Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Dozer

Dátum: 2011.11.01. 15:16:48
Idézet: RONNIE - 2011.11.01. 15:00:45
Butaság,azért valamilyen szinten hatalmas táp lenne belőle.Beöltözöl IQ-Védelemre és csapogatod őket vakítóval meg egy überkirály fegyóval,hiszen hozzád készíti a királynők erejét.Alig fogsz tőlük kapni sebződést.


Miért ez jelenleg nincs meg? A fentebb írt taktika KH-val is (részben) kivitelezhető és gyengébb játékos ellenfelek ellen is...
nem látok különbséget...

kieg: illetve ha IQ-ra és védelemre öltözöl, az hátráltatja a lélekszívást, ami miatt korántsem biztos hogy mindenki alkalmazza ezt a módszert...
(hiszen pl a lélekszívó epikus kincsek nem IQ-t és védekezést adnak)
Dátum: 2011.11.01. 14:25:16
Sziasztok!
Egy ötlet a Xenókkal kapcsolatban:
Szerintem meg kellene szüntetni ezt az eventet, s állandóra berakni a Xenókat!
Az egyszerűség kedvéért csak portyapontért lehetne ellenük harcolni, működnének a:
- Küldetések
- lenne lélekszívás (valahol a KH-val megegyező szinten)
- Állatok fejlődnének
- Új ismételhető küldetés (pl: győzz 15-20 Xenó elleni harcban)
- Hatna rá az EH és a VF is (de egyszerre csak az egyik természetesen )

Miért is lenne ez jó?
- Magas szinten végleg kiküszöbölné az ellenfél hiányt, hiszen bármikor támadható, a 40 pp-s beállítást is simán lehetne rajtuk tartani
- Némi terhet venne le a játékosokról, hiszen a KH-hoz hasonlóan a portyapontok egy része oda menne el ahelyett hogy zaklatunk másokat, s ezzel nekik is több ÉP maradna "játszani"...
- Alacsony szinten ahol kihaltabb a szerver (pl: V2) is lenne mindig érdemi célpont
- Nem kellene majd idővel megint emelni a KH létszámát, sőt akár vissza is lehetne csökkenteni az eredeti 35 főre


Sőt akár egy merészet gondolva, ki is lehetne venni a KH-t végleg ha ez megvalósulna...
A bajnoki rendszerben pedig, ahol nincs más ellenfél, 2 xenó ellen kellene harcolnia a karakternek. Az egyik fizikai harcra lenne beállítva, a másik varázslatra...
Dátum: 2011.10.31. 10:38:29
Sziasztok!
Holnap egész nap nem leszek gép előtt, (temető látogatás) így a statisztikákat megcsináltam most
No akkor nézzük... (top 100 rabló lista alapján)

Toplista első 20, Tulajdonság összeg emelkedés alapján:
1. Yabu: 242
2. Silver Esnaider: 189
3. Memo: 159
4. Dorina Snowflake: 153
5. Bambula: 152
6. Wood: 129
7. Helion: 125
8. TIREX: 120
9. Mastyff: 118
10. Yasmina: 117
11. SoulBreaker: 116
12. Bandus: 112
13. Mort A Halál Kisinasa: 104
14. Büyük: 100
15. Nikola: 98
16. Zozo42: 97
17. Fairy Timmy: 91
18. Estrella: 90
19. Rozika: 89
20. Hammerfall: 88

Toplista első 20, szakértelem összeg növekedés alapján:
1. Thalia: 539
2. Vanek úr: 351
3. Dark Angel01: 291
4 Rachman: 281
5. Blade: 233
6. Eroot ibn Shienkai: 230
7. Karesi: 221
8. Dark Death: 209
9. Laz070: 204
10. Ashu :197
11. Félx: 197
12. TIREX: 196
13. Yaksee: 190
14. Hercegnő: 184
15. Leonard: 177
16. Valdimir: 162
17. Bandus: 149
18. Memo: 145
19. Vadparaszt: 136
20. Crool: 129

