Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2017.11.24. 12:39:43
A normál portyának az SZB-hez képest kb. ennyi az előnye, hogy az SZB-ből nem jön kiégett őskő, ezt nem akarjuk megváltoztatni.
Dátum: 2017.11.24. 11:13:17
Shadowrun: Én abból indultam ki, hogy vagy kevés célpontod van, ergó aránylag a topon vagy, ahol van KH. Vagy lejjebb vagy, ott azért van kit ütni. Persze tény, hogy aki inaktiv az nem vadászik ezért nincs kiégett ősköve. De ahogy írtam, amikor korlátlanul lehetett lopkodni, akkor az probléma volt a játékosoknak. A top tolvajok így is sokezer kiégett őskövön üldögélnek, lehet, hogy nem elég magas a lopásod A kiégett őskő szerzései lehetőségek folyamatosan kerülnek be a játékba, pl. az ektoplazma is átváltható lesz rá, de olyat NEM szeretnénk, hogy a termelésed más játékos kárára növeld.

mist: a hibát javítottuk, köszi, hogy jelezted!
A kódos (HKK Gemina erdeje kiegészítőben található kódokhoz tartozó) 4 új relikviát már meg lehet tekinteni a Relikviák menüpont alatt, megvásárolni szombattól lehet őket, ill. természetesen a Gemina erdejéből bontott kódokért is beválthatod őket.

A Végzetúr csapatversenyről írnék néhány szót, hogy legyen róla előzetes elképzelésetek:

A tavalyihoz hasonlóan most is szövetségi bajnokság lesz, de abból az esetből tanulva, elég sokat egyszerűsítünk most rajta. A bajnokság 5 körös lesz, minden körben a csapatok különböző nehézségű feladatokat fognak kapni. Az első körben mindenki egy könnyű, a másodikban egy közepes, a harmadikban egy nehéz feladatsort kap. A 4-5. körben lehet választani, milyen nehézségű feladatsort akartok kapni.
A feladatsorban végzeturas ill. kvíz kérdések lesznek.
4 helyes válaszért 1, 6-ért 2, 7-ért 3, 8-ért 4 támadási lehetőséget kap a csapat.
A feladatsorokban 7, 8 ill. 9 kérdés lesz, tehát a maximális számú támadás eléréséhez 1-et lehet csak hibázni, és természetesen a nehéz kérdések nehezebbek lesznek, mint a könnyűek.

A csatatérre felvezetjük a támadásokat, majd feloldjuk a konfliktusokat, de jóval egyszerűbben, mint a múltkor, nem kell feljönni a színpadra kvízpárbajozni. Ehelyett:
1.) Ha a mező korábban is valakié volt, és az megint rak oda, akkor a támadók veszítenek, az eredeti tulaj megvédte a mezőt.
Egyéb esetben:
2.) 1 csapat támad egy mezőt (akár olyat is, ami korábban másé volt): elfoglalta.
3.) 2 csapat támad egy mezőt: köztük a harcot egy pofonegyszerű, kő-papír-olló játék dönti el (a választott szimbólumokat már a versenylapra felírjátok).
4.) 3 vagy több csapat támad egy mezőt: legyilkolják egymást, nem változik a tulaj.
(Egy csapat 1 mezőt csak 1-szer támadhat egy körben)

Tehát a vetélkedőhöz alapvetően 3 dolog kell: végzetúr ismeretek, kvíztudás, és taktikázás a térképen, kitalálni az ellenfelek következő lépését

A jutalmak (a csapat minden tagjának):
1. 200 bajnoki tóken, 200 barna mytokronit, 2000 kheszon törmelék
2. 150 bajnoki tóken, 150 barna mytokronit, 1500 kheszon törmelék
3. 100 bajnoki tóken, 100 barna mytokronit, 1000 kheszon törmelék
4. 75 bajnoki tóken, 75 barna mytokronit, 750 kheszon törmelék
5+ 50 bajnoki tóken, 50 barna mytokronit, 500 kheszon törmelék
Dátum: 2017.11.23. 13:53:15
Igen, ugyanúgy fog működni, mint a normál kaland, mindegy hogy talált kaland vagy térképből van.

