Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Warfoki

Dátum: 2010.11.11. 23:04:11
Birtoklás ideje alapján? Kiszámítjuk hány napja használja az első birtokos, hozzáteszünk egy hetet még és ennyi ideig lehet VF-fel együtt használni mindenkinek. Ez sem száz százalékosan igazságos, de olyan megoldás szeirintem az ilyen utólagos belenyúlásoknál nem igazán van...
Dátum: 2010.11.11. 22:26:47
Idézet: Ariel - 2010.11.10. 23:46:48
Az utólagos nerfeléseket legkönnyebben úgy lehet elkerülni, hogy az új tervezeteket Miklós kirakja a fórumra, ahogy legutóbb pl az AF képességekkel is megtörtént. Nem hiszem, hogy hatalmas előnyre lehetne szert tenni az AF képességek valamilyen rejtett kombójával, amit utólag nerfelni kéne. A térkifordító ital ennek épp ellenkezője: nem tudtunk róla, és rögtön kombózott volna az AF képességekkel, aminek eredményeképp rögtön módosult is pár képesség és nullázódnak, az italhasználattal.

Ezzel egyet értek. Az előre bekerült és itt megvitatott, majd eszerint alakult fejlesztésekkel nem is szokott gond lenni. Örvendetes, hogy a mostani fejlesztések egyre gyakrabban ilyenek, így talán később kevesebb lesz a nerfelés. Az is érthető viszont, hogy a JV nem akar minden egyes fejlesztést hetekkel korábban kihirdetni. Mondjuk az ilyen esetekben lehetne tartani egy bétaszervert, ahova a játékot legjobban ismerő csúcsoptimalizátorokat beszabadítanák, hogy nézzék meg, mondjanak véleményt róla, cserébe meg teszem azt kapnak X mennyiségű őskövet. Mondjuk. Ha idejekorán feltűnnek a bugok, exploitok, akkor időben lehetne javítani és nem lenne szükség ennyi utólagos nerfelésre. Szerintem.
Dátum: 2010.11.11. 22:19:03
Az előző oldali hozzászólásom pontja több, mint egy egészet esett tegnap ilyenkor óta. Nem mintha különösebben bántana, de a lepontozók megtehetnék, hogy leírják, mivel is nem értenek egyet és miért nem. Egy gombot kétszer egymás után még a kutyám is le tudna nyomni...
Dátum: 2010.11.10. 23:23:04
Ez kapásból három problémát vet fel:

1. Továbbra is fenntartom, hogy rettenetesen későn/lassan reagál a JV.

2. Ha már adunk a játékosok véleményére, akkor talán az ellenzők véleményét is figyelembe lehetne venni ugyanilyen súllyal, pláne ha érveket hoznak, nem (csak) anyázást. Ez így egyoldalúnak tűnik nekem kissé.

3. Betétel előtt alaposabb tesztelés nem ártana. Nyilván mindig lesznek bugok, de ez a mennyiségű utólagos nerfelés enyhén szólva is sok.
Nem tudom mi legyen. Elsősorban ezt szeretném, de mivel csapaterősségben a specializáció sokkal jobban áll, ezért nem tudok dönteni. Az aranyat szeretném elhozni és mindkettő jól jönne végül is... nem tudom. Várok vele még.
Dátum: 2010.11.10. 22:53:18
MIklós, ennél a nerfnél nem is feltétlen azzal a pár inspirátoros emberrel és az elégedetlenségükkel van gond nagy vonalakban (még ha ők is a leghangosabbak itt), hanem azzal, hogy ezzel a sorozatos nerfeléssel elvesztitek a játékosok bizalmát. Én most már úgy vagyok, hogy kissé félve merek hosszú távra tervezni fejlesztésben, mert mi van, ha holnap ilyenkor az én terveimnek, "taktikámnak" tesz keresztbe a JV? Simán előfordulhat, lévén a nerfeléseknél egyértelműen kiderült, hogy vajmi kevéssé érdekel titeket hány játékost érint, ha úgy érzitek, hogy baltával kell szabályt faragni, akkor az úgy is lesz. Nagyon jól beidézted a szabályzatot, valóban jogotokban áll ezt bármikor megtenni. De azért ezt érdemes lenne átgondolni, hogy ez valóban jó így? A Végzetúr a maga kategóriájában egy remek játék: rengeteg, folyamatosan megnyíló lehetőséget kínál, rendszeres eventeket, folyamatos fejlődést és ami a legfontosabb, összetett, mégis elég jól átlátható játékrendszert. Épp ez az oka annak, hogy akik komolyan elmerülnek benne, azok jó eséllyel elkezdenek előre tervezni, kihozni a maximumot a karakterükből. Sokszor hónapokkal, esetleg évekkel előre tervezésről van szó itt, hosszas készülődésről egy kiváló karakter létrehozásáért. És itt jön be a képbe a probléma: ha rendszeresen kiszámíthatatlan változásokat, nerfeléseket csináltok a játék már üzemelő, régóta működő részein, azzal könnyen lehet, hogy sok ember ilyen taktikázását vágjátok félbe. Márpedig a fizető játékosok is főleg a hosszabb távra tervezők közül kerülnek szerintem, szóval a bizalom megingatásával lényegében magatok alatt vágjátok a fát.

