Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Az istenek visszatérése
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Az istenek visszatérése
1. hozzászólás - 2022.03.03. 15:13:12
Sziaszttok! Ahogy a legutóbbi találkozón megbeszéltük, az idei nagy fejlesztés a Végzetúrban az istenek visszatérése lesz. Hosszú, rögös út lesz ez, rengeteg küldetéssel és feladattal, nagyságrendileg a Kutatáshoz hasonló epikus eseményről beszélünk, ahhoz hasonlóan időtől függetlenül végig tudja majd mindenki csinálni ezt a küldetéssort. A fejlesztés több hónapot igényel, de azért előzetesen szeretnék beszélni veletek a "jutalmazásal" kapcsolatban.

Nem titok, hogy siker esetén a vallás újra visszatér Glallára, és lehet majd újra istent választani. Normál esetben ez egy jó kis meglepetés lenne, ami a végén derül ki. De nem biztos, hogy mindenki rajong az olyan meglepetésekért, amire nem vágyott. Ezért inkább arra gondoltam, hogy előzetesen beszéljünk egy kicsit arról, melyik isten milyen bónuszt fog kapni.
Attól kezdve, hogy egy isten hívévé válsz, lesz egy papi szinted, amit majd növelni tudsz, és a kapott bónusz ettől fog függni. Az alábbiakban leírom, milyen ötletek merültek fel ezekre a bónuszokra. Az első elképzelés szerint lesznek nem harci és harci képességek is. Nyilván ez nem feltétlenül vezet tökéletes egyensúlyhoz, de ha a harci képességek csak szörnyek ellen működnek, játékosok ellen nem, akkor ez talán nem akkora probléma.

Kérlek benneteket, írjátok meg a véleményeteket!

Leah: a halál istene
„Leah követőjeként még a halállal is dacolsz!”
bónusz: papi szintenként -1% esély arra, hogy kivégzéssel megöljenek.

Dornodon: a tűz istene
„Tűzbe borította a világot, és ha kell, megteszi újra.”
bónusz: papi szintenként +1% esély, hogy tűzvarázslatod kritikus sebzést okoz.

Charadin: a káosz istene
„A káosz teljesen kiszámíthatatlan.”
bónusz: a csata kezdetén ellenfeled szerencséje lecsökken egy véletlenszerű értékkel, 1 és a papi szinted kétszerese között.

Fairlight: a mágia istene
„A leghatalmasabb mágusok manája sosem fogy el.”
bónusz: papi szintenként +1% max. varázspont.

Sheran: a természet istennője
„Tökéletesen érted az állatok nyelvét.”
bónusz: naponta egyszer megnövelheted állataid morálját +1%/papi szinttel.

Tharr: a háború istene
„Tharr hívei még a legnagyobb fájdalmat is rezzenéstelen arccal viselik.”
bónusz: papi szintenként +1% esély, hogy ellenfeled kritikus ütése kudarcot vall.

Elenios: a szerelem istennője
„Szépséged és esendőséged elbűvöli legyőzödet. Egy kedves mosoly, és senki nem akar lopni tőled.”
bónusz: papi szintenként -1% esély arra, hogy kiégett ősköveidet ellopják.

Raia: a fény és gyógyítás istene
„Ragyogása és a jóság iránti rajongása betölti elmédet.”
bónusz: 1%/papi szint esély, hogy gyógyitaljaid kritikus gyógyulást hoznak (+50%).
A hozzászólást Miklós módosította 2022.03.03. 15:13:45-kor
Pontszám: 7.63
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
838 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
2. hozzászólás - 2022.03.03. 16:18:54 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Leah: a halál istene
„Leah követőjeként még a halállal is dacolsz!”
bónusz: papi szintenként -1% esély arra, hogy kivégzéssel megöljenek.

Ha ez úgy működik, hogy a csata ELEJÉN eldől, hogy nem lehet kivégezni, akkor rendben van.


Dornodon: a tűz istene
„Tűzbe borította a világot, és ha kell, megteszi újra.”
bónusz: papi szintenként +1% esély, hogy tűzvarázslatod kritikus sebzést okoz.

Ha ez a csata ELEJÉN eldől, hogy most lesz papi kritikus, akkor ennek a szokásos kritikus sebzéstől függetlennek kellene lennie, mindenképp a normál varázslat sebzésen felül kell megjelennie, és itt ne számítson az ellenfél varázslat elleni védekezése.


Charadin: a káosz istene
„A káosz teljesen kiszámíthatatlan.”
bónusz: a csata kezdetén ellenfeled szerencséje lecsökken egy véletlenszerű értékkel, 1 és a papi szinted kétszerese között.

