Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.09.07. 22:53:22
Elég késő van már, fáradt is vagyok, de igyekeztem behozni a lemaradásomat ebben a témában. Az eredeti koncepció nem sokat változott, de azért összefoglalom még egyszer:

1. A nornál epikusokkal párhuzamosan üthető egyéni epikusok.
2. A szabályok ugyanazok, az epikus szakértelem ugyanúgy hat rájuk.
3. 3 naponta támadhatsz meg új ellenfelet (Birka javaslata alapján a 3 nap nem a legyőzéstől számitana, hanem mindig 3 naponta lenne)
4. Ha legyőztél 15 ellenfelet, a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.
5. Ha az epikus ájultra ver, veszítesz 1 csp-t. (Ennél talán még jobb ötlet: ha az epikus 15% alá ver, akkor 1 csp árán használod a sebgyógyitást - mint a Zarknod 3. fázisban -, igy a leveretés hatás kicsit csökkenthető).

Felvetések:
- A támadhatósági gyakoriságot egy szakértelem befolyásolja. Ezzel ne komplikáljuk a dolgot, 3 naponta ez elég egyszerű, nem kell új szaki.
- Az egyéni epikus feltétele, kezdőszintje. A minimális feltétel az epikus emlékmű lesz természetesen, berakjuk hogy ezt fel lehet épiteni 2. szintre,
és onnét mehet a móka. Az első ütött epikus minimum szintje karszint-10 (de min. 50), tehát a 70. szintű kari a 60. epikustól kezdi, nem az 50.-től. De ezt a számot majd a programozás során teszteljük és ha kell, módositjuk.
- Az egyéni epikus maximális szintje. Az én javaslatom a szövetség által levert epikus - 20 volt. Megjegyzem, hogy az epikus-20 helyett epikus-0 paradoxon, hiszen ha egyedül le tudja verni azt az epikust, akkor nyilván szövetség szinten is le tudta verni, tehát mindenképpen egy jelentősen alacsonyabb szint szükséges, hogy ennek értelme legyen. Szintén esélytelennek tartom, hogy egy Azúr Légiós egyedül leverjen egy 130. szintű epikust, tehát ez csak egyedül egy elméleti korlát lenne, ami 2 célt szolgál: 1.) a tápos karik azért a közös epiket is ütik a szöviben, és 2.) ha valakinek a karaktere vhogy "nagyon elszáll", akkor sem fog erősebb epikusokat kiütni, mint a szövetsége. Lehetne persze más limitet is adni, pl. egy épületet, de ez a nagy szöviket tápolná jobban. Szerintem ez az egyetlen függő kérdés, a többi már eldőlt.
- Mikorra készül el. Ez mindenképp egy több napos fejlesztés, berakjuk a "queue"-ba, és szerintem 2 héten belül elkészülhet.
- Büntető. Megoldható, hogy az egyéni epikusnál ilyen tárgyat nem lehet választani.

Volt itt azért néhány hozzászólás, hogy mégse ezt az egyéni dolgot kéne erőltetni, hanem maradjunk az eredeti felvetésnél, a többször ölhető epikusnál. Én is jobb szerettem volna, mert ez lényegesen egyszerűbb számunkra, és megoldja a túlzottan haladó szövik problémáját (érzésem szerint a sebzésnövekedés nem fog jelentős lassitást eredményezni a topban). De úgy látom, a többség szeretné az egyéni epikust. Ettől függetlenül, lehet, hogy a másikat IS megvalósitjuk.
Dátum: 2009.09.07. 11:42:25
Az epikus tárgyakat az aukciós ház 10 aranydukátért vásárolta meg. Itt eszközöltünk egy kisebb változást: az első 10 ilyen tárgyat továbbra is 10 aranydukátért veszik meg, de a 11.-et 9-ért, a 12.-et 8-ért stb. a 20.-tól kezdődően pedig 1 aranydukát jár értük, akárcsak a térkapus kincsekért. Az eddigi eladásokat is számoltuk, tehát a számáló nem mostantól indul, visszamenőleg is érvényes.
Dátum: 2009.09.06. 20:22:09
Örülök hogy tetszik, amit csinálni tudtunk, ennyi időbe ennyi újdonság fért bele.

