Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2016.06.06. 13:51:54
Büyük, ha írsz, kérlek próbáld kicsit tömörebben összefoglalni a lényeget, nagyon nehéz átlátni az ilyen wall of texteket. Nem mondtam, hogy jelenleg a karakterek körbeütögetik egymást, csak azt, hogy erre megvan a lehetőség, és minél több magas győzelmi arányú karakter lesz, annál inkább érdemes lesz ezt csinálni.

Érdekes így egyből nem néz ki olyan durvának a rabolható lé.Világosan látszik,hogy kb 5× ös csataarány felett jobb az eh minimumnál és kb 7.5-8× os csataaránytól jobb a szb-nél.

Nagyon jól rávilágítottál a problémára. Te mondjuk már 30x szorzónál tartasz, tehát a portyákért 4x több LE-t kapsz, mint mások a legtáposabb PP költésért, a SZB-ért. Ez a V3-on jelenleg még kevés embert érint, tehát ha bevezetünk egy limitet, az csak néhány embert fog érinteni, de egy egész világot megmenthetünk vele.

Igen, a V3-on nem lehet gigantikus portyazsákmányokat szerezni nagy szerencsével. De magasabb szinten ez már más világokon is elenyésző, és a V3-nak pont az a lényege, hogy nem vehetik el tőled a LE-det, ezért fizetitek azt az árat, hogy van egy korlát - ehhez képest nem lenne jó, ha ez a korlát valójában egy végtelenségig növekvő érték lenne.
Dátum: 2016.06.06. 12:03:04
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
1. Ki akarna egy olyan vilagon jatszani, ami a jovoben ki lesz zarva a vilagok kozotti minden interakciobol?

A Végzetúr első 4-5 évében fel sem merült, hogy lesz valaha bármiféle interakció a világok között. Tehát a kérdésedre a válasz, szinte mindenki.

Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
2. Ki akarna egy olyan vilagon jatszani ahol lekorlatoztak a rabolhato LE-t ÉS a lelekszivast is?

Mindenki, aki a V3-on van. Ez volt a V3 lényege. Hogy a rabolható LE és lélekszívás nem korlátlan, hanem van rá egy korlát!

Amit írsz, hogy a vesztes annyi LE-t veszítsen, amennyit a győztes szerez a lélekszívással, ez a V3 szabályok átkonvertálása a V1 és V2 szabályaira. Természetesen ez is egy lehetőség, de bennem fel sem merült, hogy a többség ezt szeretné.

Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
-Ha csokkentitek a lelekszivas hatasat legalabb adjatok bonuszt az SZB-re, hogy legyen lehetoseg a V1/V2/V3 egyensulyanak a megtartasara.

A probléma épp az, hogy a V3-on a top karik nagyságrendekkel több LE-t kapnak a portyázásért mint más világokon. Szerinted mennyire lenne bölcs dolog ezt úgy orvosolni, hogy még a szövetségi bajnokságért is több LE járjon a V3-on?
Dátum: 2016.06.06. 11:12:31
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 10:51:10
A problema csupan az, hogy 2 olyan lehetoseget ajanlasz, amivel vege lesz a V3-nak. Ha ez a terv, rendben legyen igy, de ha szamitanak neked egy kicsit is a fizeto jatekosok, akkor talan kevesbbe drasztikusabb lepeseket kellene bevezetni. Volt itt par javaslat azert.


Hogy érted azt, hogy ezektől a lehetőségektől vége lesz a V3-nak?

Ha rakunk egy limitet a szorzóra (ezeket a limiteket úgy szoktuk megadni, hogy a bevezetéskor a lehető legkevesebb játékost érintsék) akkor kb. annyi fog történni, hogy a néhány top karakter a csillagászati LE/TP helyett csak magas LE/TP-t fog kapni, a többség a dologból nem fog semmit érezni.
Ha lezárjuk a világról való kilépést, a többség számára az sem jelent semmit, aki akart világot váltani, valószínűleg már megtette, a többiek meg nem akarják eldobni a jó kis tápjukat. Annyi fog csak történni, hogy kevesebb turista fog érkezni (tudván, hogy ez egyirányú út).

