Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Idézet: Azazel - 2015.04.15. 16:31:47
Kérhetem, hogy a legközelebbi, hasonló esetben, ez az infó is legyen elérhető,még a fejlesztés élesedése ELŐTT ?

Igen, hiába volt a szakértelemhez a szintlimit beállítva, a tanulásnak és az akadémiának értelemszerűen nincs ilyen limitje, sajnálom, hogy emiatt kellemetlenség ért. Remélem azért már nem sok van hátra 65. szintig

Idézet: Offsboy - 2015.04.15. 19:18:26
Arról volt már szó, hogy a sárga myto váltást mennyiben befolyásolja a térképkeresés szaki?
Illetve Miklós, melyiket célszerű választani? Egy csatlósnak mondjuk 10.szintűre fejleszteni a kincskeresést (55 sárgáért), vagy 2 csatlósnak 7-7. szintűre (28-28 sárgáért), esetleg minimumra tolni az összes lehetséges csatlósnál (pl. 10 csatlósnál 3. szintűre 6*10 sárgáért)?
Ebben nem érzek sok kitapasztalási faktort, ezért is merek reménykedni a válaszban.

Hol látod még ezt a térképkeresés dolgot? Ez még a fejlesztés egy korai fázisában merült fel, a végső verzióban nincs benne, gyorsan törlöm akkor, ha megmondod, hol olvastad.
A kincskeresésnél minden csatlósod külön dob, a képességtől függően, tehát azzal jársz jól, ha a szakértelmek összessége minél nagyobb. Vagyis inkább mindnek legyen alacsony, mint egynek magas.

Idézet: Maci - 2015.04.15. 23:12:10
Valami százalékos esélyt adjunk már a kincs a mágia és egyéb mytobigyós cuccoknak, mert ez így elég ködös....

Mondhatnám azt is, hogy nem akarjuk senkitől elvenni a felfedezés örömét.
De valójában, a képletek akkor mennek publikusba, ha látjuk, hogy tényleg minden rendben van velük, és biztosan nem lesz változás. Már túl sok gond volt abból, hogy még a fejlesztéskor vagy akár előtte leírtuk a képletet, változott valami, ilyenkor az ember nem szerkeszt át minden létező fórum hozzászólást stb. és akkor valaki azt megtalálja, arra hivatkozva reklamál...

Megnyugtatásul: A KH tagok nem másolják a csatlós képességeket.
Idézet: Azazel - 2015.04.15. 16:03:14
Válaszolnál arra a kérdésre is, miért szükséges a karakterszint korlát IS, a mitotudás szakértelem megtanulásához?

A játékban minden featurénak van egy szintlimitje, a csatlós képességekhez a 65-ös szintet választottuk. Minden szakértelem és AF képesség megtanulásához, ill. a tárgyak működéséhez kell a 65-ös szint, egységesen minden képességnél.

A szintfeltételre több okból van szükség, egyrészt, hogy legyenek újabb célok a játékosok számára, ahogy haladnak előre a játékban, másrészt, hogy ne érje meg alacsony szinten dekkolni a végtelenségig, mert akkor lemaradsz ezekről a dolgokról.
Idézet: Shadowrun1990 - 2015.04.15. 11:41:52
Intelligenciádat növeli... Még is mennyivel? Szintenként 1-el? Ellenfél állatának találalti esélyét csökkenti... Szintenként mennyivel? Százalékosan?

Mindkét esetben szintenként eggyel.
Idézet: IceCold - 2015.04.15. 13:03:49
Másik kérdés ami felmerült bennem, ha már egy csatlósnak van valamilyen képessége, pl. kincskeresés, akkor aktív marad a következő asztrális
utazás közben is a képesség, vagy olyankor semelyik képessége nem működik.

Igen, aktív marad.
Idézet: IceCold - 2015.04.15. 13:03:49
Miért nem lehet kiválasztani az asztrális utazás után, hogy melyiket szeretné a játékos?

