Bezsélgettem egy ismerősömmel, aki az első világban játszik. Sajnos még mindig nem találtam részletes és pontos leírásokat azzal kapcsolatban, hogy milyen TÖ arány milyen specializációt támogat. Felmerült bennem olyan kérdés, hogy a szerencse annyira mérvadó, hogy az Erő-t nem is, inkább csak a támadást érdemes növelni? Illetve ugyanez IQ/Mágia kapcsolatban (bár nem tudom pontosan, hogy a Mágia a varázslat sebzését növeli-e, csak tippelek) Ő azt mondta, hogy Tám, Véd, IQ, ezeket szépen sorjában, a többivel ne igen foglalkozzak. Persze gondolom specializációtól függetlenül Egy idő után mindenki felhozza a lemaradt tulajdonságokat 30-30-30-ra vagy idővel 40-40-40re, én legalábbis biztosan így fogom csinálni, meg ugye a későbbiekben az erre épülő bónuszok is változtatják a statisztikát, de lényegében mennyi olyan primertulajdonság van, amit egy kari folyamatosan tol? 2-3? Az ismerősöm azt is mondta, hogy a későbbiekben a mágia lesz a legfontosabb. Ennek érdekében kell az IQ-t növelni. Na most a horda mennyire erősen határozza meg a későbbi specializációt? Rubintból is lehet kvázi mágus, vagy smaragdból is lehet profi közelharcos karakter? Elég sok kérdés fel fog még merülni bennem, hiszen nem kis muúltam van az ilyen és hasonló játékokkal kapcsolatban, úgyhogy nagyon köszönöm, ha valaki rám szánja az idejét és egy mondatos válaszok helyett kifejtősebb, olvasósabb formában válaszol, amik esetleg aztán újabb kérdéseket generálnak
Illetve.. szövik. Úgy tudom kicsiként nemigen érdemes belépni egy nagyobba (fel sem vennének) hiszen nagy az LE követelmény. Viszont azt hallottam hogy sokkal kifizetődőbb kicsiként saját szövit indítani, még akár egy közepes szintű szövibe való belépésnél is. Így van ez?