Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BlackSheep77HUN

Dátum: 2009.08.07. 00:23:24
Hááát nem tudom. Én egy játékban azt szeretem, ha kihívás van benne és nem azt, hogy büntetnek valamivel, és ha nem küzdök ellene, mert maga a küzdés is büntetés, akkor megint csak megbüntetnek. De lehet én látom rosszul a dolgokat.
Dátum: 2009.08.07. 00:13:29
Mi értelme lenne többet vinni a minimumnál? Nem a töltöttség alapján listáz, hanem a győztes csaták alapján. Vagy aki ért magyarázza már el miért érné meg többet betenni mint a minimum?
Dátum: 2009.08.06. 23:57:01
Nem igazán értek egyet ezzel. Ugyanis nem lehet jutalomként felfogni egy büntetés leküzdését. Az nem jutalom, hogy az aktiválás után normál mennyiségű VP-t kapsz.
Én amikor szívatásról beszélek akkor a napi küzdelem ár/érték arányáról beszélek. Túlságosan költséges a küzdelem magas a Tp ahhoz képest, hogy büntetés ellen küzdesz vele. Ez még rosszabb mint a fertőzés elleni küzdelem, mert ott is drága a fertőzés szintenként, de vannak cuccok amik csökkentik és ami a legfontosabb dönthetsz arról milyen ütemben küzdesz ellene. Itt viszont nincs döntési lehetőséged ugyanis a Vp-re szükség van a tt-hez. Ráadásul kutak is lassabban töltődnek. Ezt meg a kis szövetségek szívják meg. Ekkora szívatás végén egyszerűen nem tudnak akkora jutalmat adni MINDENKINEK, aki küzdött hogy az tutira megérje.

Ha nem lenne ennyire költséges az aktiválás akkor sokan szállnának szembe a "globális" fenyegetéssel. Így viszont csak a portya karik fognak harcolni, de a magas Tp miatt lehet, hogy Ők sem.
Az aktiválás több játékost vonzana, ha mondjuk az LE + 1 csp vagy pp (pp, csp választható) lenne az aktiválás és ennek megfelelően jönne a normál térkapus jutalom (Le és adott esetben tárgy) és Tp. Vagy maradjon az aktiválás képlete az amit megadtak a fejlesztők de akkor essenek le komolyabb tárgyak is mint az ősi nektár. Akkor kb meglenne az ár/érték arány. Az hogy meg globálisan megéri-e a küzdelem majd a végén meglátjuk.
Dátum: 2009.08.06. 22:13:47
Kimondta, hogy lesz bármiféle jutalom? Ha elveszünk akkor adnunk is kell. Aki valaha játszott igazi szerepjátékot az tudhatja főleg ha volt KM. hogy a játék célja nem a karakterek szívatása, hanem szórakoztatása.

Bár ez nem igazi szerepjáték, de egy kicsit hasonlít. A lényeg itt is a szórakoztatás kéne hogy legyen nem pedig a szívatás.
Ha nem tetted volna eddig akkor olvasd vissza az 595.hsz-t. Mert én még szóba sem hoztam a feladat végi jutalmazást. Nem is érdekel, mert ha lesz sem hinném, hogy ötletesebb lenne mint a fertőzés leküzdése.
Dátum: 2009.08.06. 22:04:50
Miből gondolod, hogy bárki kap bármit is. Ennyire ne legyél már naiv. Mi van azokkal akik küzdenének a manókkal, de egyszerűen a mínusz LE-vel és a 2xTp-vel felborul a fejlesztésük menete.

Azt meg ugye te sem gondoltad komolyan hogy van aki örül a Tp-nek. Miért lenne az a cél, hogy utolérjek bárkit is aki kevesebb Tp-ből több LE-t szerzett. Hogy össze-vissza verjenek fentről?
Dátum: 2009.08.06. 21:56:43
Neeee

Ne kezdünk már el HORDÁZNI. Kollektívan szív mindenki. A Zafírnak ugyanúgy be kell rakni az LE-t+2csp-t és ugyanúgy dupla Tp-t kap érte.

Én is csapkodnám a dögöket, ha az nem lenne fájdalmasan költséges a semmiért. Korántsem biztos, hogy a Zafír horda előnye annyira nagy.
Dátum: 2009.08.06. 21:45:26
Miből gondolod, hogy 68. felett vagyok. Nem vagyok. Ezzel csak arra akartam utalni, hogy egyik fejlesztés üti a másikat.

