Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.04.20. 13:12:24
A nők több ezer éven át éltek többé-kevésbé alárendelt szerepben a férfiakhoz képest. Az emberi jogok diadala a nők egyenjogúsága, de vajon összefüggésben van ez a társadalom elöregedésével? A férfiak mindig is azt hangoztatták, hogy ők dolgoznak, ők végzik a kemény munkát - de valójában a nők voltak azok, akiknek nem jutott pihenőidő, mivel az otthoni munkák mellett még a gyermeknevelés is rájuk hárult. A gyerekek határtalan boldogság forrásai: de egyszersmint felelősséget jelentenek, és a szabadidő drasztikus megcsappanását. A nők manapság már választhatnak, hogy mikor akarnak szülni. És számos ok van, hogy miért is ne siessék el: karrierépítés, a fájdalomtól, kényelmetlenségtől, szépség elvesztésétől való félelem. "Még élni akarok előtte egy kicsit." Ezért pedig nem lehet őket hibáztatni. Főként, mert a várható élettartam kitolódásával elvileg akár normális is lenne, hogy a nők 18-20 éves helyett 30-as években szüljenek. Ráadásul, az elmúlt 1000 évben, ha egy nő hozzáment egy férfihoz, akár szerelem volt, akár nem, hamar gyerek lett belőle, aztán még egy, aztán még egy... Manapság azonban több éves türelmi idő van, meg akarjuk ismerni egymást, tényleg az igazi-e, megteremteni az anyagi hátteret stb. És sajnos, sokszor tényeg kiderül, hogy "nem az igazi", de legalábbis kettejük közül valamelyiknek túlzottan alacsony a tolerancia szintje.
Vajon tényleg kipusztul idővel az emberiség? Tényleg üresen fog állni tíz házból kilenc százötven év elteltével? Tényleg drasztikusan megváltozik Magyarország etnikai összetétele? Érdekes kérdések, de én azért nem látom ennyire borúsan a jövőt.
A nők "elkényelmesedésével" együtt fejlődik az orvostudomány is. A lombikbébi program manapság már ugyanolyan természetes, mint a lézeres szemműtét, néhány éve pedig felfedezték azt az összeférhetetlenségi gént - és már ki is mutatható egy egyszerű vizsgálattal -, amely sok esetben a párok gyermektelenségéért felelős. Ráadásul a társadalom elidegenedését pont az az eszköz oldja, amit sokan felelősnek tartanak érte: az internet. Manapság már számos társkereső rendszer létezik, gyakorlatilag bárki képes megtalálni a párját. Vége az időnek, amikor valakinek nem jön össze élete szerelmével és soha többé nem talál senkit, mert nem jár olyan helyre, ahol ismerkedni tudna.
Mondjuk most megint jönnek a megszorítások, GYES, GYED csökkenés, korlátozás, lakástámogatás megszüntetése, munkahelyek megszűnése. Lehet mondani, hogy most nem alkalmas az időpont. De az elmúlt ezer évben sem voltak ilyen támogatások, mégis születtek gyerekek, ha ükapáink is így gondolkodtak volna, mi már nem is lennénk...
Ráadásul, egy gyermek olyan pozitívum az ember életében, amit sokan elképzelni sem tudnak. Ezer kutyával vagy macskával sem lehet pótolni. Ja, és amennyire én látom, a férfiak is mintha kezdenének egyre felvilágosultabbak lenni: manapság már egész sok olyan hím van, aki a gyereket nem a kapcsolatuk akadályának tekinti, hanem ugyanolyan odaadással gondoskodik róla, mint a párja.

ne felejtsd el értékelni a témát!
No igen, jelenleg én is úgy vagyok vele: lássuk, mi lesz belőle.