Az állatok fejlődésén nem változtattunk, ugyanúgy fejlődnek, mint eddig, mint bármilyen más csatában.
Dátum: 2009.09.06. 17:57:26
Sziasztok,
Végigolvastam a hozzászólásokat, és írtam egy összefoglalót.

Jutalmazás / erőssége.
1.) Aki több kategóriában nyert, azért nem kapott többszörös jutalmat, mert a kategóriák között azért elég sok átfedés volt, aki az egyikben jó volt, abból adódott, hogy a másikban is jó lesz (az is várható volt, hogy az egyéni nyertesek egy része a nyertes szövetségből kerül ki).
2.) A legjobb épitőt azért nem jutalmaztuk külön, mert ez volt az a "teljesitmény" amihez semmilyen különösebb tudás vagy szakértelem nem kellett. Sőt. Ezt a taktikát mindenképpen egy egy szál buzogányban végiggaloppozó, "anti-karakter" fogja nyerni.
3.) A medál erősségéről, van, aki ezt túl erősnek tartja, van aki túl gyengének, izlések és pofonok. Úgy gondoltuk, hogy a semminél azért többet kell adni, valamit, aminek tényleg örülni lehet, de nem borítja a játékegyensúlyt.
4.) Lehetett volna még több kategóriát és helyezettet jutalmazni, de így is több mint 40 játékost jutalmaztunk, 60e Ft értékű őskövet osztottunk szét, valahol meg kellett húzni a határt.

Javítási javaslatok
1.) Regisztrációkor kijelezni, hogy ez egy véges világ. Mindenképpen még jobban felhívjuk erre a figyelmet.
2.) Szövetségi fórumot lehessen lezárás után is olvasni, karakterlapot meg lehessen nézni. Ezt maximálisan támogatom, sajnos nagyon nehéz lett volna leprogramozni, de a következő körre megpróbáljuk megcsinálni.
3.) Szakértelmek leírása V4-en a megfelelő számokat tartalmazza. Sajnos, a minden 3x gyorsabb eléggé elkomplikálta a dolgokat, nem tudott a figyelmünk mindenre kiterjedni, megpróbáljuk ezt megoldani.
4.) Kontinuumszűkítés, kronokompenzáció átnézése. Rendben!
5.) Felejtés ne 1 hét legyen. Rendben!
6.) Aukciós ház felesleges. Ezzel nagyjából egyetértek, a szerver rövidsége miatt a hosszútávú előnyt adó tárgyak legtöbbje felesleges. De kiszedni bonyolultabb, mint bent hagyni, és azért van néhány tárgy, ami hasznos lehet, színt visz a játékba. De ha akarjátok, ki tudjuk kötni.
7.) A világ vége után ne menjen ki figyelmeztető email (ez bug, természetesen sürgősen korrigáljuk).

