Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Dozer

Dátum: 2010.01.21. 14:11:29
hűha
Dátum: 2010.01.21. 12:50:28
Nem-nem.. ezt így általánosságban írtam... de a háborús szövetség minden tagjára érvényes aki aktívan részt vesz benne, így ez a rendszer kihat az egész szövetségre...
Szerencsére én később indultam egy kicsit, így most 51-es vagyok, tehát rám ez annyira nem is vonatkozik, hiszen bőséges ellenfél van...(erősebb is, gyengébb is ahogy annak lennie kell )

De már érezzük a háborúk okozta hátrányt a karakterfejlesztésben... 38. szint óta szinte folyamatosan háborúzunk, és így 51-esen bizony már van látszatja a sok ingyen TP-nek...

A háborús reform nekünk azért tetszik mert ezentúl úgy háborúzhatunk hogy közben nem tömjük magunkat Tp-vel a minimális LE-ért...

És elárulom neked ez a háborús reform minket hátrányosan fog érinteni, mert jópár olyan szövetség lesz akiket így már nem tudunk majd legyőzni (gondolok itt pl a Hajnalpajzsra, ahol a szerver egyik legerősebb karaktere van, ellenünk mégsem tudott semmit csinálni mert nem ért el minket) Bár ha bevezetik remélem valami szintkorlátot azért raknak be
Dátum: 2010.01.21. 09:59:35
írok egy példát:
fél év alatt lépek 10 szintet pl, aki meg nem annyira aktív az mondjuk 7-et... (csak hasraütés szerűen:)) Ebben benne van a vadászat és a portyázás is...( a portyázás meg szorosan összekapcsolódik a háborúval ugye)
A probléma ott van hogy a jelenlegi háborús LE\Tp arány miatt én a 10 szinten annyi LE-t szedek össze mint az aki 7 szintet lépett...(vagy még annyit sem )
Engem mondjuk már támadhat 6 szinttel magasabb is, őt még mondjuk csak 5 szinttel magasabb...
A bejövő LE kb ugyanannyi, a felszerelésben lesz minimális előnyöm (ha figyelek a kereskedelemre), de hátrányban is leszek, mert engem már magasabb szintű karakter is tud ütni,(mondjuk olyan aki nem háborúzott sokat)...
Továbbá meglehet hogy már el sem fogom érni az érintettet, így nem kell tartania a támadástól, magyarul nem tudok rajta nyert csatákat hozni...
Dátum: 2010.01.21. 09:35:20
Idézet: Szandra2222 - 2010.01.21. 09:28:27
De tekintsünk el a matematikai részétől, és gondoljunk csak a játékélményre.


Az a baj Szandra hogy a játékélményhez hozzá kell venned a matematikát is... Ha a statisztikát hoszabb távra vetíted, az fog következni hogy pl. fél év múlva már nem tudod megnyerni azt a háborút amit most még igen... és ez bizony rombolja a játékélményt is.. (hiszen akiket elversz ma még nagy különbséggel, ők szépen vadásznak párat portyáznak, te pedig ontod magadba a Tp-t, de közel sem gazdálkodsz annyi LE-vel az adott szinteken mint az aki nyugisan" játszik...)

De én már nem foglalkozom ezzel a dologgal, nem is érdekel, az lesz ami jön és kész... Csak szerettem volna megmutatni hogy van egy ilyen oldala is a jelenlegi rendszernek, amit sokan nem éreznek jogosnak...
Dátum: 2010.01.21. 08:44:20
Sziasztok
Nem akartam bemásolni ide,(végülis ez belső szövetségi információ) de pár statisztikát megosztanék veletek...
Mind a 116 győzelmünkről van statisztika, 1-2 példát azért írok...

