Idézet: Miklós - 2009.02.26. 12:15:20 Azt csak ráadásként említem meg, hogyha SEMMILYEN hátránnyal nem jár a szövetség váltás, akkor a játékosoknak zéró hűsége lesz a szövetségük iránt. Tehát kisebb részben az is cél, hogy csak akkor váltson valaki szövit, ha jó oka van rá, ne lépjen ki minden alkalommal, amikor megsértődik valamin, vagy jobb ajánlatot kap egy másik szövitől.
Ha valaki jobb ajánlatot kap, akkor az úgyis el fog menni, mert ha nem tud tovább fejlődni egy szövetségben, akkor nyilvánvalóan meg fogja lépni azt, hogy egy nagyobb szövetségben próbálkozik. Régen rossz, ha egy szövetséget a kényszer tart össze!!
A ki-be lépkedésektől azért el kellene különíteni azt, aki egyszerűen szövetséget vált, hiszen ez esetben az illető nem ugyanoda fog visszalépni!
Idézet: Endyr - 2009.02.26. 12:47:54
Na ezek utan senki ne mondja, h Miklos nekunk kedvez es nekunk fejleszt...
Amigy csak a TGYt erintette a valtozas, addig jo taktika volt, amikor kezdi mashol is felutni a fejet, akkor mar gond van. Fo a partatlansag!
Ne haragudj Endyr, de ezt meg nem értem! Amíg egy szövetséget érintett a probléma, addig nem volt globális! Ha nem veszélyezteti globálisan a játékot, akkor miért is gond, hogy akkor változtatnak rajta, amikor kezd elterjedni a használata...
Egyébként meg a sikeres embereket (végzeturakat) mindig irigylik!
Amúgy kicsit olyan érzésem van ezzel az egész témakörrel kapcsolatban, mint mikor rohamtempóban megépültek a Katakombák! Akkor szóvá tette néhány ember, hogy "milyen dolog az, hogy mikor vesztésre áll egy szövetség, akkor a tagjaik 80%-a elbújik a Katakombába", akkor az volt a válasz, hogy "ez is egy háborús-taktika"...
Most egy újabb (hozzáteszem ez sem szimpatikusabb) taktika kezd meghonosodni azok között, akik azért szeretnének a maguk örömére
játszani is és nem 2-3 hetet láthatatlanságban vagy katakombában tölteni, de erre már korlátozást akarunk bevezetni?
Pedig nekem nagyon úgy tűnik, hogy szinte ugyanarról a taktikáról beszélünk, csak az egyik verzióban teljes tehetetlenségre van ítélve a karatker (őszintén, ki vadászna 50%-os nyereségért láthatatlanságban!), míg a másik esetben van esélye arra, hogy megerősödjön némiképp!
Merthogy az tiszta sor, hogy csak azokat ütik éjjel-nappal, aki amúgy is gyenge! Nem arról van szó, hogy aki elbénázta a fejlesztését, akkor annak adjunk hivatalból bónuszokat!
Csak, ha egy másik topicban a "kitörési pontok hiányáról" vitatkoznak a "nagyok", akkor azt is figyelni kellene, hogy aki nem indul neki azonnal a nyerő taktikával (értsd: nem tud egész nap a játékra nézni, vagy egyszerűen másként akar játszani, vagy csak nem látja át annyira az összefüggéseket, nem matekozik egész nap az optimális vadászat/portya beállításán...stb.), annak így sincs esélye arra, hogy levetkőzze magáról a szolga-státuszt!!