Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2013.11.18. 21:45:51
Köszi!

(Amúgy én pl. tuti nem a mágiát hagynám ki, mert az annyira kevés LE-t visz el, hogy nem sok vizet zavar.)
Dátum: 2013.11.18. 17:21:11
Még inspirátorral se sikerült nullázni? o.O
Dátum: 2013.11.17. 17:48:32
Ugyan még nem járok ott, de mintha valami olyasmit mondtak volna, hogy 145. szint körül vége a legendának.

Térkapu stimulátort csak 1x lehet megvenni a kufárnál.
Dátum: 2013.11.14. 07:53:08
Azt nem tudom, hogy beleszámít-e, de ha rám hallgatsz a relikviaforgácsot nem pazarolod ilyenre.
Dátum: 2013.11.14. 07:08:58
Az ég világon semmi, csak arra céloztam, hogy ennél magasabb prioritású dolgokért megy sokszor a kampány, és azokból sem lesz semmi. Ha már apró fejlesztés, plusz kényelmi dolog kerül be, akkor elég sokat ez elé kellene tenni. Ld. pl. 4 hsz-el feljebb a templom kipirosodást.
Dátum: 2013.11.13. 20:05:05
Nem, én lexartam, és csendben várok 2 hetet amíg újra kiütöm.
Dátum: 2013.11.12. 17:05:51
Idézet: Nagy02 - 2013.11.12. 17:03:05
ki lehetett volna írni, hogy a féléves sz@rok eltűntek, nem igazán figyeltem rá...

Pontosan fél évig volt kiírva a tárgy leírásában.
Dátum: 2013.11.12. 15:06:44
Illetve:


2013. Nov. 06. 14:47
Offsboy
Üdv,
előző landragóron is felvetődött már a dolog, és mivel ez lesz a következő esemény, egy emlékeztetőt megér.
A landragór csatáknál eddig ha jól emlékszem nem érvényesült az óriási szörnyek ősdrágakő használata, így ha ez nem szándékos nerf-ként él, akkor még van idő betenni. Gondoltam időben szólok, hogy ne ezen múljon.

Köszönöm,
Offs


feldolgozás alatt
Dátum: 2013.11.12. 13:53:56
Lassan a világok összevonása van terítéken, nem újak indítása.
Dátum: 2013.11.12. 12:12:27
Mikor bevezették ezt az egészet, akkor rájöttem, hogy ha közben próbálom támadni és visszapattanok a "túl kevés az ÉP" üzenettel (egyedül ha 35 percen belül támadtam az nem volt jó), akkor frissül a TP, adatlap, minden. Aztán ez csak pár hétig élt, kivették. Holott nem gondolom hogy ez nagy plusz terhelés lett volna ha bent marad, bár a pálya széléről könnyen rinyálok.
Dátum: 2013.11.12. 11:56:50
De, le tudnak. Ha megtámad valaki, akkor a betámadás pillanatában tekinti lefutottnak az összes vadászatot.
Dátum: 2013.11.12. 11:20:29
Nem, azok a vadászatok futnak le még este, amelyiknél még gép előtt leszel és "kattintasz". Ha csak egyet gyógyítasz az állatokon, akkor csak azok futnak le, amíg addig lefutottak. Viszont a kedvencem: ha indítasz 1 db vadászatot, és kilépsz a vadászat lejárta előtt, és nincs kémkedés TP elleni tudatpajzsod, akkor egészen addig azt mutatja majd a kristálygömbbel rendelkezőknek a karid, hogy "épp vadászol", amíg be nem lépsz, vagy rád nem portyáznak (v. kihívás). Egyik arc rendszeresen ezzel húz csőbe, gondolom rájött a taktikára. Indít egy vadászatot, kilép, aztán 3 óra múlva mikor lejár a 15% (közben végig "épp vadászik"), rácsapok, és frissül a TP a +1 vadászatnyival.
Miklós ugyan ígérte, hogy ezzel majd kezdenek valamit, de ez még eddig váratott magára. Ezt is jó ha tudjátok.
Dátum: 2013.11.12. 11:01:38
Sosem működött így. Amióta pár hónapja bevezették a "mindened akkor frissül amikor rád portyáznak vagy kattintasz" dolgot, azóta van ez így. Legjobb példája ennek, ha valaki pl. szintlépésbe vadássza magát, akkor az új rendszer szerint ugyanúgy nem támadható amíg le nem jár a 15%-a (ergó nem is fog hirtelen felbukkanni vadászat közben a portyalistában, amik eddig jó zsíros falatok voltak). PErsze kémkedéssel azt mutatja hogy még a szintlépés előtti állapotban van, viszont amint 15.00-ra ér és betámadom, már a következő szintben van, teli ép-vel, feladatokból esetleg automata átvett LE-vel. Ha elindítasz egy kanyar vadászatot, és kilépsz, és senki nem háborgat, akkor tekinti lefutottnak a vadászatot amikor legközelebb belépsz. Ha másnap reggel, akkor ez másnap reggel, ha 3 nap múlva, akkor akkor. De ez sosem volt így, csak mióta megjelent ez a szerverkímélő csomag, ami jópár bugot hordoz (de kezdem azt észrevenni, hogy bár küldözgetem ÜSZ-re, rajtam kívül nem sok mindenkit zavar).
Dátum: 2013.11.11. 17:12:18
Van ilyen.

