Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Otoaak

Dátum: 2009.09.17. 09:20:35
Szerintem összekeversz valakivel, akit nem ütnek -2-3k-ra ha véletlen 25% alól kidugja a fejét, 2600ÉP regen a rekordom a sebgyógyítással. (ez egyben célzás is sebgyógyítás és egészség sokat segít) Mindenesetre ez már nagyon off ebben a topicban PM-ben kellene folytatni.

Én konkrétan nem emlékszek, hogy Miklós kategórikusan elzárkózott volna a küldetések teljesíthetőégétől. Az nagyon szar, hogy át kell menni másik szövibe de ez most már nem olyan nagy dolog van ennél (döntetlenes 50-60+ szinten...) sokkal szopatósabb küldi is.
Dátum: 2009.09.17. 08:23:29
Szerintem ezzel sokkal könnyebb lesz a szerezz epikus tárgyat küldi, nagyon sok epikus tárgy kerül ezzel a játékba a szövis tárgyakért messze nem lesz akkora verseny mint korábban. Megjegyzem ez sok helyen az építkezési kedv lanyhulásához is vezethet.

Azért azt megnézném, hogy a 27. epikus 7,5k-t lőtt beléd varázslattal ( a 87. epikus amit most öltünk még kritelve sem lő ekkorát), 44-es szinten pedig szerintem még illene tudnod beleverni a 30k-t, főleg, hogy nem egy epikuson kell meglennie a 30k-nak. Ettől függetlenül lehet, hogy van olyan karakter akinek ez lehetetlen küldetés de nem sok ilyen lehet.
Dátum: 2009.09.17. 08:06:59
Szerintem egyszerűbb megcsinálni, hogy a KH minden tagjának fix.-en legyen másodlagos varija meg ütése és akkor meg van oldva máris lesz haszna a sebgyógyításnak. Alacsonyabb szinten amúgy is szinte kötelező szaki legalább ebben sem lenne előnyötök.

Szerintem nem a 20-as ssebgyógyítás a kiábrándító, (lehetne bármilyen más kevésbé hasznos szaki ahogy Birka is írta), ez is része az árnak inkább az, hogy ezen olyan kari tulaja van kiakadva, akinek kb. semeddig nem tart ezt megcsinálni. Hozzáteszem a megszerezhető tárgyak mennyisége és 3-asával ugrálva a minősége is bőven többet ér egy szaros 20-as szaki kifejlesztésénél.

Lehetne szintfüggő a sebgyógyítás szintje, 30-as szinten sokkal nehezebb összehozni a 20-as szakit (arányában többe kerül, és ott aztán tényleg van fontosabb szaki is amit fejleszteni kell) mint magasabb szinten, ne mindíg azok szívjanak akiknek alapból lemaradásuk van.
Dátum: 2009.09.17. 07:46:13
Jobb lenne ha csak 2 targyjutalom lenne egy 10%-os tulos meg egy 5%-os szakis 15-nél és 30-nál. Utánna meg korlátozás nélkül lehetne haladni, a szintjén legtöbb egyéni epikust ölő karinak meg valami vándor díjat adni, amit nem lehet egyik szintről a másikra vinni, ha valaki szintet lép lepasszolja a díjat az új szinten pedig ha ott is első kapja az újat ill. küzdhet a köv díjért. (A vándor díj szint/20 TÖ mindenre vagy valami hasonló). Ha nincs benne verseny tényleg nem lesz kihívás mindenki csak a tápra fog hajtani.
Dátum: 2009.09.16. 18:01:39
Ok. Ha meg tudja ölni szerintem nem baj ha megölheti.
Dátum: 2009.09.16. 17:47:49
Igen ha nagyobb léptekkel haladunk akkor a jutalmazást is át kell alakítani.
Dátum: 2009.09.16. 17:46:09
Megérdemelné de a 95. epikus elérésénel 3x95 285 nap alatt 40-es szintről nem 50-re fog felérni hanem majdnem 90-re még 10 szint se lesz az epikus meg az ő szintje között, még VF-el is kb 65-70-es szintű leszel. 50-es szinten max. akkor tudsz ilyet csinálni (megpróbálni) ha kb. mindennel teljesen leállsz a portyával és a vadászattal is, de ebben az esetben nem vennék rá mérget, hogy eljutsz a 95. epikusig.
Dátum: 2009.09.16. 17:39:29
Olvass vissza, 2-3 nappal a karakter gyorsabban erősödik mint az epikus amit meg kell vernie, semmi értelme nincs úgy az egésznek, ugyan azt vagy még annyit se jelent majd mint a térkapus lényeket verni, és 45 naponként fix.-en felmarkolod a tápot.
Dátum: 2009.09.16. 16:51:24
1. A tulajdonságokat és a szakértelmeket nem tudod korlátlanul növelni, a gyógyital azért enyhén szólva könnyebben beszerezhető, nehogy már a 2 ugyan az a kategória legyen és néhány gyógyitallal akár több 100TÖ fejlesztést ki lehessen váltani.