A játékban voltak is, lesznek is szerencsétől függő elemek, ez minden ilyen játéknak elengedhetetlen kelléke.
Azazel: nemcsak a zöldéges, de az építész, vagy sírásó se fog a munkája során dobókockát dobálni. De ez még nem jelenti azt, hogy a játékokban nincs helye a randomnak
Idézet: Fsanyi82 - 2015.04.15. 10:48:31
a vörös viszont valóban nem ad semmit vagy nem íródik hozzá karakterlapon a többi vari elnyeléshez
8as szintig tudtam fejleszteni , vari elnyelésem pontosan ugyanannyi hajszálra mint volt előtte

ki be lépés oda vissza át öltözés után is


Működik az, csak nincs kiirva, de megpróbáljuk megoldani.
Ígéretemhez híven írtam egy részletesebb leírást, ennek a topiknak a második postját cseréltem ki rá. Remélem sikerült a legtöbb kérdést megválaszolni!

Úgy látom itt még 2 fontosabb téma merült fel:

As asztrális utazás őskő költsége. Asztrális köveket lehet szerezni ingyen is, bár tény, hogy ehhez először kell a kincs képesség, amihez pedig a préselő. A következő mini eseményben is lehet majd asztrális követ kérni az esemény szilánkokért. Az ősköves gyorsításról - aki őskövet akar spórolni, az úgysem használja, annyira nem kell ezekkel sietni, a mytokronitok gyűjtése úgyis időigényes.

EH és VF: A játék fejlesztése során mindig is cél volt, hogy a karakterek a vadászatot és a portyázást is használják, épp ezért igyekszünk olyan új játékelemeket berakni, amelyek ezeket a cselekvéseket még hasznosabbá teszik. Emellett várható a jövőben olyan fejlesztés, ami EH/VF specifikus (pl. EHsoknak nagyobb esély szürke, VFeseknek nagyobb esély vörös mytokronitra AF képességen keresztül). Én az EH-soknak azt javaslom, mielőtt vadászni kezdenek szürke mytokronitra, nyomják fel a mytokronit tudást amennyire lehet, hogy a megtérülés optimális legyen. És persze azzal mindig lehet játszadozni, hogy csak akkor költök CSP-t, ha megéri, pl. esemény során, vagy VF/EH cserével (már ha nem vagy specializált EHs).
Eshet xenó alatt is elvileg, kérdés mekkora a szakértelmed. Összeszedem majd, ami még nem világos nektek, és irok egy részletesebb postot, bár azért nyilván van, aki szeretné inkább maga felfedezni a dolgokat.
A mytokronit préselő a lélekkufárnál, a relikviák alatt található.

A hír a kirakás után 5-15 percen belül cachelődik be, akkor jelenik meg (már kint van).
Sziasztok!

Akkor most felmásoltunk minden fájlt, bekerült az induló ajándékcsomag és a tárgyak a boltba, a hírt is kiraktam, mostantól működik a dolog

Elég komplex lett az egész, de sokat teszteltük. ha bármi hibát észleltek, kérjük jelezzétek, hogy tudjuk javítani. A hírbe röviden beleírtam, hogy miket érdemes nézni.

Jó felfedezést mindenkinek!
Még egy kis türelmet kérünk, ma még teszteltük a fejlesztést, a holnapi nappal beélesítünk mindent, akkor kiteszek róla egy részletes hírt.

Az új szakértelmek, épületszintek, AF képesség már korábban elérhetőek lesznek.
Dátum: 2015.04.07. 13:25:23
Ezt Baraty tudja pontosan, hogy történt, lehet, hogy a dolog csak az egyik irányba működött igy...
Dátum: 2015.04.07. 11:58:05
Sziasztok! Húsvéti portyázáskor ha fiú támad lányt, akkor meglocsolta, és +LE-t kapott grifftojás formájában, a lány pedig gyógyitalt. A rutin kiíró része futott a szövi háború során is, amikor nem valós játékosokkal, hanem NPC-kkel harcoltál, és ilyenkor is megjelent, hogy kapsz grifftojást, 0 LE-vel. A hiba itt annyi volt, hogy ennek a kiírásnak szövi háború során egyáltalán nem kellett volna megjelennie (az, hogy +LE nem járt, korrekt volt), elnézést kérünk az üzenetért.
Dátum: 2015.03.29. 22:47:41
Eredetileg sokkal jobban akartuk tolni a többszemélyes eseményeket, de ezzel elég sok probléma volt. Nagyon nehéz leszervezni, hogy többen odategyék magukat egyszerre, nagy szövi előnye exponenciális az ilyenekben, a legtöbb embernek nincs kedve csapatot szervezni, sokan a könnyebb utat választják, és egyedül irányít több karaktert, ellentétet kreál, ha van a csapatban gyengébb láncszem stb.