Győzelmi feltételek
A legjobban mérhető teljesítmény az a harci erő növekedése, és mivel a szövetségi összefogás is fontos volt, ezt így legjobban az epikusokkal való haladás jelzi. Ha jól láttam, ezzel senkinek nem is volt problémája (legfeljebb, hogy a 30 epikust kicsit kevésnek tartottátok).
Ezenfelül volt itt több gondolat is:
- legyen több, alternatív nyerési feltétel
- a másodlagos, stb. nyerési feltételek (ami most a 10 napos HT birtoklás volt) változzon meg.
Az alternativ nyerési feltételekről. Ezt közel képtelenség úgy belőni, hogy egyformán nehezek legyenek. Akkor viszont mindenki a legkönnyebben teljesíthetőt választja, és az egész csak arra volt jó, hogy aki nem jól méri fel a feladatok nehézségét, és rosszra hajt rá, az már eleve kiesik. Nem zárkózom el a dologtól, de csak akkor, ha valaki leir konkrét feltételeket, és matematikailag le is vezeti, hogy ezek elérése pontosan ugyanolyan nehéz.
A HT-ről vegyes érzelmeket láttam, volt, aki azt írta, a HT-t nyerési feltétel nélkül is érdemes volt felhúzni. A HT-ra nekem azért esett a választásom, mert mindenképp akartam egy építési feltételt, és ez az egy volt, amiben nyilvánvaló versengés is mérhető. De igazatok van, az összesen 10 birtoklás nem volt túl nyerő. Esetleg úgy kellett volna ill. kell, hogy 10 nap birtoklás AZUTÁN, hogy megvan a kellő számú epikus. VAGY a nyerés feltétele az 50 epikus mellett, hogy a legtöbb napja birtokolják a HT-t összesen.
Helyes kvízkérdések összege: Érdekes ötlet, de felesleges feltétel, mindenki teljesíteni tudja, aki az adott számú epikust megöli, hiszen a kvízkérdéseket a legtöbben azért megválaszolják vadászatkor.
A kútméret mint győzelmi feltétel nekem nem tetszik, mert egy visszás taktikát támogat: "multi" karakterek indítása, akik az összes LE-t a lélekkútba töltik, majd amikor már nincs rájuk szükség, kilépnek a szövetségből, és törölnek.
Szövetségi háborúkat belevenni a győzelmi feltételbe: erre többen leírták már, hogy miért nem jó, egy alternatív javaslat elhangzott, hogy ne a győzelmek számát, hanem a háborúban rabolt LE mennyiségét tekintsük. Ez egy jó ötlet, csak sajnos ez egy olyan adat, amit jelenleg nem tárolunk. A javaslatok között szerepel a háborúnak egy kisebb reformja, azzal együtt ezt is meg tudjuk csinálni, de nem ígérem, hogy a következő indításra már meg lesz, legfeljebb a harmadik V4-re.
De abban egyetértek, hogy mindenképp jó lenne, ha volna lehetőség arra, hogy egy szövetség tudja akadályozni a másikat a győzelmi feltétel elérésében. Például ha egy szövetség vereséget szenved egy háborúban, akkor az epikuskra kapna valami minuszt egy adott időtartamra. És/vagy ha pusztitás citadellája van rajta, akkor ne tudja az epikust ütni.
Dátum: 2009.09.04. 14:56:12
A reakciótok számomra nagyon pozitiv, én elsöprő igenre számitottam, de a nem győzelmének jobban örülök, akkor mégsem volt értelmetlen ez az egész.

A jutalmakat már a kezdeti tervezésnél lefixáltuk, kiszámitottuk, ezen nem igazán változtat az, hogy ki milyen intenzitással nyomja.

Valószinű, hogy a V3-on a 3. fázis már a hétvégén bekattan, és utána 1 hét alatt (vagy lehet, hogy hajráznak, és még gyorsabban) kiderül az eredmény!
Sok sikert kivánok, Kyra!

A rendszeres mozgásnak és egészséges táplálkozásnak egyébként egyéb haszna is van amellett, hogy eltűnik a zsirfelesleg és jobb érzés a tükörbe nézni. A legszembetünőbb az volt, hogy a gyerekeimet simán emelgetem, és nem kapok sérvet De pl. egyik hétvégén elmentünk a Normafához, van ott egy "kalandpark", a fák között drótkötélpályákon és egyéb mókás akadályokon lehet mászkálni. Persze nagyon elfáradtam, de az összes akadályon végig tudtam menni. Vagy pl. szintén a gyerekekkel elmentünk, kipróbáltuk a falmászást, ami régen eszembe sem jutott volna, és nem okozott gondot felmászni a legtetejére.

Amiről nem volt még szó, a mozgás és megfelelő kaja mellett fontos a rendszeres alvás is. Én ha 7 óránál kevesebbet alszom, akkor általában egész nap fáradt vagyok.
Dátum: 2009.09.03. 09:42:49
Sziasztok!
Leírtam korábban, hogy a Zarknod esemény egyik jellemzője, hogy a jutalom csak a végén derül ki, tehát egy kicsit zsákbamacska az egész. Viszont közben felmerült egy pár dolog:

1.) Sokan azt várták, hogy már az 1. fázis végén legyen jutalom.
2.) 5-6 hét valóban hosszú idő hogy úgy "dolgozol", nem tudod, a végén mit fogsz kapni.
3.) A 3 világon az esemény úgysem egyszerre ér véget, tehát amikor az egyiken véget ér, a másik kettőn már tudni fogják előre, hogy mire számitsanak.
4.) Aki úgy itélné meg a jutalmat látva, hogy mégis lemaradt valamiről, annak itt a végén még lesz lehetősége egy gyors hajrára. (ahogy irtam, a becsléseink szerint a 3. fázis csak 1 hétig fog tartani).