2. Miért haladnál gyorsabban ha az epikusok száma határozza meg a kincset ? Vagy az idő korláton változtatsz vagy a jutalmazáson.


Erősebb epikus 50-60%-ról is ájultra üt ha meg levetkezel akkor főleg, sokan az 1csp vagy a gyógyital árát is szívesen kifizetik egy ilyen fix. lehetőségér. És a leveretést ne keverjük azzal össze ha valaki tényleg le akarja verni, ha le akarja verni nyilván nem 15% életerővel próbálkozik. 40-45-ös szinten szintenként több mint száz karakter van a 15% alá kerülés ott sokkal többet ér mint magasabb szinten. (ahol eleve több lehetőséged is van)

A nyers táp ellen ágálóknak: ha fejlődik az állat és megjelenik a karlapon ki hány egyéni epikust ölt eddig, akkor tárgyjutalom nélkül is sokan versenyezni fognak, én már ezzel is elégedett lennék. De attól mert tárgyat is lehet szerezni csak keményebb lesz a verseny és ettől én igen is azt várom, hogy élvezetesebb lesz a játék. Nem lesz Le a portyában nem oldja meg a kvízt stb. de arra szüljön más olyan megoldást amihez nem kell az egész programot átírni az itt ötletelőknek csak ennyire futotta.
Dátum: 2009.09.16. 16:15:53
Aurri: van jó pár ötletelő aki nem igazán szenved az extra megatápikusz hiányától (én se) mert vagy megvan neki vagy nem az érdekli. Ahogy az optimalizátorokat a számolásra úgy titeket meg ennek a fórumnak az olvasására meg úgy általába a gondolkodásra nem kényszerít senki. Ha olyan fejlesztéseket akarsz látni ami neked tetszik és szerinted szükséges szerintem megtalálod hozzá a megfelelő topikot és lehet annyi energiát meg időt belefektetni mint az itt ötletelők és akkor lehet, hogy lesz is belőle valami.
Dátum: 2009.09.16. 15:56:16
1. Ha csak gyógyital korlát van akkor gyakorlatilag LE-ért veszed az epikus cuccot.
2. Ez megint egy olyan dolog ami kb. senkinek nem volt szimpatikus mert kb. térkapus szinten megrekednek az egyéni epikusok.


A sebgyógyítás a leveretés miatt került képbe, hogy 15% fölé gyógyuljon és kis mértékben segítse az epikus leverését. A szintkorlát meg ezért kell, hogy akinek nincsen az ne tudjon visszaélni azzal, hogy ő nem gyógyul semmit. (szerintem is kicsit bonyolult) Szerintem elfogadható megoldásnak tűnik. (alapvetően nem rajongok az ötletér de valami azért kéne és ez a további támadásokat is segíti)
Dátum: 2009.09.16. 13:34:55
Az epikusok valamikor mostanába megkapták a teljes fizikai sebzésüket, de lehet csak én nem vettem eddig észre. Az ötletelésből nem sok használható elmélet maradt a mai tapasztalataim alapján. Nagyon más most az epikus csata az eddigiekhez képest, legalábbis én eddig nem kaptam 700+ pofonokat közelharcban. ()természetesen nem kritl

Ha jól tudom ez 60-as szinttől van így (10. epikus) így meg kb. nem sokat lehet tudni arról melyik epikus milyen erős, és regen ide vagy oda meddig lehet eljutni.

