Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2015.07.24. 17:11:02
Már bent van, módosítottuk!
Dátum: 2015.07.24. 16:24:10
A megcserélésnél van egy jobb megoldás:

A cap mértéke az AF képességtől függ. Az AF képesség minden szintje után maximum a max.ép-d 8%-kát sebezheted epikusba. Tehát 5-ös AF képességnél a max ÉP-d 40%-kát tudod sebezni (ez fogja negyedelni 10%-ra). Az AF képesség most már növelhető tovább, így a max ÉP-d 20%-kát fogod tudni sebezni az epikusba max.

Tehát Builderman a 267K ÉP-je után 26K sebzést fog tudni okozni (eddig 23-33K-t sebzett), de van lehetőség, hogy ezt 52K-ig növeld.
Iceman 300K ÉP után 30K sebzést fog osztani (eddig 40K volt), de az AF képesség növelésével ez 60K-ig tornázható fel.

Ez alapján a 2 példa alapján úgy látom, ez jó megoldás.
Dátum: 2015.07.24. 16:10:01
Kicsit fékezzünk, ok?

Megcsináltuk a változást. Elvileg az epikusnál nem kéne különbségnek lennie, hiszen ott csak a cap érvényesül, de ezek szerint azt amúgy sem érted el.

Namost, kb. 2 órával a változás után szuper, hogy sikerült már egy 5 körös levélváltást folytatni az ügyfélszolgálattal, de semmi szükség nincs arra, hogy itt azt beidézd nekem, elég volt az, hogy a kérdésemre válaszoltál.

Ez alapján már látom is, mi a probléma oka...

Ez epikus robbanás nem 100%-kot sebez, csak 25%-kot. Az AF képességből eredő negyedelés a cap után kerül rá a sebzésre, nem előtte. Ezt meg lehet cserélni, de még átgondolom, ez-e a jó megoldás.
Dátum: 2015.07.24. 15:27:13
Utánajárt. A hírekben kiírtam, hogy hogyan működik. A felezés csak játékosok ellen van, de a max. cap minden esetben érvényes. Ezért kérdeztem, mennyi a max ÉP-d. Ha 80320, akkor a 8032 stimmelt.
Dátum: 2015.07.24. 13:40:45
mennyi a max. ép-d, Buildermann?
Dátum: 2015.07.24. 12:02:40
Köszönjük a türelmet! A fent említett változásokat beraktuk kísérleti jelleggel, várjuk a visszajelzéseket! A pontos változásokat a Hírek topikba írtam.
Dátum: 2015.07.24. 12:01:05
Robbanás csatlós képesség változások (egyelőre kísérleti jelleggel): az alapsebzés felére csökkent játékosok elleni harcban (ez epikus és entitás ellen nem változott), a támadónak nincs 1,2-es szorzója a robanás-összegre, és a robbanás sebzésének van egy maximuma. Ez játékosok ellen 10%-a a max. ÉP-dnek, epikusok ellen az AF képesség szintjétől függ, 10 és 20% között. A minimumsebzés maradt 1%. Emellett felemeltük az epikus robbanás AF képesség maximális szintjét 5-ről 10-re (ez utóbbi garantáltan permanens változás).
Dátum: 2015.07.23. 16:43:39
Azért írtam, hogy belemegyek a változtatásba, mivel a többség a változásra szavazott (igaz, a különbség nem volt óriási). Ha pedig változtatunk, az legyen ésszerű.

Amire felhívom a figyelmet, a robbanás bevezetésekor leírtam, hogy ez egy igen ingoványos talaj, ez afféle "béta", és lehet változás.
Amit írtam pedig nem volt hasraütésszerű, megnéztem csatákat, karaktereket, és úgy láttam, a korlátozás UTÁN is simán lehet a robbanással a varázslat + fizikai sebzésen felül még +50% sebzést produkálni vele, ami bőven elég lehet a csata megfordításához.