Nyilván előfordulhatnak hibák, de akkor azt javítani kellene ott helyben. Például egész egyszerűen nem hiszem el, hogy mondjuk a láthatatlan vadászatos "bug" észrevételéhez komolyan évek kellettek. Ilyen a világon nincs! Akkor pedig vagy benne hagyjátok, mint taktikai lehetőséget vagy kiveszitek. Ha pár nappal a bekerülése után kivettétek volna, nagyjából senki egy rossz szót nem szólt volna az ügyben, mert senki nem tervezett volna vele hosszú távra. Így viszont, hogy bennmaradt, a játékosok - teljes joggal - úgy gondolták, hogy ez is egy lehetőség és ki lehet használni. És így több ember taktikájának az alapköve lett, erős karaktereket termelve ki. És ekkor, mikor már rengeteg játékos alapvető elemként használta, kijelentettétek, hogy ez így nem megy, kiszeditek a lehetőséget, mert csak.

Itt ugyanez: elég volt egyszer elolvasnom a tárgyleírást, hogy tudjam azt a hatását, ami miatt nerfelni/kivenni akarjátok. Könyörgöm, eleve azért lett teljesen egyedi relikvia, azért ment el horribilis áron, mert nagyon erős. És ont az a lényege, hogy gyorsabb fejlődést tegyen lehetővé, nem? Felzárkóztatás, ugyan már: ha egy erős relikviából nagyjából másfél év alatt tíznél is kevesebbet raktok egy sok ezer karakterrel machináló játékba, akkor evidens, hogy a legtöbb erőforráshoz hozzáférő játékos viszi el. És általában ez azt is jelenti, hogy a legerősebb játékosok egyike lesz az, akinek véletlen sincs szüksége felzárkóztatásra, maximum egy-két nála is erősebb karakterhez képest. Ez egyszerű logika. Most meg az baj, hogy tényleg így működik és utolérhetetlenné teszi ezeket a karaktereket? De én azt nem értem, hogy ez hogy nem volt evidens eleve? Vagy miért nem lett átgondolva még egyszer az egész, amikor szóltak páran, hogy ez így kissé durva lesz?

Lehet ezt "dinamikus fejlődésnek" (szóhasználat kérdése), előre beláthatatlan következményeknek (ugyan) nevezni, lehet, hogy játék mögött annyi programozás és tervezés van, hogy én az 1%-t sem vállalnám, de ah elyzet az, hogy ez az egyszeri, szórakozni vágyó játékost jó eséllyel teljesen hidegen hagyja. Amit én (és talán nem vagyok egyedül) látok az egészből, hogy nem vagytok képben eléggé egyes fejlesztések következményeivel (ékes példa a kifordító ital a V5-ön, fel sem szabadott volna merülnie a problémának alaposabb átgondolással), későn reagáltok sokszor, akkor is kapkodva, nagybaltával estek olyan dolgoknak, amik eddigre már a játék szerves részét képezik. Ami így teljesen értehtő módon szül esetenként széleskörű nemtetszést. Erre ugyan születik reagáslás sokszor, de az is a hirtelen, átgondolatlan döntések szagát árasztja nem ritkán (pl. Sztázisbuborék).
A Legyetek jók, ha tudtoknál a film helyett inkább a zenéjét imádom, de azt nagyon.

Konkrétan ezt a számot nagyjából (túlzás nélkül) másfélezerszer hallgattam meg. Volt olyan, hogy reggeltől estig csak ez ment ismétlésen.
Micsoda csapat! és a Wing Commander: uhh... ízlések és pofonok, bár ez inkább pofon, nem is kicsi.

Született gyilkosok
: ezt nem láttam, de lehet, hogy adok neki egy esélyt.