A játékosoktól való kiégett őskő lopással már eddig sem volt gond, sőt. Inkább azzal volt a probléma, hogy túl sokat lehetett elvinni, erre épültek rá mindenféle változások, biztos nem fogunk olyan reliket csinálni,ami ezt ellentétére fordítja.
Olyan, többszöri kérés viszont kifejezetten volt, hogy a KH-tól több kiégett őskövet lehessen lopni. Akinek ez nem aktuális, az egyszerűen nem veszi meg ezt a relikviát.
Idézet: Gloria - 2017.11.20. 18:46:50
A legtöbb világon lehet, hogy minimumot licitáltak az elveszett fétisre, de az egyes világon biztos nem, mivel ott az egyik jokernek is azt választották.
Mind a kettő 2500 felett kelt el (és egyik sem lett az enyém), míg az unobtánium kacat tényleg minimum áron ment el licitálás nélkül.


Rendben, módosítottam, 6-os tételnek lehet elveszett fétist is választani!
Az aukciós lista az alapján változik, hogy mire volt igény a korábbi liciten. Az elveszett fétisre a legtöbb világon minimumlicit volt csak, úgyhogy arra gondoltam, hogy ez a tétel elhagyható, és cserébe így minden világon tudunk jokert árverezni ami korábban nem volt, talán ez egy jó trade-off

Idézet: Balumaci - 2017.11.20. 14:47:22
Miklós a 6os tétel csak az 1 es világon választható a 7. pedig minden világon amivel lehet választani a 6ost miért?

Az 1-es világon sokkal több játékos van, ezért ott van extra tétel, hogy a több karakternek több tárgy is jusson (korábban ott 3 extra tétel volt, most csak 1 lesz). A 7-es pedig lehetővé teszi, hogyha valaki egy másik világon vágyna az unobtánium relikviára (ami korábbi aukción egyébként csak minimum licittel ment) az meg tudja venni azért.

Shadowrun: az új kódos relikviák a szokásos ütemezés szerint, a találkozó napjától (de legkésőbb az utána jövő hétfőtől) kerülnek be a játékba. Szerintem sikerült jópofa, hiánypótló kódos relikviákat kitalálni, de majd ti megmondjátok
Dátum: 2017.11.20. 14:36:13
Segítségkérés: igazad van, az eredeti doksiban tényleg volt egy ilyen terv, de ilyet még nem implementáltunk, nem is volt ez konkretizálva. Ettől függetlenül, lehet, hogy megvalósul, de semmiképp sem olyan formában, hogy a 200. szintű karakter leüti a 70. szintűnek a másik 200-ast, itt az elképzelés olyasmi volt, hogyha segítséget kérsz valakitől, akkor bónuszt kapsz a tulajdonságaidra, de arányosan azokhoz képest.

Hasonlóképp, azt is elvetettük, hogy X csata után a szörnyed végleg elpusztul, ez a kis kariknak akiknek a szörnyeire mindenki rámegy, elég demoralizáló lenne

A programban jelenleg az van benne, amit a játék felületeten, a teszt szerveren is láttok.

Természetesen nyitottak vagyunk minden javaslatra, a hétvégi találkozóig akkor szörnyidézést még semmiképpen sem élesítjük be, ott meg lehet előtte mindent beszélni.
Dátum: 2017.11.17. 16:53:04
Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Más valóban nem tudja legyőzni, CSAKIS AZ, aki segítséget kér ettől a 3-4 embertől. Ja, várj; akkor mindenki.

Ezt nem egészen értem, ilyen opció tudomásom szerint jelenleg nincs, hogy egy erős játékos segít neked legyőzni a szörnyet. A te szörnyedet a szörnyidézésre képes játékosok 95%-a megkarcolni sem fogja tudni

Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Na csak még ez. A támadó fel tudja magát gyógyítani 2 csata között, tehát nem tudom ezen pontosan mit értesz.

Nem mind1, hogy egy szörny már a varázslattal kifektet, vagy tudom végig ütni, ezen simán múlhat, hogy lemegy-e a 3 próbából vagy sem.

Idézet: Offsboy - 2017.11.17. 11:03:09
Mert hosszútávú célt adsz a játékosoknak? Mert örülni fog a jelenleg 200. szintű, ha 50 szint múlva legyőzi az 1-2 éve generált akkori top karakter szörnyét?