HA egyik változás sem történik meg, na AKKOR vége lesz a világnak. Mondjuk 1, 2 v 3 év múlva, amikor a V3 kinevelte a 30k-s TÖjű karaktereket, és összevonjuk a világot - és a top lista első 10 karaktere nem azért lesz ott, mert tökéletesen optimalizáltak, és ők játszottak a legtöbbet, hanem mert más szabályok szerint játszottak.
Dátum: 2016.06.06. 10:49:00
Ahogy írtam itt fönt, volt valami probléma, javitottuk, most már tudsz! Elindítasz egy vadászattot és rögtön megjelenik.
Dátum: 2016.06.06. 10:41:15
Reagálok néhány felvetésre:

Kiégett őskövek lophatósága: ezt a problémát nem is értem, hogyan jött elő. Kismillió mód van már a védekezésre, az egyetlen ok, amiért valaki ezek közül egyet sem használ, az lehet, hogy soha senki nem támadta. Pusztán azért, mert egy PVP játékban a korábban legerősebb játékosokat megtámadja valaki, nem biztos, hogy változtatnunk kellene. Fussátok át a lehetőségeket inkább, amiket az elmúlt években a kompetitívebb világokon a kiégett őskövek védelmére vezettünk be, és használjátok őket.

világok átjárhatósága miért van: az eredeti problémas az volt, hogy a V2-esen kevesebb játékos van (sőt, a V3-on is), és felmerült, hogy vonjuk össze a világokat. Az eredeti ötletnek nagy támogatottsága volt, le is programoztuk, de végül nagy huzavona lett belőle a fórumon, és a végső szavazáson le lett szavazva. Viszont szerettünk volna segíteni azoknak, akik az egész fejlesztés szükségességét felvetették, akik úgy érezték, "kihalt" a környezetük, ezért bevezettük a világok közti vándorlást.

Nerf: ha úgy érzed, hogy a szorzó maximálás egy nerf, akkor inditsd egy vadászatot, és szavazz a kérdőív kitöltésével ellene. Amit fontos tudnotok, nekem mindig egyetlen szempontom van, hogy a játék hosszú távon is játszható, élvezetes legyen. Nem feltétlenül most, de 1-2 év múlva, amikor a V3 3-5 top karaktere a pozitív visszacsatolásnak köszönhetően fényévekre eltávolodik a többiektől, és 2-3x nagyobb TÖ je lesz, mint az utánuk jövőknek, akkor látni fogjátok, miről beszélek. És akkor már késő lesz azt mondani, hogy legyen mégis világösszevonás v hadd menjek át más világra.

Épp azért van szavazás, hogy ne néhány eltápolt karakter tegye tönkre a többség játékát hosszú távon. Viszont, amit Tigrisnyul ir, hogy nem tudott szavazni, vmi technikai probléma lehet, tényleg elég kevés szavazatot látok. Rögtön javitjuk!
* update * Baraty talált egy hibát, korrigálta, megnéztem Tigrisnyul karakterével, már feljön a kérdőív a szavazásra, most már az is tud szavazni akinek előtte nem ment!

Végezetül:
Idézet: Büyük - 2016.06.04. 21:39:17
A lészívás meg egyáltalán nem a szorzótól függ hanem ezer más dologtól de ha te ezt nem láttad az elsző posztokban,vagy nem akartad látni akkor felesleges leírnom még egyszer.