Tapasztalatom szerint a multiplayer játékokban a csapatesemények az okai egyszerre annak, hogy valaki sokáig játszik, és annak is, hogy abbahagyja a játékot. Szóval nagyon nehéz megtalálni az arany középutat. Szerintem a legjobb, ha vannak csapat események, ahol a csapatmunka előnyt jelent (nézzétek meg, az Azúr Légió mennyivel vezet az epikusokban pl) a szövi háború is elég sok összmunkát kíván, a szövi épületek húzása is szervezést igényel, de aki akarja, csinálhatja a dolgokat szólóban is, nem lesz óriási hátránya.

De töprengünk majd mi lehet a megoldás de én úg gondolom jelenleg épp elég ilyen esemény van ,a több talán már túlzás lenne.
Kiéget őskövek: azért nem pontosan úgy fog menni, mint a platinánál. Csak az 1000 fölötti kiégett őskövet tudod átváltani, tehát tényleg annak lesz ez jó, akinek túl sok van, és nem öli meg a lopást, mint az előző. Ezt az 1000-es korlátot még lehet finomhangolni.

A fehér mytokronitnál se mentem bele túlzóan a részletekbe. Valójában ez úgy fog működni, hogy vesszük a csatlósaid robbanás képességeinek összegét, ez kap egy szorzót (valahol 1.2-1.5 között) és ebből LEVONJUK az ellenfél csatósainak robbanás összegét. Tehát védekezni lehet majd ellene. Ez nem egy harcrendszertől független ölés, hanem egy +sebzés, mint egy támadás v őrjöngés itala. Egy határeset csatát eldönthet, de nem cél, hogy az 5000-es TÖs a 20000-es leverje vele.
Alapvetően sosem arról van szó, hogy megyünk a saját ötleteink után, és hasraütésszerűen berakunk valamit a fejlesztések mindig valamilyen igénynek akarnak megfelelni, hiányt pótolni - más kérdés, hogy ezt igyekszünk koherens, szerepjátékos, stilusos formában.

Problémák, amiket a játékosok rendszeresen felvetnek:
1.) az állatok mindig találnak, emiatt az erő lényegesebb, mint a támadás/védekezés, és nincs jelentősége a támadást adó állattárgyaknak, vmint az alapszintnek. Megoldás: egy, az állatok találati esélyét csökkentő fejlesztés (ez egyébként korábban is felmerült): narancs mytokronitok.
2.) Nem éri meg vadászni, legyen a vadászat érdekesebb, lehessen kincset találni: sárga mytokronitok.
3.) A varázslatok túl sokat sebeznek, az IQ kétoldali szerepe túl nagy, legyen olyan stat, mi csak a varázslat sikerét növeli vagy az ellenfél kudarcát csökkenti, de nem mindkettőt: vörös mytokronitok.
4.) A csatlósok bónusza vhogy nőhessen 250. szint után is: kék mytokronitok.
5.) Valamilyen módon, ha ritkán is, de lehessen +esélyt kapni nálunk nagyobb TÖjű játékos legyőzésére portyában, ha erre áldozunk: fehér mytokronitok.
6.) A kiégett őskőveket lehessen vhogy felhasználni másképp is: sárga mytokronitok.
7.) legyen új építenivaló szövi épület, legyenek új szakértelmek, új AF képesség. Ld. a fejlesztés egészét.

