hm, mondjuk azt soha nem értettem, hogy miért nem mondják meg miért kell küzdeni. Mert ez így izgalmas, meg szerepjátékos, mondhatják. A szerepjátékos az lenne, ha a program fokozatosan adagolná a sejtelmes üzeneteket, rejtvényeket az event után járó jutalomért. Eleinte teljesen semmitmondó, megfejthetetlen infókat, majd ahogy közeledünk a cél felé úgy kapnánk egyre tisztább képet a jutalomról. Szerintem ez így frankó lenne:)
Másik (bocs, hogy ide irom, de szerintem kapcsolódó téma): itt is remekül működne az achievements (badge) rendszer. Ezt már párszor emlegettem a fórumon, de hát ebből sem lesz semmi:) Szóval, akik részt vesznek Zarknod ébredésében (egy megadott minimális aktivitással pl. min 10-20 töltés stb), kapnak egy szép plecsnit az adatlapjukra (mint a bajnoki/kvíz érmek), ezt csak így lehetne megszerezni és csak most. Esetleg fokozatai is lehetnének (arany, ezüst, bronz - az aktivitástól függően).
Ez előnyt nem adna, csak dicsőséget. Rengeteg másik archivement lehetne még, amik szintén plecsniket adnának, és aki akarja az gyűjtögethetne őket, cél összeszedni mindent (ilyenkor esetleg lehet valami jutalom, vagy felkerülni egy külön "dicsőségfalra"). Egy kicsit hasonlítana a küldetések rendszerre, de sokkal kreatívabb dolgokat lehetne kitalálni, és -mivel ez nem közvetlen jutalomért megy-, lehet nehéz, hosszan tartó feladatokat is megadni (pár példa: legyél 1 éve regisztrált tag, lépj be 3 egymásutáni nap a játékba, legyen minimum 50 fórum hozzászólásod, érj el 1000 portyagyőzelmet stb. stb. biztos rengeteg megvalósítható és kreatív 5let lenne
)