Oké, tehát ha a LE szívás maximumára szerinted nincs győzelem/vereség szorzó akkor akár ki is vehetjük, ugye?
Dátum: 2016.06.03. 22:15:22
Idézet: Miklós - 2016.06.03. 22:10:05
Az, az állítás, hogy "Akinek magas a gyozelem/vereseg aranya annak magas a szerzett LE mennyisege is, ergo nem sok legyozoje van. " "alapjaiban hibás", hogy a teszavaiddal éljek. Ahogy írtam, ez csak addig volt igaz, amíg a győzelem vereség arányt csak a játékosokkal vívott csaták befolyásolták. Amióta az NPC-k (KH, szövi bajnokság, eventek) is ide számítanak, egyszerre párhuzamosan sok játékosnak lehet magas győzelem/vereség aránya, és ezek a játékosok vígan ütögethetik egymást, és kaphatnak 10x akkora LE/TP-t, mint más világon.

Az, hogy ez a téma milyen apropóból jött elő, tökéletesen mindegy. Ha bárki érvelni szeretne, akkor azt tegye úgy, hogy bizonyítja, hogy a V3-onszerezhető a 2000, 3000 stb LE/TP esetén 1, 2, 3 év múlva is a V3 adott szintű játékosai pont olyan erőek lesznek, mint a többi világon, és akkor minden maradhat a régiben. De kérlek benneteket, ne ilyen megjegyzésekkel próbáljátok a problémát megoldani, hogy "ostobaság". Aki a mateknak nem hisz, nézzen rá most a V1 és V3 toplistára.

Tehát 3 dolgot tehettek:
- meggyőztök a logika és az ész érveivel hogy jól van ez így.
- hagyunk mindent így, de a V3 átjárhatóságát megszüntetjük. (esetleg egy megengedő limittel, akinek a győzelem/vereség aránya egy megadott érték alatt van, továbbra is mozoghat)
- berakunk egy ésszerű korlátot.

A trollkodásra viszont az égadta világon semmi szükség
Dátum: 2016.06.03. 22:10:05
Az, az állítás, hogy "Akinek magas a gyozelem/vereseg aranya annak magas a szerzett LE mennyisege is, ergo nem sok legyozoje van. " "alapjaiban hibás", hogy a teszavaiddal éljek. Ahogy írtam, ez csak addig volt igaz, amíg a győzelem vereség arányt csak a játékosokkal vívott csaták befolyásolták. Amióta az NPC-k (KH, szövi bajnokság, eventek) is ide számítanak, egyszerre párhuzamosan sok játékosnak lehet magas győzelem/vereség aránya, és ezek a játékosok vígan ütögethetik egymást, és kaphatnak 10x akkora LE/TP-t, mint más világon.

Az, hogy ez a téma milyen apropóból jött elő, tökéletesen mindegy. Ha bárki érvelni szeretne, akkor azt tegye úgy, hogy bizonyítja, hogy a V3-onszerezhető a 2000, 3000 stb LE/TP esetén 1, 2, 3 év múlva is a V3 adott szintű játékosai pont olyan erőek lesznek, mint a többi világon, és akkor minden maradhat a régiben. De kérlek benneteket, ne ilyen megjegyzésekkel próbáljátok a problémát megoldani, hogy "ostobaság". Aki a mateknak nem hisz, nézzen rá most a V1 és V3 toplistára.

Tehát 3 dolgot tehettek:
- meggyőztök a logika és az ész érveivel hogy jól van ez így.
- hagyunk mindent így, de a V3 átjárhatóságát megszüntetjük.
- berakunk egy ésszerű korlátot.

A trollkodásra viszont az égadta világon semmi szükség
Dátum: 2016.06.03. 21:52:05
a kötelezően választandó is jó ötlet, meglátom emgoldható-e. A "vezető" bárki, aki tud építeni kútból.
Dátum: 2016.06.03. 16:47:57
A játék előrehaladtával bizonyos képletek nem tervezett magasságokba repültek. Ilyen a V3-on a portyában és lélekszívásban szerzett LE-re vonatkozó szorzó. Ez a szorzó a legyőzött játékos győzelem/vereség arányától függ. Kezdetben ezzel a szorzóval nem volt semmi gond, de hosszú távon adódott 2 probléma:
1.) a szövetségi bajnokság csatákat is beleszámoljuk az arányba, márpedig ott csak győzelmek vannak (a vereséget nem számoljuk).
2.) ha több olyan játékos van, akik nagyon sok játékost legyőznek, és nagyon magas arányt érnek el, és idővel összebeszélnek, és körbeütik egymást, ezzel még magasabb LE/TP arányt tudnak elérni.

