Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2013.05.22. 12:37:14
Pedig az oldalbehalásra és a szélsőséges értékugrálásra magyarázatot adhatna az, ha épp "finomhangolják" a számítás képletét... :-x
Dátum: 2013.05.22. 11:53:45
Mondok még érdekesebbet:
Naponta kiszámoltatom a jutit, hogy lássam miként alakul, milyen taktikával.
Tegnap +11-12 volt a jutim.
Alig pörögtem azóta (0 plusztöltés - kb. 20 minimumos aktiválás) és ma +25-26 lett a számolt jutim...
Éééééérdekes.
Kieg.: Tegnapi hír volt, hogy Baraty ma hozzá fog nyúlni a képlethez.
Dátum: 2013.05.14. 14:22:28
Abban indulsz, amibe neveztél. A nevezés pillanatában elmentik a karid és csak a kavicsos újranevezési lehetőséggel "frissítheted".
Dátum: 2013.05.14. 14:20:39
3 portyás tényezővel a 10. portyára -50% jár. Ez van a táblázatban és nem a 10. portya után elért -60% érték.
Dátum: 2013.05.14. 07:46:40
Idézet: Syabo - 2013.05.14. 07:02:18
... ezek szerint pl. a Harcászatban ( ami egyébként "valahol" tananyag) elő sem fordulhat, hogy a csatamezőn váratlan fordulat történik.. gondolom leáll az egyik fél tiltakozni, hogy ez nem ér és nem kell pillanatok alatt a stratégáknak/hadvezérnek/alegységparancsnoknak új taktikát kidolgozni?

Érdekesen vívnák a háborúkat akkor....

JUJJJbeszééép példa.
Kár, hogy történelmi (akár háborús) példák sora mutatja, hogy ember sokasága hajlamos "lefagyni", vagy szájjal "megoldani" a problémáit ha változik körülötte a helyzet. :S
Dátum: 2013.05.14. 07:42:11
Ahogy mondod.
...vagy hónapok óta ide gyűjtögette és gyakorlatilag több hónap LE-termeléséből fejleszt (nem 3 hét Landi alatti LE termeléséből)...
Dátum: 2013.05.14. 07:35:03
Tegyük fel, hogy adott 2 karakter, akik azonos szintűek, de az egyik RENGETEG LE-t elpazarolt és ezért jóval kisebb mondjuk a TÖ-je (Szakik/relikek mondjuk megegyeznek).
Nekifognak AZONOS tartalékkal és eredményességgel Landizni. Ugyan pontosan ugyanannyi lesz a jutalmuk LE értéke, de a kisebb TÖ-s több TÖ-t fog kapni. Miért?
Mert a Tulfejlesztés pontról pontra drágul, tehát azonos LE mennyiségből az kap több TÖ-t, akinek több belefér, mert még olcsók a tulajdonságfejlesztései a kisebb tulok miatt.
Aki ÓRIÁSIT kap (100+) az jó eséllyel vagy brutálisan el volt maradva a szintjéhez képest TÖ-vel (nagyobb szinten több LE-t tud termelni és rá is pörgött a Landira) és/vagy hónapok óta ide gyűjtögette és gyakorlatilag több hónap LE-termeléséből fejleszt (nem 3 hét Landi alatti LE termeléséből).
Kieg.: Tehát ha Landiról Landira hasonló jutikat kapsz, az azt jelenti, hogy hasonló stratégával tolod a Landikat + Landik között KB. arányosan is fejlődsz.
Dátum: 2013.05.13. 19:24:31
Van valami hordalétszám-aktivitás(?) függő, naponta újragondolt szorzó, amit ráhúznak a befeccölt LE-re. Ez megy a hordaversenybe, ennyi a hozzátett értéked.
Dátum: 2013.05.13. 19:21:22
Nem számít bele.
Dátum: 2013.05.13. 18:14:37
Mán megen 1etértünk. Eventezni csak jóóól átgondoltan érdemes.
Kieg.: Szint-taktika(EH-VF) függő, arra optolt stratégiával.
Dátum: 2013.05.13. 18:05:56
1etértek, kivéve azt, hogy az Eventtel bekapott TP mennyiséget kompenzálja a juti és a PP-zés.
Természetesen okos játékkal ha nem is 0-ra, de minimális veszteséggel (5-10 pontnyi FONTOS Tul fejlesztési LE értéke) ki lehet hozni. Márpedig ennyin kb. 10.-15. szinten múlik csata.
Dátum: 2013.05.13. 17:52:35
Idézet: ADZSI76 - 2013.05.13. 16:33:08
Mc, így is alkalmazkodtunk a változásokhoz... Volt aki törölt miattuk és voltunk jó páran akik többet költünk napi szinten a játékra mert alkalmazkodtunk.

