, tuti reggelnék rá....
Idézet: Kaboka - 2009.11.19. 15:40:57
Miert kellene egy ujabb funkciot megbolygatni kivenni ami legalabb kicsit is valtozatosabb karakterfejlesztest ad? Terjunk meginkabb az egysegesulo egyenkarakterek utjara, ezaz! Amugy sincs tul nagy lehetoseg szakosodasra elkulonulo karakterfejlesztesre es erre meg ra is tesznek a kuldetesek is ahol mindenkinek ki kell fejlesztenie olyan szakikat is amiket esetleg nem is akart vagy nem olyan mertekben.
Nah igen én ebben látom a VU halálát hosszútávon de még rövidebb távon is. Minden egy irányba halad. Miért nem lehet külön küldetéseket berakni csak a smaragdoknak, csak a gyémántoknak stb... Miért mindenkinek ugyanazokat a cuccokat "kell"/"érdemes" megvenni. Már több helyen leírtam, hogy ez a legnagyobb gondja a VU-nak, hogy minden egységes, nem színes eléggé. Nagyon kis mértékben különböznek a hordák egymástól és magas szinten ez nem is érzékelhető. 50-60-as szintig mindenkinek az iq-tau-t éri meg ultramagasra fejleszteni, hogy aztán 60 fölött inkább az erő-támadásra kerüljön a hangsúly. Miért nincsenek hordaspecifikus épületek, szakértelmek, tárgyak?
Miért kell mindennek egységesnek lennie, mindenkire nézve, és miért van az, hogy ha ettől valaki el akarna térni, azt egyből korlátzni kell? Túl jók voltak a pókok, korlátozzuk be a kreatívot, az állatokat, a kivégzést stb... Túl hatékony volt a skarabeusz, persze azt is korlátozzuk be...
Ilyen alapon korlátozzunk be mindent, a sajtolást a spektrálist, sőt jöjjön egy olyan event, hogy minden tulajdonság és szakértelem resetel egyet 0-zódik a fertőzés is 50%-os lesz ismét szinttől függetlenül...
Most komolyan...
Miert kellene egy ujabb funkciot megbolygatni kivenni ami legalabb kicsit is valtozatosabb karakterfejlesztest ad? Terjunk meginkabb az egysegesulo egyenkarakterek utjara, ezaz! Amugy sincs tul nagy lehetoseg szakosodasra elkulonulo karakterfejlesztesre es erre meg ra is tesznek a kuldetesek is ahol mindenkinek ki kell fejlesztenie olyan szakikat is amiket esetleg nem is akart vagy nem olyan mertekben.
Nah igen én ebben látom a VU halálát hosszútávon de még rövidebb távon is. Minden egy irányba halad. Miért nem lehet külön küldetéseket berakni csak a smaragdoknak, csak a gyémántoknak stb... Miért mindenkinek ugyanazokat a cuccokat "kell"/"érdemes" megvenni. Már több helyen leírtam, hogy ez a legnagyobb gondja a VU-nak, hogy minden egységes, nem színes eléggé. Nagyon kis mértékben különböznek a hordák egymástól és magas szinten ez nem is érzékelhető. 50-60-as szintig mindenkinek az iq-tau-t éri meg ultramagasra fejleszteni, hogy aztán 60 fölött inkább az erő-támadásra kerüljön a hangsúly. Miért nincsenek hordaspecifikus épületek, szakértelmek, tárgyak?
Miért kell mindennek egységesnek lennie, mindenkire nézve, és miért van az, hogy ha ettől valaki el akarna térni, azt egyből korlátzni kell? Túl jók voltak a pókok, korlátozzuk be a kreatívot, az állatokat, a kivégzést stb... Túl hatékony volt a skarabeusz, persze azt is korlátozzuk be...
Ilyen alapon korlátozzunk be mindent, a sajtolást a spektrálist, sőt jöjjön egy olyan event, hogy minden tulajdonság és szakértelem resetel egyet 0-zódik a fertőzés is 50%-os lesz ismét szinttől függetlenül...
Most komolyan...
Egyet értek Tyberius-szal, sokkal jobb lenne, ha kicsit elkülönülnének a karik, a hordabónuszok jobban érvényesülnének...egy akármilyen jáétkban(legalábbis sztem), egy harcos nem tud varázsolni, vagy csak gyengébb varázslatokat tud elsajátítani, egy mágus meg el se bírja az alabárdot....ez itt is lehetne, pl egy smari erős legyen variban, de mondjuk ne lehessen 6 harci köre, csak 3-4 max, a rubin ne tudjon megvenni minden varit, vagy csak 10 szinttel gyengébb varit, viszont fegyóba jókat tudjon haszánlni, akár több szinttel nagyobbat is....akár már ilyen variálás is lehetne, hogy egy rubin fegyót tud elöbb levenni plusz 1-2 szinszttel elöbb, a smari varázslatot, a zafír pajzsot vagy páncélt, a gyémánt meg nem tudom:) Ő akár mindent csak 1 szinttel elöbb, meg olcsóbban...persze ezek már nagy fejlesztések gonodolom, sok idő lenne, és a meglévő világokra nehéz lenne alkalmazni...viszont ha egy ilyen világ indulna, tuti reggelnék rá....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 7.75