Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Látom a 3. pont meghozta a várt negatív szavazatokat.
Csak az lehet, mert szó/ellenvélemény nélkül csak az verhette ki a biztosítékot.

Pedig közepes és magas szinten ez igenerős megoldás.
Alacsony szinten sajnos leginkább a játéktudás különbség dominál. Az újrakezdők kenterbe verik a kezdőket okos szakizással, okos portyaellenfél választással, taktikus szövistratégiával, stb.
Az általam rendkívül lenézett Bubizás (szinte észmentes és rendkívül olcsó taktika) alacsony szinten még csökkenthet a kialakult nagy különbségeken. Alacsony szinten még elég könnyű 1-nél rosszabb Gy/V-t kihozni, főleg a lemaradtaknak. A küzdelem mentes, törekvő hozzáállást nem megkövetelő felzárkóztató programokat viszont ellenzem.
Természetesen a Játékostájékoztatás SOKKAL erősebb kellene, hogy legyen. Mai napig bosszantó és félrevezető pontatlanságok vannak a szakigomb alatt a szakileírásokban.
Ezek is megoldások, de én alapvetően másban látom a jóóóóval egyszerűbb megoldást.
Mi a "lassúzás" és a játékosok közötti TÖ/SzÖ szakadék oka?
Elsősorban az ingyen LE más-más mértékű kihasználása sajtolással, kínzózással, küldipörgetéssel, stb-stb.
Hogy a Küldizésért is jár TP? Nemrég fejtegették páran, hogy hogyan lehet 0TP-vel megoldani az ismétlőzést.
A megoldás szerintem a "TP-t minden befolyó LE-re". Az ismételhető küldire is.
Ezt a TP-t módosíthatnák a Szaki (mint eddig is) és az AF képességek.
Okosan belőve a TP-t...
1. mindjárt drasztikusan csökkenne a LE/TP különbség a stílusok között.
2. azonnal gyorsabb lenne a szintlépés bármely stílussal.
3. nem mellesleg ebből kifolyólag növekedne a Behó bevétele.

Ha már a Grad+PP+CsP esszencia TP-be IS kerül, akkor miért is nem jár TP minden LE-ért?
Ne bosszants.
A felhozott javaslatot ellenzik és nem a VÁLTOZTATÁST.
Van egy olyan bizonytalan érzésem, hogy a fentebb említett közéleti példát más-más aspektusból próbáljuk ráhúzni/lerángatni a témára/ról.
Hagyjuk is.
Ami jól látható (ebből a topicból is), hogy elsöprő többségben a változást javaslók tábora, minimális a közömbös és alig-alig hallani a "nekem így tökéletes" hangokat.
A Játékosok közötti szakadéknövekedést MEG KELL ÁLLÍTANI.
Erre nem jó / nem elég az említett javaslat.
Az ütőtáv szélesítés sem változtat ezen.
A taktikák közötti LE különbséget kellene csökkenteni erőteljesen, hogy mindenki a szája íze szerint játszhasson és ne a szabályrendszer diktálta egyenlőtlenségek határozzák meg ELSŐSORBAN azt, hogy a játékosnak mivel érdemes foglalkoznia a játékelemek közül ahhoz, hogy a játékélménye is megmaradjon.
Áh... Nem értem, hogy most meg hogy jön ide a "pontosan ugyanolyan feltételek".
A Feltételek a Játékban sem ugyanolyanok, akárcsak a sportban. Más értelmi/képességbeli/anyagi/időbeli/stb. lehetőségek.
Kieg.: Ráadásul ha az lenne, már nem is lennének változatok a játékstílusra...
Tuggyisten nekem mán csak a felszerelés/TÖ/SzÖ kombinációs lehetőség is kiválóan megfelelne. A taktikai változatok csak hab a tortán. No de ez a "ha így játszol +1M LE, ha úgy -1M LE" féle taktika választhatóság NEM választhatóság. Illetve az, mint a mehetek hegynek fel, de le is a célomhoz. Biztos van olyan is aki a kilátás miatt felfelé indul el, de csak 1x. Soha többet azon az útvonalon nem fog menni. EZ több, mint valószínű.