Az általam ismert játékosok többsége NEM a költségek miatt hagyta abba, hanem egyéb, de elsősorban BELEUNÁS miatt. Azzal 1etértek, hogy a költség (elsősorban az optimalizátorok számára) nőtt. De ez más téma...

Nem vagyok ellenére a változtatásnak, csak annak hogy menet közben betegyék... Teljesen igazságtalan lenne a dolog. Ne mondja már Miklós hogy 1-200 CSP-vel megéri magunkat beledobni mostantól az eventbe. Ha ezt gondolja nem érti a saját játékát... Nem véletlenül sürítette az eventeket... Tudja hogy ami megéri abba maxos eröforrásokat ölünk bele és csak ekkor toljuk ezerrel a játékot! Sokkal többen halmoztuk volna fel az eröforrásokat ha tudunk róla az event elött.
Ha elfelejtette hát ez van, vezesse be a következö ilyen eventen. Sokan azt mondják nincs ebböl hátrány.... Persze kíváncsi lennék arra hogy mit mondanának ha itt állnának kevés tartalékkal! ( LE és CSP )

Hátrány? Mihez képest? EZ a fő kérdés.
Tételezzük fel, hogy TÖ közeli versenytársadnak van hozzád képest +600 CsP-je.
Ezzel jóóól elszalad föléd + rosszabb LE/TP-vel zárja a menetelést mint te.
Ismétlő 600 CsP-re nuku (max kaland). Ráadásul egy valódi szuperopt 5-nél kevesebb tulajt tol. Legfeljebb ha úgy látja, hogy belefér a szintkörnyezetéhez képest egy kis upgrade... :-X
Tartok tőle, hogy felnagyítod a dolgot (hátrány). HA az ÖSSZES eventjutit szabadon el lehetne osztani, akkor is JOBBAN jársz ha minimalizálsz (relikekig ütés).
Nekem egyébként mindegy. Félopt vagyok - szeretek eventezni - pl. a Landit VT, szint, Feladat, stb. optolásra használom (pl. kevesebb dekrétum - kavicsopt) és nem szoktam megijedni +20-30 Mágiától és Egészségtől ha járulékos "kárként" megkapom. :-P
Alapvetően béna játékos lennék, ha nem tudnám kompenzálni ezt a "borzasztó" optolatlanságot a normál játéktaktikámmal.
Miklós javaslatának hatása kifejtve:
A nem optolók nem gyengülnének annyit az eventpörgéssel. A szuperoptolók meg TALÁN kicsit bátrabban belemennek egy kis kevésbé optolt játékba (lásd Hasznos vadászat "erejét" - szinte semmi EH szuperoptoknak a minimális vadászatmennyiség miatt, de legalább...). Örülnék neki ha valamikor bevezetnék, mert mint mondottam, ritkaunalmas, drága és időrabló a játék szuperopt szemmel. :S
Igencsak szüksége lenne a játékkedv fokozó fejlesztésekre, játékelemekre MINDENKINEK ha szeretnénk nem csak páran együtt játszani.
Ha ez a kövön lenne bevezetve, akkor én annak is örülnék... :-X
Kieg.: Még 1x: NEM magam miatt, de a hosszútávú játékélményemért (szeretek csapatban játszani).
Dátum: 2013.05.13. 16:12:02
1etértek.
Nodehogy hetekre, hónapokra előre jól kalkulálható a játék és még az eventek is jobbára rutinfeladatok semmi váratlannal... :S