A következő a javaslatom: berakjuk a javasolt korrekciókat (továbbra is "bétaként") és megnézzük, hogy működnek, 1 hét után pedig lehet véleményeket írni, újra szavazni.
Dátum: 2015.07.22. 16:19:45
Igen, a legtöbb esemény szerdától szerdáig tart, és utána hétfőn indult a mini. Két oka volt, hogy most másképp csináltuk:
Baraty hétvégétől már szabin lesz, és mindenképp jobb úgy eseményt indítani, hogy itt van az elején, és ha bármi gigszer adódik gyorsan tudja korrigálni.
Másrészt, néztem a naptárat, és a 17 napos esemény csak így fért bele, ha hétfőn indul, már rálógott volna a következő nagy eseményre.

Az események listájáról:
A nyári szabadságolások miatt eléggé összesűrűsödtek a dolgok, a részletes eseménylistát én szoktam csinálni, elég sok munka, és sajnos nem volt most rá időm, reméltem, hátha a játékosok közül jegyzetelt valaki, és kiposztolja (a feladatokban nem lesz változás a tavalyihoz képest).
Dátum: 2015.07.22. 15:12:03
Jó lenne a kérdésben dűlőre jutni, mielőtt Baraty szabira megy. Ezért lenne egy aránylag egyszerű javaslatom. a sebzés a max. ÉP-n alapul, ezért lehetne a sebzésnek egy maximum cap-je, a támadó játékos max. ÉP-jének a 10%-a. A robbanást továbbra is érdemes lenne fejleszteni, hiszen ha az ellenfél robbanását felül kell múlni továbbra is, de a sebzés nem szállna el a végtelenbe extrém esetekben. Emellett a sebzést felezzük, hogy ne érje el a maximumot olyan gyorsan. Illetve a szorzásban a támadó összegére adott szorzót levennénk, amúgy is csak a támadó sebez, ezért nincs igazán szükség további előnyt adni neki. Amúgy is van egy minimum sebzés (a max.ÉP 1%-a), ha azonos a robbanás, akkor is fog sebezni vmennyit.
Dátum: 2015.07.21. 09:22:48
Holnapután indul a nyári vakáció mini-eseménysorozat. A felépítése hasonló lesz az egy évvel korábbihoz, akik lemaradtak a napfétisről, most megszerezhetik, akiknek már megvan, ők fétisszlánkot vagy csatlóskristályt ill. más jutalmat kérhetnek helyette. Az esemény aug. 8-ig fog tartani, de a jutalmakat még utána pár napig át lehet majd venni. Midenkinek jó szórakozást kívánunk!
Dátum: 2015.07.20. 17:08:05
A robbantás a fehér mytokronit szinteken kívül függ karaktertulajdonságtól - igaz, nem az erőtől vagy taumaturgiától, hanem a max. ép-től (vagyis az egészségtől).

Tehát a képlet ilyesmi:

(1,5 x robbanás összeged - 1 x ellenfél robbanás összege) x MAX.ÉP-d x ÉRTÉK.

Én azt nem érzem problémának, hogy egy haszontalanabbnak tartott tulajdonság is súlyt lapott. A képletben a következők manipulálhatók:
1,5-ös szorzó csökkenthető 1-ig.
ÉRTÉK csökkenthető.
Berakható egy valamitől függő cap (de ez megint csak ez erősebbeknek kedvezne).
A robbanás összeg számítása változhat, de mivel ez támadónál és védőnél azonos módon történik, ennek sok értelme nincs. max annyi, hogy az összegszámítást logaritimikusá tesszük, tehát egy bizonyos szint felett már kevesebbet számit. De ez nem túl jó ötlet, mert a fejlesztés költsége már így is exponenciális.
Dátum: 2015.07.17. 14:24:35
Röviden arról, hogy mi volt a robbanás célja.