Az 1-es pont mindenképpen egy anomália, amit szerintem javítani kell, ahogy a vadászatokat, úgy az NPC csatákat sem kéne az arányba beleszámolni.
De ha ezt még korrigáljuk is, hosszú távon akkor is sokkal több LE és jobb LE/TP szerezhető a V3-on, mint más világokon. A vlágon belül ez nem feltétlenül probléma, hiszen ott mindenki számára adott a lehetőség. Viszont a világok átjárhatóak, és akár a jövőben előfordulhat világösszevonás, világok közti bajnokság v hasonló huncutság is, akkor viszont fontos lenne, hogy a játékosok erőssége összemérhető legyen.

2 javaslat volt a probléma megoldására:
1.) legyen egy maximuma a szorzónak. Ez alapvetően ésszerű javaslat, nem jó, ha egy ilyen szorzó a végtelenségig elszáll, most mondjuk van valakinek 30x szorzója, de aztán lesz 100x, v 1000x szorzó, ez exponenciálisan nőhet.
2.) a V3-at teljesen el kell zárni a többi világtól, nem lehet innen más világra átmenni, soha nem lesz világösszevonás, közös bajnoki stb.

A játékon belül már él a szavazás a V3-on (vadászni kell hozzá), aki akarja, itt is leírhatja a véleményét.
Dátum: 2016.06.03. 16:39:21
A következő patchel (jövő héten) be fog kerülni az új asztrális kincs. A bekerüléstől kezdve ezt az új kincset fogjátok majd találni. Az előzőtől ez a következőben fog eltérni:
- lesz benne barna mytokronit
- lesz benne ún. "kheszon törmelék", ez a csatlós tárgyak elkészítéséhez szükséges komponens lesz. Az, hogy mekkora eséllyel találsz kheszon törmeléket, függeni fog attól, hogy eddig mennyi asztrális kincset bontottál. Az alapesély 20% lesz, de néhány játékos, aki már óriási mennyiségű asztrálkincset szerzett, ennél nagyobb eséllyel fog ilyet találni, és kisebb eséllyel fog egyéb kincset (pl. mytokornitok) szerezni. Az új rendszer biztosítja, hogy a kincsösszetétel megváltozásától függetlenül, mindenki meg tudja ugyanazt a mytokronit, asztrálszilánk stb. mennyiséget szerezni. A barna mytokronitok esélyét ez viszont nem befolyásolja, az mindenkinek azonos eséllyel fog esni az új asztrálkincsekből.
- ill lesz egy változás, mostanáig a kincskereséssel szerzett asztrálkincsek mennyisége lineárisan nőtt. Most lesz egy határ (nagyjából ott, ahol a top tart), ami után csökken a hatásfok. Aki 5-öt vagy kevesebbet kapott vadászatonként, az ugyanannyit fog kapni, fölötte viszont csökkenni fog a hatásfok.
Dátum: 2016.06.03. 16:31:02
Jó hírem van, a mostani fejlesztési listán ez fent is van, hogy a vezetőnek az alapértelmezés a lélekkútból való fejlesztés lesz, ez bekerül a következő patchel.

Viszont külön mobilra fejlesztett applikációt nem tudok ígérni
Dátum: 2016.05.30. 16:28:01
A szombati Végzetúr találkozón a Végzetúr vs Túlélők Földje versenyen a végzetúrasok nyertek. Ennek jutalmaként minden végzetúr játékos holnap déltől egészen 2 héten át +5% lélekenergiát fog kapni a vadászatokból. Gratulálunk!
Idézet: Balumaci - 2016.05.30. 12:42:22
Miklós a Bú versenyen vagy legyen az hogy egyszerre megkapod az összes feladatot vagy pedig lehessen skippelni a feladatot, egy ékezet miatt elakadtunk 2. feladatnál és fel kellett adnunk nem tudtunk tovább menni.