Ezért arra gondoltam, hogy elárulom (ha nem is pontosan, de nagyjából) a 3. fázis kezdetekor, hogy mire lehet számitani.

Kontra:
1.) Valószinüleg lesznek emberek, akik azonnal vitázni kezdenek majd, megpróbálják a jutalmat megváltoztatni úgy, ahogy ők szeretnék, és amikor ez nem történik meg, bosszúsak lesznek (viszont tény, hogy ugyanez megtörténhet akkor is, ha csak a végén derül ki - lesz, aki morog emiatt).
2.) HA bizonyos tápoptimalizátor elemek úgy itélik meg, hogy a jutalom kedvező számukra, a végén nyomhatnak egy hajrát, learatva a babérokat attól függetlenül, hogy az első 2 fázisban nem vettek részt.

A fenti szavazás csak egy véleményfelmérés, az 51-49% arányt nem tartom változás erejűnek, csak azt, ha az eredmény elsöprő többséggel jár.
Dátum: 2009.09.02. 14:59:52
Idézet: Agatity - 2009.08.31. 23:37:40
Miklós,

Tisztelettel kérdezem, hogy várható-e olyan "fejlesztés", hogy ha valakinek fel van véve a felejts el két legalább 10-es szintű küldetés, akkor egy héten belül lehessen kétszer felejteni? Ha nem, miért nem, ha igen, mikor?

Válaszod előre is köszönöm.


Szia, ezen mi is gondolkodtunk. Apróságnak tűnik de sajnos ezt nem annyira egyszerű megoldani, új mező kell hozzá az adatbázisban, külön függvény, letesztelni stb. stb. és azért rengeteg ennél fontosabb fejlesztendő dolog van. Jelenlegi formájában, ennek a küldetésnek a teljesítéséhez 1 hét szükséges. Remélem ez azért kibírható, sok küldetés van aminek a megoldása jóval több időbe kerül. Emellett nem zárkózunk el tőle, hogy a jövőben valamikor rászánjuk az erre szükséges időt, de konkrét ígéretet nem tudok tenni.
Dátum: 2009.09.01. 13:41:34
Elkészült a fórumra egy régóta ígért fejlesztés. Ha valaki egy új postot ír, akkor annak az induló pontszáma nem 5 lesz, hanem a szerző eddigi postjaira adott pontok átlaga.
Dátum: 2009.09.01. 12:32:46
Bekerült a játékba egy új szövetségi épület, az alvilági verem.
Egyidejüleg bekerültek a játékba a 80. szintű epikus kincsek is.
Dátum: 2009.08.31. 21:40:26
Idézet: Eliteninja - 2009.08.31. 15:25:10
Ha nagyon ritkán lehetne ütni akkor szerintem minimális reg kéne neki.

Itt arra gondoltak, hogy a soron következőt lehetne ritkán ütni. Az adott epikust ugyanúgy óránként (szakival gyakrabban) ütheted, mint a normált.

Ha lever a szörny csp-t vesztesz - ez jó ötlet, de a min. 40-50% nekem kicsit szimpatikusabb, Szaki06 érvelése
Ha nem is a többség de szerintem sokan nem vennék figyelembe azt a -1csp-t! A másik probléma az is lehet hogy ha nem is szándékosan leveretés céljából menne be epikust verni valaki akkor is előfordulhat hogy 1ÉP-re veri az adott dög!
helytálló, igaz, Endyré is:
hirtelen felbukkansz 40-50 extra ember portyalistajan, kb 10 masodperc alatt beutnek.


Az új ellenfél kérés gyakoriság lehet 3 nap is, akkor tényleg nem kell lassitani az időt. De akkor az első kincs kiütéséhez minimum 45 nap kell, ha ez elfogadható...

