Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2015.07.20. 13:44:09
Lényegében az a problémája az eddig verhetetlen játékosrétegnek, hogy verhetővé vált és nem ülhetnek tovább nyugodtan a babérokon?
Azért akik ebben a helyzetben vannak, azok tettek érte, évek alatt elég sokat, időt és őskövet áldozva.

Hogy át kell élniük időnként amit eddig csak az áldozataiknak kellett naponta, számolatlanul?
Őket sem lottón sorsolták ki, hogy küldizni fognak rajtuk számolatlanul.

Az idézet most tőled van Offs, de ez nem neked szól, hanem egy bizonyos rétegnek. Hogy te beletartozol-e, döntsd el magad és mindenki más is szintén.
Részben beletartozom, részben nem; félnem így sem kell senkitől, mert magas a robbanásom, ugyanakkor sosem kívánom majd LE rablásra használni, csak poénból lövök néha egy-egyet. Nem azért mert nincs rá szükségem, hanem mert elcseszett dolognak tartom, amivel porig alázzuk az eddig elért eredményeket, fejlesztett karaktereket. Ide még annyit, hogy nemsoká tervezek V1-re visszamenni, valószínű lesz ott olyan aki ezzel tud majd emberkedni ellenem is, no de egyszer mindenki lehet kemény legény. Mivel jelenleg nincs sok értelme a karakterbe tolni a LE-t, akár 500-500 másodlagossal és 1500as lopással is vigéckedhetek, és még egy havi bevételt sem kell erre fordítanom.

Aztán nem ártana tisztázni - kimondani? - hogy tulajdonképp kinek mi is a problémája.
Ez itt csak moralizálás, hogy mi a konkrét gond, Ariel szépen számszerűsítette a hozzászólásaiban, olvasd vissza.

Az idézetben említett "gyengéknek" teljesen mindegy mit fejlesztenek, sosem érik be az "erőseket", ha azok önként nem hagyják magukat. És miért is tennék? Tehát akkor minden "gyenge" karinak felesleges bármit is fejlesztenie?
Tisztázzunk valamit. A gyenge azért gyenge, mert beleszarik/nem költ rá. Az ilyen játékos ne akarja megverni azt aki normális karaktert fejlesztett.

Mert most az eddig legyőzhetetlen réteg, ha jól értem azt állítja, hogy felesleges a továbbiakban minden fejlesztés és nem ért semmit az eddigi, mert kikerülhetetlenül elverhetik őket mások akik valamiben eredményesebbek.
Ismét saját példa. 1 éve eldöntöttem, hogy TP-vel nem törődve rámegyek a megaesszenciákra és a küldetések optimalizálására. ~50 szintet léptem 1 év alatt, meglett minden amit terveztem, és egy fél év múlva úgy tervezem a V1 top erősségű karaktereivel mérhetem össze érdemben magam, akikhez képest kb. fele TÖ-m volt 1 éve. Had ne számoljam ki mennyi őskőbe és miegymásba került ez. EZ (illetve valami ilyesmi) a módja hogy valaki felzárkózzon, és eredményes legyen, nem az, hogy Vérpistike 200ezrest robban a másik arcába, csak mert az elején nagyon belehúzott, és még a kufárból is robbanásgyűjtőt vett ki, amit természetesen utólag nem lehet kuponból kiváltani, had nőjön csak az az előny!

Igazából meg is untam az idézgetést és az érvelgetést. Aki évekig dolgozott érte hogy erős legyen, és a védettségét emiatt veszti el, az vagy vérszemet kap (másodlagos...stb. = hosszútávon az áldozatnak csorbul a játékélménye nem is keveset) vagy töröl (a kieső bevételt is mindig a maradókon hajtják be, szóval toljátok csak neki amíg lehet). Egyik sem jó a közösségnek.
Dátum: 2015.07.20. 09:51:27
Az is egy opció (ami nem zárja ki az előző ötletelést), ha lehetne fejleszteni valamit, ami 1...(max~50%) esélyt ad a robbanás kivédésére. Ha már nem 100% eséllyel teli vigyorral indulnak a gyenge karik az erősek ellen, az megfelelő lenne első lépcsőnek.
Dátum: 2015.07.20. 06:52:20
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,912.0