Erre írtam (nem tudom, mennyire próbálgattad a dolgot), hogy a szörnyedet idővel elengeded, és idézel helyette erősebbet. Tehát mire az alacsony szintű kari elérné a kitűzött célt, és elég erős lenne, hogy kihívja a te 200. szintű óriássárkányodat, addigra már egy 250. szintű megadémon fogja helyette várni

Fsanyi: igen, az esemény csak 70. szinttől elérhető. Sajnos, az összes világot összeimportálni egybe, indexeket harmonizálni stb. nagyon durva meló, de talán előbb-utóbb meg fogjuk tudni oldalni. Addig annyit tudok mondani vigasztalásul, hogy hamarosan úgyis bekerül az éles világokra, és ott majd ki tudja mindenki próbálni.
Dátum: 2017.11.17. 10:53:33
Baraty frissítette a teszt szerveren a karaktereket, úgyhogy akinek korábban nem volt V1-es karaktere, de azóta csinált, az is ki tudja most próbálni a fejlesztést

Offsboy:
Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz? Ha te vagy a legerősebb játékos, és még buffolsz rá valamit, azért az elég kemény kihívás lesz Lehet, hogy buffok vásárlásával az a 3-4 ember, aki mögötted van, le fogja tudni győzni, de más nemigen. És mire a többiek felfejlődnek, már csinálsz úgyis egy új klónt, ami még erősebb lesz.
Mi értelme az offenzív tulajdonságoknak: nagyon is sok. Ha a szörnyed nem üt vissza, akkor csak egy sok ÉP-s boxzsákot kreáltál Az is egy módja a szörnykihívás nehezítésének, ha a te dögöd 3 kör alatt lelövi a támadókat.
Állatok klónozása: ebben igazatok van, ez szükséges, megoldjuk valahogy!
Íme az aukciós tételek:

1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)

2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)

3. Aukciós fétis. Csak az élő aukción megszerezhető! szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).

4. Templomi medálgyűjtő. A végzet templomában megszerezhető templomi medálok maximális száma 20-ról 30-ra nő.

5. “Retro-joker” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Alternatív szimbólum (+10% AF), Biztonsági pajzs (szkarab immunitás), Halálkristály (ellenfél állatát megölő varázslat fókuszkr), Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap), Karemium csapda (+1% állatelfogás), Mentális burok (kémgömb védelem), Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (12% spec, 8% szakértelemfejl), Pdhivqaxx mázliamulettje (15% szerencsefejl), Zan (minden nap véletlenszerű relikviává alakul), Inspirátor (V5/V6-on nem választható)

6. Csak 1-es világon választható: egy tetszőleges unobtánium fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is) VAGY "az elveszett fétis" (választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét))

7. Joker1. Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt (6-os tétel is választható bármely világon).

8. Joker2. 3-as világon NEM választható: nyertese a fenti lista alapján választhat egy tárgyat, kivéve azt a kettőt, amiért a legtöbb dukátot fizették (ha ugyanazért a tárgyért fizették mindkét legnagyobb licitet, értelemszerűen a következő legtöbb dukátért elvitt tárgy lesz a másik tiltott tétel).

Csak olyan licitálhat, aki a játékon belül, a Beállításoknál, az "Adatok megadása aukcióhoz" pontot kitöltötte!

Egy játékos egy világon csak egy tárgyra licitálhat, de ha van karaktere több világon is, más világokon is licitálhat. Azt, hogy mennyi aranydukátot van, vagyis mennyit licitálhatsz, a péntek du 3-kori állapot alapján nézzük.
A találkozón történő befizetésekre a következő ajándékcsomagok lesznek:

2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikvia joker, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 2 smaragszelence, 10 kristály joker, 40 mytokronit joker

5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
3 relikvia joker, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 6 smaragszelence, 35 kristály joker, 120 mytokronit joker, 1 fétis joker

10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
5 relikvia joker, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 12 smaragszelence, 70 kristály joker, 250 mytokronit joker, 1 fétis joker

20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
10 relikvia joker, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 25 smaragszelence, 160 kristály joker, 600 mytokronit joker, 2 fétis joker
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak

mytokronit joker:
beváltható 1 barna mytokronitra (2db) vagy egy tetszőleges más színű mytokronitra (1db)
kristály joker:
beváltható: 1 templomkristály, 1 csatlóskristály, 1 diránium
relikvia joker:
beváltható. 1 db relikvia kuponra, kryxónium fókuszra (2 db), unobtánium fókuszra (4db)
fétis joker:
beváltható: 1 fétisszilánk, 1 templomi pálca, 1 verempálca
Dátum: 2017.11.16. 15:30:54
Egyébként van a dologban jócskán interakció is, de ezt meghagyom nektek, hogy kilogikázzátok, miért
Dátum: 2017.11.16. 15:03:03
Idézet: Offsboy - 2017.11.15. 20:09:49
hogy ki, milyen eredménnyel lépett vele interakcióba.