Szeretem a stratégiai játékokat és azt mondhatom, hogy a véletlenre, váratlanra annál nagyobb szükség van bennük, minél tartósabban szeretné lekötni a játék a játékos figyelmét.
A legtöbb stratégiai játék enélkül eldőlne az első lépéssel. :S
Valami olyasmire gondolok mondjuk a Landival kapcsolatban, mint pl. a Relikek sorrendje RND változzon fázisonként eventről eventre, legyen benne 1-1 nehéz ellenfél, amiről KAPSZ figyelmeztetést, de nem közvetlenül előtte (pl. ma, 10 csatán belül, stb.), egész a komoly dolgokig, mint pl. "nem sikerült a bebörtönzés, mert ... ezért X hatás érvényesül az egész világon" (pl. hetente MINDEN HT rombolódik 1et a köv Landiig), de sorolhatnám.
Hirtelen ötletek, ne menj bele. A LÉNYEG, hogy ne lehessen akár hetekkel, hónapokkal előre tudni, hogy mit-hogy érdemes csinálnod.
Kieg.: Alkalmazkodni kelljen időről időre a változó helyzethez, legyen TÉTJE a dolgoknak, ne csak rutinszerű relikbezsebelés rutin technikával.
Dátum: 2013.05.13. 14:38:11
:S
Kénytelen vagyok 1etérteni veled.
Legszebb példa volt a múlt Landi, ahol UTÓLAG kaptak egy szabadon elosztható részt a nagytöltők...
Kis kitérő(?).
Felvetődött a kockázat téma... Milyen kockázat?
Annyi a kockázat ebben a játékban, hogy nem tudsz valamilyen módosítóról, vagy elszámolsz valamit. EZ nem kockázat.
Bekötött szemmel portyázni. No aaaaz...
Ilyenkor sírom vissza Quellon büntetőEvent ötletét a jelenlegi jutalomEvent rendszer helyett.
Per pillanat akkora az állóvíz, hogy már büdös néha. Komolyan azt gondolják sokan, hogy a max kiszámíthatóság játékélmény?
Ölbe tett kézzel, malmozva várják sokan, hogy a többiek kikaparják a gesztenyéjüket és ha nem akar úgy alakulni, ahogy nekik jó, akkor "kidumálják".
Ez egy "káoszvilág", ergo nem szabadna ennyire kiszámíthatónak lennie.
Annak kellene dominálnia, hogy ki-mennyire tud alkalmazkodni 1-1 "kataklizmához", változáshoz.
Event közbeni jutirendszer változtatás: nem szerencsés még ha közkedveltebb, játékbarátibb is (ollónyílás lassítás).
Az viszont hóttutibiztos, hogy a játékrendszer per pillanat nem támogatja a saját világát eléggé "szerepjátékos" módon.
NINCS káosz, NINCS túlélési küzdelem, ezzel szemben VAN lassúzás, VAN minimálaktivitási kifordított tápolás, stb. :S
Valahol persze megértek mindenkit...
Istenuccse be tudnék vállalni 1-1 váratlan fordulatot a játékban FÜGGETLENÜL attól, hogy az nekem épp fekszik vagy sem.
Ma nekem jó valami, holnap neked. Az jár jobban, aki jobban alkalmazkodik.
Najóóó... Csak álmodozom...
Dátum: 2013.05.13. 12:45:10
No akkó egy kis SZEREPJÁTÉK:
Mockosz kisz haszonleszők!
Szóva' ezé' fog bennünket szíjjegyapni Landi, meg a gyíkhorája, mer' TINÉKTEK nem lett béigérve ölég szajré?!
Úúúúúútálom a zsoldoszokat....