Jutalom: minél olcsóbb fejleszteni a tulajdonságaid (=alacsonyak), annál több tulajdonságot jelent ugyanaz az összeg a végelszámolásnál.
Erről már volt szó másik topicban, hogy miért nem megoldás.
A karakter max. sebzése nem ad valós képet semmiről. Ezután menjek láthatatlanba, használjak védelem italát, vegyek fel minden taumaturgiás cuccot, kérjek segítő kezeket, és szóljak a haveromnak, hogy varielnyelés nélkül, 50% kimerültséggel támadjon meg, hogy jó nagy legyen a sebzésem?
Dátum: 2015.07.19. 14:01:22
Igazából mind ugyanarról beszéltek. Legyen maximálva a robbanás sebzés és függjön a karakter erősségétől. Azt hogy most ezt pontosan melyik tulajdonságokból és hogyan számoljuk, már csak aprópénzre váltás. Mindenesetre jól sejtettem, hogy a többségnek nem tetszik ez így. Félő, hogy mivel erős nerfet kell kapnia a robbanásnak, nem tudom mennyi és hogyan fog megvalósulni. De azért tényleg jó lenne, ha a szerzett LE és az abból épített tulajdonságok adnák ismét az erősséget. A többi csatlós képesség viszont legalább tök jól el van találva.
Dátum: 2015.07.19. 10:13:34
Max specializációs bónusszal ahhoz, hogy mondjuk az erőd 2300-ról 2500-ra emeld, 230millió LE. Ennyiből a támadást és a védekezést is
800->1300ra lehet húzni.
Magyarul, akinek arra van LE-je hogy 2500ig nyomja az erőt és a taut, annak arra is lesz LE-je hogy eltalálja az ellenfelet.
Dátum: 2015.07.19. 07:19:27
Idézet: Mortal55 - 2015.07.18. 23:39:14
specializált kari képes lenne 200-as szinten mondjuk 7000 tulpontal 75000-ret robbantani, bár az a kari semmi másra nem lenne jó,

Ha most arról beszélünk, hogy magas erőt és taumaturgiát fejleszt valaki, hogy ezzel boost-olja a robbanás sebzését - és hogy ha ez a kari életképtelen lesz -, nos szerintem az robbanás nélkül is megállja majd a helyét.

Szerintem is jó alternatíva, ha közvetelnül a karakter erősségét befolyásoló tulajdonságoktól (erő, tau) függne a robbanás sebzés. Az én első javaslatomnál (a csatában okozott összesebzés %-ában maximalizált robbanás sebzés) ez még annyiban több, hogy ha amúgy peches vagy és mentik a varit, közelharcod mákból, akkor ez nem húzza le a robbanás sebzést, ettől független rendszerből számolódik.
Dátum: 2015.07.17. 16:31:42
Ha nem az 1,5x, hanem 1,2x vagy 1x robbanás számít a támadónak mi fog változni? Mert én úgy sejtem semmi. Nem 2-300 ezres robbanás sebzések lesznek, hanem 1-200 ezresek?
Tényleg az volt a cél, hogy olyan portyák jöhessenek létre, amikben a karakter sebez össz 10-20k-t, a robbanással pedig rátesz erre 50-100k-t nagyon kényelmesen (amivel nyer)? Mi értelme van tulajdonságokat fejleszteni ezután?
Dátum: 2015.07.16. 23:08:08
Én sem adnék több bónuszt az epikus sebzéseknek, jó kis értékmérője ez a karakter erősségének. No meg így sem érik utol magukat a kincsgyártással...
Dátum: 2015.07.16. 11:33:25
Valaki szokta itt mondani a fórumon, hogy ne a problémát, a megoldást tárjuk a játékvezetés elé. Mivel a robbanással kapcsolatban elég sok észrevétel érkezik a fórumra, gondoltam legyen átlátható itt, egy helyen.