Idővel ebből azért elég masszív adatfolyam lenne, ha mindent kiírnánk. Esetleg egy olyan lehet, hogy kijelezzük, hányan győzték le, és ki volt az utolsó

Az igazi interakció az lenne, ha a szörny gazdája erősíthetné a szörnyét/szörnyeit folyamatosan, akár 1-1 ellenfél ellen is. Listázható lenne kik milyen eredménnyel támadják a szörnyét, és aki ellen akar, tudna erősíteni; és a támadó fél is látná hogy kik, milyen erősítést fejlesztettek ellene.

Hát, ez már olyan, mintha feltaláltuk volna a portyázást, ez már szerintem megvan a játékban.
Ez a fejlesztés PVE, mert az eddigi felmérések alapján erre volt inkább igény. A jutalmak listáját természetesen bővíteni fogjuk, ez csak a kezdeti default lista volt.

Idézet: Shadowrun1990 - 2017.11.16. 08:19:29
Mindenképpen az UV-s viadalhoz hasonló harcrendszerre lenne szükség. Tehát addig üssük a szörnnyel egymást, amíg az egyikőnk ki nem fekszik! Ha egy harcot elbukunk lehessen ugyanúgy újrapróbálkozni, de a szörny gyógyuljon maximális ÉP-re. Ne mindig az legyen, mint pl. a térkapunál, csatlóscsatáknál stb., hogy automatikusan nyerünk, anélkül, hogy kicsit is megerőltetnénk magunkat. Valódi kihívásra lenne szükség, nem automatikus, előre kiszámított győzelemre!

Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna. A kihívás itt is megvan, az éles játékban egy nap korlátozott számú próbálkozásod lesz, ha abból és a buffokkal sem sikerül győznöd, akkor a szörny tényleg maxra gyógyul.
A jutalom attól függ egyébként, milyen erős ellenfelet győzöl le. Minél erősebbet, annál több a jutalom. Ha akarod, ütögetheted az 1. szintű "orkokat" hogy legyen belőle heti 1 energiakoncetrátumod, ha akarod, akkor a legerősebb játékosok szörnyeit támadod, hogy komolyabb tápot szerezz belőle.
Ez egy olyan rendszer, ahol különböző erősségű ellenfelek vannak, te választhatsz, melyiket támadod meg, de a jutalom is attól függ. Ennél nem hiszem, hogy dinamikusabb lehetne az egész.
Amin még gondolkodtunk, hogy az egészet megfejeljük speciális célokkal is, amikre lehet hajtani, megadott jutalmakért.
Pl. győzz le 100 szörnyet, kapsz 1 sajtoló medált, győzz le 1000 szörnyet, kapsz 1 verempálcát, győzz le egy legalább 200. szintű szörnyet, győzz le egyetlen hét alatt 2000 össz-szintnyi szörnyet, stb.
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás". De ezen lehet segíteni azzal, hogy manuálisan megbuffolunk pár KH tagot, és ők is hoznak létre néhány félisten hatalmú szörnyet.
Dátum: 2017.11.15. 12:41:18
Béta szinten elkészültünk a szörnyidézés programozásával, már csak a toplisták / eredményszámítások hiányoznak. A tesztszerveren ki is lehet próbálni (látom, néhány élelmes játékos már rá is bukkant):
http://teszt1.vegzetur.hu
Ez a szokásos V1-es adatbázis, Baratynak sajnos nem volt kapacitása leklónozni minden világot, akinek nincs V1-es karaktere annak a türelmét kérjük az éles indulásig.

