Látom eléggé offolódott ez a topic, nekiláttam kigyomlálni, de úgy látom reménytelen
Összefoglalom az értelmes gondolatokat, leírom a kevésbé értelmesek miért azok, és akkor ezeket remélhetőleg már nem írják be ide még egyszer.
Felvetett kérdés:
A 3 új szakértelemről. A képlet dinamikus, és szinttől függő. A dinamikus azt jelenti, hogy a küszöbök idővel - ahogy a játékosok tudják fejleszteni őket - szép lassan nőnek amig el nem érnek egy reális szintet. Most azért ilyen alacsonyak a küszöbök kezdésre, mert nyilván kezdetben mindenkinek 0-s a szakértelme.
Elutasított javaslat:
40. szint alatt is lehessen kalandozni - sajnos nem lehet. Épp ez a dolog lényege, hogy a szinteket lépve fokozatosan új lehetőségek nyjlnak meg a játékosok előtt.
Turbó átrakása 2 próba között, kaland megszakítása stb. - nem. ha a kalandban minden szaki turbózható lenne akkor semmi kihívás nem lenne benne, nem lenne értelme a kristálypontoknak. Darah, a progi most is epizódonként írja ki az eseményeket (remélem a javascript be van kapcsolva a böngésződben).
Lehessen válogatni, hogy milyen típusú kalandot akarsz: ezzel nem akarjuk bonyolítani a dolgot, ha egy kaland nem tetszik, dobd el.
Antilop ötlete lény csoport megadására: ez nekünk elég komplikált, adj meg konkrét szörnyet, itt van a fórumon a lista is, sztem az elég kell, hogy legyen.
Egyéb kalandstatisztikák: melyik kalandot csináltad meg hányszor, melyik kalandodat oldották meg hányszor stb: valahol meg kell húznunk a határt, hogy mennyi adatot tárolunk, mennyire akarjuk a szervert terhelni. Ezek a nem annyira lényeges információk már sajnos ezen a határon túl vannak.
Birka javaslatai arról, hogy a kalandok még könnyebbek legyenek, minimális kristálypontból, 100% biztonsággal megoldhatók legyenek, a próba mindig a karakter tulajdonságának feleljen meg: nem támogatom. Több tesztkarival próbálgatjuk most is aktívan, semmi gond nincs a kalandok nehézségével.
Danka32 javaslata, hogy a próbáknál nehézséget is lehessen megadni: erre én is gondoltam a fejlesztés során, de elvetettem az ötletet az egyensúly és a játékosok szubjektív faktora miatt. Persze talán mindkettőre megoldás lehet, hogyha nehéz a próba, akkor nő a kalandért járó jutalom is. Talán a későbbiekben ez még megvalósítható, de inkább olyan formában, hogy ha akarod, kérhetsz direkt nehéz kalandokat, több jutalomért.
Új szakikat növelő tárgyak: ennek nagy szükségét nem érzem, legalább van cél, van szaki, amit növelhetsz.
Elfogadott javaslat:
Egy próba minimum 3 próbából álljon. Rendben, ez megoldható.
Legyen bent több szakértelem - Rendben ez szerintem megoldható.
Rodrigez javaslata, kiírni hány kalandot írtál eddig:ez megoldható.
Kiírni, hogy melyik kalandot ki írta. Hát ha ezt nem is tervezzük, azt meg fogjuk csinálni, hogy a kalandokat értékelni lehessen, és esetleg kiírunk egy toplistát, hogy mely kalandok kapták a legtöbb pontot, ill. mely játékosok. Ha a kaland mellé kiÍrjuk a szerzőt, akkor félő, hogy a játékosok nem a kalandot fogják pontozni, hanem a játékost.
Toplistában megoldott kalandok - ezt máshol már írtam is, ilyen lesz.
A kalandban a csatához lehessen humanoid ellenfelekt választani. igen erre én is ráébredtem, hogy szükséges lenne, fogok is csinálni ilyeneket.
A kaland kiírásakor a bekezdést tagoló soremelések jelenjenek meg. Ez bizony egy bug, sürgősen javítani fogjuk!