1.
Vihar Lovagok vs Hajnalpajzs
A háború eredménye: Győztetek!
Lélekkút nyereség: 70529
Háború kezdete: 2010.01.08. 21:21 Háború vége: 2010.01.13. 04:28
Győzelem: 458 Vereség: 229

Összes kapott Tp: 8702 Összes rabolt LE:52766; Rabolt LE/Tp arány: 6,03

(Az összes kapott Tp és rabolt LE begyűjtött átlagadatokból származik, egy átlag képet tökéletesen szolgáltat!)

2.
A háború eredménye: Győztetek!
Lélekkút nyereség: 56828
Háború kezdete: 2010.01.08. 21:21 Háború vége: 2010.01.11. 21:33
Győzelem: 92 Vereség: 4

Összes kapott Tp: 1656 Összes rabolt LE:10672 Rabolt LE/Tp arány: 6,444

3.
Vihar Lovagok vs Könyörtelenek
A háború eredménye: Győztetek!
Lélekkút nyereség: 27840
Háború kezdete: 2010.01.06. 08:30 Háború vége: 2010.01.07. 13:19
Győzelem: 95 Vereség: 13

Összes kapott Tp: 1520 Összes szerzett LE: 25460 Szerzett LE/Tp arány: 16,75

4.
Vihar Lovagok vs Istenek Páholya
A háború eredménye: Győztetek!
Lélekkút nyereség: 41746
Háború kezdete: 2010.01.06. 08:30 Háború vége: 2010.01.06. 17:26
Győzelem: 75 Vereség: 8

Összes kapott Tp: 1575 Összes szerzett LE: 14975 Szerzett LE/Tp arány: 9,47

5.
Vihar Lovagok vs "NEM PRÉMES" ÁLLATOK
A háború eredménye: Győztetek!
Lélekkút nyereség: 19242
Háború kezdete: 2010.01.01. 20:12 Háború vége: 2010.01.02. 13:23
Győzelem: 100 Vereség:26

Összes kapott Tp: 1900 Összes szerzettLE: 11900 Szerzett LE/Tp arány: 6,26

6.
Vihar Lovagok vs Kocsma bogarak
A háború eredménye: Győztetek!
Lélekkút nyereség: 224185
Háború kezdete: 2009.12.13. 00:46 Háború vége: 2009.12.16. 01:54
Győzelem: 228 Vereség: 71

Összes kapott tp: 4560 Összes szerzett LE: 47880 Szerzett LE/Tp arány: 10,5

Persze-persze lehet mondani hogy a mostani háborús rendszer az aktivitáson múlik és ezt meg kell hagyni... Azoknak akik pedig tudnak számolni olvassák el amiket fentebb írtam és egyből kiderül hogy mennyire jutalmazzák jelenleg az aktivitást...

Azok akik a V1-en vagy a V2-n játszanak mondhatják azt is hogy ez a V3, ami egy békés világ.... De az is végzetúr nem?
Azok akik pedig továbbra is a régi rendszert szeretnék, azoknak ajánlom a matematika 4 alapműveletének átismétlését!

(Lehet lepontozni, de a tény akkor is tény marad)
Minden jót és sok sikert mindenkinek!
Üdv:Leonard
Dátum: 2010.01.20. 20:45:06
Idézet: Sasuke20 - 2010.01.20. 20:43:10

akik eddig "szivatták" a népet, azok mostantól egymás ellen fognak harcolni...


Akik eddig "szivatták" a népet, azok alkalmazkodnak és az új rendszerben is elkapják azokat akiket eltudnak.... Alkalmazkodás! Az összes fejlesztés következménye erről szól (VF, EH...stb)
Dátum: 2010.01.20. 20:39:08
Sasuke ha az új rendszerben a vesztett háborúknál nem lesz LE veszteség (sem a lélekkútból, sem a karakterektől) akkor szerinted a többség mit fog választani?
A régi rendszer ki fog halni....
Dátum: 2010.01.20. 16:09:02
Idézet: Tseby'dr akula - 2010.01.20. 15:58:57


1. A védekező szövetség felkérhet egy szövetséget hogy segítse ki őket, de csakis ha a tagok TÖ átlaga kisebb mint a támadó kláné, mert különben mindenki menne a legerősebb klánhoz segítségért.