Alapvetően, eddig az ország minden szinten többet költött, mint amit megtermelt. A hitelek egy részét lenyúlták a politikusok, de egy kisebb részét szétosztották a népnek, hogy megtartsák a szavazókat. Mindenképpen egy bizonyos fokú elszegényedési folyamat elé nézünk, de az talán még mindig a kevésbé rossz, mint az államcsőd az 1000%-kos inflációval és a jegyre osztott kenyérrel és cukorral.
Dátum: 2009.04.17. 16:18:13
Bennem meg az a kérdés merül fel, tényleg a vasutasok problémáznak itt? Vagy néhány szakszervezeti vezetővel van inkább a gond, aki azt hiszi tudja a vasutasok helyett, hogy mit is akarnak? Én mindig ugyanazt a fejet látom a TV-ben, ahogy mondja a magáét, mondja az orbitális hülyeségeket, beszél a "vasutasok nevében", hihetetlen, hogy ezt az embert nem lehet kirúgni, felfüggeszteni, száműzni...
Dátum: 2009.04.17. 16:12:36
Ez a topic egyébként nem a javaslatok témakörbe tartozik, ha nem találjátok itt, átraktam a panaszok témakörbe.
Dátum: 2009.04.17. 16:12:02
Alapvetően, mindenkinek javaslom, hogy olvassa el ezt:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras&sub=multizas
Egyértelmű volt, hogy számos hozzászóló ezt nem tette meg. Szóval ismételni az ott leírtakat nem akarom, de szívesen kiegészítem:

1. Mint a fentiekből kiderül, nem az a gond, ha 2 karaktert irányítasz, hanem az, ha ezzel visszaélsz: egymást ütik, az egyik építőrabszolga stb. Ha van 2 karakter, akik egymástól teljesen függetlenek, nem támadják egymást, nem játszanak össze, akkor nem megállapítható, hogy ezek ugyanannak az embernek a különböző karakterei, vagy egy háztartásban élő családtagok. Ennek ellenére, nem javasoljuk, hogy valaki 1 világon több karaktert indítson, mert hosszútávon szinte képtelenség megállni, hogy ezek a karakterek ne kooperáljanak. Ha csak 1 karaktert indítasz, biztos nem lesz ez a probléma. De az is nyilvánvaló, hogy azért senkit nem büntetünk meg, mert ugyanarról a gépről több, egymástól teljesen független karakter lépett be.
2. Az általunk futtatott algoritmusok adatokat gyűjtenek, és javaslatokat tesznek. Ezeket a javaslatokat a játékvezető átnézi, és az adatok fényében dönt arról, hogy valóban fennáll-e a multizás. Egy-egy esetért soha nem büntetünk senkit - ez lehetett a küldetés végrehajtása, helyettesítés stb. A zárolás akkor történik meg, ha valaki láthatóan, nagyüzemben csinálja a dolgot. Itt jegyzem meg, hogy most fejeztük be ennek az algoritmus rendszernek az átdolgozását, a jövő héten várható jónéhány zárolás ismét.
3. A travianos helyettesítés nem arra szolgál, hogy a multizást kivédje. Mindössze arra jó, hogy valaki anélkül tudjon belépni a karaktereddel, hogy tudná a jelszavadat. Multizni abban a rendszerben ugyanúgy lehet, egyszerűen beállítod a multi karakteredet helyettesnek és kész. A travianban ha nem lépsz be egy fél napig, akkor könnyen előfordulhat, hogy a karaktered elfüstöl, megsemmisül. A végzetúrban ilyen probléma nincs, ha akár napokig nem tudsz belépni, akkor se történik semmi. Gyakorlatban, véleményünk szerint nincs szükség helyettesítésre.
4. A multizást tökéletesen nem lehet kiszűrni. Soha semmilyen játékban nem sikerült - legfeljebb olyan áron, hogy számos nem bűnöst is kitiltanak. Nekünk ez nem célunk. Be lehet idézni bármely játék szabályzatát, több játékkal is játszottam, amelynek szigorúnak tűnő szabályai voltak - és a multizást a gyakorlatban senki semmilyen módon nem ellenőrizte. A Végzetúrban mi ezzel legalább aktívan foglalkozunk.
5. A topic apropóját nem teljesen értem. Ha valaki úgy érzi, jogtalanul zároltuk, vagy pedig multizást lát, ami elkerülte a figyelmünket, kérem írjon a banned email címünkre, és utánanézünk a problémának. Ezt a dolgot nem lehet egy teljesen automatikus rendszerrel, előre meghatározott szabályok szerint csinálni, mindenképpen emberi döntés szükséges.
Dátum: 2009.04.17. 15:40:54
Tegnap bekerült a játékba egy új épület, a háború csarnoka (előfeltétele 1-es akadémia). Aki háború csarnokát épít, az portyázhat arra is, akivel békében van, de rájuk is visszatámadhat bárki. Ezenkívül a csarnok megnöveli a háborúban szerezhető LE-t, és csökkenti az 1 hét után szükséges győzelmek számát.
Dátum: 2009.04.17. 11:07:33
Csak jelzem, hogy végigolvastam az utolsó 5 oldalnyi hozzászólást is. A most folyó vitához a következőket tudom hozzátenni:

1.) A támadhatósági szint nem lesz szűkítve. A játékosok különböző taktikájának, intelligenciájának és játékkal töltött idejének köszönhetően természetes folyamat, hogy hosszú távon a mezőny széthúzódik. A folyamatosan növő támadhatósági különbség biztosítja, hogy ennek ellenére is maradjon támadható ellenfél. A tulajdonságok magas költsége miatt viszont egy 56. vs 50. szintű csatában az arényok nem feltétlenül lesznek jobbak, mint egy 12. vs 10. szintűben. Ha mégis, ez inkább a követett taktikának és játékstílusnak köszönhető, mint a szintkülönbségnek.

2.) Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy a játékegyensúly fennmaradjon, és a karakterek közti különbség tovább ne növekedjen, de senkit sem fogunk büntetni azért, mert jól játszik.

3.) Nem mondom, hogy az élen járókat bárki könnyedén utolérheti, de a különbség csökkenthető. Azonban akik az élen vannak, nyilván a legjobb játékosok, tehát aki náluk is jobb tud lenni, az lefeljebb egy picit tud "rátenni", nagyon lassan tudja a különbséget csökkenteni. De erre azért vannak metódusok, aki a "sűrűjéből" startol, az sok szempontból előnyt élvez. Erre azért számos példa volt már, az élmezőny összetételében azért volt néhány változás a játék kezdete óta.

4.) Én is kíváncsi vagyok, hogy beváltja-e a 3 top szövi az ígéretét, és elkezdenek háborúzni egymással - azt mondták, eddig csak azért nem tették, mert az utána következő béke miatt nem tudtak volna portyázni. Most a háború tornyával ez az akadály elhárult.
Dátum: 2009.04.16. 17:05:20
Idézet: Jeriko - 2009.04.16. 15:18:52
Miklós: a béke csarnokának tulajdonságbónuszos hatása ugye csak akkor érvényesül, ha béke van a szövetségek között, normál portyában nem?

Igen, persze.

Idézet: Jeriko - 2009.04.16. 16:33:33

Ezt a körfolyamatot kellene megszüntetni például azzal, hogy akit ütnek, annak is fejlődnek az állatai, mégpedig TÖBBET (igen, többet), mint a győztesnek. Továbbá kaphatna is valamennyi LE-t (nem a támadótól, csak úgy), amiből vehet akár gyógyitalt, vagy költheti szakértelmekre. Nem kell sok, mondjuk ahányadik szintű a támadó. Sok kicsi sokra megy.

Erre én is gondoltam korábban, de aztán valamiért elvetettem: talán mert úgy gondoltam, hogy az átlag játékos ugyanannyit nyer, mint veszit, tehát ez annyit csinálna, hogy az állatok ettől kezdve duplán fejlődnének (és akkoriban még nem volt a lassabb állatfejlődés). Esetleg úgy lehetne bevezetni, hogy ha vkinek jelentősen gyengébb az állata, mint a szintje, csak akkor fejlődne. De ahogy néztem, a ritkábban játszóknak inkább ájultan / 0 morálban fetreng az állata, ezért fejlődni sem tud. Szóval ezt gondold át alaposan, ha jó az elképzelés, megvalósitjuk. Az LE kapást túlzásnak tartom (A üti a rabszolgáját, aztán még az igy termelt LE-t is elveszi).
De alapvetően tetszik az elképzelés, ha a vereségnél vmi tápot kapsz, az nyilvánvalóan csökkenteni fogja a bosszúságot.
Dátum: 2009.04.16. 14:04:40
Arielnek tökéletesen igaza van, nem cél, hogy a portyázás teljesen eltűnjön a játékból.

Az, hogy felülről szétvernek, egy örök probléma (ld. feljebb). Viszont azáltal, hogy minuszokat kap a támadó, csökken a különbség a karakterek között, és mindjárt kevésbé lesz szétverés kategória. A módosítók képletét szándékosan nem írtam le - ha szükségét látjuk, ezt a képletet még alakítjuk, hogy mindenki elégedett legyen.