Toplista első 20, LE diff emelkedés alapján:
1. Büyük: 5 453 305
2. Leonard: 5 251 348
3. Dark Angel01: 4 668 448
4. Vanek úr: 4 616 152
5. Heparni: 4 410 897
6. Thalia: 3 180 118
7. Memo: 3 019 050
8. Sy Web: 2 774 602
9. Wart : 2 746 866
10. Hammerfall: 2 684 815
11. Dzskar El Khebir: 2 673 817
12. Mészáros: 2 385 844
13. DarkShadow: 2 305 830
14. Yasmina: 2 183 365
15. Koarc: 2 183 338
16. Dorina Snowflake: 2 045 655
17. Hercegnő: 1 964 994
18. Crool: 1 914 078
19. Bandus: 1 890 798
20. Midgard: 1 859 259

Toplista első 8, lépett szintek alapján:
1. Leonard: 7
2. Blade1977: 5
3. Dark Angel01: 5
4. Bandus: 4
5. Dark Death: 4
6. Pumur2: 4
7. SoulBreaker: 4
8. Thalia: 4
A következő 16 játékos 3 szintet lépett...


Toplista első 20, építés alapján:
1. Heparni: 62 700 000
2. ASDARA: 40 300 000
3. Morze: 35 300 000
4. Büyük: 32 500 000
5. Koarc: 32 200 000
6. _Ryu_: 27 300 000
7. Lord Iron: 26 200 000
8. Flawia: 23 700 000
9. Great: 23 200 000
10. BUKÓ : 23 100 000
11. Corvin: 22 900 000
12. Bdcaron: 22 600 000
13. Sy Web: 22 300 000
14. Pumur2: 21 800 000
15. Toni: 21 400 000
16. DarkShadow: 19 800 000
17. Monseus: 19 700 000
18. Valdimir: 19 300 000
19. Soulgramd: 19 300 000
20. Wood: 18 800 000

Következő hónapban ismét találkozunk
További jó játékot mindenkinek!
Dátum: 2011.10.30. 13:03:42
Idézet: Ariel - 2011.10.30. 12:11:20
De az igazi táp nem is ebben van


Ismételhető küldetésezni akarsz nemde???
Dátum: 2011.10.26. 16:19:39
Idézet: Ezüstszél - 2011.10.26. 15:14:32

Ha most kapásból megtízszereztethetném a kút méretét, gondolkodás nélkül megtenném.


Nagy hibát követnél el! Van ugyanis egy olyan szövetségi küldetés hogy: "Növeld meg a lélekkút méretét 5%-kal" (Nem mindegy hogy egy 1.5 millás kutat kell, vagy egy 15 millás kutat 5%-kal emelni )
Morzkod is emiatt tart ettől az ötlettől...
Dátum: 2011.10.26. 16:15:43
Idézet: Miklós - 2011.10.26. 14:30:44

Az Árnyékkristályt, mivel sokaknak nem tetszett, lecseréltem az Inspirátorra, és egyértelműsítettem a Joker szövegét.


Jó döntés, az inspirátor megfelelőbb aukciós tétel!
Dátum: 2011.10.26. 14:24:08
Te napról napra kötözködőbb vagy ám Félrenyomtam és már kapom is a beszólást
Visszatérve... értem a problémád, de ez van sajnos... Nem lehet olyan opció hogy az Omega kútja nem nő az építésekkor, mindenki másé pedig igen
Dátum: 2011.10.26. 09:11:17
nem
Nov. 2 az indulás!
Dátum: 2011.10.25. 07:18:35
olvasd el a teljes HSZ-t és megérted
Dátum: 2011.10.24. 18:25:07
jó-jó értem én, csak onnantól nem kell kritvarit és IQ-t sem fejlesztenie egy harcosnak..