Szerintem túl erős, másik topicban tett javaslatom ide is tenném: a robbanás sebzés mértéke ne lehessen több az egyéb össz sebzésed x%-ánál (10....50?), ezzel elkerülve, hogy komolytalan karakterek fricskázzák ki az évek óta jól játszó - és igen, nem szeretem belekeverni, de ide kell tenni: rendesen fizető - játékosokat.
Remélem én is, hogy lesz ebben valami markáns változás, mert ez így elég gáz. Mondom úgy, hogy senkitől nem kell tartanom, mert elég nagy a robbanásom. De én sem akarok ezzel legyőzni senkit, csak mert ennyire direktben nem tudott annyi követ áldozni a karakterre. Sok dolog lett utólag hangolva a játékban, erre is ráfér (legalább a hatékonyabb védekezés lehetőségét adjuk meg a népeknek, illetve tereljük PvE irányba a robbanás jelentőségét).
Dátum: 2015.07.16. 11:19:04
Nem átsiklottam, hanem már naaaaagggyyooooon régen kérve lett az egyszerre 3-5 gyógyital megivása, illetve a 90%ép-ig gyógyital ivás. Erre rá is bólintottak, megvalósításra vár azóta is; ez ugye elvileg többet ad mint az egyszeri gyógyital eredményének eltörlése.
Nem lenne szabad, hogy az össz sebzésed 5-10%-ánál többet számítson, ennyire meg úgysem lesz lekorlátozva; szóval kb. tökmindegy.
Idézet: Fsanyi82 - 2015.07.14. 10:02:18

A fehér robbanásnak sincs határa ahogy eddig észrevettem , és ha a másik nem fejleszti akkor csúnyán lehet vele sebezni . Kristály ellen jelenleg 120ezret robbantok de erős kari ellen is 50 ezret tudok sebezni robbantással és ez csak növekedni fog mert áldoztam af re ügye . Szerintem pár hónap és sokaknak a robbanása nagyobb lesz mint az ellenfél max életpontja ,

Átfogalmaznám; konkrétan parodizálja a robbanás az eddigi karakterfejlesztést.
Csatlósaid asztrális robbanást okoznak! (219715 sebzés)
Dátum: 2015.07.13. 16:05:55
pontos igy van a többség érdekeit kell nézni
nem a kisebbségét

Így van, ezért kell betenni az új tárgyakat kuponért, mert a többség el fog oda érni hogy nincs mire költeni. Akinek meg még most van mire költeni, az hamarabb megkapja a választás élményét, tápját. Ennyi.
Persze elég lassan halad, csak azt mondom, hogy a tudás képesség a szinted értékéig húzható, 100-200-250, szóval van hova tolni még gondolom mindenkinek. Ha már ez is meglenne 1...sok csatlósnál, akkor érhető lenne hogy felhalmozott ezres tartalékokról beszélünk, de amíg bőven van hova tenni, addig nekem furcsán hat a "több ezer felesleges", mint leírás. Bár igaz, hogy durván lassul a fejlődés, így hajlamosak vagyunk úgy érzékelni, hogy nagyon nem éri meg 1-1 szintért 100+ mytot elkölteni, ha abból amiből egy magasabb csatlós 10 szintet kap, egy alacsony 50et is kaphatna.
Dátum: 2015.07.13. 15:49:53
Mielőtt lejár a prémium, a napi rutin oldalon a sisakszilánkok rész alatt van figyelmeztetés (persze ahhoz már le kell tekerni ha olyan a képernyő mérete).
Ez is játékstílus függő. Én most pl elkezdtem tolni megint a húsvétit, 70-80as képességeknél igencsak jobban fogy már a kék és a piros is...a kék pedig kell ugye ha azt akarod ténylegesen magasabb szintűnek számítson. 20-30as csatlós képességeknél nem csoda ha halomban áll a sok myto.
Dátum: 2015.07.11. 15:41:45
Mert az eddigi levélváltásaink és találkozásaink során ennél jóval derűlátóbb ember benyomását keltette, próbáltam oldani a feszkóját. Semmi köze nem volt a feszegetett problémához, arról a véleményem megbeszéltem vele privátban.
Dátum: 2015.07.11. 07:09:59
Idézet: Hlegba - 2015.07.10. 20:06:54
Mondja ezt egy ember könnyen, aki anno simán átment egy másik világra, megnyerte az AH-ban amit akart és még vissza is jöhetett

Igen, mondja. Te is megteheted, 400 őskő az ára. Mellesleg nem érzékelem a felállított párhuzamod.