Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.06.15. 07:35:40
Az aukción nyert tárgyakat szerdán reggel fogjuk beirni, az ősköveket még ma (hétfői napon).
Dátum: 2009.06.12. 17:57:26
A V3-mal kapcsolatos észrevétel jogos, a 3-mas világ aukcióit elcsúsztatjuk 1 nappal, hogy ne ütközzön a találkozóval.

A liciten nem ajándékcsomagok lesznek, hanem virtuális, játékbeli tárgyak, 10-10 tétel az első 2 világon, és 5 tétel a harmadikon (mivel ott aránylag kevés ember van, aki licitálni tud).
Dátum: 2009.06.12. 08:10:19
Ebben igazatok van. Mondjuk amit irsz, hogy ki-be lépkednek az akkor is működne, ha lenne korlátozás.
Egyébként az elmúlt hónapban több szűrőprogramot átirtunk, jópár csalót meg is fogtunk, az épitkezős algoritmust irjuk most át éppen. A 4. világon valószinüleg nem fogunk adni 2. esélyt, ha valaki lebukik, végleg zároljuk.
Emellett, ha van valakinek olyan korlátozása, amely nem kijátszható, és a rendes játékosokat nem korlátozza, csak a csalókat, kérem irja meg.
Dátum: 2009.06.11. 12:32:43
Az arandukát árverés szabályai.
Minden egyes tételt minden világon elárverezünk. Először lesz az 1. világ árverése, ekkor az 1. világon levő karakterek licitálnak, utána ugyanezeket a tárgyakat elárverezzük a 2. és 3. világon is.
Egy JÁTÉKOS csak egy tételre licitálhat, akkor is, ha több világon van karaktere (ez a TF talis átverések 15 éves szabálya, a lényege, hogy minél több játékos tudjon tárgyhoz jutni)
Pénteken, jún. 12-én, 15 órakor lementjük az adatbázisból, hogy kinek hány aranydukátja van. Csak azokat a karaktereket írjuk ki, akiknek legalább 100 aranydukátja van. Lényegtelen, hogy ezután mennyi dukátot szerzel vagy költesz, az én feljegyzéseimben ennyi dukátod lesz, maximum ennyiért licitálhatsz. Ha időközben a dukátokat elköltötted, és a tárgyak beírásáig nem szerzed őket vissza, és emiatt érvénytelen a licited, akkor a meglevő dukátjaidat elveszíted, és a tárgyat nem kapod meg.
Ha egy tételre nem érkezik érvényes licit (min. 100 arandukát) a tárgyat nem kapja meg senki.
A tételek listáját előzetesen publikálni fogjuk (a helyszínen plakátoljuk).
Egy tárgy megnyerésekor meg kell adnod a karaktered nevét, karakterszámát és email címedet, amelyről a karaktert regisztráltad, ez alapján ellenőrizzük, hogy a karakter valóban a tiéd.
A licited utólagos visszavonására nincs lehetőség.
Más játékos nevében nem licitálhatsz. Ha mégis kiderül, hogy valaki más nevében licitált, a tételt a karakter nem kapja meg.

Vasúti kedvezmény: ez a Beholder oldalon részletesen le van írva. Kedvezményt kapsz a menetjegy árából őskő formájában.
Megmutatom, és jóváírjátok? Azért gondolom lakcímkártyát vigyek!

Igen, légyszíves!

A Végzet medálját csak és kizárólag saját karakterednek kérheted. Egy karakterszámot kell majd mondanod, a medált az összes, erre az email címre és usernévre regisztrált karaktered megkapja.
Dátum: 2009.06.11. 12:11:43
itt teszem még hozzá, hogy jó eséllyel a jövő héten indítunk egy angol nyelvű béta tesztet, háromszoros sebességgel, ott ki lehet majd próbálni, hogy milyen is lesz a gyorsított világ.
Dátum: 2009.06.11. 12:10:30
Sziasztok,
Megszületett a kérdőív kértékelése. A legtöbb szavazatot kapott lehetőséget bolddal megjelöltem. Több esetben is elég szoros volt a szavazás, az első pontnál ez 200 szavazatot jelentett (összesen 7438 karakter szavazott, a kérdőívet a min. 3. szintűek tölthették ki).
A 4. világ nagyjából 2-2,5 hét múlva indul, az előregisztrációt 1 héttel előtte nyitjuk meg.
A nyerési feltételt és a jutalmakat az indulás előtt eldöntjük és kiírjuk.

