Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Otoaak

Dátum: 2009.09.28. 13:05:17
Meg lehetne azt csinálni, hogy mikor jelentkezek a viadalra azt is lássam melyik kategóriába jelentkezek? (szinthatárok) Én sose tudom mikor csúszok át egyik kategóriából a másikba az ember egész máshogy készül ha kifutó szinten van mint amikor éppen csak bekerül.
Dátum: 2009.09.28. 12:33:10
Idézet: Kocos - 2009.09.28. 12:17:31
Idézet: Mortimer - 2009.09.28. 09:47:08
Egy dolgot kihagytál: a max. kikérhető entitás szintje elért szövetségi epikus -10.


Ez lett lecserelve arra, hogy max olheto entitas darabszama = sajat szint - 10. Vagy rosszul figyeltem?


Ez is egy olyan dolog amit még nem lehet tudni. A legtöbb dologgal kapcsolatban legalább 2-3 verzió volt amiből Miklós választani tud/tudott (plussz a saját ötletei) nem volt lefixálva mi lesz a korlát ötlet meg volt bőven.

A kezdésre is legalább 3 féle verzió volt, első epikussal kezd mindenki, a szint -10 szint +10-ig sokminden felvetődött. Amíg nincs egyértelmű leírás Miklóstól addig akármi is lehet.
Dátum: 2009.09.28. 12:27:12
Még nincs teljesen kész az entitásos dolog. Ne várja senki, hogyminden tökéletesen működni fog amíg teljesen el nem készül. remélhetőleg ha telejsen készen lesz akkor majd Miklós ad egy pontos leírást a működésről is, lévén, hogy elég sokan kérték, hogy legyen ilyen.
Dátum: 2009.09.28. 12:24:22
Elvileg 15: 30-körül került be az egyéni epikus. Nálunk 6 percel később lett kész az emlékmű és 15:37-kor öltem meg az elsőt. Még 3 óra 14 perc van most vissza. Ennél szerintem nem sokan lehetnek előrébb.
Dátum: 2009.09.28. 12:10:46
Idézet: Endyr - 2009.09.26. 20:26:35
Azt javasolnam, hogy a 72 orat vegyetek le 70 vagy 68 orara, mert igy ha nem percre pontosan csinalom az entitast, akkor mindig egyre kesobbre fog csuszni az oles idopontja. 68 ora mar 4 ora mozgast jelent, az mar boven eleg


Eredetileg az volt a terv, hogy 3 naponta fix.-en jön a köv entitás és max. 6 lehet "betárazva". Vagyis csak akkor csúszol időben ha a 6. után se ölsz egyet se.
Dátum: 2009.09.25. 15:58:11
Miklós légyszíves ha teljesen elkészül az entitásos csomag, tegyél ki majd fórumra egy pontos ismertetőt, hogy tudjuk pontosan, hogy is megy majd a dolog.
Dátum: 2009.09.25. 15:43:24
Na az első meg is volt. Kár, hogy a 3 nap bent maradt.
Dátum: 2009.09.24. 20:07:22
Idézet: Prisma - 2009.09.24. 17:44:58
Senki nem mondta, hogy bele fog rokkanni, olyan sokba kerül. Arról van szó, hogy igazságtalan. Te mit szóltál volna hozzá, hogy a szülinapi tortáért csak neked levontak volna 200 LE-t, míg a többiek ingyen kapják? Azt nem mondhatod, hogy 200 LE-ért nem éri meg. Ugyanakkor ettől még meglehetősen igazságtalan lenne, nemde?


Látod ez a baj, hogy teljesen rosszul állsz az egészhez. A torta mindenkinek 200LE be kerül mindenkinek korlát a sebgyógyítás, senkinek nincs ingyen, és még választási lehetőség is van ha nem kéred a tortát akkor semmit nem kell fizetned. Vannak más tortaszerzési lehetőségek is, ott a szövetségi tortaelosztó vegyél onnan vkp-ból az sokkal olcsóbb, vagy csinálj saját tortagyárat(epikus szövi) és akkor addig zabálhatod a tortákat amíg a beled bírja. Alternatíva most is van és baromira nincs kényszerítve meg szívatva senki, csak mindennek megvan a maga ára. Ha meg nem találsz olyan tortát a piacon amiért szívesen fizetnél valamit akkor meg nem kell tortát zabálni azt kész.
Dátum: 2009.09.24. 13:27:36
Nem én találtam ki a békés jelzőt.
Dátum: 2009.09.24. 12:58:56
Csak kb. a nem prémes játékosnak van választási lehetősége a prémes cuccok 1-2 varázslatot és 1-2 erősebb nem prémes tárgyat leszámítva kihagyhatatlanok.