Ami szintén izgat mindenkit, mennyibe kerül mindez?
Valamekkora előnyt minden fejlesztésnek kell adnia a prémiumosoknak (különben senki sem fizetne), de nem akarjuk növelni azt a pénzt, amit a játékra kell költeni egy új fejlesztéssel.
Épp erre találtuk ki azt a megoldást, hogy a kék mytokronitokat az őskövek elhasználásakor kapod. Tehát a 7 új statból az egyik (és csak az egyik!) azok számára lesz elérhető, akik fizetnek is a játékért (de nem kerül +pénzbe).
Ezenkívül az asztrálkövek valóban őskőbe fognak kerülni, de ezekből egyrészt nem kell annyira sok, másrészt ingyen is lehet majd őket a játékban szerezni, csak több türelem kell hozzá.

Remélem sikerült kielégítő választ adni minden kérdésre. Csak olyasmit akarok a játékba berakni, ami nektek is tetszik majd
Sajna több infót most nem fogok tudni adni Ha befejeztük a programozást és tesztelést, utána dőlni fog az infó
A csatlós képességek elsajátításához asztrális kő szükséges. Asztrális követ a következőképpen szerezhetsz:

1. Az esemény indulásakor minden, legalább 50. szintű karakter kapott ajándékba 2 asztrális követ.

2. Megvásárolható 10 őskőért a lélekkufárnál 65. szintű tárgyként.

3. Vadászat során lehet ritkán találni, ha van legalább egy csatlósodnak kincs képessége.

4. Bizonyos események során lehet majd kapni (pl. lesz olyan mini-esemény, ahol kiváltható jutalomként).

Az asztrális követ a csatlósok oldalon használhatod, ha van legalább 2 csatlósod. A követ csak nem aktív csatlós használhatja. A képe melletti kis kő ikonra kell rákattintani. Ekkor a csatlós 45 órás utazást tesz az asztrálban, amelynek végén elsajátít egy új képességet. A utazást meg lehet gyorsítani 10 őskő árán. Az első képesség mindenképpen a tudás, a továbbiak véletlenszerűek.

A képességeket a csatlósod 1. szinten sajátítja el. A képesség továbbfejlesztéséhez a megfelelő színű mytkronitok kellenek. A továbbfejlesztés költsége annyi mytokronit, ahányas a képesség. Pl. egy 1-es tudás fejlesztéséhez 1, a 2-eshez 2 szürke mytokronit kell. (A fejlesztés költségének növekedése később lassul).
A mytokronitokat a következőképpen szerezheted meg:


szürke (tudás). 65. szinttől kifejlesztheted a mytokronit tudás szakértelmet, ha a tanulás szakértelmed legalább 70-es (ehhez 20-as akadémia szükséges). Ettől kezdve vadászat során fogsz találni szürke mytokronitot.

kék (hatalom). 65. szinttől ha őskövet költesz, minden elköltött őskő után kapsz egy kék mytokronitot. Ezenkívül bizonyos események során is lehet szerezni.

zöld (tapasztalat). 65. szinttől, ha manakonstrukciót használsz, és szövetségednek van asztrális állomása, akkor kapsz ilyet. A kapott mennyiség: 1 + asztrális állomás szintje /20. Tehát 40-es állomásnál 3-at fogsz kapni.

sárga (kincs). A lélekkufárnál, a relikviák alatt 50 őskőért megveheted a 65. szintű mytokronit préselőt. Ezután, ha legalább 65. szintű vagy, a lélekkufárnál a felső sorban megjelenik egy mytokronit préselő gomb. Ebben a menüben naponta max. 20 sárga mytokronitot szerezhetsz, bizonyos tárgyak kipréselésével.

vörös (mágia). A lélekkufárnál, a relikviák alatt LE-ért és lélekgyémántért megveheted a 65. szintű vörös mytokronit detektort. Ezután, ha legalább 65. szintű vagy, és rendelkezel a mytokronit észlelés szakértelemmel, általad kezdeményezett portyák során találhatsz vörös mytokronitot a szakértelemtől függő eséllyel. A mytokronit észleléshez legalább 80-as tanulás kell (25-ös akadémia).

narancs (védelem). A lélekkufárnál, a relikviák alatt LE-ért és lélekgyémántért megveheted a 65. szintű narancs mytokronit detektort. Ezután, ha legalább 65. szintű vagy, és rendelkezel a mytokronit észlelés szakértelemmel, az állatok kennelben való gyakorlatoztatása során találhatsz narancs mytokronitot a szakértelemtől függő eséllyel. A mytokronitokat a gyakorlás végeztével kapod meg, de ha kisajtolod vagy zabáltatod az állatot, azonnal megkapod.

fehér (robbanás). Ezeket kaland során találhatod, ha elsajátítottad a 65. szintű mytokronit robbanás AF képességet.