Milyen legyen a játék sebessége?
44,8%: Ugyanaz, mint az első 3 világon
7,7%: Kicsit lassabb, legyen naponta kevesebb cselekvés és portyapont.
47,4%: 3x gyorsabb világ, kisebb őskő árakkal, amely egy bizonyos feltétel után véget ér.

Ha gyorsított világot szeretnél, mikor érjen véget a világ?
46,5%: Valamilyen szövetségtől függő nyerési feltétel teljesítésekor
38,2%: bizonyos karakterfejlődéstől függő nyerési feltétel
15,2%: portyázástól függő nyerési feltéltel

Milyen legyen a portya/háború rendszere?
39,7%: Olyan, mint az első 2 világon
34,4%: Békésebb, olyan mint a 3. világon
25,9%: Agresszívabb (pl. 15% alatt is lehessen támadni)

Korlátozzuk-e az építkezést?
50,7%: Ne, maradjon úgy, mint az első 3 világon.
24,8%: Igen, ne lehessen a szövetségi átlag többszörösét építeni.
24,5%: Mindegy.
Idézet: winnie - 2009.06.10. 18:27:26

ha miklós lennék, akkor színesítő jelleggel tennék be 1-2 szakértelmet a kimaradt páratlan szintekre is. nem tápot, csak színesítést.


Valójában ez történt. Bekerült 60-as tanulásra egy szakértelem, amire a top szöviknek nincs akkora szükségük, a kisebb szöviknek viszont lehetővé teszi a felzárkózást, kevésbé aktiv tagsággal is az epikusok ölését. Mindenestre ez elég nagy táp ahhoz, hogy érdemes legyen mindenkinek felfejleszteni a tanulást 60-ra. És hogy ne legyen közben akkora "űr", bekerült egy "szinesitő" szakértelem. Ami ugyan nem gigatáp, viszont a játékosok visszajelzéseiből az tünt ki, hogy óriási igény van rá. A játékosok többsége nem matematikus, hiába látja azt, hogy néha a vadászatból 750 LE jön, rettenesen frusztrálja, amikor 250-et kap. Sokkal jobban örül neki, ha mindig 500 jön. Igaz, hogy a várható érték mindkét esetben azonos, tehát közvetlen, direkt tápot nem kapsz, de a dolog kiszámithatóbbá válik, és nem kell a randomot szidni.
Épp elég random faktor marad igy is a vadászatnál, hogy néha jöhet alacsonyabb v magasabb szintü lény, és jöhet kisebb vagy nagyobb méretü, legalább egy adott lény LE-je mindig ugyanannyi lesz. Aki pedig a tápot hiányolja a szakértelemből, annak berakunk egy "legyen 30-as a szakértelmed" küldit
Nem csökken a lélekkút.
Ismét egy paradoxon téma:

Ha nincsenek fejlesztések, új célok a játékban, akkor az probléma.
Ha van fejlesztés, de ez semmit nem tápol a karaktereken, akkor az a gond, jó eséllyel nem foglalkoznak vele.
Ha van fejlesztés, és tápot is ad, akkor a nem-topon levők úgy érzik, hogy nő a hátrányuk az élenjárókhoz képest.