A játék már elég régóta megy, sokszor nagy különbségek alakulnak ki a játékosok között, vannak "legyőzhetetlen" ellenfelek. Mindig szükség van a reményre, hogy talán egyszer én leszek az erősebb, talán néha le tudom győzni a másikat. Erre szolgált a védelem itala, a támadás és az őrjöngés itala, a láthatatlanság is. A robbanást elég ritkán tudod csak használni, tehát nem lőheted minden ellenfélre. De ad egy akkora előnyt, amivel megfordíthatod a csatát.

A robbanással elérhető sebzést ugyan tudtam előre kalkulálni, de azt nem, hogy milyen eltérés lesz a játékosok robbanás képességei közt. Jelenleg a támadó robbanásának veszem az 1,5-szörösét, ebből levonom a védő robbanását, és ez határozza meg a sebzés alapját. Lehet, hogy ez túlzó volt, és elég az 1,2x, vagy akár 1x alap a támadónak. Az is lehet, hogy a szorzott értéket lehet csökkenteni; vagy akár magas különbség esetén már kisebb legyen az extra sebzés. Tehát számos eszköz van arra, hogy a sebzést ésszerűbb határok közé rakjuk. Ha erősnek érzitek a képességet, én inkább ezt preferálnám, mint azt, hogy a robbanást valami totálisan más dologra kicseréljük.
Dátum: 2015.07.14. 13:40:59
Elkészült:

Confirm gombok eltávolítása.

Csatlósok oldalon ki lehet jelölni egy állatot, aki a zabálásokért a TP-t kapja.
Dátum: 2015.07.14. 12:54:59
Elindult a 4-es világ! Regisztrálj az új 4-es világra, küzdj a győzelemért a szövetségeddel, nyerj ősköveket és medált!

Elkészültek a "kattináscsökkentő" fejlesztések közül: a felesleges confirm ablakok eltávolítása.

Ezenkívül bekerült, hogy a csatlósoknál kiválaszthatsz egyet, aki a zabálásért a TP-t kapja.
Dátum: 2015.07.13. 12:18:11
Quellon: ha úgy érzed, a probléma nem lett megfelelően lezárva, kérlek, az ügyfélszolgálaton nyiss erre egy ticketet.

F3rcsu: rendben, próbáljuk az emaileket jobban időzíteni, de a tapasztalat az, hogyha úgy küldjük ki az emailt, hogy az akció még nem él, akkor belép a játékos, látja, nincs semmi, és 4 nap múlva már nem feltétlenül jut eszébe. Viszont ez nagy mennyiségű mail, az akció kezdetekor elkezdjük kiküldeni, de vannak kvóták, amit nem lehet túllépni, mert akkor spamlistára kerülünk, ezért valamennyi időbe beletelik.

Ariel: ez az utolsó hordák harca, ha mos megint berakunk új jutalmakat, megint probléma lesz belőle, hogy valaki nem tudta mindet megszerezni. A fétisszilánk és a relikviakupon elég univerzális jutalmak, reméljük, hogy hasznosak annak, akinek minden más már megvan.
Dátum: 2015.07.10. 16:40:05
Ha az a gondod, hogy nem volt megfelelő a tájékoztatás, ez szerepel a topik nyitó postjában:
Idézet: Miklós - 2015.06.30. 13:56:31
A befizetési akcióval párhuzamosan (júl. 1-től 8-ig) további akciók is lesznek:


Valamint a hír a főoldalról:
Kedves Játékosok! A mai naptól indul a Nyári vásár eseménysorozat. Ha júl. 1. és 10. között veszel őskövet, ajándékcsomagot kapsz (vagy adhatsz egy barátodnak). Emellett júl. 1. és 8. között további programok is lesznek:


Emellett a napi ajánlatoknál, a csomagok alatt folyamatosan ment egy visszaszámlálás, hogy mennyi idő van még hátra.

