Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2016.05.19. 11:52:19
Tehát az 1 barna az az összes tulajdonság +1 szintjét unlockolja? Ez esetben a számolásom el kell osztani mindenhol 7-el. Azért jóval barátibb.
Dátum: 2016.05.19. 11:19:29
Idézet: Buildermann - 2016.05.19. 11:03:26

A visszaelesek 100%-os kizarasanak egyetlen modja, ha beerkezo csatlos portyara a tamadott fel semmilyen jutalmat sem kap.
Igen, ez biztosan negoldás. Kérdés hogy van-e egyéb verzió, ami nem felezi le azonnal az értelmes interakciók számát.
Dátum: 2016.05.19. 10:00:51
Egy csatlós 7 tulajdonságának 20->30ra növeléséhez kell 7*50=350 barna myto, ez pont ugyanennyi őskő. 3 harcoló csatlós x = 1050 őskő. A mostani felállás szerint napi 10 után mennek inni a csatlósok, kell még mondjuk 1-1 széria = 2100 őskő.
Később majd a harcolók száma növekszik, 4-nél (4 kispados csatlóssal) 2800 őskőnél járunk. Ja, ehhez még kell csillió diránium, mert ugye a barna önmagában nem sokat ad csak a lehetőséget.
Illetve mindannyian emlékszünk, hogy 20 helyett 30as alaptulajdonságokkal mennyire durván random volt még a csata, azért egy 40ig illene húzni.
Upsz, 20->40ig egy csatlós 1 tulajdonsága 200 barnába kerül, x 7 tul x 6 csatlós = 8400 őskő.
Szóval igen, feltehetően máshonnan is lehet majd szerezni. Illetve még szűkebb lesz az a réteg akinem lesz ebből bármennyi is. Most is megfigyelhető, hogy minden világon van egy keménymag csatlós bónuszokból, aztán jócskán lemaradva a többiek. Pedig ott csak az indulás kerül több őskőbe, és egy pont után, megfelelően magas húsvéti csatlós és csapatszellem AF mellett szinte megy magától a dolog. Itt ennek ellenkezője van, minél jobban haladsz, annál több őskőbe kerül a haladás.
Szóval ja, minden újnak örülök, ez nem is változott, de nagyon kíváncsi leszek

Mod: 7-el osztani kell minden osko koltseget, mert 1 barna az osszes tulajdonsagot engedi +1ezni, nem csak egyiket.
Dátum: 2016.05.19. 09:38:56
Grat! Kellemes 3hetes unatkozást
(Ha miattad betesznek legközelebb plusz 1 piramist, meghashajtózom a sörödet a talin, az tuti)

Más: most komolyan még egy napot várni kell mire az első csillagozott érték beáll normálra?? Hócipőm televan, hogy így be van szabályozva ez a haladási tempó, kajak semmi értelme.
Dátum: 2016.05.19. 07:40:18
- Ne szorítson ki más cselekvést (pl. portya, szövi bajnokság, ezért a napi 10-es maximum).
A 10es maximum az csak az indított portyára érvényes, vagy az indított+fogadottra is? Ha nem, a fogadottra is érdemes egy maxot beállítani (indított+fogadott összeg a célszerű), mivel simán megtömnek a haverjaim napi 50-100 (vagy akár csak 5-10, de az sem korrekt, és akkor még nem beszéltünk a regisztrálok egy-két prém karit és megyek napi 10x a fő karira) győzelemmel, termelni nekem a LE-t, dirániumot, csatlós fejlődést. Szóval mivel mindenki mindenkit támadhat, újra szárnyra kaphatnak a visszaélések, mert a 200as karit tömhetem bármelyik karival. Ezt a kaput érdemes becsukni.

A kapott diránium függ attól, milyen erős csapatot győzöl le (milyen a győzelem / vereség aránya).
Ez átgondolandó. Vagyok én, a legkirályabb, van utánam 2-3 aki csak tőlem gyengébb, de mindenki mást legyőz, és így tovább. Az első a 2-3-at fogja ütni, mert tőlük kapja a legtöbb dirániumot, a 2-3. A 4-5-et, de ők már kevesebbet kapnak mint az első az ő legyőzésükért. Az első így jobban tud fejlődni, mint a 2-3., így pont abba a csapdába esünk, hogy az erős erőfeszítés nélkül tovább erősödik, távolodik. Egy jó starttal be is fixálhatod magad elölre.