Jah, és igen, elkészült a csarnok, Baraty szokásos turbó üzemmódban már le is programozta, lehet építeni!
Dátum: 2009.04.16. 12:04:31
Idézet: Jeriko - 2009.04.16. 11:31:43
- A visszaélések elkerülése végett támadó fél NE kapitulálhasson - legyen vége a kamu háborúknak. Nem tudom milyen arányban fordul elő egyáltalán az, hogy a támadó kapitulál. Szerintem minimális, és valószínű annak is nagy része visszaélés. Tessék megfontolni, kinek üzensz hadat, és viselni a következményét!

Ezt többen írták, ezt biztosan nem fogjuk bevezetni. Bőven elég, ami most van, hogy a támadó az első 3 napban nem kapitulálhat. Gyakorlati példákat ismerek, amikor az egressziv szövetség lerohanta a békés(nek tűnő) kisebb szövit, aztán vérző orral távozott - a 3-4. nap után azt mondták: tisztelgünk előttetek, jól harcoltatok - és kapituláltak. A háború csarnoka után úgysem lesz már értelme azzal szórakozni, hogy valaki csak a béke miatt kapituláljon.
Dátum: 2009.04.16. 11:52:46
Ezt a problémát leginkább matematikusi mentalitással lehet megközelíteni: és akkor belátható, hogy az egyenletnek sajnos nincs megoldása

Az emberek többsége mindig azt fogja támadni, akit a lehető legnagyobb eséllyel le tud győzni - függetlenül attól, hogy jóval kevesebb LE-t és TP-t kap, mintha vele azonos szintűt támadna. Egész egyszerűen azért, mert a sikerélmény az egyik legfontosabb tényező. Ráadásul a legtöbb ember inkább nyer egy játékban 100 Ft-ot 95%-os eséllyel, mint 200 Ft-ot 50%-os eséllyel. Ha azt akarjuk, hogy kisebb legyen a különbség, akkor ahhoz vagy
1.) csökkentjük a támadhatósági keretet - nő az esélye, hogy bizonyos szinten emberek egyáltalán nem tudnak senkit sem ütni!
2.) handicapet adunk az erősebb játékosnak - akkor mi értelme a karaktert fejleszteni, fogják sokan kérdezni
Ez nem csak a portyázásban van igy, hanem a háborúban is, sőt, bármilyen más pvp játékban is. Amit az egyik játékos megnyer, azt a másik elveszíti (ha más nem, a sikerélmény egy kudarcélménnyel párosul). Akinek hosszú távon jelentősen 50% alatt van a nyerési aránya, azok közül sajnos van olyan, aki kiesik.
A megoldást, hogy mindenkinek sikerélménye legyen, még Gary Gygax találta ki sok-sok évvel ezelőtt, és úgy nevezte el, hogy szerepjáték. Ekkor a játékosok képzeletbeli ellenfelekkel küzdenek, nem egymással, és általában győznek - ezt a hc pvp-sek sokszor lenézően "tamagocsinak" hívják.
A legjobb játék szerintem a tamagocsi és a pvp ötvözete. A pvp faktor megadja a versenyzést, az adrenalint, azt, hogy hús-vér ellenfelekkel küzdesz, akiknek nagyon nehéz túljárni az eszén. A tamagocsi faktor viszont biztosítja, hogy mindenki tudjon fejlődni, mindenkinek legyen valamekkora sikerélménye. A Végzetúr is egy ilyen játék akar lenni.
Dátum: 2009.04.16. 11:03:47
Köszönöm a javaslatokat, ötleteket. Ezek alapján átgondoltam a dolgot, a 3. verziónál maradunk, megtartva az 1.-es pontból azt, hogyha a háború csarnokos egy békében levő béke csarnokást támad, akkor mínusz tulajdonságokat kap, a háború csarnok szintjétől és a szintkülönbségtől függően. Tehát akinek háború csarnoka van, támadhatja azt is, akivel békében van, de őt is támadják. Effektive a háború csarnoka azt mondja:
"A béke nekünk csak annyit jelent, hogy nem háborúzunk veled, de portyázni azért szeretnénk." A véleményeiteket átolvasva azt hiszem, ez a megoldás fog a legtöbb embernek tetszeni.