Ha ez a csökkenés végleges, akkor ebből nagyobb hisztéria lesz, mint abból, hogy bizonyos cuccok elvisznek 1-2 CSP-t. Jobb ha a csata ELEJÉN papi szint %-kal csökken az ellenfél szerencséje a csata idejére.


Fairlight: a mágia istene
„A leghatalmasabb mágusok manája sosem fogy el.”
bónusz: papi szintenként +1% max. varázspont.

Ennek semmi értelme, a hatása jelentéktelen. Jobb ha az ellenfél varázslatának nem sebző hatásai nem jelennek meg a papi szint % eséllyel.


Sheran: a természet istennője
„Tökéletesen érted az állatok nyelvét.”
bónusz: naponta egyszer megnövelheted állataid morálját +1%/papi szinttel.

Ennek sincs semmi értelme. Jobb ha a csata ELEJÉN eldől a papi szint % eséllyel, a csata idejére az ellenfél állatai barátságosak veled, azaz nem vesznek részt a harcban.


Tharr: a háború istene
„Tharr hívei még a legnagyobb fájdalmat is rezzenéstelen arccal viselik.”
bónusz: papi szintenként +1% esély, hogy ellenfeled kritikus ütése kudarcot vall.

Ez is úgy lenne érdekes, hogy a csata ELEJÉN eldől.


Elenios: a szerelem istennője
„Szépséged és esendőséged elbűvöli legyőzödet. Egy kedves mosoly, és senki nem akar lopni tőled.”
bónusz: papi szintenként -1% esély arra, hogy kiégett ősköveidet ellopják.

Hát ennek semmi értelme, győztes csata esetén hatástalan, míg a többi isten azért ad valamit...


Raia: a fény és gyógyítás istene
„Ragyogása és a jóság iránti rajongása betölti elmédet.”
bónusz: 1%/papi szint esély, hogy gyógyitaljaid kritikus gyógyulást hoznak (+50%).

Ennél jobb, ha a papi szint % eséllyel csata ELEJÉN eldől, hogy a kábításra a csata idején immunis lesz a karakter.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 9.15
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
3. hozzászólás - 2022.03.03. 19:47:34
A Papi szintje mitől nől majd a játékosoknak ?

az esemény egyszeri és egy istent lehet csak kiválasztani ?

elsőre elég jelentéktelen bónuszoknak néznek ezek ki , de maga a feladatsor érdekes lesz gondolom sok egyéb extra jutalommal
Pontszám: 8.11
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1971 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
4. hozzászólás - 2022.03.03. 20:08:35 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2022.03.03. 15:13:12

Kérlek benneteket, írjátok meg a véleményeteket!


Leah: a halál istene
„Leah követőjeként még a halállal is dacolsz!”
bónusz: papi szintenként -1% esély arra, hogy kivégzéssel megöljenek.

teljesen hasztalan szerintem

Dornodon: a tűz istene
„Tűzbe borította a világot, és ha kell, megteszi újra.”
bónusz: papi szintenként +1% esély, hogy tűzvarázslatod kritikus sebzést okoz.

Talán ,de mi van ha ugyanolyant támadok akinek ez van? Akkor mindketten kritikust varázslunk? Csak tűz nevű vagy tűz elemű varázslatnál működik?

Charadin: a káosz istene
„A káosz teljesen kiszámíthatatlan.”
bónusz: a csata kezdetén ellenfeled szerencséje lecsökken egy véletlenszerű értékkel, 1 és a papi szinted kétszerese között.

még ha fix összeggel csökkenten , eldönthetne egy csatát ami szoros , de szövibajnokin pl semmi értelme , meg eventeken sem .Rendes portyában meg akkora szerencse különbségek vannak, hogy ez nem fog igazából semmit sem érni (kivéve ha a papi szint több 100 vagy 1000 re is fejleszthető)

Fairlight: a mágia istene
„A leghatalmasabb mágusok manája sosem fogy el.”
bónusz: papi szintenként +1% max. varázspont.

Kis szinten lenne értelme , de valószínű egy olyan akinek ez hasznos lehetne , az nem tudja végig csinálni az eventet.A manna nekem pl gyorsabban termelődik, mint ahogy portyában fogyna , de ha nagyon nyomom , akkor meg állok 10 percre és több, mint elég van

Sheran: a természet istennője
„Tökéletesen érted az állatok nyelvét.”
bónusz: naponta egyszer megnövelheted állataid morálját +1%/papi szinttel.