Ez is KIVÁLÓ ötlet.

Prismának és minden "nerfgyűlölőnek":
MAXIMÁLISAN egyetértek azzal, hogy az állandó nerfelés játékhangulat romboló és taktikai / fejlesztési irányokat dobhat sutba.
Ezért én leginkább a Játszó stílus felerősítését / megtámogatását pártolom.
Legyen jóóóóval erősebb, mint jelenleg, de ne haladja meg a lassúzókét. Tényleg akkora tragédia lenne, ha valakinek nincs akár 300-400% TÖ ÉS SzÖ előnye az ütőtávja 70%-ával szemben amint az már alacsony szinten is látható?
Kieg.: Szubjektív véleményem szerint a 100% hátrány is több, mint amit egy átlagember elvisel cserébe azért, hogy ne kelljen unalmas/utált környezeti tendenciákhoz alkalmazkodnia.
Látom alaposan leromlott a pontértéked. Biztosíthatlak, hogy hozzá se értem a pontozóhoz.
A Behó érdeke a bevétel (is).
Azonban SOKKAL fontosabb érdeke, hogy NE csak 1-2 évig csorogjon be belőle, hanem minél tovább minél több.
Jelen pillanatban az általad normálisnak elfogadott, valójában szabályrendszeri kiegyensúlyozatlanságok ÓRIÁSI szakadékokat generálnak. Már 20.-25. szintre dupla TÖ-s ÉS SzÖ-s különbségek is kialakulhatnak. EZT nem lehet holmi +6TÖ/szint támogatással kompenzálni. Szimpla pszichológiai mankó a "bénáknak", akik messze sem feltétlen bénák. SOKKAL valószínűbb, hogy nem akarnak unatkozni a szabadidejükben azért, hogy pl. havonta 1x "eldurranthassák" a karakterüket.
Rossz játék? Melyikünk kezdte TÖKÉLETES és MINDENTUDÓ játékosként? Kezdje mindenki újra és álljon be a lassúzok közé ha PvP-zni is szeretne? Az egy épeszű, hosszútávon játékosmegtartó erejű Játékstílus lenne, hogy lemondok a Játék egy-két eleméről? Ilyen egysíkú, dögunalom taktikákért tépitek a szátokat?
Szubjektív véleményem szerint igen sokat tesznek az egysíkúzást támogatók/védők a játék szemétbe dobásáért, mivel erős kisebbségben vannak azok, akik hosszútávon hajlandók unatkozni.
Egyszerűen nem értem miért jó ha valaki egyedül marad egy világon és a mellét döngetheti, hogy ÉN VAGYOK A LEGERŐSEBB az ütőtávomban! Ja.. a többiek hónapok óta elhagyott karakterek...
A Behónak biztosan nem jó és én sem szeretnék egyedül játszani rengeteg ismerősöm nélkül, akik szép sorban felejtősbe rakják a VÚ-t, mert nem 5-10 szinttel korábban kezdtek neki "unatkozni" azért, hogy PvP elemeket is eredményesen játszhassanak. Esetleg olyan áron, hogy nem is portyáznak (PvP elem), vagy minden ép ésszel szembemenve DIREKT igyekezzenek minél többször kikapni (Gy/V-bubi, küldipörgetés). RÖHEJ!
Aki azt mondja, hogy HOSSZÚTÁVON BÁRKINEK jó a lassúzás az igenerősen téved.
Elnézést a mellékvágányért, de erősen ide tartozott, mint indoklásom arra, hogy miért tartom a szándékot jónak, a megvalósítást erősen kevésnek, nem megoldásnak.
Kieg.: Nem lesz tőle versenyképes Játékstílus a "Játszó" játék.