Asztrális kincsből, myto csomagból, bárhonnan máshonnan fog-e esni barna myto?
A csatlósok lépett szintjétől függ-e valami?
A csatlós ÉP-je mitől függ?
Dátum: 2016.05.19. 06:41:56
Idézet: Buildermann - 2016.05.18. 22:03:06
Kapcsolodo, egyben nagyon rossz hir, hogy a csatlos gradulatummal sajtolt/zabaltatott allat a dog lepett szintjetol fuggetlenul csak egy esszenciat ad...

Jeleztem ÜSZ-re, nem lehet szándékos működés, mert igy gyengébb mint egy sina gradu.
Dátum: 2016.05.18. 20:29:45
Akkor most utoljára reagálnék, a feltételezem elfogultságod miatt tőled szokatlan helytelen érvsorozatra.

Idézet: Ariel - 2016.05.18. 19:45:40

A példáimba teljesen fölöslegesen kötsz bele egyenként, a céljuk ugyanis az, hogy a problémákra felhívják a figyelmet, nem pedig az, hogy számszerűen pontosak legyenek.
Számokkal szemléltetett példát terítettél ki, ami köszönőviszonyban nincs a valósággal. A tendencia megfigyelhető, nem is kell túlspilázni, ha a bevétel fix marad, a kiadás nő, akkor egyre kevesebbre lesz elég. Ahogyan ezt el is ismertem, de pont úgy nem veszel róla tudomást, ahogy téged szokott zavarni, ha ilyennek vagy szenvedő fele.

Tehát, nem feleslegesen kötök bele, és nem is kell azt sugallnod, hogy ez egy tényszerű kötekedés és pont. Számokkal támasztasz alá egy elméletet, hogy meggyőzz vele egyeseket, és túlzó effektet festesz le a hibás számokkal. Felhívom a figyelmed a számaid helytelenségére, erre annyit tudsz mondani, hogy feleslegesen kötekszek? Tőled nagyon nem ez a megszokott. Vagy támassz alá egy elméletet rendes számokkal ha már arra hivatkozol, vagy beszélj róla általánosságban.

Részemről ez a szintmaxos téma lezárva.
Dátum: 2016.05.18. 19:50:22
A szaki nőhezt ennyit, viszont nen egy olyan karakternél akinek napi bevétele +10krit ütés. A példád egyetlen paraméterén sem változtattam, úgy jött ki ez az eredmény.
Dátum: 2016.05.18. 19:43:42
Igazi számok. Amik függnek a szaki olcsóbbítás bónusztól. Mesélj még.
Dátum: 2016.05.18. 14:12:40
Ebből csak az következik, hogy a többi világon szeretnek megfontoltan játszogatni, nem letolni 2 nap alatt egy 3 hetes eventet. Nem akkor baj ez
Dátum: 2016.05.18. 13:57:08
Idézet: Ariel - 2016.05.18. 12:46:00

Hogy mi borul egy ilyen változtatással? Például az, hogy ma Pistike napi 10-et tud növelni a kritikus ütésén a megszerzett LE-ből, három év múlva majd napi kettőt tud csak, mert a fejlesztés folyamatosan drágul, de a bevétel nem változik.

Ma a lélekkút kisütésével kap +5 kritikus ütést, három év múlva +1-et ér majd a 10 ősköve. Ha Pistike mondjuk tolja az ismételhető küldetéseket, és őskövet is költ rá, akkor a napi 20 kavicsa most ér +5 TÖ-t, egy év múlva már csak +3-at. Ugyan annyi befektetéssel egyre kevesebb látszatja van az erőfeszítéseknek


Kíváncsi lettem erre a tendenciára ezért megnéztem számokkal. 1 krit ütés 93038 LE, ha egyet növelek 93060 LE a következő szint. Ahhoz hogy teljesüljön amit írtál (tegyük fel én vagyok Pistike), egy napi bevételem 10 krit ütés helyett 2re legyen elég, azonos transzplant bónusz mellett 10x93038/2 LE-be kerül egy kritütés, 465190 LE-ről beszélünk. A szaki 22 LE-vel drágult 1 fejlesztéstől, tehát még 21145-öt kell tenni a kritütésre, hogy elérjünk a példádhoz.

*mod: hogy teljes legyen a kép, ez a krit ütés növekmény 5,9 mrd LE-be kerül, ami a példa elején lévő +10krit ütésnyi napi bevétel (930k) mellett több mint 17 év alatt érhető el.

A tendencia igaz, viszont a szemléltetés kedvéért bőven túlzóak lettek a számok.
A csatlós aréna is bekerül mostanság majd, vagy csak a BU miatt lett berakva a barna myto szerzés, és a további részei hetek múlva várhatóak?