Rendkívül magas állatok esetén ennek az értéke kb 5 perc morál 21 felett ha maxra megy a moráljuk akkor is

Tharr: a háború istene
„Tharr hívei még a legnagyobb fájdalmat is rezzenéstelen arccal viselik.”
bónusz: papi szintenként +1% esély, hogy ellenfeled kritikus ütése kudarcot vall.

Talán ha a kihívás toronyban is működik van értelme

Elenios: a szerelem istennője
„Szépséged és esendőséged elbűvöli legyőzödet. Egy kedves mosoly, és senki nem akar lopni tőled.”
bónusz: papi szintenként -1% esély arra, hogy kiégett ősköveidet ellopják.

Lelakatolt ládika átnevezve megfűszerezve egy rakás ha ,- val és egy csipet randommal

Raia: a fény és gyógyítás istene
„Ragyogása és a jóság iránti rajongása betölti elmédet.”
bónusz: 1%/papi szint esély, hogy gyógyitaljaid kritikus gyógyulást hoznak (+50%).

Ork sör 30% ot gyógyít , a must 50% ot , az isteni ital 100% ot minden egyéb feltétel nélkül , mind ezer számra van a karakteremnél , nincs mire és hogy elhasználni ezeket sem



Összeségében ha mindet együtt lehetne választani semtúl erős a választható isten imádat
esetleg ha a papi szint emelhető és nem ilyen 10-20 a max szintje hanem 1000 ...
Pontszám: 8.11
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3367 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
5. hozzászólás - 2022.03.04. 08:11:19
Én úgy érzem, hogy az én szintemen ezek közül igazából egyik sem hasznos. Talán az, hogy csökkentem az ellenfél kritikus ütését. Feltéve, ha ez a %-os dolog max. 100-ig tart és egyértelműen csökkent.
Alacsonyabb szinten többnek is lehet értelme aktuális körülmények között.

Szerintem érdekesebb konstrukció lehetne, ha vadászat LÉ, csata LÉ, verem, csatlósfejlesztés, végzet temploma (templomkristály), ismételhető küldetés, stb. lehetőségek közül kéne választani egyet. Na ez nehéz lenne.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.90
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
6. hozzászólás - 2022.03.04. 09:20:44 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ezek a jutalmak inkabb ilyen fun kategoriaba valok

Mondanam amugy hogy nem a cel a lenyeg hanem az odavezeto ut -azaz remelem az event a kutatashoz merheto lesz csinalnivaloban- de azert megis...

Azaz irany azert jo hogy nem egy szuk retegnek szol a vegeredmeny mint a tetovalasok.

Kerdes ha vegigcsinalom es meggondolom magam lehet istent valtani?
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 6.92
közkedveltRiska1959Férfi
Végzetúr tanonc
48 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
7. hozzászólás - 2022.03.04. 10:48:53
Talán ha ezek a képességek az állatoknak (csatlósoknak) adnának főleg bónuszt az nem borítaná nagyon az egyensúlyt. Az első posztban Miklós írt is ilyet. Ilyenekre gondolok hogy plusz TP, teljes (részleges) gyógyulás, szakértelmeikre bónusz stb. Ha a papi szintednek megfelelő az esély az áldásra, ez még ösztönözne is a fejlesztésre. Persze lehet hogy korlátozni kell az áldás hatékonyságát az egyensúly érdekében.
Pontszám: 9.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
8. hozzászólás - 2022.03.04. 12:08:52
Pont azért irtam le őket, hogy ez egy előzetes ötletelés, bármi lehet helyette, amit ti leghasznosabbnak ítéltek.

A papi szintet egy adott erőforrásból lehet majd fejleszteni, amit egyrészt a küldetéssorban kapsz, majd később további események jutalmaként.

Biztos, hogy lesz mód a vallás váltásra, de azért a TF-hez hasonlóan ez egyre drágább lesz, az istenek nem szeretik, ha úgy váltogatod őket, mint az alsónadrágot.

Brainstormoljatok, gyűjtsük az ötleteket, és jövő hét elején átnézem az egészet, és ezek alapján csinálok egy frissített tervezetet.
Pontszám: 6.84
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
9. hozzászólás - 2022.03.04. 12:33:30
Miklós, nagyon tetszik, hogy még a fejlesztés elején kikéred a játékosok véleményét, és ennyire bevonsz minket a fejlesztésbe! Le a kalappal, csak így tovább! Ahogy kérted, megosztom a gondolataim:

Csatlakozom az előttem szólókhoz, még alacsony szinten sem tűnnek túl hasznosnak ezek a bónuszok, én V6 69. szintes, és V1 91. szintes fejjel gondolkodom.