De valójában, ha belegondoltok, a mesteri építészet egy Gordiuszi megoldás az összes problémára.
1.) Egy új, igen jelentős tápot ad, de igen nagy befektetés kell hozzá. Tehát érdemes gyúrni rá, és ez el is tart egy darabig.
2.) Ha valaki nekiáll, akkor átmenetileg legyengül - ekkor jobban lehet őket támadni, felpezsdül a játék, ráadásul lehet taktikázni, hogy mikor és hogyan időzítsék ezt az egészet.
3.) Erős túlzásnak tartom, amikor valaki azt mondja, hogy van "nagy" szövi, meg "kis" szövi. A kép azért ennél árnyaltabb. Az N. és N+1. szövetség között nincsen jelentős különbség. Akiknek 15-ös védőfaluk van, amikor a Tögynek 20-as volt, azoknak már 20-as lesz, mire a Tögynek 25-ös. Tehát az előny nem nőtt, sőt, idővel az előny továbbra is behozható lesz.

Ha most indulna a játék, ez a gyakorlótér-védőfal téma ugyanigy működne, csak annyit változtatnék rajta, hogy 10-es és 15-ös szintnél is kéne egy mesteri épités....
Dátum: 2009.06.10. 15:30:00
A szövetségi taglistán most már látszik, ha valaki láthatatlan vagy a katakombákban bújkál, nem kell ehhez külön rákattintani a karakterére.
Dátum: 2009.06.10. 11:53:50
A mai napon bekerült új fejlesztések:
- Az akadémia maximális szintjét 10-ről 15-re növeltük, ezzel együtt bekerült 2 új szakértelem is, amelyek 56. és 60. szintű tanulásnál sajátíthatóak el.
- Bekerült egy új szövetségi épület, a mesteri építészet.
Dátum: 2009.06.09. 10:55:27
E hét végén, szombaton (jún. 13-án) élő Végzetúr találkozó lesz! A programokból:
- gladiátor bemutató: a római gladiátorok előttetek fognak megküzdeni életre-halálra!
- élő aranydukát árverés
- helyszíni kvízverseny
- kedvezményes őskő vásár
- játékos versenyek
- tombola rengeteg nyereménnyel
- könyv- és kártyavásár
- HKK miniversenyek (frissen bontott és hagyományos)
- pókerverseny
- beszélgetés a játék készítőivel
- kedvezmény vidéki játékosainknak a vasúti jegy árából
FONTOS: A karakterlapodon, a bal felső sarokban, neved alatt van egy szám. Ez a karakterszámod, jegyezd meg, szükséged lesz rá!
Minden vendégünk karaktere a Végzet Medálját kapja ajándékba!
További részletek a Beholder oldalon
Helyszín: Láng Műv. Ház (Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3.) - a kék metró Forgách utcai megállójánál. Kezdés reggel 9-kor.
Mindenkit szeretettel várunk!
Dátum: 2009.06.09. 10:39:44
Visszatért a kristályhorda. Kéréseitek alapján a következő változások történtek:
- Nincs lopás szakértelmük.
- Nincs büntető tárgyuk (a támadó cselekvéspontot veszít)
- Csak a top5 szövetségnek küldenek hadüzenetet.
- Portyázáskor legfeljebb 3-mal alacsonyabb szintre támadnak (kivéve, ha alacsonyabb szintről támadja őket valaki, akkor visszaüthetnek).
- Nem 5, hanem 7 háborús vereség után bújnak el a katakombákba.
- A pusztítás citadellájuknak a szintje 10-re csökkent.
Dátum: 2009.06.08. 17:22:19
Az aukciós házba az 5 csp-t is azért raktam be, hogy csökkentsem ezzel a játékidőt, azzal nem számoltam, hogy a top-top inkább nem költi el erre a csp-jét, hogy a versenyben ne érje hátrány.

A sajtolásra mondjuk egy áthidaló megoldás lehet még, ha valamennyire megnöveljük a max. vezetőkészséget. De azért elgondolkodom rajta, hogy lehet-e szó valamiféle mega-über küldetéssorról, aminek a jutalma a végén az automatikus sajtolás.
Dátum: 2009.06.08. 16:03:46
Baraty 2 apróbb fejlesztéssel lepett meg ma minket:
1.) Ha befogsz egy állatot, csak az állatok gomb sárgul be, az események nem.
2.) A Szövetségeknél, a háborúk/kapitulációk gomb alatt minden szövetség mellett megjelenik egy ikon. Erre katinttva, feljön a portya ablak, rögtön az adott, háborúban levő szövetség tagjaira szűrve.
Dátum: 2009.06.08. 15:27:45
Igyekszem válaszolni a felvetésekre.