Milós majd választ valami szimpatikus megoldást, ehhez egy darabig szerintem nem nagyon fogunk tudni mit hozzátenni. (újra végig kéne verni az összes eddigi epikust, hogy kb. tudjuk mi a helyzet)
Dátum: 2009.09.16. 12:20:17
Ha nem a regent kell átüsse hanem meg kell verje az epikust már a 60. előtt elakad. Ha nem lép szintet a megfelelő fegyver (sebzés) nélkül sokkal lassabban fog tovább menni és nem is éri meg. 10-20%-os nyerési esély alá aligha van értelme lemenninni 60-80k (a 80.-nál 123k!) életerővel bíró epikushoz akkor már több mint száz csata kell, de a lehetőség még így is nyitott mindenki maga dönti el mennyire kell a jobb cucc neki, és a regeneráló epikussal szemben lassabban ugyan de a VF-es is folyamatosan tud epikusokat ölni, nem kell egy napot sem kihagyni és megállni csak lassabban kell ölni, hogy legyen ideje a karakternek erősödni. Ez a legnagyobb különbség a regen és a nem regen között. Ha csak a regenerációt kell átütni akkor nulláról indulva több epikust tudsz ölni és ha eléred a határaid kifullad az epikus spec. akko akár hosszú időre is meg kell állnod. Ha nem regen ezzel nincs gond ha felvetted a fonalat eldöntötted mi az a nyerési esély ameddig neked megéri akkor ahogy erősödsz folyamatosan tudod őket ölni, aki lassabban erősödik lassabban aki gyorsabban az gyorsabban.
Dátum: 2009.09.16. 11:49:21
Még a 60. epikus regenjét is leveri, és azzal már (v1-es statok alapján) kb. 20-al előrébb is lesz mint a szövije, a modosított epikus speccel meg még a 80. epikus regenje sem okoz gondot ha elég őskövet LE-t költ piára az erősebbek, ("ős" VF-ezők) még azt is le fogják ütni, legalábbis V1-en.
Dátum: 2009.09.16. 11:40:05
Szerintem baromira el vagy tévedve.

- A pókok nem bukják a csatáik 20%-át vagyis baromság a 20%-os nyerési esély erősségtől függetlenül. Lehet a, hogy a Tyrant balekokból áll de még a hatékonyabb epik verők is messze vannak attól, hogy 20%-al hozzák a csatákat.

- A "csak" nyerhetek minden esetben fennáll, egy idő után mindenképpen megölöd az epikust ha regen ha nem, mert erősebb leszel szintet lépsz jobb cuccaid lesznek stb. a különbség csak annyi, hogy ha regen az epikus akkor minden alkalommal amikor elakadsz előlröl kell kezdened, vagy a regen miatt automatikusan tovább tart.

- Még mindíg nagyobb kihívás lecsattogni eredmény nélkül az epikusról, és akár rnd-vel nyerni, mit átütni a regent és fix.-en leütni mindent aminek a regenjét át tudod ütni eredménytől függetlenül. Az nem kihívás vagy verseny, hogy ki tud több gyógyítalt venni.

- Sehol nem vettem alapnak, hogy a 40-es karinak epikus spece van nem tudom ezt honnan veszed. Pont az ellenkezőjét irtam 40-es szinten egy szaros térkapus ellenfél ellen senki nem fog epikus spec-re költeni tök fölösleges. 60-as szintű karira irtam a max.-os epikus specet és az is csak példa volt arra, hogy az epikust még magasabb szinten is simán térkapus nehézségen lehet tartani, majndem ugyan azzal a regennel mint 40-es szinten spec. nélkül.