Korlátozások:
- A legtöbb, csatlós képességekkel kapcsolatos játékelem használatához legalább 65. szint szükséges.
- A tudás képesség nem lehet nagyobb, mint a karaktered szintje.
- A többi képesség nem lehet nagyobb, mint az adott csatlós tudás képessége.

A képességek leírását elolvashatod, ha a kurzort ráviszed a csatlós alatt, a mytokronit ikonra.

Új játékmechanizmusok:

Kincskeresés. Vadászat során találhatsz asztrális kincset, ha egy vagy több csatlósodnak van kincs képessége. Minden egyes csatlósod (a passzívak is) dobnak egy, a kincstől függő %-ot, és midnen sikeres dobás esetén találsz 1 asztrális kincset. Ezeket a tárgylistából használhatod, ekkor derül ki, mi van benne. Legnagyobb eséllyel valamilyen mytokronit (akár kék is), de lehet találni asztrális követ, cseppet és szilánkot, valamint csatlóskristályt is. Az asztrális cseppből egy új fétist lehet összerakni, a szilánkokat a templomkristályhoz hasonlóan lehet bizonyos tárgyakra átváltani.

Robbanás. Ha csatlósaidnak van robbanás képessége, a karakterlapodon, az ÉP/VP alatt megjelenik egy új csík, a harag, amelynek értéke 0-100 lehet. Minden vadászatért és portyáért töltődik egyet. Ha legalább 20-as, a portya oldalon, a portyalista fölött bejelölheted a robbanás használatát. Ekkor 20 harag árán a csata 2. köre után asztrális robbanást bocsátasz az ellenfélre. A sebzés a következőktől függ: a csatlósaid robbanásának összege, az ellenfél csatlósai robbanásának az összege, és a maximális ÉP-d. Minél több a max. ÉP-d, annál nagyobb lesz a sebzés. A te robbanás összeged nagyobb súllyal van figyelembe véve, tehát 2 azonos összeg esetén is fogsz sebezni. A robbanás portyában használható, bajnoki viadalon nem.

Őskő vagy nem őskő: A fejlesztés során cél volt, hogy a nagyrészt minimális őskőből is elérhető legyen. Ezért adtunk a kezdetekor ajándék asztrális követ, és ezért lehet ingyen szerezni majd események során, ill. asztrális kincskereséssel. Az utóbbihoz azonban szükséges a mytokronit préselő megvásárlása (ld. fent) ill. legalább egy csatlós, aki rendelezik a kincs képességgel. A gyorsítások nélkül egy csatlós számára minden képesség elsajátítása 2 hétbe kerül. A mytokronitok azonban már ez idő alatt is gyűjthetőek, igazándiból mindegy, a csatlósod mikor kapja meg a képességet, egyedül a sárga (kincs) aminél hasznos, ha minél előbb megvan.
A bolygót uraló Végzeturak hatalmuk új csúcspontját érték el, amikor felfedezték, hogyan emelhetik fel állataikat anyagtalan, félisteni csatlós-lényekké, amelyek az örökkévalóságig szolgálják őket. A tudás és még nagyobb hatalom keresése azonban nem hagyja őket nyugodni: és most úgy tűnik, küszöbön áll a felfedezés, amelynek segítségével a csatlósok hatalma még tovább fokozható...

Az idők hajnalán a bolygót egy technikai civilizáció, a moa uralta. A mágikus képességek hiányát magasszintű intelligenciával és mentális képességekkel pótolták. A fizikai és mentális világ közti kapcsot a mikroszkopikus pszeudo-lények, a mytokronitok jelentették. Az ősi könyvtárak feltárásával most a végzeturak birtokába jutott az ősi tudás a mytokronitokról. Hogyan, milyen módokon, eszközökkel, módokon lehet begyűjteni, kinyerni, engedelmességre késztetni ezeket a különös pszeudo-lényeket, hogyan ruházhatják fel ezek a síkok közt létező mikroszkopikus entitások új képességekkel a felemelkedett csatlósokat.