Birka: az egyénileg épitett épület szükségtelen, ezt úgy hivják, hogy szakértelem. A térkapu pontot mint aktiválási költséget nem tartom jó ötletnek, ez hátrányt jelent annak, aki keveset sebez, és növeli a fejlesztés anti-táp faktorát.
Dátum: 2009.08.31. 20:19:09
Ez nagyon jó ötlet, Ariel. Egy hibát látok benne, hogyha mindig 1 szövetségnél lehet ez a trófea, akkor ez a top 3 szövetség között fog körbe vándorolni, és a többieknek esélyük sem lesz. Jerikónak volt ehhez régebben kiegészítő ötlete, hogy a győztes ugyan tápokat kap, viszont harcban valahogyan egyre könnyebb lenne őket legyőzni. De ez sem oldja meg a problémát, hogy a trófea beragad a legerősebb szöviknél.
Dátum: 2009.08.31. 14:19:57
Ahogy írtam, ebben a formában (nem esik kincs minden szörnyből) elfogadhatónak tartom a javaslatot, ezért a részleteket kell tisztázni, és utána meg fogjuk csinálni.

A feltételt mint épületet jónak tartom, és valóban az epikus emlékmű további szintre való építése lenne a legkézenfekvőbb. Az is ésszerű, hogy az epikus épület szintje határozza meg, maximum milyen epikust ölhetsz. Ez talán azért lehet hasznos, mert elképzelhetőnek tartok egy olyan helyzetet a játékban, amikor lesz olyan játékos, aki képes egy, a szövetségi szinten kapottnál nem sokkal gyengébb epikust is megölni, így viszont lenne egy elméleti korlát. Esetleg függővé tehetjük attól is, hogy a szövid meddig jutott: maximum szövi által leölt epikus - 20-ast kérhetnél ki. Ekkor továbbra is érdemes lenne szövi szinten csinálni az epikust.

A kincsnél mindenképp azt javaslom, hogy választható legyen, ellenkező esetben a problémára (tul, szak növelő tárgy megszerzése) nem adtunk megoldást. Azt kell eldönteni, hogy milyen gyakran legyen kincs. Én mindenképpen azt szeretném, ha ezen a módon csak néhány, esszenciális epikus tárgyhoz lehetne jutni, nem pedig egy szekrénnyihez, ezért a 15-20 epikusonként 1 tárgyat javaslom. A szint+10. szintű epikusról (nyilván ez magában hordozza, hogy min. 40 szinten nyílna erre lehetőség), ez eleinte nagyon könnyű lesz, de ez azt is jelentené, hogy 1-2 kincset mindenki meg tud szerezni, végülis ez a dolog célja.

A kincs melyik táblázatból legyen, erre 2 lehetőség van, az egyik, hogy az utoljára megölt epikus kincstáblájából (egy tábla mindig 10 tárgyból áll), vagy pedig mindenképp az első kincstáblától indulunk. Ez esetben aki későbbi szinten kezdi, annak erősebb epikusokat kell legyőzni ugyanahhoz a kincshez (nem tudom, ez szerencsés-e).

Milyen gyakorisággal lehessen új epikust támadni. Semmiképp sem támogatom újabb erőforrások (epikus pont stb) bevezetését. Elsőre az sem tetszik, hogy egy szakértelemtől függően egyre rövidebb időközönként lehessen fejleszteni. Bár tudom, hogy a legtöbb dolog igy van megoldva, de egy utólag bevezetett dolognál ez nagyon kedvezne az élmezőnynek. Ők gyorsan kinyomnák a szakértelmet és bedarálnák az epikusaikat, míg a hátrébb jövők csak hetente 1x tudnának ütni egyet. Szerintem jobb lenne egy fix, ésszerű korlát. A cél az, hogy az első 1-2 tárgyat aránylag hamar meg lehessen szerezni, de aki tápos ne szaladhasson nagyon előre. Ezért esetleg eleinte lehetne rövidebb az idő. Pl. 24 óra + leölt epikusok * 2 óra. Ha lenne is rá szakértelem, max. az idő növekedésének lassítására, nem pedig az idő csökkentésére és az ölés gyorsitására szolgálna. A két epikus közti támadási idő ugyanúgy lenne, mint a normál epikusnál.