Sajnos ez az "apró kiegészítés" alaposan megkavarja a portya selectet, ezért a leprogramozása valamennyi időt fog igénybe venni. Ha ez elkészül, azonnal berakjuk a játékba. Volt arról is szó, hogy a portyázás ablakban jelezzük a háború tornyosoknak, ha valakivel békében vagy, és béke tornya is van. Ez most még biztos nem fog bekerülni, felvettem a fejlesztési listára, tehát erre a dologra nektek kell odafigyelnetek. A csaták szövegében jelezzük, ha egy békés békés végzeturat támadtál.
Dátum: 2009.04.16. 11:03:37
Viktor: Ez a "kihívom, és csak akkor van háború, ha elfogadja" ötlet leírom, hogy miért rossz: az esetek elenyésző részében van olyan, hogy mindkét fél azt hiszi, hogy nyerni fog. Persze születnek meglepetések, de ez gyakran inkább olyan, hogy egy szövi, ami gyengébbnek hiszi magát (és egyébként nem fogadná el a kihívást) összeszedi magát, és eltángálja az agresszort. Szóval ez egy halott ötlet, olyan, mintha azt mondanánk, hogy portyában csak veled azonos szintű, és közel azonos TÖ-jű játékost támadhatsz. Senki nem használná. Persze mondhatod hogy ez legyen a jelenlegi rendszer mellett, de akkor az már tényleg egy értelmetlen túlbonyolítás, mert a jelenleg javasolt rendszerben ez már benne van ugyanígy.
Dátum: 2009.04.15. 15:48:12
A háború csarnokának programozása elkészült. Viszont itt volt egy felvetés, amin elgondolkodtam. Tudom, hogy hosszú ideje megy már a huzavona, ezért szeretném mindenképp rövidre zárni a dolgot, és holnapig eldönteni, a csarnokot csak utána fogjuk felrakni.

1. Jelen állás szerint:
Háború tornyával azt is támadhatod, akivel békében vagy, de ha van béke tornya neki, akkor mínuszt kapsz a tulajdonságaidra.

Ez megoldja a háborúzni nem akarók legnagyobb dilemmáját, viszont felvet két újabbat:
- A béke csarnoka kis mértékben gyengül (nem lehet vele teljes védettséget szerezni, kérdés, hogy ez mennyire baj)
- A megtámadottak nem tudnak visszaütni, ha nincs háború tornyuk

2. A felvetésetek az volt, hogy csak akkor támadhassák egymást a játékosok békében, ha mindketten rendelkeznek háború tornyával.
- A top szövetségek problémáját ez ugyanúgy meg fogja oldani, hiszen mindnyájan felépítik a háború tornyát, és mehet a móka. De a középmezőnyben már más lesz a mentalitás, a háború tornyának hasznossága csökken, hiszen egyszersmind egy támadási felületet is fog biztosítani. Lehet, hogy emiatt a legtöbben fel sem építik, és így megint csináltunk valamit a top szöviknek meg pár farmoló pók szövinek.

3. Illetve volt egy alternatív felvetés, hogy: "Ha van háború tornyád, támadhatod azt, akivel békében vagy, de téged is támadhat bárki, akivel békében vagy."
- Ebben az esetben is a háború tornya egy sebezhetőségi felületet fog jelenteni (még inkább, mint az előző javaslatban), viszont nem csak egy szűk elit fogja használni, mindenkinek működni fog.

Akinek véleménye van, kérem, RÖVIDEN.
Dátum: 2009.04.14. 12:46:07
Idézet: Miklós - 2009.04.02. 13:00:31
A háború tornya azonnal fejlesztésre kerül, amint sikerül mindenben egyetértenünk. Egy újabb összefoglaló:

I. Ha van háború tornyád, azt is támadhatod, akivel egyébként békében vagy, de ha olyat támadsz, akinek van béke tornya, mínuszokat kapsz a tulajdonságodra.

II. Ha háborúban olyat győzől le, akinek nincs v csak kevés lélekenergiája van, akkor győzelem esetén több LE-t fogtok a lélekkútból zsákmányolni. (II-es és IV-es összevonása, Jerikó ötlete alapján - de a lélekenergiát nem azonnal csorgatjuk át kútból kútba - ezzel technikai és játékproblémák is lennének - hanem a végén)