Dátum: 2011.07.12. 15:23:36
V3-on megindultak a Sötét Erő Által Uralt Urak/Úrnők szolgái, hogy érdekeiknek megfelelően alakítsák / visszaalakítsák a helyzetképet.
Épeszű galetkik nem ugrálnak úgy, hogy utolsó helyről utolsó helyre ugorjanak... :S
Dátum: 2011.07.12. 13:04:28
Annyira, de annyira, DE ANNYIRA több lehetőséget látok az LGy-ben. Egyszerűen nincs eléggé kihasználva. A szűkös kínálat miatt jobbára csak gyűjtögeti az ámbör 1-1 marhadrága dologra. Olcsó cucc alig, az is jobbára 1x megvéve/felhasználva érdemleges oszt kifújt. Ezért kár túlzásba esni a Kalandokkal, mivel mint fejtegették elég "sokba" kerül az LGy már önmagában is... :S
Több van benne. Sííímán el tudok képzelni egy "A Végzetúr(nő) amulettje" reliket, amit pl. Landragórnál lehetne találni és az általa adott alap-szintfüggő pontértékű tulajdonságo(ka)t / szakikaplusszokat lehetne időlegesen, vagy véglegesen átkonfigurálni, 'setleg turbózni LGy-ért, illetve szintre hozni, ha már kinőtte valaki. Annyiféle felhasználási lehetősége lehetne építgetésen kívül is...
Ja, juteszemvan, hogy ilyesmiről már beszéltünk...
Dátum: 2011.07.12. 08:38:40
SuperEgo23-nak szólt a válaszom, tehát nem a te kérdésed "nem"-eztem le. ;-)
Nekem 85 van Mariettánál, de nem áll szándékomban az átállás. Lehet fellélegezni... Illetve nem, mert nem csak én versenyzem. :-P
Dátum: 2011.07.12. 08:04:02
Nem, mert másnak is lehet és kiszámíthatatlan, hogy melyik kufárnál mennyi ilyen tag van, illetve, hogy be is fogja-e vetni az illető. Így volt 1200 tartalékom az előzőn és elég is lett 1db ezüstre +1-el. A csapatsorrendre minimálisan van hatással. Egyénileg meg mindegy, hogy a +1-et hányszorosan teljesítjük túl. :S
Kieg.: Itt a Zárlat előtti álláskompenzáló (eddig igenjól működött), illetve borogató (hamarosan várható) átállások a döntő befolyásoló tényező. Zárlat után az aktivitás különbségek még változtathatnak a kis különbségesek sorrendjén.
Dátum: 2011.07.12. 06:55:31
Hmm-hmm... A táblázatok alapján csak rendkívül szoros állás esetén számíthatunk változásra a Kufárzárlat után, mert ugrásmentes időszakban az előző Térképezéssel megegyezőek a tendenciák - jobbára "befagyott" állás, növekvő különbségek. Talán ha valamelyik Kufár tud annyival aktívabb lenni a végén a többséghez képest, mint az előzőn Ericath a 2. napon, akkor lehet még zárlat alatt is változás kb. 10db feletti különbség esetén is.
Köszönet a Táblázatokért. Szép munka volt. ;-)
Dátum: 2011.07.11. 18:24:04
Hmmm... V3-on az egyenlőre első helyen álló Ericath-tól átment valaki az utolsó helyen álló Katherinhez kb. 10 térképdarabbal és ezzel növelte Ericath előnyét...
Kezdődik a ...?
Dátum: 2011.07.11. 07:58:07
Szubjektív véleményem szerint csak a RANDOM időpillanatban bekövetkező Kufárzárlat mentesítene az egy adott pillanatra koncentrált Szervertúlterhelés és a túlzott műjáték hangulatromboló hatásának veszélye alól (alt-, kamikáze és építőkarik ugráltatása végzetes, követhetetlen, korrigálhatatlan következménnyel).