A skippelés nem jó ötlet, mert akkor elég nehéz a sorrendet a végén eldönteni, ha más meg nem skippelt és nem oldott meg mindent. Az összes feladat egyszerre, próbáltuk ezt is, az nagyon nagy káoszt eredményezetett. annyit lehet, hogy a feladatokat esetleg még könnyebbé tesszük, bár a másik 4 csapat meg tudta fejteni, és az első kettő elég gyorsan ráadásul. Ha túl könnyűek a feladatok, és próbálkozásból meg lehet fejteni a szót, nem kell megoldani az egészet, akkor 10 perc alatt vége lesz az egész vetélkedőnek
Köszönjük, hogy eljöttetek a találkozóra, reméljük mindenki jól érezte magát! Lesz majd kint beszámoló a beholder oldalon, csak néhány komment részemről a Vus programokról:

Bolygó ura csapatverseny - úgy láttam ez most tetszett mindenkinek, akkor ebben a formában próbáljuk majd a következőt is szervezni. hallottam utólag, voltak többen, akik nem neveztek, mert nem volt meg az 5ös csapat. Pedig tessék nyugodtan bátran, az 5 csak a maximális létszám, és minden résztvevő nyert valamit (még az a fiatalember is, aki a versenyt - valószínűleg a túlzott korai alkoholfogyasztás miatt - végigszunyókálta, és 4 társára hagyta a feladatok megoldását.

Az aukciór a V1 +3 tárgyat kapott, ennek ellenére is parázs vita volt utána, hogy mennyivel nagyobb dukátlicitek voltak a V1-en a top tételekre. Erre én azt mondtam, hogy ha a V2-n, V3-n csak 2 ember lenne, akinek ilyen sok dukátja lenne, akkor ők ugyanúgy fellicitálnák, tehát inkább az a probléma, hogy azokon a világokon kevesebb dukát van - akkor viszont nem biztos, hogy jó ötlet lenne a világokat "összeereszteni". Nem tudom, az "aukció-turizmus" kiskapu, bizarr jelenség, vagy csak egy már kész megoldás egy meglévő problémára. Mindenesetre gondolkodni fogunk valami olyan megoldáson, ami mindnekinek tetszetős lehet.

Köszönöm Offsboynak az összefoglalót a fórumról, nekem is meglepő volt, hogy azok után, hogy az aukción gyakorlatilag minden gazdára talált, legalább 40 VUst számoltam ott meg, ilyen kevesen jöttek fel a fórumra.

A nyereményekkel kapcsolatban gratulálok mindenkinek, a VU-s csapat megnyerte a TFesek ellenében +10% tapasztalati pontot a teljes VUs társadalomnak (ok bocs, igazándiból +5% vadászat LE-t nyertek ).
Idézet: Offsboy - 2016.05.27. 00:08:27
miért is jó, ha újra 20ról lehet pötyögtetni tulajdonságokat, ami csak azt jelenti, hogy nem igazán tudunk mit kezdeni újdonságok terén, de adunk egy új 1. szintű karakter fejlesztését csak csatlósokba csomagolva.

Ezt leírtam ott is, az egésznek az a lényege, hogy az új eventben mindenki egyforma eséllyel induljon. Egy játékban egy új feature berakásakor ez a 2 alternativa van, vagy ilyen fejlesztést rakunk be, vagy olyat, ami a meglévő tulajdonságoktól függ, tehát aki eddig 2x erősebb lesz, az rögvest az új featuréban is 2x erősebbként indul. Igy hirtelen nem látom át, ez miért lenne rosszabb fejlesztés, mint egy olyan mechanizmus, amibe ha belepumpálsz X LE-t, akkor visszakapsz Y-t. Tényleg ilyet szeretnétek inkább?