* illetve a csatlós gradu ad 1 db random esszenciát és 1-3 barna mytot (átlag:2)
Bármelyik másik gradu ad irányított csoportból 2.3 esszenciát (AF-el), és 2 barna mytot.
Pontosan mi értelme van a csatlós gradunak, ha ugyanazon az áron kevesebb mint fele eszenciát és csak azonos barnát ad?

** közben leesett, nemcsak 20.szintű állaton adja a csatlós gradu ezt. Javaslom a csatlós gradu bónuszát a többi gradulátumhoz hasonlóan 20 szintenként erősíteni, hogy legyen értelme.
Lenne ebben egy pár dolog, de most hirtelen csak annyi, hogy nem Miklós, hanem a játékosok hozták fel az AH-s dolgot az angol fórumon (bár nem érzem ennek jelentőségét), nekem meg megtetszett és átemeltem.
Dátum: 2016.05.17. 23:18:05
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 23:09:24
Nem az én ötleteimet kell szétcincálni, mivel annyi időt nem fektettem beléjük, hogy kifogástalanok legyenek. Azt kell észrevenni, hogy a szintkorlát önmagában semmire sem megoldás, és csak újabb kezelendő problémákat szül.

Nem is ez volt a cél, csak ez az egy nagyon megütötte a szemem. A szintkorlát ha nem is megoldás, arra mindenképp jó, hogy ha a játékosok jelentős hányada egy szinten lenne, akkor sokkal több olyan fejlesztést kapna az a hányad, ami rájuk van szabva. Nem azokat, amik most kifutottak egyesek alól, hanem ezek helyett mást, ami egyből sok ember kedvéért készülhetne. Ugyan a megák, AF-ek, epik tárgyak problémáját ezzel nem oldaná meg, de mindjárt más lenne akármilyen fejlesztés, ha nem kellene 100féle környezetnek megfelelően testre szabni, kiskapukat vizsgálgatni, hanem be lehetne önteni a 300. szintűeknek.
Amikből most játékstílus miatt kifutott 1-2 ember: megák - ez "meg lett oldva" azzal, hogy nem éri meg csinálni 235 felett; AF - ez is "meg lett oldva" pár évre a specializáció AF-el; epik tárgyak - erre mondta Miklós a craftot; amiről valóban nem tudunk semmit, de ha azt mondja, hogy nem kezd addig bele amíg nincs szint max, mert nincs kedve, ideje lekezelni 100féle játékkörnyezetet, szintet, akkor megint nem kapsz semmit.
Dátum: 2016.05.17. 22:58:04
Igen, tényleg szép levezetés.

Mondjuk problémát nem old meg sokat, inkább csak elkerül újakat.

Ariel hsz-ére:
300-ik szint fölött mindenki üthet mindenkit
Ennek tényleg sok értelme lenne, hogy 60-100 szintnyi hátrányból portyázgatni, szint és tárgybónuszok miatt elég egyoldalú a dolog.
Dátum: 2016.05.17. 21:54:21
Idézet: Buildermann - 2016.05.17. 21:22:47
Ha tenyleg azt gondolod, hogy a problema oka a szemetdombhoz ragaszkodas (egyeseknek lehet van ilyen dombja, nekem biztos nincs), akkor nagyon felreerted a mondandom.
Azt a részét nem neked címeztem, hanem a tiltakozók maradék 90%ának, aki emiatt nem akar hasonlót.

Én is biztos vagyok benne, hogy nem lehet igazságosan összemosni a mezőnyöket. A játékvezetés dolga és felelőssége lecsökkenteni az ebből eredő károkat, viszont ahogy Ariel is lefestette nemrég, a játék olyan mint egy fejjel lefelé épülő piramis. A mai napi tevékenységed annyi erőforrást termel, mint amit 1 éve 1 hónap alatt szereztél. Minél több idő telik el a szintmax-tól kezdve, annál jobban ismét kirajzolódnak a játékbeli hozzáértés, stratégiai különbségek, ezért nem gondolom ezt hosszútávon valós problémának.
Idézet: Miklós - 2016.05.17. 13:27:37
Érzem, hogy most hijackolni fogjuk ezt a topikot is, de azért válaszolok itt
Ellenkezőleg, tök jó, hogy ilyen hamar kialakult az az előzetes párbeszéd, ami tényleg időt spórol, és értelmet ad az élő fórumnak.

A megbeszélés két "forró" témája lesz amiről már itt is van hosszabb topik, a szintmaximum és a LE tárolás maximum. Szeretném azért, ha a döntést már nagyjából meglenne itt, a fórumon, legalábbis 90%-kos formában, itt mindenkinek több ideje van átgondolni és hozzászólni, és ez az 1 órányi megbeszélés már inkább arról szólna, hogy a dolgot véglegesítsük.
A két kapcsolódó topicban már szerintem aki szerette volna, kifejtette (ellen)érveit, illetve addig még megteheti. Addigra minden adott lesz a játékosok részéről, amik megtámogatják a játékvezetői döntést, úgyhogy ott azért lehet akár eredmény is.