Harc
10 db kivégzés (+20)
9 db kritikus varázslat (+20)
10 db másodlagos támadás (+20)
11 db kritikus ütés (+20)
másodlagos varázslat (+20)
Dátum: 2013.11.10. 14:54:49
Az állatok sorrendje mindegy. Ha 2 állat talál a 4-ből, akkor az mindig a sebzésed 45%-át viszi be, függetlenül attól melyik kettő az.
Dátum: 2013.11.09. 13:26:44
Már nem.
Dátum: 2013.11.08. 08:40:43
Idézet: Birka - 2013.11.08. 07:21:16
Pedig van. Ha találsz, ha nem, akkor is kiszámolja az ALAP sebzés értékedet egy körre.
EBBŐL számolja az állatok sebzését, majd ha találtál, akkor erre teszi rá a kritikust nálad


Szerintem nem így van. Külön dob erőre és fegyverre amikor a te sebzésed számolja, és külön dob erőre és fegyverre mikor az állatok sebzését nézi. Ha nem így lenne, akkor megfigyelhető lenne a saját sebzés és az állatok sebzése közti sablonszerű arány. Ellenben van úgy, hogy a játékos nagyon alacsonyat sebez, és ugyanabban a körben az állatai durván nagyot (nem csak a krit miatt), ami azt támasztja alá, hogy külön dob az állatokra is fegyver+erőt. Mellesleg rémlik is hogy olvastam ilyet Miklóstól anno mikor megszűnt a krit sebzés állatokra öröklődése.

Korrigálnám magam: végignéztem pár csatát, és mintha tényleg lenne párhuzam az azonos körbeli saját és állatsebzés között.
Dátum: 2013.11.08. 00:45:04
Relikviák menüpont alatt tudsz venni mindkettőt, nem lehet őket sajnos befogni
Dátum: 2013.11.07. 17:49:28
Gondolom azért, mert a szaki szintje elég ahhoz, hogy kifejtse a hatását. Ha túl alacsonyba csúszik szintlépés miatt, akkor gondolom bepirul. Pozitív kis apróság.
Dátum: 2013.11.07. 15:27:09
Úgy van, hogy
1. lépés: kiszámolódik az erő és a fegyver sebzése alapján egy fiktív sebzés érték (legyen ez most 1200)
2. lépés: levonódik az ellenfél elnyelése (legyen ez most 200)
3. lépés: az állatok számától függően sebeznek az állatok ennek az 1200-200=1000-nek a (25%+20%+15%+10%)-át, találati aránytól függően. Ha kritikusat sebeznek, akkor az dob még rá.
Tehát ugyanúgy a te alap sebzésedből számolódik mint sok éve, az lehet megtévesztő, hogy az állatok sebzésére fiktív sebzést vesz alapul, amit a random segítségével származtat a te sebzésedből. Minél magasabb az erőd, annál nagyobb ennek a sebzésnek a szórása. Én így tudom.