A tt pakolgatása meg nem csak engem, de szinte mindenkit érint.

A fejlesztés jó meg ötletes, de ne csak elvegyünk a játékostól, hanem adjunk is. De most nem áll arányban a kettő.
Dátum: 2009.08.06. 21:22:21
Tényleg fele Vp-ből is el lehet lenni. Akkor gondolkozzunk Béláim!

Fertőzés leküzdése után +5 pontot kapsz a szakértelmekre. De csak azokra amik nincs ennek maxolva és turbózható. Ha megakarod kapni a +5 jutalmat turbóznod kell vagyis Vp-t költesz. Sok Vp-t költesz. De ez nem csak a fertőzést legyőzőket érinti. Hanem mindenkit.

Nem kötelező vegyek italt. LE-ért vagy Kőért. Ugyan ott vagy mintha küzdenél a manók ellen.

Az esemény időtartama alatt a lélekkutak fele sebességgel töltődnek. Ha belépsz a játékba, és az elmúlt 24 órában nem aktiváltad a pilont, akkor a varázspontod fele sebességgel regenerál.

Ezt minden szövetség megszívja. Ebben mi a szórakoztató. Eddig ebben a fejlesztésben csak büntetéseket vélek felfedezni nem pedig szórakozást.
Dátum: 2009.08.06. 20:54:38
Néhány információ:
1. Optimalizátoroknak. Mennyire "táp" vagy "nem táp" az eseményben részt venni: az esemény tervezésekor nem a "táp" volt a fő szempont, hanem a szórakoztatás. Természetesen a dolog mögött egy elég összetett matematika is van, de hogy kinek mennyire érte meg, az igazándiból csak a legvégén fog kiderülni.

Végig olvastam sok hsz-t és harcoltam is a manók ellen. Ami nekem eddig lejött Miklós idézetéhez.

Itt a matematika: SOK(K) Le + 2 csp. = 0 + 2xTp

Vagyis meghatározott LE kell az aktiváláshoz + 2 csp. (ami megint Le-t vesz el) és amit kapsz érte az egy térkapuból bejövő Le mennyiség és ha szerencséd van akkor valamilyen egyszerű tárgy és 2x annyi tp. mint egy vadászatért. Tehát a 2 db csp-ért nem kapsz Le-t viszont sokat adsz és még a Tp-t is megkapod.

Magyarul fizethetsz azért hogy szívhassál.

Jó azt írtad a szórakoztatás volt a cél és nem az optimalizálás. Azzal teljesen egyetértek, hogy a játék legyen szórakoztató és legyen benne kihívás mert máskülönben ellaposodik és unalmas lesz.
De ez nem szórakoztató, hanem egyszerűen szívatás. A beadott költségekért nem kapsz vissza semmit. Szív a játékos is és szív a szövetség is. Ráadásul kötelezően kell aktiválni. Ha már ennyire szívatni akarjátok az embert akkor az ne legyen kötelező és mindenki döntse el, hogy akarja-e vagy sem.
Dátum: 2009.08.06. 20:25:42
Hát nem kapkodnak az biztos. Gondolom minden időt lekötött ez a "csodálatos" és "értelmes" újdonság amit bevezettek.
Dátum: 2009.07.31. 15:59:18
Én is valami olyasmit vélek felfedezni a dologban, hogy azok akiknek tegnap tele lett a kamrájuk, érthetetlen okból nem kaptak csp-pp-térk. pontokat sem. Azok viszont aki tegnap nem pakolták tele a kamrájukat ezekkel a gondokkal nem találkoztak. Így az előzőek a szerverleállás miatt nagyobb hátrányba kerültek a többiekhez képest.

Ennek kéne utána nézni és a lehetőségekhez képest javítani a hibát.
Dátum: 2009.07.31. 15:36:00
A csp.pp. térkapu probléma úgy vettem észre nálam is jelentkezett. ha ezeket is figyelembe vesszük akkor teljesen igazad van. A dupla LE vagy kamra sem fedezi az így elveszített LE-t ami nem kis mennyiség.
Dátum: 2009.07.31. 15:25:20
Maradjunk annyiban, hogy egyszerűen kivitelezhető. Arányaiban sem fedi a teljes LE bevételt. Azért mert van aki nem tud fizikailag elvinni annyi embert arról én és a többi játékos aki meg eltudna vinni mit tehetünk.