Dióhéjban az egyéb felvetett témákról:
- Fő fejlesztési irány
A fő fejlesztési irányon a függő két témát értettem, hogy ha nem lesz bevezetve egyik/másik, akkor mik a tervek.

- asztrális kövek, és bármi egyéb, a felhasználási szükségletnél is nagyobb mennyiségben talált tárgy. Ilyenek voltak és lesznek is a jövőben, inkább több legyen egy tárgyból a kelleténél, mint kevesebb. A maradék pedig elfér a tárgylistádon, enni nem kér. Időnként felülvizsgáljuk a "szemét" tárgyak listáját és bővítjük a platinára váltható / préselhető tárgyakat.
Nyugtáztam, téma lezárva.

- AH reformolhatjuk, ezzel nincs gond. Viszont azzal, amit írtál, nem értek egyet. Egyrészt, azért azzal óvatos lennék, hogy nagyobb mennyiségben szükséges, erőforrás tárgyakat rakjunk az AHba, illetve olyanokat, amiket máshol is meg lehet szerezni, az AHnak nem ez volt a célja. Az 5 tétel, amit felsoroltál (k/u fókusz, mytoaff, relikforgács, mytocsomag) biztos hogy nem teljesíti az AHs tárgy kritériumokat. A tulajdonság kövek, krit ütés stb. viszont pont olyan "olcsó" tételek, amik azok kedvéért vannak bent, akiknek nincs esélyük a drágább tételeket megvenni, ilyenekre szükség van - ha meg már egyre kevesebben licitálnak rá, olcsóbbak lesznek, mindig lesz egy ár amiért érdemes +1 tulajdonságot v +10 kritikust megvenni.

Ez is nyugta, bár nem értek egyet. Most azzal érveltél, hogy jó hogy használhatatlan tárgyak fogják 3 napig a helyet. Akkor mivel a reformra nyitott vagy, csak az alternatívák nem tetszettek, ezért ide a játékosoktól jöhetnének javaslatok. Az angol fórumon láttam egy javaslatot, amiben van fantázia. Eszerint lehetne egyes relikviáknak ezüst fokozata, pl: Magitrox (+10% varázslat sebzés), Tapasztalatkő (+40% állatfejlődés), Aranytallér (+30% LE), Drefeath (+15% sebzés)....a sor folytatható. Elvileg akkor ezek teljesítik az AH kritériumokat, mert máshol nem lehet beszerezni, tehát csak egyszer kell megvizsgálni az exploit lehetőségeket.
Dátum: 2016.05.17. 20:05:32
Jelenleg ez szamomra ugy tunik, hogy elsosorban a sajat programozasi nehezsegeiteket szeretnetek megkonnyiteni ezzel a szintmaximummal

Nem tudom pontosan mi az oka, de észrevehetően kevesebb fejlesztés van, mint régebben. Ha ez kell ahhoz, hogy újra legyen, akkor nem látom az okát hogy miért ne könnyítenénk meg a játékvezetés dolgát azzal, hogy hagyjuk arra menni a játékot, amerre ők vizionálják a megoldást. Úgyis annyira képlékeny ez az egész, hogy akár még jól is alakulhat. Annál minden jobb lesz, mintha tovább nyúlik és tovább ritkul a mezőny. Igen, még olyan áron is, ha jön Farm Géza alulról és elkeni a számat egy ideig. Ha valami, az lesz ennek a játéknak a halála, hogy megfojtjuk a fejlesztési ötleteket, mert annyira ragaszkodnak egyesek a kis szemétdombjukhoz.

Idézet: Miklós - 2016.05.17. 17:02:50
- a max. szintesek csak max. szinteseket támadhatnak, de a kapott LE csak az EH alapján történik, és nincs vesztett LE (akár lélekszívással sem)
Azért ezt nagyon drasztikus butításnak érzem, legalább egy minimális tét elférne a portyába.

Idézet: Ricskosz - 2016.05.17. 19:39:11
a játék jelenlegi problémáinak nagy része nem a szintből származik.
Valószínűleg így van, viszont ha ez kell ahhoz hogy neki merjenek fogni új dolgokat fejleszteni (tárgy craft pl.), mert nem akarják megint televágni kiskapuval és expolitokkal a játékot, akkor addig úgysem kerülnek be, amíg nem átlátható a globális hatása egy-egy fejlesztésnek.