Szerintem hasznosabb lenne, ha elsőre nem lenne 8 isten, hanem mondjuk csak 3-4, ami egy kő-papír-olló rendszerben egymás gyengéi, de egyik sem erősebb az összes többinél. Ez később lehetőséget adhatna a játék kiegyensúlyozására utólagos nerfeléssel vagy erősítéssel.

Ezek az istenek akár kombinálhatnák a hordák képességeit (erre teszek mindjárt egy kitérőt), vagy valamilyen módon használhatnák, erősíthetnék vagy gyengíthetnék azokat.

A legfontosabb szerintem itt az lenne, hogy az istenek ne olyan bónuszt adjanak, ami sima LE tápolással kompenzálható. A jelenlegi bónuszok így vagy úgy helyettesíthetők máshogy:

Leah: papi szintenként -1% esély arra, hogy kivégzéssel megöljenek.
- Ehelyett húzhatok még kivégzést vagy egészséget.

Dornodon: papi szintenként +1% esély, hogy tűzvarázslatod kritikus sebzést okoz.
- Ehelyett kritikus varázslatot, és az nem csak tűzre érvényes hanem minden fajtára

Charadin: a csata kezdetén ellenfeled szerencséje lecsökken egy véletlenszerű értékkel, 1 és a papi szinted kétszerese között.
- Növelem a szerencsémet és ugyanott vagyok

Fairlight: papi szintenként +1% max. varázspont.
- Húzok mágiát

Sheran: naponta egyszer megnövelheted állataid morálját +1%/papi szinttel.
- Erre való a meggyőzőkészség, van valami ilyen AF is, meg ott az a rakásnyi állateledel

Tharr: papi szintenként +1% esély, hogy ellenfeled kritikus ütése kudarcot vall.
- Kritikus ütés szakértelem szinte ugyanezt csinálja, persze ha az ellennek van egy 1000-rel nagyobb krit ütése, nekem meg Tharr papi szintem 100%, akkor nem tud rajtam kritikust ütni, hurrá, de ha 1000-re nagyobb kritje van, akkor jóval erősebb nálam, és krit nélkül is péppé ver, nem ezen múlik. Max ritkábban támad mert nem tud rajtam csak kábítós küldizni.

Elenios: papi szintenként -1% esély arra, hogy kiégett ősköveidet ellopják.
- lelakatolt ládikó, AF, meg van az a másik AF ami kivonja az én lopásomat az övéből, nem tudom mi a neve. Meg amúgyis, a kiégett őskő semmi mást nem csinál, csak azt hogy olcsóbban vehetek őskövet.

Raia: 1%/papi szint esély, hogy gyógyitaljaid kritikus gyógyulást hoznak (+50%).
- ez mondjuk nem rossz, de ha sok LE-m van, abból veszek 50%-kal több gyógyitalt és erre sincs szükségem.

------------

Írok röviden a hordákról. Jelenleg V1-en és V6-on is a gyémánt hordában vannak a legtöbben (Landi töltések alapján). Hogy miért? Azért, mert több a LE (SZB +5%), amiből meg lehet venni a többi horda képességét is valamilyen mértékben. A rubin hordának van bónusza közelharci találati esélyre, amivel kicsit jobban pörögnek a küldik, meg a sebzés miatt több a LE szívás, de ez is "megvásárolható" támadással és erővel. A smaragd bónuszt is meg lehet venni LE-ért, mágiával, IQ-val meg Tauval. Aki meg zafír, az szerintem azért zafír, hogy mindhárom másik hordát támadhassa, és abból reméli a plusz LE szerzését, vagy a horda bónuszokat használja ki úgy hogy többet tud egyszerre csatázni (ez is megvehető gyógyitalokkal).

Van egy elég radikális ötletem horda reformra: Rubin horda okozzon dupla sebzést mondjuk a smaragdnak, smaragd a zafírnak, zafír a rubinnak, töröljük el a gyémánt hordát (akár minden horda megkaphatja a +LE-t, vagy ez lehetne valamelyik isten bónusza), és emellé rakjuk be a védőisteneket, ami megóv a dupla sebzés kapásától (mondjuk %-os értékben csökkenti az ellenfél sebzését). Ezzel egyetemben akár lehessen támadni azonos hordát, és reformáljuk a 100%-os fertőzés bónuszát (van még aki szándékosan 100%-os amúgy? Elég tápnak tűnik az a sok szakinövekedés azzal szemben hogy támadhatok saját hordát...)