I. Lehessen előre több kvízt is kitölteni. Ezt támogatom, átgondolom, hogy lehet ezt legegyszerűbben implementálni.

II. Vadászat. Lehessen 20-nál több vadászatot beállítani - ez megoldható. Jelentősen csökkenjen egy vadászat ideje - ez véleményem szerint nem a játékkal töltendő időt csökkenti, hanem a más játékosoktól rabolható lélekenergiát. A vadászatot benyomom, megválaszolom a kvízkérdéseket, és utána akkor nézek vissza, ha a vadászat letelt, tökmind1, hogy 20 perc, vagy 1 óra. Az, hogy a vadászat automatikusan leálljon, amikor maximális számú befogott állatod van, és ennek hiányában emberek képesek ott ülni a vadászat előtt, hogy megfelelő pillanatban leállítsák - ez szerintem túlzott és értelmetlen optimalizáció. Aki erre képes, az mindig fog ilyet találni a játékban, bármennyire is igyekszünk az "igényeiket" kiszolgálni. Egy ilyen játékot a végtelenségig lehet bonyolítani, minden egyes fejlesztés és kényelmi funkció újabb fejlesztések és kényelmi funkciók lehetőségét veti fel. Valahol meg kell húzni a határt.
Mindettől függetlenül nem zárkózom el tőle, hogy olyan, újabb célok és jutalmak kerüljenek a játékba, amelyek a vadászat idejét kis mértékben tovább csökkentik, de drasztikus dolgokra, mint pl. 2 perc alatt lenyomsz 20 vadászatot, ne számítsatok.

III. Állatgyógyítás. Ezt már irtam egy másik topicban, hogy meg fogjuk valósitani, hogy egyszerre több állatot is gyógyithass. Azt, hogy az állatok többet gyógyuljanak, automatikusan gyógyuljanak stb. nem támogatom. Ezek a javaslatok nem a játékidőt csökkentik, legfeljebb a gyógyítás, meggyőzőkészség és vastag bőr szakértelmeket teszik értelmetlenné. A vastag bőr hatékonyságát jelentősen megnöveltük, de az nem cél, hogy az állatok életpontja lényegtelenné váljon.

IV. Sajtolás. A sajtolás épp elég erős szakértelem jelenleg, nem szükséges még tovább erősíteni. A nullázás költségét nemrégiben harmadoltuk, remélhetőleg ez megoldja annak a problémáját is, aki egy nap ritkábban tud belépni, és egyszerre sajtol le több állatot.

V. Kronokompenzáció. A játékban van/lesz olyan mechanizmus, ami a szakértelem maximumát kitolja 5-tel, ez elég kell, hogy legyen.

VI. LE költés. Semmilyen olyan javaslatot nem támogatok, amely a játékot automatizálja, effektive helyetted játszik. A játék (szerencsére) nincs túlkomplikálva, számos dolgot lehetne teljesen automatizálni, mint minden játékban. Egy ügyességi játékban is lehetne olyan funckió, hogy a lövést nem kell megnyomnod, ha a kurzort a célra viszed, automatikusan lő. Sőt, helyetted rámozgathatná a célra. De akkor hol maradna a játék? Ezzel az erővel lehetne olyan javaslat is, hogyha van csp-d, automatikusan mész el vadászni, stb. Különösképp nem tetszenek az olyan automatizálást biztosító dolgok, amelyeknek köszönhetően csökkenhet a rabolható LE. Ha bármilyen ilyen hasonló kényelmi funckiót berakunk, akkor azt mindenképp legfeljebb úgy tesszük, hogy ki kelljen érdemelni küldetések teljesítésével vagy más módon.

VII. Kennel bármikor megszakitható legyen. Akkor mindig minden állatom a kennelben lenne, és ha kell, kiveszem őket... Ebben pont az a jó, hogy meg kell tippelned,hogy meddig nem lesz rájuk szükséged.