Tehát én úgy érzem, nem követtünk el hibát, a tájékoztatás alapos volt. Emellett persze tökéletesen megértem, hogy örülnél mégis egy lehetőségnek, hogy annak ellenére, hogy lemaradtál az akcióról, mégis valahogy igénybe tudd venni. Nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk segíteni, és a jövőben még jobban fogunk igyekezni, hogy senkit se érjen hasonló frusztráció, téged pedig remélem kárpótolnak a jövőbeli hasonló promóciók és jutalmak.
Dátum: 2015.07.10. 13:39:33
Figyelem! Ma van az utolsó nap, hogy beváltsd a Felszínünnep eseményen szerzett győzelmi emblémákat!
Dátum: 2015.07.10. 13:37:39
Az akcióknak csak akkor van értelmük, ha nem tartanak a végtelenségig, és van egy határidő. De sajnos ez a probléma is velük, valaki mindig lemarad róluk, elfeledkezik róla, és utána bosszankodik. Reméltük azért, hogy a 8 napos időtartam elég arra, hogy ne maradjon le róla senki, de tény, hogy a mini-eventeknél is először 3 napos határidő volt a jutalmak beváltására, utána 5 napos, aztán már 10, és így is lesz, aki elfelejti Én legszívesebben azt mondanám, hogy ahányszor valaki lecsúszik egy határidőről, akkor írjuk be neki utólag, amiről lemaradt, de sajnos ez tényleg káoszhoz vezetne

Szóval itt is felhívom a figyelmet: ma van az UTOLSÓ nap, hogy a mini-event jutalmakat beváltsátok! Kiírom a hírekbe is, hogy megjelenjen a főoldalon.
Dátum: 2015.07.10. 13:23:26
A nyitó topikban összegyűjtött ötleteket végignéztem.

A confirmok törlése mehet minden további nélkül.
Pihenés megszakítása gombok, ezt is meg tudjuk oldani.
SZB-nél kincs, újratámadás felül legyen, ok, mehet.
Állatok oldal tömörítése: ez nagyobb projekt lesz, de próbálunk kezdeni vele valamit. Ha esetleg vki tud egy képernyőtervet produkálni, hogy mit szeretnétek, mi lenne ergonómikus, az nagy segítség lenne.
Kalandok végigkattintása egy nyomásra: szerintem itt félreértettél valamit, ilyenről nem volt szó, hogy egy gombnyomással megcsinálod az összes kalandot, max olyanról, hogy 1 gombnyomással 5 térkapus ellenfelet.
Mini-eventeknél jutalmak automaitkus átvétele: ezt több okból se pártolom. Tapasztalatunk alapján, ha valamilyen jutalmat automatikusan kap meg a játékos, jönnek a kérdések, hogy biztos megkaptam? nézzünk már utána stb. Az automatikusan beíródó templom jutalmakkal meg feladat jutalmakkal ez állandóan előfordul. Másrészt, itt szó sincs monoton ismétlődő kattintásokról, megcsinálod a küldit (na az lehet vmi grind) de a jutalom átvétele mindig a legédesebb rész Ha még ez is automatikusan megtörténik, akkor már nem játszol.
Templomnál checkbox: templomot 2-3 hetente kapsz, itt nem látom, hol spórolunk ezzel nagy tömegű kattintást. Ha lejár a templom, átvettem a jutalmat, bemegyek, megnézem, mik az új feladatok, csinálom őket. Gondolom ez a kérés inkább arra irányul, hogy a templom következő frissülése néhány órával hamarabb legyen, ha pl. éjjel jár le.
Az öltözet hozzárendelése cselekvésekhez: ez is elég komplikált dolog, már a scriptelhetőség határát súrolja. Megnézzük, tudunk-e erre vmi relatíve felhasználóbarát megoldást, aminek eredményeképp nem kerülnek minden aloldalra további beállítás gombok, amik görgetést igényelnek. De a fejlécbe már még további dolgokat biztos nem akarunk rakni, elég zsúfolt így is.
Feladatok jutalmait egy gombbal fel lehessen venni. szintlépésenként 1x lehet feladatot csinálni, ld. mini-eventes jutalomátvétel.