Erre lehetne később építeni csapatversenyt is, ahol hárman összeállva kell harcolni erős PvE ellenfelek ellen, ahol a rubin a tank, a smaragd a sebző a zafír pedig gyógyítja a csapatot. Ezeket a képességeket adhatnák pl. az istenek. Tharr adná a tanknak a bónuszt, Fairlight a sebzőnek, Raia pedig a gyógyítást.

Tehát így nézne ki mondjuk:
Tharr: papi szintenként kapsz +1% elnyelést csapatharcban
Fairlight: papi szintenként kapsz +1% sebzést (varázslat és közelharci, vagy betehetünk +1 istent, egyik a varázslónak, másik a közelharcinak) csapatharcban
Raia: papi szintenként kapsz +1% gyógyítás a csapatodon körönként (mint a regenerálás)

De ez így már lehet nem is a végzetúr, hanem egy tök másik játék lenne.

Ezek csak ötletek, gondolom most jól le leszek pontozva, de szerintem ez nagyon életre keltené a játékot.

Kíváncsi vagyok mindenkinek a véleményére ezzel kapcsolatban! Köszönöm, hogy meghallgattatok!
V6 - Thilysius

Csatlakozz a Végzetúr Discord szerverhez: https://discord.gg/bpqYAUwGJ7
Pontszám: 7.13
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
800 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
10. hozzászólás - 2022.07.11. 09:30:24
Ma vagy a héten elindul az esemény?
V1 - Unr34l Azúr Légió / ex-Lélekőrök Szövetsége (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 9.20
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3367 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
11. hozzászólás - 2022.07.11. 09:43:43 (Válasz Unr34l #10 hozzászólására.)
A hétfő sosem jó indulás ilyenekre
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.90
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
800 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
12. hozzászólás - 2022.07.11. 09:55:46 (Válasz LanMaffia #11 hozzászólására.)
dehogynem , ha valami nem jól működik akkor van rá 5 munkanap korrigálni
V1 - Unr34l Azúr Légió / ex-Lélekőrök Szövetsége (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 8.80
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1063 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
13. hozzászólás - 2022.07.11. 10:02:23
Ma délben fog indulni.
Pontszám: 8.93
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
800 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
14. hozzászólás - 2022.07.11. 10:34:57 (Válasz Baraty #13 hozzászólására.)
jupi
V1 - Unr34l Azúr Légió / ex-Lélekőrök Szövetsége (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 8.80
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
15. hozzászólás - 2022.07.11. 12:37:02
Ti tudtok torolni betut? Ott van a piros x. Megnyomom de nem tortenik semmi
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 8.02
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1063 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
16. hozzászólás - 2022.07.11. 12:38:26 (Válasz Razor #15 hozzászólására.)
Ez hiba volt, javítottam.
Pontszám: 8.39
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
17. hozzászólás - 2022.07.11. 12:38:58 (Válasz Baraty #16 hozzászólására.)
Igen mar mukodik koszi
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.03
kedvencLira94Nő
Végzetúr
55 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
18. hozzászólás - 2022.07.11. 13:15:28
Sziasztok, rálestem az új eventre. Ha jól értem, akkor ez is olyan lesz, mint a kutatás, tehát nem időhöz kötött és minden karakter 1x viheti végig?

Jár a piros pont az 1. feladatért. Kis aranyos fejtörő
Kérdéseim ehhez a feladathoz:
- A szövegdoboz vízszintes, függőleges irányból is olvasható?
- Értelmes szöveg van a kék kereten kívűl is?
- Értelmes szó, mondat a megfejtés?
- Ha nem értelmes a megfejtés, akkor pontosan azt kell beírni a megfejtéshez vagy minden betűt csak egyszer, de sorrendben? Az oldalon betűket ír, de a kék keretet megnézve látszik, hogy egy karakter többször is előjön.
- Kijelzi a helyes betűket tippelés után, ha sikerült eltalálni? Vagy semmi nem jelzi ha helyes a tipp?
- Kijelzi a helyes betűket megfejtés után? (Pl 1. betű helyes, a többi utána rossz)
---
Pontszám: 8.50
fórumozóVicqFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
19. hozzászólás - 2022.07.11. 14:00:45
A megfejtés karakterenként eltérő, remélhetőleg a jelek ugyanazt a betűt takarják
Pontszám: 5
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
491 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az istenek visszatérése
20. hozzászólás - 2022.07.11. 14:02:39
Van új fétis is....

Ha jól számoltam a nektárokat, akkor 465 a max a végén.
Tehát 1 fétis és vagy 3 templomi pálca, vagy 1 verem és egy templomi pálca.

Jópofa. Tetszik.
V5- Zafír Démonok
Pontszám: 7.93
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!