Az én javaslatom: senki se vigye túlzásba az optimalizálást, kicentizést, maximalizálást. Rövid távon ez adhat némi élt a versenyben, de hosszú távon ez a biztos módja, hogy megcsömörödj egy játéktól. Próbáld élvezni, ha néha lenyúlnak egy kis LE-t, ne foglalkozz vele, legközelebb te viszed el. Élvezd a fun részét, a szövetségben a közös épitést, fejlődést, az egészséges versengést, ahol a többiek is teret kapnak. Örülj a többiek sikerének is, ne csak a sajátodnak. Ismerek olyat, akinek a szövije megynert 30 háborút, és amikor elvesztett egyet, törölte magát... Megértem, hogy mindenki egy olyan rendszert szeretne, amivel napi néhány percet kell foglalkozni, mégis, valamiféle isteni csoda folytán ő lesz az első a játékban, de ez lehetetlenség. Ha valaki túlzottan sok időt tölt a játékkal, azért ne a játékot hibáztassa, hanem saját magát. Egyszerre várjátok el, hogy a játékban legyenek újdonságok, plusz tennivalók, és azt is, hogy a játék ne igényeljen időt. Én személy szerint ha egy játék jó, nem sajnálom rá az időt, és ha csak 50. vagyok, és élvezem a játékot, nem fogok 2x annyi időt tölteni vele, hogy 30. legyek. Csak akkor optimalizálj, centizgess, ha ez szórakoztat, és nem sajnálod az erre szánt időt! Persze ez csak a magánvéleményem.
Dátum: 2009.06.08. 09:08:19
Szép nagy cirkusz volt ez az EP választás... Sikerült megint irdatlan összeget elkölteni kampányra és a szavazás lebonyolítására. Pedig valójában ez nem volt más, mint egy játék a pártoknak, ahol lemérhették, jelenleg ki hogy áll az ő kis versenyükben. Annak, hogy melyik párt vezeti Magyarországot, óriási jelentősége van - de hogy melyik párt milyen mértékben üldögél az Európai Parlamentben, annál kevesebb. Ha elvégzik a feladatukat, és az ország érdekeit képviselik, akkor mindegy, hová tartoznak. A kudarcot és a sikert is úgy értékelik, mintha ez lett volna a magyar parlamenti választás. A Fidesz győzelme megjósolható volt, hiszen a Gyurcsányból kiábrándultak számára nem volt túl sok választási lehetőség, vagy az egyik szélsőjobboldali pártra szavaznak, vagy a másikra. Fodor Gábor nem tudom, min csodálkozik, a megmaradt szavazóikat akkor vesztették el, amikor megpróbálták a miskolci rendőrkapitányt leváltani. Az MSZP meg beszívta, nemcsak nálunk, de minden országban is a kormánypártot okolják a bajokért, a válságért. Az MDF ünnepelheti az 1 szavazatát, de az igazi nyertes itt a Jobbik...
Dátum: 2009.06.05. 15:38:07
A vastag bőr szakértelem az állatot ért ütés és a varázslat sebzését is 1:1 alapon csökkentette. A vastag bőr hatását megnöveltük, a varázslatok sebzését 2.5x hatékonyabban csökkenti, mint eddig.
A pusztítás citadellájával kapcsolatban felmerült egy javaslat.

Jelenleg egy szövetségre max. annyi szintnyi pusztitást lehet rakni, ahány tagja van a szövetségnek. A javaslat úgy szólt, hogy a max. szintet inkább a célpont szövetség épületeinek számától tegyük függővé: pl. felépített épületek száma / 5 (de max. 35 továbbra is).
Dátum: 2009.06.05. 15:07:10
Ezt még nem döntöttük el, vagy bizonyos kr.pont kell ahhoz, hogy kalandot készíthess, többnél több elemet használhatsz fel, vagy 1 kaland elkészítése X kr.pontba kerül (de az utóbbinak az a hibája, hogy aki vmiért sokkal több ismételhető küldit teljesitett, annak az előnye még tovább fokozódik).