Állatok fejlődése. Ha az egész nem kerül erőforrásba, akkor az állatok sem fejlődnének. Ha erőforrásba kerül (pl. minden ütés 1 CSP), akkor az állatok fejlődhetnek nyugodtan. Esetleg azt lehet, hogy nincs erőforrás költség, de csak az alacsony szintű állatok fejlődnek (úgy, mint amikor téged támadnak és levernek).

A kristálypontot én ebbe nem keverném bele. A kristálypontos fejlesztés többek között pont emiatt fog csúszni amúgy is. A dukátról, a kincs átvételekor automatikusan fizetsz 10 aranydukátot, és akkor ezzel nem sem lesz gond.

Van itt még egy probléma. Ez azért masszív sebződést fog jelenteni, még kevésbé lesznek portyacélpontok, ami nem feltétlenül jó a játéknak. Erre megoldás lehet, hogy csak akkor engedi a gép ütni az epikust, ha legalább 40-50% ép-n vagy. Ez esetben "leveretésre" nem lehet használni a mini-epikust, csak ha tényleg ölni akarod. Gyógyitalokkal, mágikus regenerációval ez úgyis megoldható.

Szerepjátékosi háttér, hogy ezek most epikusok vagy micsodák, ezt én majd kitalálom.
Dátum: 2009.08.31. 13:20:29
A fejlesztési listánkon van egy olyan újítás, hogy a szövetségi háborúknál tároljuk, hogy a háborúban melyik tag hányszor győzött és veszített. Ez remélhetőleg hamarosan elkészül.

Ezek olyan adatok, amelyeket fel lehet használni a háborús rendszer tökéletesítéséhez. Például, a mai napig problémát jelent, amikor az 1 vagy 3 fős szövetség a 20 főset farmolja. Erre a fenti táblázat segíségével lehet egy megoldás. Látni fogjuk, hogy a háborúban melyik oldalról hányan vettek részt. Ha az arány túl kicsi, akkor csökken a szerzett LE is. Példa: 1 fős szövi üt egy 10 fős szövetséget (vagy két 30 fős szöviből az egyikből kizárólag 1 ember üt a másikban 10-et), és a végén nyer. Ekkor a résztvevők aránya 1/10=0,1. Ekkor a végén a szerzett LE-t leosztjuk 5-tel. Ha az arány 0,5 vagy magasabb, akkor nincs osztás, egyébként arány*2 -vel osztunk.

A másik felvetés a pusztítás citadellájával volt kapcsolatos. A nagy taglétszámú szövetségeket terrorizáló mini-szövetségek ellen elvileg ez lenne az egyetlen fenyegetés, de gyakorlatban kevés haszna van. A pusztítás citadelláját úgy kellene módosítani, hogy a maximális száma továbbra is az ellenfél taglétszáma lenne, de minimum 10 (esetleg 5) akkor, ha a csapással célzott ellenfél hadat üzent a szövetségnek.
Dátum: 2009.08.31. 13:01:58
Idézet: Darah - 2009.08.30. 10:17:24
Ha ennyire játékélményvágyó a tagság, arra lehetne egészen mást kitalálni, de mintha úgy rémlene, hogy szeptemberre ígérkezett a többlépcsős küldetések, a kristálypont leleplezése, szöviküldetések, és hasonló újdonságok is, hátha azok magukban is segítenének egy kis friss fuvallatot hozni a játékba.

A játékosok által kért fejlesztéseket mindig a saját magunk által kitaláltak elé helyezzük, és úgy tűnik, folyamatosan vannak azonnal elkészítendő dolgok. Szóval nem biztos, hogy ezek a saját ötletek részben vagy egészben megvalósulnak szeptemberre.

Idézet: Kocos - 2009.08.30. 11:01:12

Valamit lehetne csinalni azzal, hogy a forum kivag? Irtam egy igen hosszu hoszzaszolast (fel ora) aztan mikor elkuldtem, akkor mar nem voltam bejelentkezve. Ha csak annyit lehetne, hogy reloadra megprobalja ujrakuldeni, az mar nagyszeru.