III. 1 hét után nem 100, hanem 100-10x torony szint győzelem is elég a győzelemhez.


A fentiek már nem lettek megtorpedózva, tehát úgy néz ki, ez lesz a végleges. A béke csarnokának analógiájára ez is csarnok lesz, nem pedig torony. Mivel úgy néz ki, hogy a háború csarnokára inkább a játék felső mezőnyében van szükség, ezért az építése nehezebb lesz, mint a béke csarnoka, akadémia 1 kell hozzá. A háború csarnoka ezen a héten bekerül a játékba.
Dátum: 2009.04.14. 12:28:51
A háború tornyának nem az a célja, hogy semlegesitse a béke csarnokát!
Dátum: 2009.04.14. 11:22:18
Sajnálom, hogy a húsvéti locsolkodás nem aratott egyöntetű sikert, bennünk a jószándék vezérelt, de elismerem, hogy a rendszer előnyösebb volt a fiúk számára. Valószinűleg annyival meg kellett volna még toldani, hogy a lányok nem veszítenek lélekenergiát, és az állatuk mindenképpen fejlődik a csatában, akkor biztos nem lett volna panaszra ok. A jövőben igyekszünk ezt tökéletesebben megoldani.
Dátum: 2009.04.10. 15:25:36
Mortimer: van egy másik topic, "Várható fejlesztések", időnként nézz rá, ott olvashattál volna arról, hogy hamarosan bekerülnek új tárgyak a térkapus szörnyekhez.

Az aukción a tételek többsége olyan ún. "egyéb" tárgy lesz, amit nem kell bekészíteni, folyamatosan kifejti a hatását, vagy pedig a megvásárlásakor azonnal kapsz valamilyen permanens hatást. Elég sok tétel van, a jelenlegi állás szerint a "gyakori" tárgyaknál 2, a "ritka" tárgyaknál min. 4 hónap, amígy ugyanaz a tárgy ismét árverésre kerül. Tehát attól nem kell tartani, hogy mindenki ugyanazokkal a cuccokkal felszerelve fog rohangászni, mindenkinek meglesz a maga kis "specialitása". A tételeket előre nem írom le, ez is a játék része, hogy rámész-e az AH-ban levő tápra, vagy vársz, hátha lesz egy még zsirosabb falat. Egyébként lesznek apróbb, kevésbé tápos tételek is, a középmezőnynek, pont azért, hogy ne csak a top karik licitáljanak.
Dátum: 2009.04.09. 16:29:32
Idézet: Jeriko - 2009.04.08. 18:03:49
Ha valakire rárakva mínuszt kapna a szövetségem támadásakor, ez is taktikai elemmé változna. Természetesen itt is meg lehet oldani, hogy csak X naponta lehessen valakire rakni, vagy ha egy újabb szövetség rakja valakire, az előző törlődik stb. Mert természetesen nem az a cél, hogy egy karaktert folyamatosan lehessen szivatni, vagy ellehetetleníteni a játékát.


Egyetértek azzal, hogy ezek az épületek nem annyira hasznosak. Viszont az, hogy sebezzek valakibe, nem tudom, mire lenne jó, most is sok embernek az a gondja hogy túl sokat sebződik, ráadásul ettől nem nyernéd meg a csatát. Az már értelmesen hangzik, hogy valamilyen módon minuszt adj az ellenfélnek, de ez még tovább növelné a nagy és erős szövetségek előnyét a harcban - igazándiból az eredeti tervezésben úgy gondoltam, hogy erre a célra a gyakorlótér és védőfal bőven elég lesz. Ha már reformálni akarunk, az átokpiramis őrizze csak meg eredeti jellegét, de esetleg működjön hatékonyabban: semlegesitse a tr.projekciót és adjon nagyobb bónuszt. A p.citadellára nincs ötletem, de majd gondolkodom, hogy tehető még hasznosabbá (már azon kivül, hogy újabb épületeknek lesz előfeltétele )
Dátum: 2009.04.09. 15:57:13
A szövetségi fórum egy eléggé leegyszerűsitett változata ennek a nagy fórumnak. Ezt egy az egyben nem lehet oda bevinni, ennek technikai akadályai vannak sajnos. Ez más játékokban is igy működik, sok helyen csak 1 db üzenőfal van, nem véletlenül.

A viágválasztással kapcsolatban, adok pár tippet, amihez nekünk nem kell programozni
A vilag2-re és 3-ra úgy is beléphetsz, hogy vilag2.vegzetur.hu ill. vilag3.vegzetur.hu, és akkor rögtön a megfelelő világ lesz bejelölve, nem kell választanod. Sőt, ha több karaktered van különböző világokon, mozillában nyiss meg 3 lapot, a 3 világra, és mentesd el a mozillával. Legközelebb ha belépsz, egyből megnyilik mind3 világon a karaktered. Ill. azt is csinálhatod, hogy a forumra lépsz be, ott oldalt kint vannak a karaktereid, és azokra kattintva rögtön megnyithatod őket.