A szörnyidézés a vadászat menüpont alatt érhető el.
A szörnyet először meg kell idézni, változtathatod a képét, nevét, adhatsz neki buffokat. A mentés után is változtathatsz még, és csak akkor megy élesbe, ha az "Aktiválás" gombot megnyomod.
Ha idéztél szörnyet, utána a másik gombbal tudod mások szörnyét támadni is. Napi 3 próbálkozás van, ezt most a tesztelés időtartamára 30-ra változtatjuk.
A statisztikák alatt lehet megtekinteni, mit győztél le. Egy adott játékos szörnyeit a karakterlapjáról is tudod támadni.
A szerzett ektoplazmák már beválthatók néhány jutalomra, szívesen látunk további javaslatokat, hogy még milyen jutalmakat szeretnétek a beválthatók közt látni
Az észrevételeket jelezhetitek az ügyfélszolgálaton, ill. itt is.
Dátum: 2017.11.13. 11:37:57
A support szerverrel sajnos gond van, az jelenleg nem érhető el.

Jelszónál, ha a gyors regisztrációt választottad ("már van karakterem..." piros gomb) akkor ugyanaz maradt a jelszód, mint korábban! Ezt amúgy is javaslom, mert ha más emaillel regisztrálsz, akkor a medált nem fogod tudni odaadni a másik világon levő karakterednek!

Gyorsított vadászat: a vadászat alap, és minimális idejét is csökkentettük 30 mp-cel. Maxos elementáris fúziós mellett (gyorsítással) ezzel a vadászat idő harmadolódik, tehát 45 mp helyett 15 lesz, ami további extrákkal még tovább csökkenthető.
Dátum: 2017.11.08. 17:25:39
Nincs győzelmi feltétel, fix 3 hónapos az egész, ez alatt kell minél erősebbre gyúrni a karakteredet, hogy minél több kategóriában első legyél A vadászat további rövidítésre megpróbálunk kitalálni valamit.
Dátum: 2017.10.16. 11:14:45
Indulni fog az esemény a kiirtak szerint, de délben. köszönjük a türelmet!
Dátum: 2017.09.29. 13:42:57
Elnézést, tényleg nem raktuk ki a szavazás végeredményét. Viszont ilyen esetben nyugodtan próbálj kommunikálni velünk, rákérdezni, szívesen segítünk mindenkinek, aki ír a supporton keresztül

A szavazás egyébként arról volt, hogy tegyük-e anonimmá a csapatokat a V6-on az SZB során. A szavazás végeredménye pontosan 50-50% lett, ugyanannyian szavaztak igennel és nemmel, úgyhogy ezen sajnos nem fogunk változtatni

Én is szeretném, hogy az SZB pont olyan legyen, mint a játékosok szeretnék, és nagyon sokat, nagyon hosszat leveleztünk erről az ügyfélszolgálaton keresztül, de a a konklúzió tényleg az volt, hogy csak azért nem változtathatjuk meg a szabályokat, hogy azok valakinek jobban kedvezzenek, és nem zárhatunk ki / büntethetünk szövetségeket csak azért, mert kevesebben vannak, vagy inspirációjuk van, mert ezzel valójában nem jutnak semmiféle olyan előnyhöz, amit ne lehetne kompenzálni azzal, hogy ti is kidolgoztok egy taktikát és tartjátok magatokat hozzá, ill. optimalizáljátok a pp tartalékolást / felhasználást. Ez az egy javaslat volt, ami tényleg nem érintett volna senkit hátrányosan, ezért került fel szavazásra, de láthatjátok, ennek sem volt megfelelő támogatottsága.
Dátum: 2017.09.20. 12:13:22
Az eseménynek 3 célja van:

- kihívás, kinek milyen erős szörnyét tudod még legyőzni.
- kreativitás, milyen szörnykonfigurációt tudsz megalkotni.
- és természetesen táp

A táp maga az ektoplazmákban nyilvánul meg, első körben ugye a mindig high-demand erőforrásokat írtam fel (LE, kiégett őskő) de természetesen lesznek itt is egyedi relikviák és egyéb erőforrások, amikre cserélni lehet, lehet nyugodtan ötletelni ezzel kapcsolatban.

Az a te döntésed, hogy csak egyetlen szörnyet idézel, és utána a többiekét ütögeted, és az ektoplazmát jutalomra váltod, vagy az ektoplazmából még megidézel több szörnyet, hogy a vadászatokért több ektoplazmát kapjál.
Dátum: 2017.09.20. 12:09:22
A xenó invázió holnap, 21-én fog indulni.