A rettenthetetlen és az Esőember között gondolkodtam. Végül az utóbbi lett, mert az előbbi egyszer kiváló és maradandó élmény volt, de nincs az a pénz, amiért még egyszer végignézném őszintén szólva...
Az Oscar-ból volt egy amerikai feldolgozás Stallone-val illetve némileg átalakított sztorival (maffia belekeverése). Az a közismertebb verzió azt hiszem, pedig szerintem csapnivaló. az ereseti Oscar-t anno azt hiszem a TV2 adta le egyszer. Teljesen véletlen kapcsoltam oda és előtte ragadtam. Konkrétan többször leestem a székről a röhögéstől fuldokolva, szerintem Louis de Funés messze legjobb filmje.
Szerintem kettő kiemelkedő jóság van itt: a Csillagok Háborúja nyitórésze és A remény rabjai.

Az olasz meló és a Brilliáns csapda könnyed akciófilmek az átlagosnál kicsivel jobb sztorival, egyszer jó szórakozás, másodszorra érdektelen.

A Híd a Kwai folyón meg tipikus amerikai mese habbal sztori.
Egy utolsó szenny Schwarzi filmre is többen szavaztak eddig, mint A forrásra?! Oh yeah, éljen a tömény izzadságszagot árasztó akció...
Dátum: 2010.11.01. 14:59:58
Nem közvetlen a pók karakterektől félek. Van nekik jobb dolguk is, minthogy egy-egy leveretést így megháláljanak. Sokkal inkább attól tartok, hogy adott esetben berág valaki rám, amiért belerondítok a fejlesztésébe azzal, hogy mondjuk 2-3 naponta egyszer benézek. Kaptam már kedveskedő levelet a témában. És ha "példát akar statuálni" és emiatt haverokat rám küldi pár leveretésre párszor, azt megszívom. Pl. 6 támadás jön, eredmény: + 6 vesztett csata kell, hogy nullszaldósra kihozzam, + gyógyital, mert hat vereség leszívja az életem rendesen. Ez nem jó vicc esetemben. Azért írtam eredetileg optimalizátort, mert egy 45 szinten 700/300 TÖ/SZÖ összegű játékost valószínűleg kevéssé érdekli a pár beszedett TP és a tökölés vele (különben nem itt állna a statisztikával). Ez inkább az olyat képes bosszantani, aki direkt pepecsel a maximális hatékonyságért. Vagy akit rossz momentumban kapok el és épp nem visel leveretés elleni gyűrűt egy szövetségi háború közepén, ahol rajta kívül alig vannak kinn a katakombákból.
Dátum: 2010.11.01. 14:40:48
Én voltam, aki a pókoktól fél, nem Altair. Nem attól félek, hogy levernek - az eddig is előfordult, nem csinálok belőle ügyet -, hanem épp az ellenkezőjétől: hogy nem vernek le. Elég végignézni a karakterlapomon és kitalálható, hogy mit akarok a leveretésekkel, ergo simán meg lehet szívatni, ha a fél haveri kör hozzám jön leveretni magát. Nem kicsit, nagyon. Nem akarok nyerni, mert csak a saját keservesen lassú arányátfordításomat teszi tönkre és nyelem a TP-t Le nélkül. Ha valaki meg akar szívatni - bármennyire is közröhejes ez egy PVP-s játékban - annak rendszeresen veszítenie kell velem szemben.
Dátum: 2010.10.31. 23:02:45
Yaksee nem tartom életképes ötletnek. Ha nem ad elég bónuszt, akkor úgyis a szokásos übertáp körök visznek mindent, a harmadik világon meg a láthatatlan vadászatot a nerf előtt jóval felismerők, ha elég bónuszt ad, akkor viszont nagyjából köze nem lesz a harmadik világon a bajnokinak a tényleges erőviszonyokhoz sok szinten. Az első két világon meg nem oszt, nem szoroz, megvan minden szekciónak a pókja majdhogynem, azoknak a kiemelkedő aránya megint visz mindent, sőt még jobban bebetonozza őket... Szerintem, de majd úgyis jön egy profi optimalizátor és jól megcáfol a fenébe...
Dátum: 2010.10.31. 18:40:31
Az Energialövedék 100-150 között sebez általában. Visszacsatolást lehet, hogy kipróbálom, ha minden kötél szakad, de ha nem muszáj, akkor erre nem adnék ki 25 kavicsot. Szűkösen vagyok vele kicsit...

Tényleg. Mondjuk akkor nem alap varázslattal nyomulok, mert 10 VP 164-es alap manával rohadt hamar visszatöltődik. 150-180 már annyira nem. Ok, ez is jó ötlet, a végén még tényleg sikerül ledolgozni a 1501/774 arányt. És áldom a lustaságom, hogy a macerás portyázás helyett inkább kihívásoztam (vagy hagytam elfolyni a PP-t a kihívás előtt). Köszönöm!
Dátum: 2010.10.31. 17:45:58
Ez jó ötlet, el is felejtettem, hogy van ilyen opció. Köszönöm!
(További tippje van bárkinek, várom szeretettel. )
Dátum: 2010.10.31. 15:03:26
Ennek a nerfnek semmi értelmét nem látom igazából. De tekintsük végig:

Játékosok szempontjából: Egy rakás ember állt már rá erre a taktikára, mert még csak jele sem volt korábban, hogy nerfelve lesz. Velük egy tollvonással sikerült kitolni. Ez miért jó?