Elég odafigyelni a közelharci TÖ-kre és a rezisztenciára... Kapok 10k-t varázslatból??? és? a nyert LE értéket ha rátolom az erőre, csak az állatok kompenzálják a 10k sebzés 60%-át...
Dátum: 2011.10.24. 18:19:11
Árnyékkristály Varázslatba rakható, visszaváltható fókuszkristály. Sem te, sem ellenfeled nem tud kritikus sebzést okozni varázslattal.

ezt gondoljátok át egy kicsit... ez brutál erős, ilyet nem szabadna szerintem berakni a játékba...

ha ezt elhozza egy harcos, nincs az a varázsló aki megfogja...
Dátum: 2011.10.24. 13:27:42
Szerintem arra gondolt hogy lélekkút növekedés van épített épület nélkül, illetve nem használ az 5%-os lélekkútnövelős küldinek...

Szerintem ez apró probléma, belefér...
Dátum: 2011.10.24. 12:55:56
Idézet: Dozer - 2011.10.24. 12:55:45
Idézet: Morzkod - 2011.10.24. 12:53:25
Idézet: Miklós - 2011.10.24. 12:33:48

- a csapdák töltése növeli a lélekkút maximumát úgy, mintha ezt egy szövi épületbe rakta volna bele.


A szovit miert kell szivatni azert, mert egy tagja reszt vesz az esemenyen? Ezt nem ertem.

miért lenne hátrányban a szövetség?
Dátum: 2011.10.24. 12:55:45
.
Dátum: 2011.10.21. 13:41:47
persze, csak ha -60-at kapsz mindenre, lehet nem az egészség lesz a legfontosabb
ettől függetlenül nem lesz problémájuk a pókoknak, 3 hónap alatt lehet lépni 1 kategóriát elég simán...
Dátum: 2011.10.21. 12:57:23
igen, fontos lesz az egészség, de azért egyensúlyban kell maradni...
Hiába van sok ÉP ha képtelen a karakter az ellenfélét levinni...
Dátum: 2011.10.15. 12:01:09
te meg leállsz vitatkozni Anno én is így tettem volna, de bevettem a lesz@rom tablettát s érvelek azoknak akik fel is fogják...
Dátum: 2011.10.14. 16:50:27
Kínzókamra (Upgrade):

Maximális szintje: 50

Hatása: 15. szint felett minden egyes szint +1%-ot rátesz a nap végén kapott LE-hez! (Maximális szinten +35%-ot)
Dátum: 2011.10.14. 10:16:22
tudtommal ugyanannyi mint a 30-asnál...
Dátum: 2011.10.14. 08:59:14
Sziasztok!
Több szövetségi társammal beszélgettünk erről a bajnoki rendszerről... Abban nagyjából meg is egyeztünk hogy ez az új bajnoki közelebb áll hozzánk mint a régi! Ugyanis ez lesz az a bajnoki ami tényleg arról szól hogy ki a jobb... (hiszen nem csak 7 körből fog állni, hanem ameddig az egyik "el nem esik")

Én azt szeretném hogy a régi bajnokit teljesen töröljék el! Fölösleges 2 hetente megmérettetés, jó ez így minden hónap elején...
Fölöslegesnek tartom azt is hogy aki nyert medált az hátrányba kerüljön:
- Kritikus ütésben
- Kritikus varázslatban
- Kivégzésben
- Tulajdonságokban
....stb
A fél karját nem akarjuk levágni????

Én csak 1 hátrányt adnék ebben az új rendszerben:
Minden medál 2%-kal csökkentené a MAX ÉP-t a nevezésnél a viadal idejére! (és pont...)
Egészség fejlesztésével némileg kompenzálható, a többi esélyesnek meg valódi esély az ha a bajnoknak az egészségre is fokozottabban kell figyelni...

Ezt a régi randomos rendszert meg dobjuk már ki a kukába...