Nekem ezek után inkább az jön le, hogy el se olvastad csak átfutottál rajta, és úgy pontoztál le. A 3 napos korlát is csak kb. akor tudatosult mikor már direkt bemásoltam Miklós hozzászólását. Úgy vettétek mintha nem is lenne.
Dátum: 2009.09.16. 10:46:35
Nem csak idén jövőre se. És ha az epikus ilyen ütemben erősödik akkor a tárgy amit szerzel is kb. ez a kategória marad, akinek megvannak a %-os cuccok annak csak dukátfarmra lesz jó az egész abban ez epikus szövi meg megintcsak jobb.
Dátum: 2009.09.16. 10:18:52
Örülök, neki, hogy a lepontozásban mindenki bajnok. Érvelni meg gondolkodni kéne nem csak ész nélkül nyomni a gombot de jó, hogy végre más is érti, hogy a 3 napos korlát szar, az elejétől kezdve erről (is) pofáztam.

A regen nem regen kérdés szerintem még mindíg ugyan ott tart, ha regenerál az epikus több támadás kell a legyőzéséhez ami növeli a játékidőt. Aki ezt nem érti és emiatt lepontoz az igazán vehetné a fáradtságot és magyarázza már el nekem, hogy miért jobb, ha regen az epikus és kvázi mindenki megölhet bármilyen epikust aminek a regenjét át tudja ütni. Mintha ténylegesen meg kell verni az epikust és nem regenerál.

Az biztos, hogy az első módszerrel sokkal több epikust lehet ölni, de azért csak kell valami komolyabb korlát is, különben a 80. epikus (max.-os epikus speccel) kb. 1200 regenjét egy 45-50-es szintű erősebb kari is át tudja ütni és meg tudja ölni. Ez nem szövetségi epikus aki ellen nincs esélye a karakternek elég ha valamennyit belesebzek igenis verje meg a kari a neki rendelt ellenfelt ha meg akarja ölni. Ennél még a térkapu is komolyabb kihívás (lenne) pedig ott nem epikus cuccot osztanak de ha kell valamelyik térkapus kincs akkor meg kell verni, vesztes csatáért semmi nem jár.
Dátum: 2009.09.16. 09:58:19
Teljesen mindegy milyen rendszert csinálunk a póknak meglesz az előnye. Ha a határ mindenki számára elérhető akkor nem lesz benne kihívás nem lesz szórakoztató, ha keményen meg kell dolgozni érte akkor az erősebb több energiát befektető karik mindig előnyben lesznek. Ha a %-os tárgyak mindenki számára elérhetőek 15-és 30 epikus öléssel akkor igazán jelentős aránytalanság még akkor sem lesz a pók és nem pók között ha a pók kari 1-2 tárgyal többet üt ki mint a szintje. És azért azt ne felejtsük el, hogy a pók szintjén ugyan erős de a megszerezhető felszerelés és az epikus szintjének növekedése azért erős korlátot szab, nem hiszem, hogy 1 tárgynál többet ki tudna szedni a környezeténél. 40-es pók nem fog 30 al több epikust ölni szerintem (ha az átlag 15-20-at meg tud ölni kemény munkával az neki már a 45-50. epikus) a környezeténél, még akkor sem ha a TÖ-je megvan hozzá mert a fegyvere sokkal kevesebbet sebez és nagyon magas szintre kell ütnie.
Dátum: 2009.09.16. 09:35:50
Csak az üthetőség korlátozása lett lesöpörve (az is csak javaslat), a 3 napos korlát maradt.

Idézet Miklós hozzászólásából:

"Baraty javaslata az volt, hogy az egyéni epikusnak több ÉP-je legyen, mint a normálnak, viszont ne regeneráljon. Ehhez én azt tettem hozzá, hogy korlátozás nélkül akár többször egymás után is meg lehessen ütni, hiszen ha nem regenerál, ennek nincs jelentősége, és a 3 nap úgyis határt szab."
Dátum: 2009.09.16. 09:34:51
Annyira percízen van belőve, hogy szerintem még csak utánna se számoltál egyes szinteken ez mit jelent.