A mytokronitok befogadása sem egyszerű egy csatlós számára: minden alkalommal, amikor egy újabb képességet akar elsajátítani, hosszadalmas asztrális utazást kell tennie. Az utazáshoz szükség állapot eléréshez elengedhetetlen az astrális kő. Lady Alveriel kufárjai leleményesen felismerték a keresletet eme tárgy iránt, és amint sikerült elegendőt beszerezni belőlük, árusítani is fogják.

A képesség elsajátítása után a csatlós képes lesz meghatározott színű mytokrnotokat magába fogadni. Eddig a következőket fedezték fel:

szürke. Egy asztrális utazás során mindig ez az első kapcsolat, amit egy csatlósnak létre kell hozni, mert ettől függ, hogy a többi képességet meddig fejlesztheti. Szürke mytokronitokat a mytokronit tudás szakértelem segítségével találhatsz, vadászat során. A szakértelem elsajátításához az akadémia továbbfejlesztése szükséges!

kék. A kék mytokronitok lehetővé teszik, hogy a tulajdonságok és képességek, amelyeket a csatlós gazdája számára átad, 250. szint után is tovább erősödjenek. Kék mytokronitok elsősorban őskövek felhasználásakor szabadulnak fel, de számos esemény során is szerezni lehet belőlük.

zöld. A zöld mytokronitok a csatlós által szerzett tapasztalatot erősítik, akár csatában, akár kristályok által, akár zabálással szerzi. A zöld mytokronitok a manakonstrukció során jelennek meg, ha szövetséged felépítette az asztrális állomást.

sárga. A lélekkufárnál megvehető ősi moa relikvia, a mytokronit préselő segítségével ki tudod nyerni bizonyos tárgyakból a sárga mytokronitokat. Többek közt a szubplazma is tartalmaz ilyet - nem véletlen, hogy megnőtt a kereslet a szubplazma generátorok iránt! Ha csatlósaid megtalálják a rezonanciát a sárga mytokronitokkal, attól kezdve képesek lesznek vadászataid során különböző kincseket felkutatni számodra.

vörös. A mágikus vörös mytorkonitokat egy másik ősi moa relikviával, a vörös mytokronit detektorral tudod megtalálni, portyázás során, ha rendelkezel mytokronit észlelés szakértelemmel. Az aktív csatlósod mágikus képessége segít abban, hogy az ellenfél rád dobott varázslatai nagyobb eséllyel valljanak kudarcot. A passzívoké eközben a varázslatelnyelésedet növeli.

narancs. A fizikai védelmet biztosító mytokronitokat a narancs mytokronit detektorral találhatod meg, a kennelben, az állatok gyakorlatoztatása közben sülnek ki. Az aktív csatlósod e képessége csökkenti az ellenfél állatainak találati esélyét, míg a passzívoké az elnyelésedet növeli.

fehér. Időről időre, csatlósaid képesek bénító asztrális robbanással lesújtani ellenfeledre, ha elsajátítják a robbanás képességet. Haragod minden vadászat és portyázás során töltődik eggyel, és ha legalább 20-as, használhatod a robbanást soron következő portya ellenfeledre. Fehér mytokronitokat a kalandok során szerezhetsz, ha megfelelő szintű a mytokronit robbanás AF képességed.
Dátum: 2015.03.26. 16:24:38
Bekerültek a játékba magas (233-265.) szintű páncélok.
Dátum: 2015.03.25. 15:45:01
Köszi, átírtam egy nappal, tehát ápr. 7-én indul a Xenó.
Dátum: 2015.03.19. 14:31:36
Elnézést, megkérdeztem Baratyot, és kiderült, hogy rosszul tudtam, már meg van oldva, hogy a fétis cserélhető legyen, tehát ha tévedésből rossz állatra rakod, le tudod cserélni, és át tudod rakni más állatra.