Ez én többször beszivtam, mint te Barattyal beszéltem róla, a probléma akkor jön elő, ha a post irása közben megnyitsz egy új ablakot, akkor fordulhat ez elő. Kértem már, hogy javitsa, addig is, én ha irok egy hozzászólást, elküldés előtt mindig vágólapra teszem, biztos ami biztos.

Idézet: Damage - 2009.08.30. 14:56:45
Tényleg adjuk egy Bufát vagy Zafír csillagot mindenkinek, mert pár hétig naponta párszor bemegy az "extra térkapuba"?

Az előző 3 oldalról talán ez volt az egyik legjobb hozzászólás, mégis, alaposan alulpontozták, más, jóval kevésbé értelmes hozzászólásokkal szemben, amelyek fel lettek pontozva. A kérésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy a pontozási rendszert valóban arra használjátok, amire kitaláltuk. Ne egyfajta szavazásra egy vitában. Erre a SZAVAZÁS opció való. Ha valaki egy értelmes, objektív, jól átgondolt postot ír, add meg neki a tiszteletet, ne pontozd le, akkor is, ha esetleg nem értesz vele egyet; ha hülyeséget, anyázást, trágárságot, reklámot, helyesírási hibáktól hemzsegő postot, offtopicot stb. akkor lehet lepontozni. A logokból jelenleg azt látom, hogy egy kisebbség hőzöngve, néha még alternativ userekkel is belépve 1-esre pontoz minden postot, ami nem az ő álláspontját ismételi. Ha szükséges, beiktautnk egy algoritmust, ami ezeket felismeri, és a pontozási jogot megvonja, de ezt nagyon nem akarom, mert ez is a játék fejlesztésétől veszi el az időt. Az, hogy van pár ember, aki robotikusan 1-et ad az én hozzászólásaimra, már megszoktam (legfeljebb ha látom, hogy tökmind1, mit írok, lepontoznak, akkor nem foglalkozom többet azzal topiccal), hiszen valójában egy lelkes játékos, még a fórumot is olvassa; de legalább egymást próbáljátok normálisan értékelni. A vitákkal kapcsolatban, szeretném, ha kerülnétek a túlzó negazivizmust, mert a vitát abszolút nem viszi előre, csak az érzelmeket korbácsolja fel. Amikor valaki azzal érvel, hogy "a játék kezdete óta semmilyen érdemi fejlesztés nem történt" de az ő javaslata majd megváltja a világot, na, az ilyen postokra lehet 1-est adni.

Az egyéni epikusölésről: ebből a néhány embertől származó (bár igen terjedelmes) hozzászólásból nehéz következtetést levonni a nép akaratára vonatkozólag. Ha a dolog célja nem a szekrénnyi kincs, hanem csak a szórakozás, akkor nincs kifogásom ellene. Ahogy írta valaki, semmiképpen sem előről kell kezdődnie, hanem egy, a játékos szintjétől függő epikussal. Mondjuk minden 15-20 legyőzött egyéni epikus után lehetne VÁLASZTANI 1 db kincset az adott szörny kincstáblájából, 10 dukát árán.
Dátum: 2009.08.30. 11:03:37
nem, erről szó sincs, a tárgyat nem vesszük vissza, pár nap múlva úgyis megszerezhető lesz.
Dátum: 2009.08.30. 10:50:04
Idézet: winnie - 2009.08.30. 10:47:30
megjegyzem, ki kéne azt küszöbölni, hogy az egyik világon hamarabb lesz jutalomosztás, mert ismerve a jutalmakat teljesen más eredmény születhet a többi világon: vagy valakik begyorsulnak vagy totál leállhat a töltés.


Ezt majdnem biztos, hogy nem tudjuk megoldani Amúgy sem hiszem, hogy örülnének mondjuk az 1-es világon, ha a jutalom kiosztása még tovább késlekedne, és meg kéne vele várniuk a 2. világot.
Dátum: 2009.08.30. 10:47:46
A jutalmazásról írtam már korábban. A fő jutalom az erőfeszitések arányában lesz.