Kieg.: Csak akkor lesz(nek) érdekes(ek) az utolsó nap(ok), ha a Zárlat után még szoros lesz az állás. ;-)
Dátum: 2011.07.06. 08:00:52
Mi lenne, ha a vége előtti 1-4 napban RANDOM időpillanatban kattanna be a KufárZárlat.
EZ mindjárt érdekesebbé ÉS kevésbé őrültebbé tenné a végjátékot... ;-)
Dátum: 2011.07.05. 17:44:05
Ja, de igenhangulatos dolognak tartanék pl. egy AH "ápgrédet", ami lehetővé tenné a Relik "elkotyavetyélést".
Cserebere valami kisebb erősségű / fokozatú / értékű cuccra, 'setleg dukátra, LGy-re... Hmmm?
Kieg.: "Meredek" ötlet?
Dátum: 2011.07.05. 16:36:42
Tényleg... Miért is nem kaphat legalább 1db végzetmedált, aki rosszabb fokozatot ért el, mint amije már van, de hozta a kötelezőt érte (min. 10db), hisz a csapatmeccshez végül is hozzájárult, ugye?
Kieg.: Spec én akkor is inkább az eladhatóságra, lecserélhetőségre voksolok ebben az esetben. Akár Végzetmedálra cserélhetőségre. Ez orvosolná azokat is, akik már MOST rendelkeznek 1 relik két különböző erősségű fokozatával. Értékben lefelé cserélve sem férne bele? Furcsálnám...
Dátum: 2011.07.05. 16:00:09
Magas szinten, magas szakiértékekkel, jó portya és/vagy kihívás esélyekkel, stb.
Egyébként erről szólna az a felvetés, hogy mi lenne, ha nem 1 nap lenne erre, hanem valamivel több, hogy másnak (alacsonyabb szintűeknek) is legyen esélye ilyesmire.
Erőteljesen támogatom! ;-)
Anno 0-ás Elementárissal 3 hétig tartott 1200 CSP-t eltolni egy bronz cuccért az első Térképezésen. Senkinek sem kívánom...
Kieg.: Pedig ott 1 nap után lefixálódott a sorrend, de az a fenenagy szívem csak vitt előre... :-P
Jav.: Őőőő... a 2. Térképezésemen pörögtem túl annyira, hogy kb. 4x annyit gyűjtöttem, mint ami a +1-hez kellett... az ezüstért... :S
Dátum: 2011.07.05. 13:31:25
A jelen szitunál okosabban működő, kiváló kufár sorrend összehúzó hatású ötlet még nem volt ezidáig.
Ez így TÖKÉLETES.
A végén még lehetne csiszolni, hogy TÉNYLEG a Kufárcsapatok közötti aktivitás különbség döntsön és ne 4-5 őrült, 50-60 térképdarabos kamikáze, aki az utolsó pillanatban ugorva totál szétzilálja majd az állást. Reméljük, hogy azért nem nagyon... ;-)
A váltástilalmi idő előrehozása pár nappal megoldás lehet, HA az "utolsó perc" probléma ereje nem okozna esetleg nagy különbségeket, azaz hasonlóan szoros - esetleg változatos meccs maradna, mint eddig.
Fontos lenne elfogadni viszont, hogy SENKI nem ígért FIXEN arany/platina fokozatot LE/kavics befektetésért (belépő/szaki/pálca). Legfeljebb esélynövekedést rá... :-P
Per pillanat érik a Bronzom, de ez a végén ugyanekkora eséllyel lehet arany/platina is. Izgalmas lesz...
Dátum: 2011.06.29. 11:01:13
Aaaz biztos, hogy ha kb. 100 darab körül/belül lesznek a kufárok közötti különbségek 24-26 órával a vége előtt, akkor az utolsó pillanatos ugrások már 4-5 ugrás esetén is totálisan fel fogják borítani a sorrendet. ;-)