2. A normál portyában szintkülönbség miatt elérhetetlen karakterek csatái előtt a gyengébbik felett megerősítjük szint*x TÖ-vel, hogy mennyivel ezen nem agyalok majd valami matekos kiszámolja
.

csak hogy válaszoljak a javaslataidra.

1. Ennek szerintem akkor van értelme ha csak az adott hordán belül működne.. végre lenne szó hordaösszefogásról is a játékban...

2. Ha megmaradnának a támadhatósági intervallumok (vagy akár csökkentenék is magasabb szinten háború alatt) ezzel nem is kellene foglalkozni...
Dátum: 2010.01.20. 16:06:04
én csak egy kérdést tettem föl amit konkrét adatokkal támasztottam alá... és arra sem kaptam választ
A megalapozatlan javaslatok és az elhamarkodott vélemények jönnek egyfolytában, de konkrétumról sosem esik szó.. vagy ha valaki fel mer hozni ilyesmit, mintha gyorsan mindenki homokba dugná a fejét...

Szidják az AH-t a kristály hordát, egymást, a játék fejelsztőit, kritizálnak...stb
Dátum: 2010.01.20. 15:24:30
ha lehet az én kérdésemre is válaszoljatok már ha kérhetem!
Kíváncsi lennéka véleményetekre, illetve azokéra is akik a régi rendszert szeretnék ha maradna....
Dátum: 2010.01.20. 14:19:21
Idézet: Ariel - 2010.01.20. 14:02:32

Az új fejlesztés arra szolgál, hogy megoldja azoknak a problémáit, akiknek vmiért nem jó a mostani rendszer ( Miklós szerint nagyon sokan vannak ilyenek).


Nekünk nem jó... És mi nem az a szövetség vagyunk akire rájárnak farmolni (nyert háborúk tekintetében a második legjobbak vagyunk a V3-on)
A fő probléma nem is azzal van hogy sokat, vagy keveset rablunk... mi nem csak a nyereségért háborúzunk... A legnagyobb baj az hogy egy szövetség minél többet háborúzik (azaz AKTÍVAN játszik) annál jobban gyengül a karaktere... Magyarul az aktívitást BÜNTETI a jelenlegi háborús rendszer!
És itt felmerül egy igen aggasztó dolog: Miért bünteti a rendszer azokat a karaktereket akik szeretnek háborúzni? Rosszat teszünk? Szabályellenesen játszunk? Miért tud egy szinten több Le-t összeszedni az a karakter aki nem háborúzik?

Egy kis statisztika: (Háborús arhívum)
Karakter neve Győzelem Vereség
Leonard 99 23

Ez összesen 1980Tp, ehhez járt 13896 LE! (Pontos adat!) Lehet nevetni, hülyézni, mondani hogy lám itt egy barom aki tömeti magát....
De a nagy nevetgélés közben valaki fejtse már ki hogy miért kell ennyire büntetni az aktivitást? (mondjuk Jeriko, Mortimer, Ariel, vagy akár maga Miklós is)
Előre is köszönöm!
Dátum: 2010.01.19. 21:45:13
de ez egy játék ahol az aktivitást jutalmazni kellene, de ha nem is, büntetni semmiképp
Dátum: 2010.01.19. 21:32:11
Az ötleted alapvetően tetszik, de a háború gondját nem oldja meg...
Az a baj hogy aki aktívan háborúzik annak jelenleg gyengül a karaktere... nem azt várnám el a háborútól hogy erősítsen, tartson szinten, de semmiféleképp ne gyengítsen...
Kicsit olyan érzése van az embernek mintha "büntetnék" azért mert ő háborúzik... Vagy ti nem így látjátok?
Dátum: 2010.01.19. 20:06:50
átérzem a helyzeted
Dátum: 2010.01.19. 20:04:03
Tony ez a módszer nem oda vezetne hogy az így is keretek közé szorított háborús ellenfelek száma még tovább csökkenne? (amint említettem már átlagos esetben feleződne)
Miért jó az ha ezentúl pl csak 5-6 szövetséggel tudsz harcolni a 10-12 helyett?