A prémium tárgyakból meg igazán lehetne dupla annyi (ez messze nem akkora mennyiség mint amiről korábban szó volt csak kb. +1 tárgy szintenként), ezekért eleve külön fizetünk legyenek kicsit változatosabbak, mert most van, hogy 12-18 szintet kell várni mire jön egy célnak megfelelő.

Elég kevés ilyen területe van a játéknak de ezen a területen a fizető játékosnak (prémium tárgyak változatossága) hátránya van a nem fizetővel szemben.
Dátum: 2009.09.24. 12:42:01
Teljesen fölösleges volt a leveretés miatt aggódni ha az egyéni epikus közben üthetetlen a karakter. Ezzel még könnyítenél is a dolgon mert még a 15% sem kell hozzá. Simán lehetne 15% fölött vadászni és epikust ütni és teljesen védett vagy, ha az epikushoz így is úgy is potit kell innod.

Az, hogy megvernek törvényszerű, akinek sok életereje van azt előbb utóbb leveri valaki. Aki csak úgy tud játszani, ha soha senki nem veri meg az eleve rossz lóra tett a VU-val. A nagy szintkülönbségek miatt előbb utóbb a pókokat és a VF-eseket is meg megveri valaki az egyéni epikustól függetlenül. Ez alól csak a top kivétel de szerintem olyan még ott sincs, hogy soha senki ellen nem veszítenek.

Szintlépés után aligha kell órákat a gép előtt ülni ahhoz, hogy befusson az első támadás, sokkal inkább az jelenti a gondot, hogy te el tudod e hasznáni az életerőt mielőtt valaki megtalál. Akinek mégis órákat kell ülni a gép előtt (vagy napokat) mire max. életerőn megtalálja valaki annak aligha okoz gondot ez az egész. Az egyéni epikussal nem annak lesz gondja szerintem akit alig támadnak.

A felvetés érthető bizonyos szempontból de szerintem ez része az egyéni epikusnak, én ezt még mindíg a megszerezhető cuccok árának tartom. A szövetségi epikus sokkal erősebb és sokkal többet sebez valahogy még is mindíg sikerült megölni. Az egyéni epikus se lesz örök életű az amiről ti vitáztok csak kényelmi funkció. Nem vagyok mazoista beállítottságú de ez egy pvp beállítopttságú játék. Wow-ra lefordítva ti el akarjátok választani a pvp és pve elemeket egymástól. A V3-on a békés "pve" világon ezt meg is értem, de a pvp pont azért pvp mert nem lehet kényelmesen ellenni mindíg számítani lehet arra, hogy valaki megtámad. És ha ez egyéni vagy szövi epikus közben van akkor így jártam ez része a játéknak.

Nem sebezhetetlenné meg mindentől védetté kéne tenni a karaktereket, hanem az aránytalan a támadó számára minden kockázatot nélkülöző támadásokat kellene kiirtani a játékból. És azt jutalmazni aki többet és hasonló erősségű karakter ellen kockáztat. Ha állatfejlődés (mindenkiért ugyan az jár) és szerezhető LE (most ugye kb. nulla) szempontjából lenne lényeges különbség azonos erősségű és sokkal gyengébb kari leverése között, akkor már rég nem kellene pve környezetet teremtő elemeken gondolkodni.
Dátum: 2009.09.24. 10:42:01
Az 5 perc védelem most is megszerezhető. Mágikus regennel vagy gyógyitallal max. közelbe kell gyógyulni és az első támadó után 5 perc védettséged van, aki megcsinálja a sebgyógyítást az még ha nagyon meg is verik ebben a támadásban, annak még így is lesz annyi életereje, hogy 1 támadás minimum beférjen az epikus ellen is.