Még mindig nem mondom, hogy a szint max a gyógyír minden bajra, azt viszont igen, hogy valamerre el kell indulni.
Az utóbbi 2-3 alkalommal elég erőltetett volt a találkozós fórum, értem ezen azt, hogy egyrészt 20 percen keresztül beszéltünk valamiről aminek se eleje se vége, vagy arról szólt hogy Miklóst meggyőzzük arról, hogy 1-1 probléma egyáltalán létezik, másrészt Miklós felvetései (pl. csatlós portya) ami annyira általános ötletelés volt, hogy konkrétumok híjján nem lehetett érdemben beszélni róla. Ezeket elkerülendőnek gondolom, mert ennyi erővel lehet itt nyitni egy topicot a csatlós portyáról pl., aztán mindenki beteszi a véleményét, ehhez nem kell találkozóra menni.

Véleményem szerint jobban kellene élnünk a személyes fórum adta lehetőségekkel, épp ezért kérném mind a játékvezetést, mind a játékosokat, hogy abban a szemléletben próbáljuk ott - és azt előkészítendő itt - összerakni azt az egy órát, hogy legyen kézzelfogható eredménye a fórumnak, jussunk el A-ból B-be, egy-egy létező problémától egy-egy letisztult megoldásig.

Ennek figyelembe vételével elkezdem az ötletelést, amit egészítsetek ki a kívánalmakkal.

Sörgős(ebb) megoldást igénylő fejlesztések, prioritási sorrendben:
- mi lesz a játék fő fejlesztési iránya, ami perspektívát ad az elöl lévőknek, motivációt a következő mezőnynek, megakadályozza a mezőny további ritkulását, eltávolodását, és a tobbség számára interakciót, élményt ad? Erre kell választ találnunk, mert ha ez nincs meg, akkor felesleges AH meg szerencsekerék reformokról beszélni, és itt meg is állhatunk a listában.
- szintmaximum, LE max tárolás -> akkor ezekkel mi lesz, hogy lesznek megoldva azok a problémák, amiket ezekkel kívánt Miklós megoldani (pontosan mit is hivatottak megoldani); ezeket vezeti be, vagy alternatíva lesz helyette. Részleteiben ha lehet, ne csak 'alternatív fejleszés' meg hasonlók, hanem olyasmi, amiről lehet érdemben beszélni, reagálni.
- tárgy craft, ez is már vagy 1 éve lóg a levegőben, egyre nagyobb kínlódás az új tárgyak, nulla fantázia, nulla motiváció, de több1000 AF, hogy hordani tudd. Sok értelme nincs.
- csatlós portya/bajnokság -> akkor ez most hol van prioritásban? Ennek részleteiről? Ez is vagy 1 éve lóg a levegőben.

Egyéb fejlesztések (ezekről akkor van értelme beszélni, ha a fentiekkel jutottunk valamire)
- asztrális kövek, legyen beváltható (mire, javaslatok?)
- AH rendbetétele, tele van szarfos tárgyakkal a játékbeli AH:
* Stroath 10% Kritikus varázslat sebzés
* Dreath 10% Kritikus sebzés
* egyszeri 10 krit ütés, varázslat, kivégzés
* egyszeri 1-3 tulajdonság kövek
* Gyors kiképzés, egyszeri, Minden beidomított állatod lép 2 szintet (=20 templomkristály)
Ezek helyett lehetnének értelmes dolgok is, amikkel tele a játék:
*kryx. fókusz,
*unob. fókusz,
*kristály mytoaffinitás,
*30 relikforgács,
*5000 myto csomag, (minél kevesebb van, annál többet ér ez valakiknek, tehát feltehetően zárkóztató hatása van)
* (további javaslatok?)

------

Egyelőre ennyi, én ilyesmi formában képzelem el a fórumot, hogy legyen eleje, vége, értelme. Kérnék mindenkit akár el szokott menni, akár nem, tegye be a saját véleményeit, javaslatait, cáfolatait. Jómagam azokat a dolgokat nem fogom belegyúrni a javaslatomba, amikkel egyáltalán nem értek egyet, mivel elviszem majd nyomtatva is, és nekem kell érvelni amellett hogy miért van a listán, ami. Szóval előre elnézést ami kimarad; de természetesen mindenki eljöhet és érvelhet a maga ügye mellett úgyis. Illetve kérésre ráteszem a végső verzióra, hogy "XY javaslata, ő fog emellett érvelni"; aztán ha ott lesz akkor érvel mellette, vagy az általa megbízott ismerőse.
Javaslat? (Előtte érdemes, nem utána)