Egyébként örülök, hogy megszólalt speciális (Fejlesztési technikájával kisebbségben lévő) karakter is, mert így teljes az összkép.
Kieg.: Kérdés, hogy teret kap-e? Az opcionális dolog tetszik, mint áthidaló megoldás.
"Könnyebb" lenne a Mágiaerősítő fejlesztés beintegrálása - nem kell feldobni újra a kérdést. :S
Dátum: 2013.05.13. 11:38:37
Növelné az erősebben optolók játékkedvét, aaaaz biztos.
+ Mivel ez ALAPVETŐEN elősegítené az ollónyílás lassítását ("túlpörgők" nem gyengülnek relatíve annyit), ezért majdhogynem áldásos változtatás lenne az összhatást tekintve.
Kieg.: Amint beérkezik a Mágia fontosságát erősítő fejlesztés (tervbe volt véve), akkor persze érdemes lehet újragondolni. :-X
Dátum: 2013.05.11. 14:42:29
Ja-ja. Igazatok van. Már kezdem átlátni én is.
/A szintek fiktívek, de toplistáról lenézett adatokkal. Én per pill 78. szintű vagyok./
Azonban ez csak egy érdekes mellékvágány.
A fő felvetésem még mindig a halmozódó "szemét" /mert egy ölég jól behatárolható szint felett már értelmetlen a használatuk/, az "értéktelen" Szerencsekerék nyeremények /mint előbb, vagy egy adott TÖ, SzÖ, kristálypont, LGy, szint, elosztott AFp, stb. felett kb. gyakori nyereménynek is elmenne 1-1 R-UR nyeremény/ értékállóbbá tételéről szól.
Ezzel kapcsolatban álláspont?
Vagy elég a platina, mint 1szerű megoldás? 1et is értek, de nem minden "értéktelen" dologgal kapcsolatban.
/Az "értéktelen" kifejezés SZIGORÚAN csak bizonyos feltételek esetén értendő így. A legtöbb ilyennek titulált dolog értékes, csak nem mindenkinek és nem egyforma mértékben - lásd. pl. még a kincsesláda témánál./
Dátum: 2013.05.11. 07:04:04
Legerősebb? TÖ-ben? Az nem jelent sokat.
Durva példa: 1500-as Mágiával nem fogsz sok portyát nyerni.
Lehetséges, hogy azért vernek meg MINDIG, mert...
1. Az IQ+SZINT értéked nem éri el a támadóid IQ értékét.
2. A Támadás+SZINT értéked nem éri el az ellenfeleid Védekezés értékét.
4. A Védekezésed lazán beütik ellenfeleid a Támadás+SZINT értékükkel.
5. Szerencséd minimum 20-30 ponttal elmarad ellenfeleidtől.
6. Állataid Elnyelése messze alacsonyabb, mint ellenfeleid állataié.
7. Tetemes lemaradása van szövetségednek ellenfeleid szövetségéhez képest harci épülettámogatottság tekintetében.
8. 50-100 ponttal elmaradsz ellenfeleid kritütés, kritvari értékétől.
9. Sok egyéb tényezőben is elmaradsz ellenfeleidtől (harci AF képességek, állat harciszakik, Szint*2 közeli Epicuccok hiánya, stb.-stb.).
A fentebbiek közül minél több igaz rád, annál valószínűbb az állításod: "mindenki" megver.
Kieg.: Soktényezős a játék. Olvass, kérdezz, tapasztalj, tanulj és akkor változni fog a kép...
Dátum: 2013.05.11. 00:05:14
Rendkívül összetett a játék, aaaaaz biztos.
Kari/játékos függő is, hogy mit/hogy érdemes csinálni.
Zafírként pl. neked van a legtöbb támadható célpontod (a 100% fertőzötteket leszámítva), mert annak a hordának van a legkevesebb tagja. ;-)
Dátum: 2013.05.10. 23:20:31
Idézet: Putty - 2013.05.10. 23:19:02
...az utolsó négynél elég lesz egy szinttel erősebbet kihívni

Te tudod.
Kieg.: Nem érdemes 1-esével lépkedni.
Vagy lépj topszövibe és nyugodtan felejtheted az Entizést (Kóc kifejtette amott, hogy még a Tudás és Reflexkönyv szerencsekerék nyeremény esélyed is nagyobb lesz ha nem gürcölsz az Entikkel, több CsP-t tudsz hasznosítani, stb.) + röhögve teljesíted majd a BU 2 entis küldijét (ha lesz megint). :S