De a gyengébbeknek is megvan a döntési lehetőség, hogy vesz italt és újratölti az ÉP-jét és hurcolja tovább az embereket. A lényeg azon van hogy dönthet. Most viszont nincs meg sem a tervezhetőség lehetősége sem a döntés lehetősége.
Dátum: 2009.07.31. 15:10:45
Elölre azért lehet tervezni 1-2 két napot és be tudod osztani a pp-t. A szerver leállás esetén nem tudsz kamrába vinni senkit ha előző nap feltöltötted. Vagyis ha kevesebbet portyázol a kamrád szintjével akkor máris megvan másnapra a pp-d.

Jelen állás szerint viszont nem tudsz elölre tervezni és elveszik a döntési lehetőséged is.

De gondolom ezt a kérdést csak ugye viccnek szántad.
Dátum: 2009.07.31. 14:44:58
A kínzókamrára hiányának pótlására sem teljesen jó megoldás a dupla pont. Inkább az ilyen leállások után az lenne a jó, ha megoldható lenne, hogy másnap 2x annyi embert vihessek el a kamrába.

Mert ma ugye nincs kamrám, viszont, ha szerencsésebben portyázok akkor bizony több LE-től esek el mint a duplája a tegnapinak.

Azok viszont akik, ma egyéb elfoglaltság (munka, szabi, stb.) miatt nem portyáznak, dupla LE-t kapnak a semmire. Sőt aki mára vadászatot tervezet és nem akart portyázni az is.

Én mindenképpen azt javasolnám, hogy az elvihető végzeturak száma legyen duplázva a szerverleállást követően és ne pedig az előző napi LE.
Dátum: 2009.07.31. 14:18:53
Nem szeretnék kötekedni, pedig értek hozzá, de ez a link amit megadtál rossz! Ha így megy a szerver javítás is akkor borzalmas jövő elé nézünk!
Dátum: 2009.07.31. 13:32:18
A hibát elhárították és reméljük jó is lesz.
Inkább azokat a dolgokat próbáljuk meg összeszedni amik a leállásból adódtak.

Én úgy vettem észre, hogy:
-nem kaptam Csp-t és Pp-t,
-nem jött meg az ajánlás és a kamra,
-a kamra nem működik.
-a Térkapu pontok termelődési ideje nem csökkent.

Írjátok a folytatásokat.
Dátum: 2009.07.31. 13:25:17
A lényegen nem változtat a szerver 3x állt le az utóbbi időben és a sok adatbázis hibáról már nem is beszélve.
Az hogy a második csak 5-10 perc volt kit érdekel. Leállt és kész. Aki abban az 5-10 percben akart játszani az nem tudott.
Nagy leállásról meg akkor beszélhetünk, ha az előlre be van jelentve és karbantartás az oka. A többi thívjuk inkább váratlan leállásnak. Ez utóbbiból meg elég sok volt mostanában.
Dátum: 2009.07.09. 17:09:39
Ok. átgondoltam még egyszer igazad van!
Dátum: 2009.07.08. 16:16:12
Szerintem nem agyon szívatás, hanem kihívás! Persze jó ülni a tutiban és beváltogatni a medálokat, de ezek szerint az új kihívás elé már nem lenne jó odaállítani a bajnokot, mert félő, hogy alulmaradna. Ahogy mondtad, gyúrjon és legyen ismét bajnok. De nem hinném az hogy a kihívás az szívatás lenne. De mindegy! Mert azt is tudom, hogy a bajnokoknak nem fog tetszeni mert nem mernek egy újabb kihívás elé nézni. A játéknak az lenne a lényege, hogy mindig újabb és újabb kihívások el állítsa a játékost és nem az hogy ültessen a tutiba.

De mindegy kár erre több szót ezek szerint pazarolni. Nekem jó úgyis ahogy most van!

Ja arról nem is beszélve, hogy azt is írtam, ha 2-3 bajnokin nem jutna előrébb akkor ismét vissza kerülne a saját kategóriájába.
A másik meg, hogy így sem lenne több a bajnok mint a kategória szűkítéssel.