Idézet: Azazel - 2016.05.27. 00:45:28
Abban az esetben érzem elfogadhatónak, ha kiveszi belőle a karaktertápoló részt, helyette pedig valami ilyesmi kerül be:
egyedi csak így szerezhető tárgyak
- gyűjthető bigyók mint amik a minieventekből esnek
- toplista, az alapján bajnokság korlátozott ideig működő medálokkal(mint a Ladys medálok pl.)
- hasznos, de nem " kötelező" cuccok(kvízmedál, sajtoló medál, stb...)
- időleges kedvezmények (kufár, aukciós ház, szerencsekerék, plusz AF. százalék..)

Ha jól értem, az zavar, hogy a csatlós event jutalmaként nő a karakterek TÖ-je (ami effektive átszámolható LE-re). És helyette azt szeretnéd, ha másféle jutalmak lennének (amik szintén átszámolhatóak LE-re). A "hasznos, de nem kötelező" nekem eléggé paradoxnak hangzik. Én úgy gondolom, semmi sem kötelező, de ami bármilyen tápot az, az hasznos. Tehát aki úgy érzi, neki minden kötelező, ami tápot ad, akkor minden, ami hasznos, egyben kötelező is...
Új kódos relikviák év végén szoktak lenni, most biztos nem lesznek.

A Bolygó Ura csapatversenyről:

Most is, ahogy korábban, 5 fős csapatok nevezhetnek. Most nem lesznek ügyességi / erő és más készségfeladatok, alapvetően a Végzetúrban való jártasságokotokra és az eszetekre lesz szükség. A verseny során most sem lehet telefont és más hasonló eszközt használni, csak tollra lesz szükségetek. Minden csapat kap nyereményt, viszont csak maximum 8 csapatnak van hely, ezért aki nevezni akar, annak javaslom, minél hamarabb tegye meg (nálam lehet majd nevezni). A nyeremények (a csapat minden tagjának):

1. unobtánium fókusz + 50 csatlóskristály
2. kryxónium fókusz + relikviakupon + 40 csatlóskristály
3. 2x relikviakupon + 30 csatlóskristály
4. relikviakupon + 20 csatlóskristály
5. 30 templomkristály + 15 csatlóskristály
6. 20 templomkristály + 10 csatlóskristály
7-8. 10 templomkristály + 10 csatlóskristály
Az isteni italokat a felső 3 csomagban cseréltük, relik kupon / kryxónium fókusz / unobtánium fókusz, és megnöveltük az aranydukát és csatlóskristály mennyiséget.
Dátum: 2016.05.20. 16:01:17
A szavazásra azért írtam 100+-t, mert aki ennél alacsonyabb szintű, az belátható időn belül nem ér el 300. szintre tehát ez a változás nem érinti.

A szakértelem fejlesztés költsége a szakértelem szintjétől, a szakértelmek fejlesztését olcsóbbító tárgyaktól, és a többi szakértelmed szintjétől függ. Mi az irreális?
Dátum: 2016.05.20. 15:45:01
A függetlenség arra vonatkozik, hogy A játékos ne verje rommá B játékost a csatlós arénában azért, mert a játék egy másik területén ő 10e-es TÖ-t szerzett míg a másiknak 5e-s volt.
Dátum: 2016.05.20. 12:23:27
Leírtam ezt is a nyitó hozzászólásban, ha nem egyértelmű, akkor jelezd kérlek, és pontosítom!

A másik kérdésedre, hogy miért nem valami új "világra" koncentrálunk, ahová a karakter eljut, a válasz egyszerű: ez a téma már egy másik topikban fel van vetve, ld. "szintmaximum". És ott ennek a felvetésnek még az egyszerűbb verziója sem aratott osztatlan lelkesedést (300. szinten kicsit változnak a szabályok, korlátozott a veszthető LE, bármennyit lehet támadni, gyorsabban gyógyulnak a karakterek, véget ér a topszintlépés lassitás és az inspiráció bónusz, viszont nem nő tovább az elöl levő karakterek előnye a többiekéhez képest), ha ezt még megfejeled azzal, hogy mindenkinek kinullázod a karakterét, hááát