Amúgy érdekes a hsz-ek pontozása is... Szegény Blacksheep hozzászólásait is rendesen húzzák lefelé, pedig nem ír hülyeségeket...
Dátum: 2010.01.19. 18:52:02
Igazad van Impero ez is a témához kapcsolódott és érdemi mondandó volt
Azért foglalkozom ezzel a témával annyit mert mi háborús szövetsg vagyunk, szinte mindíg háborúzunk.. így tapasztaljuk a jelenlegi rendszer előnyeit és hátrányait is...

A jelen helyzetben mondhatni csak azért háborúzunk mert "jó móka"... és ez nem jó így sem nekünk, sem azoknak akik szeretik ezt csinálni... Félreértés ne essék én nem azt akarom hogy dőljön az LE a háborúkból, hanem azt hogy ne érjen veszteség csak azért mert más szövetségekkel háborúzunk... Mert jelenleg ez van... magyarul aki aktívan próbál játszani, az mondhatni gyengül a háborúban mert rengeteg Tp-t összeszed magának LE nélkül...
Dátum: 2010.01.19. 18:24:34
Hidd el nekem nem kell bemutatnod a háborúkat...
Ez a baj hogy a háborút egyéni tevékenységnek tekinted (Le szerzés), amikor annak a lényege pont a csapatmunka lenne!

Napi egy belépéssel háborút nyerni??? Persze nem lehet, de mindig akad aki épp akkor nem ér rá, vagy egyszerűen csak 1-2 szer figyelmetlen...
És ha 3 nap alatt nyerni akarsz dupla előnyt kell összeszedned! magyarul minden egyes vereséghez 2 győzelem kell! Ezért van az hogy páran mindig "beleszakadnak" a háborúkba... (sok tp, kevés LE-ért) épp ezért egyre kevesebb a háború, mert a játékosok egyéni érdekeket néznek és miért háborúzzanak? a sok tp-ért?
Ezért lenne jó az új rendszer, hiszen már maga a szabály is azt sugallja hogy egy "izgalmas happening" nincs nagy gond ha azt el is veszted.. ha pedig nyersz a jutalmad nem marad el...
Dátum: 2010.01.19. 18:12:49
A katakomba szerintem nem háborúra lett kitalálva, hanem arra hogy ha valaki 3-4 napig nincs gép előtt, az "kilép" a játékból egy időre...
A katakombát én személy szerint kivenném, vagy legalábbis a hadat üzenő fél ne tudja használni...
nem egy olyan háborúnk volt hogy megtámadtak, a szövetségük 80%-a katakombába ment és 3-4 játékos ütött csak... Ez támadóként elég gusztustalan számomra...
Dátum: 2010.01.19. 17:54:59
Mert a Cullinant hátrányosan érintené??? Megsúgom minket is.. De ne egyéni érdekeket nézzünk ha kérhetem
Dátum: 2010.01.19. 17:51:52

de ez a bajnokis randomos ökörködés szerintem 0, aki szerencsejátékot akar menjen pókerezni van bőven olyan oldal!


Az mitől jobb ha a mostani rendszerben óránként ájultra vernek ha épp nem vagy gép előtt?
A támadó meg megtesz mindent a szövetségért és nem kap mást csak sok-sok tp-t minimális LE-ért?? Szerintem legyen csak ez a bajnokis rendszer, ahol a harcban nincs LE, de tp sem (legalábbis ha jól értelmeztem)...

Aki pedig nyer, az kap valami jutalmat...