40-es szintű kari 50-es epikussal kezd, ez kvázi azt jelenti, hogy térkapus ellenfelet üt. Arrol mindenkinek van tapasztalata, hogy a térkapus ellenfél mekkora kihívás a karakter számára. Az első epikusnak 10k életereje van 40-es szinten nem jellemző az epikus spec. szerintem a regen csökkentése és a sebzés miatt ezen a szinten értelme sincs megcsinálni vagyis kb. 416 ép-t regen csatánként. Nekem 40-es szint környékén top TÖ-vel 1000-1400 volt a sebzésem (kb. 650-700 TÖ-vel, a jelenlegi átlag kb. 550) vagyis kvázi leharmadolod lefelezed a karakterek sebzését. Amitől a pontosan térkapus erősségű epiket semmivel nem lesz nehezebb legyőzni csak tovább tart, vagyis csak a játékidő nő amit el akarunk kerülni.

Ugyan ez a kari 60-as szinten (Kb. 120 nappal később) a 40. epikust ütheti (a 3 napos korlát miatt) ezen a szinten már nem gond a max.-os epikus spec. így a 63k-s epikus 437-et regen és ezzel a sebzése is jelentősen csökkentve van, ha nehezebb is legyőzni mint egy térkapus ellenfelet jelentős különbség szerintem még mindig nincsen, nem okoz komoly megterhelést a karakter számára, lényegi különbség csak a támadások számában van több támadás kell a legyőzéséhez mint 40-es szinten a regeneráció itt is csak az egyéni epikussal eltöltött időt növeli és 120 nap alatt még mindíg nem jutottunk el oda, hogy bármilyen kihívást jelentene legyőzni.

Arról nem is beszélve, hogy a bevezetés után a 3 napos korlát miatt a 40-es az 50-es és a 60-as szintű karakterek is ugyan annyi epikust fognak 120 nap után ölni se verseny se taktika se kihívás se semmi csak a szinte ingyen epikus cucc.

Én azt mondom nem kell regen, ne legyen 3 napos korlát, két támadás között csak rövid időt kelljen várni és csak azok a csaták számítsanak amikor megvered az epikust. Ezzel a verzióval még az átlagos vagy lassan fejlődő karik is biztosan tudnak 3 naponta epikust ölni, akinek meg több ideje van többet költ, az elmehet egészen a karakter tejlesítőképességeinek a határáig. Lényegesen több epikust senki nem fog tudni ölni azokhoz képest mint akikkel kb. egyforma erősségen van (a pókok egymással versenyeznek a nem pókok között meg nem hiszem, hogy van olyan aki annyira kiugróan erős, hogy akár csak 10-el is több epikust ölne mint a környezete). Ezzel a módszerrel csak 2 gond van kell e és ha igen mennyivel, emelni az epikusok életerejét (Miklós is ezt kérdezte), és hogy adott szinten ki hányadik epikustól kezdje el ölni az epikusokat 80-as kari az első 50-es szintű epikussal kezdjen, vagy erősebbel.
Ha nincs állatfejlődés és nincs üthetőségi korlát szerintem nem gond ha mindenki ugyan azzal az epikussal kezd mert a karakter nem fejlődik a csatáktól és adott szinten mindenkinek ugyan annyi epikus tárgy megszerzésére lesz lehetősége (feltéve, hogy nem sokkal gyengébb vagy erősebb a környezeténél).

Szerintem így alakul ki verseny ki mennyit öl, így lesz taktika ki hányadik tier cuccot farmol ki magának, és így lesz kihívás hiszen egy 60. szintű karinak a 80. epikus már biztosan nagyon izzasztóan nehéz lesz, regen nélkül is. És nem az lesz a cél, hogy gyógyitalokkal ütési gyakoriság növelésével vagy más módszerrel átüssük az epikus regenjét hanem az, hogy LEGYŐZZÜK megverjük az epikust.