Ezen felül lesz némi extra bónusz a győztes hordának, és az utólagos javaslatok alapján a két top 10-es listán szereplőknek is. Természetesen, aki töltés szerint a top 10-ben van, az extra bónuszt akkor is megkapja, ha nem ölt meg 30 manót.
Dátum: 2009.08.30. 10:44:50
A 2. világon átváltott az 1. fázis 2.-re, és ez valamiért (bug) "átlökte" az 1. világ 2. fázisát is 3-ra. Ezt javitom, a félórás frissitéskor már rendben is lesz. Továbbra is tartom, hogy a 3. fázis indulására - amennyiben időnk engedi - szeretnénk néhány változást csinálni, ahogy kértétek, és a 3. fázis csak feleannyi ideig fog tartani, mint az előző.
Most csak annyi történt, hogy egy pilon lövés átementileg átszakitotta a pajzsot, és néhány találat már Zarknodba csapódik, de a pajzs hamarosan helyreáll
Dátum: 2009.08.29. 19:46:39
Azért ezt nem teljesen igaz, hogy akinek megvan a szaki / tul olcsóbbitó epikus tárgy, az félisten, akinek nincs, az meg lehúzhatja. Néhány százalék előnyt ad - ami számottevő! Ugyanígy előnyre tehetsz szert, ha kvizmedálokat gyüjtesz, ha ajánlásaid vannak, ha jól válaszolsz a kvizkérdésekre, ha hatalom tornyád van, ha magas szintü kinzókamrád van, ha bizonyos szakértelmeid más időpontban értek el magasabb szintet, mint versenytársaidé. A versengés lényege, hogy vannak módszerek, amelyek segitségével előnyre tehetsz szert. Ha nem lennének ilyen módszerek, minden karakter egyforma lenne.

Az egyéni epikusölésről. Irtam már jópár érvet (epikusok egyediségének megszünése, tárgyakért folyó vetélkedés megszünése, összefogás szükségességének megszünése), hogy ez miért nem jó ötlet, de irok még néhányat:
1.) A random itt is random, itt is megtörténhet, hogy nem esik ki a cucc, amire vágysz.
2.) Ez megint csak a top karaktereknek lenne táp, a nagy többség nem képes egyedül zsinórban ölni epikusokat egyedül.
3.) Oké, mindenkinek meglenne az összes epikus. Ez tényleg nagyszerű. Minden szakértelemre lenne külön 15-25 bónuszt adó relikviád és egyéb nyalánkságok. Minden kattintás előtt, attól függően, hogy mit csinálsz, más nyakláncot és gyürüt vennél fel. A következő kör az lenne, hogy megint mennyi időt kell emiatt a játékkal tölteni, lehessen egyszerre 10 gyürüt viselni, vagy a program automatikusan váltsa stb.
4.) újabb kockázatmentes állatfejlesztési lehetőség a top karaktereknek, az olló további szétnyilása.

Szerintem vizsgáljuk meg inkább azt, hogy pontosan miért is szeretnétek ezt (azon kivül, hogy mindenkinek meglegyen az összes epikusa, ezt felejtsük el). Ha a lényeg az, hogy egységesen, X. szinten minden játékos megszerezhesse a tul. és szaki olcsóbbitó tárgyat, akkor arra bőven elegendő, ha a normál epikusokból nagyobb eséllyel lehet ezeket megszerezni. Megjegyzem, hogy amikor ez a probléma először felmerült, utána az összes új kincstáblát úgy csináltam meg, hogy tele legyen ilyen tárgyakkal - de ehhez egy bizonyos szint elérése kell, előtte ha nem is mázli, de sok kincspont kell hozzá. Ha ugyanaz az epikus 3x újraölhető, akkor a megszerzési esély még tovább nő, ezzel tehát nem lesz probléma.

A másik ok, amiért talán ezt erőltetitek, hogy már most is van, aki nekiállt a dukát-exploitnak, és nem akarjátok, hogy előnyhöz jussanak. Ehhez viszont a problémát magát kell orvosolni, a dukát exploitot kell megszüntetni. Erre volt egy ötletem, hogy a lényegesen alacsonyabb szintü epikus tárgyakat csak kevesebb dukátért lehet eladni. Alternativa, hogy ahogy egyre több relikviát adsz el, egyre kevesebbet érnek.