Mert ugye ha megtámadnak utána 5 percig nem vagy újra támadható, ez már jó régóta így van.
Dátum: 2009.09.23. 13:47:17
Szeritnem a 100% fertőzés lényegesen több színesítésnél. Jócskán van benne exploit lehetőség, csak még kevés a 100%-os fertőzött. Mindenesetre nem akarok ötleteket adni, enélkül is lesz vele bajunk épp elég.
Dátum: 2009.09.23. 12:49:16
A top-on illene megtanulni számolni is, nem csak hülyeségekről osztani az észt. Semmilyen garancia nincs arra, hogy 2 szint alatt többet erősödsz mint amennyivel a KH erősebb mint te. Én még most is csak kb. 47. vagyok nem két hét lemaradásom van hanem 1-2 hónap. Ez a mese a klónok gyengébb változatáról meg nagyon szép, de 150-200 TÖ hajlamos kompenzálni az esetleges hiányosságokat, a szakértelmekről nem is beszélve.

Ez a téma sem kevésbé off az információs topic.-ban a kereskedelemnél. Ez sem a tömegekről szól, nekik ez is csak érdekesség, vagy inkább unalmas.
Dátum: 2009.09.23. 12:33:56
Ehez csak annyit, hogy nálunk a rekord az állatsebződésre 1200 fölött van. (játékos lőtte nem epik) Szóval azt a 400-at akár meg is toldhatod kicsit.
Dátum: 2009.09.23. 12:29:41
Olyan jó, hogy te ezt jobban tudod mint én. de most komolyan azt hiszed, hogy én csak találgatok vagy ilyesmi ? A KH a top 35 felerősített klónjaiból áll, áruld már el nekem, hogy akár 1-2 hét alatt is, hogy tennéd te őket "farm" státuszba a helyemben. De komolyan biztos én basztam el már megint valamit mer annyira gizda vagyok a szintemen, hogy csak a szaros döntőig jutottam a bajnokin.

mod: bocs a hangnemér de már nem igazán izgat, a tartalomtól függetlenül úgy is mindenki csak pofára pontoz
Dátum: 2009.09.23. 12:08:30
És aki nem része a topnak az hol vezesse le a frusztrációját? Ötletben a 2-3. vonal részéről sincs hiány csak itt a probléma fordított a kudarcélmény a maximális, nem a sikerélmény növelésének a hiánya, hanem a kudarcélmény csökkentésének a lehetősége hiányzik. A kényszerhelyzetre született ötletek vagy esetleges gondok enyhítése pedig nagyon ritkán valósulnak meg vagy hoznak eredményt.

Jó példa erre a KH ( ez kb. a legnagyobb hátrány ebben a sávban) ami minden gond nélkül veri rommá a "majdnem" top karaktereket 15% alatt és fölött egyaránt, a 15% alatt rabolt Le egy részét meg a top-nak továbbítja. A KH-nak addig amíg csak anyi szerepe van, hogy megfelelő számú portya leehtőséget biztosítson a top számára kb. még a létjogosultsága is megkérdőjelezhető. Olyan erőforrások támogatják a top-ot az élen maradásban jelenleg ami senki más számára nem elérhető, sőt részben a "majdnem" top játékosokból építkezik ilyen hátrány csak a játékosok ezen szakaszát érinti de még jónéhányat lehetne mondani.
Dátum: 2009.09.23. 11:30:59
Taktika? nem tudom te mennyi ideje készülsz erre, de mutasd már meg nekem, hol volt az a pont amikor tudatosan erre készültél az elmúlt 10 hónapban, mióta kb. fertőzés van. (És elvertél csak erre mondjuk több 100k LE-t) Az lehet taktika, hogy 0% vagy 100% de az nem, hogy egyik vagy másik véglettel vissza lehessen élni. Szerintem semmi nem indokolja a fertőzöttek védelmét saját hordán belül.
Dátum: 2009.09.23. 10:52:26
A 0% fertőzés is változott. Senki nem akar kiszúrni senkivel, a 100% fertőzés viszont szerintem így nem teljes. Durván vissza lehet vele élni. Erről szerintem azokat kellene megkérdezni akiket Winnie szépen ütöget, milyen érzés úgy célpontnak leni, hogy semmilyen lehetőséged nincs visszaütni.
Dátum: 2009.09.22. 14:00:11
Nem csak miattad. ahogy egyre több 100%-os lesz egyre frusztrálóbb lesz a visszatámadás lehetőségének a hiánya. Én konkrétan nem is értem, hogy ezt miért így csinálták (leeht, hogy bug).

Mondjuk olyan nagyon nem félek attól, hogy zafírra váltasz. Persze lehet, hogy az Azúr vagy a Tyrant befogad de nem fogadnék rá.