Játékmenet szempontjából: Közel sem volt ez akkora exploit, sőt! Pont, hogy nem volt az: nem csak egy kiváltságos, zártkörű rétegnek adatik meg hanem minden egyes játékosak, aki egy kicsit hajlandó tájékozódni a taktikai lehetőség után (én nem tettem ezt meg elég alaposan, így van az, hogy későn jöttem rá erre a lehetőségre). Egy alternatíva volt a póksággal szemben. Most el lett törölve, a PVP rész viszont félhulla a játékban. megint nem látom értelmét.

Szerepjátékos szempontból: Láthatatlanul jóval nehezebben szúrnak ki az állatok, viszont tételezzük fel, hogy a láthatatlanság miatt lassabban rakok össze egy csapdát, addig az áldozat eltűnhet onnan. Ergo, ugyanannyi az esélyem a sikerre nagyjából, mint láthatóan.

Szóval egy logikus érvet nem tudok igazából felhozni a változtatás mellett. Ezért nem is vitatkozom: mi ellen? A "csak mert" "érvvel" szemben nem igazán lehet...

Na, mindegy. Adtam a szarnak egy pofont ezzel a hozzászólással, úgyis le lesz tojva magasról...

De ha már itt vagyunk, adhatna pár tippet valaki, hogyan szedjek be több száz vereséget úgy, hogy ne akarjon a környéken minden tudatosan fejlesztő kocka kolléga a torkomnak ugrani. És hogy tudnék nagyobb eséllyel veszteni gyengébb karakterek ellen is (ők kevésbé szedik le az ÉP-t). 1-es szintű cuccban vagyok (+energialövedék), elsőre mindig erősebb, teljes felszerelésben is kihívást jelentő játékosokat (46 szintről akit elérek, 1 000+ TÖ-jű) támadok meg, aztán amikor leszázalékolódom, akkor elkezdek gyengébbeket pofozni (700> TÖ) és a meglevő PP elhasználásáig igyekszem magam 40-50%-os levonáson tartani folyamatosan. De még így is be-becsúszik egy kritikus varázslat, amivel nyerem a meccset. Plusz a védekezésem relatíve magas, így ezek a karakterek meg sem tudnak ütni sokszor, míg én csak betalálok azzal a rohadt buzogánnyal. Azért nem rakok fel vakító fényt, mert akkor ez még gyakrabban befigyel. Lehetőségeimet tovább szűkíti, hogy most már csakis szövetség nélküli karakterek támadok: nem hiányzik, hogy egy porcelánérzékeny optimalizátor rám eresszen egy fél szövetséget a leveretés miatt. Komolyan átfutott az agyamon, hogy lefelejtem a kritikus varázslatot is. Tippek?
Dátum: 2010.10.28. 21:56:11
Mi a külömbség az xbox360 és az xbox között?
Az xbox a fejletteb
Az xbox360 az egy fejletteb verzió
Az xbox360-t a tengelyénél fogva lehet pörgetni ezért 360
Semmi


Katasztrófa ez a kérdés. Helyesírás, idióta válaszok és illendő lenne odaírni, hogy játékkonzolról van szó.

Melyik autópályát zárták le most a 2010 es májusi árvíz idején?
M5 ös
M1 es
M6 os
M7 es

Kötőjel luxus? És egyébként is, egy-két év múlva ki fog erre emlékezni? És mi az a "most" a kérdésben?
Dátum: 2010.10.28. 09:14:40
Nem. De bocsánat, mert én voltam figyelmetlen, magyar fordításban benne van a rendező is a címben. Akira Kurosawa: Álmok

Egyébként az Oscar így, angolos címmel került kiadásra nálunk is, nem magyarították a nevet.
Dátum: 2010.10.27. 21:46:51
1. A. I. - Mesterséges értelem
2. Hadszíntér (Angolul több War Zone c. film van, a Tim Roth rendezte példányról van szó)
3. Szenvedélyek viharában (de k.ára utálom ezt a magyar címet )
4. Álmok
5. Oscar (vagy egy tucat ilyen című filmet találtam, az 1967-es, Louis De Funes főszereplésével készült változatról van szó)
6. Álmosvölgy legendája
7. Nekem 8
8. Az Ördög jobb és bal keze
9. A bűn színe
10. Koyaanisqatsi - Kizökkent világ