Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2019.03.14. 14:58:02
Köszönöm a visszajelzéseket! Így ebből leszűrve még nem egyértelmű számomra, mi lenne a jó megoldás, ezért beraktam a játékba egy szavazást, min. 20. szintűek szavazhatnak. Ahhoz, hogy szavazni tudj, el kell indítani egy vadászatot.
Dátum: 2019.03.14. 14:41:39
Idézet: Dozer - 2019.03.14. 07:30:48
Szerintem elegendő lenne, ha a rezisztencia max. szintjét fentebb lehetne vinni, hogy ne -600 jöjjön le a tuljdonságaimból, hanem csak pl.-250. Akár lehetne egy olyan AF képesség is, hogy ha emeled a rezisztenicád max szintjét, azzal növeled a varázslatok által neked okozott max. sebzést is.
Neked mi a véleményed erről?


A rezisztencia max. szintje emlékeim szerint 85, ami azt jelenti, hogy a tulajdonságcsökkentő hatást 85%-kal redukálja, vagyis 600 helyett csak 90 jön le a tulajdonságaidból. Azért ez elég baráti, nem? Nyilván a 85-ös rezisztanciát nem triviális elérni, kicsit rá kell öltözni, de valószínűleg megoldható azért. Nyilván ha van igény rá, lehet olyan AF képesség is, ami a 85-öt kitolja 90-re, de 100% ne legyen azért.
Dátum: 2019.03.11. 14:27:09
Ígértem, hogy az állatok túlzott sebződésével kezdünk valamit. Előtte egy pár szóban írok arról, mi a probléma.

A másodlagos támadás, és másodlagos varázslat szakértelmekkel az állatba le tudjuk adni a varázslatünk / ütésünk sebzésének egy adott százalékát. Ez a százalék a másodlagos szakértelmünktől, és a pörgő ütás / detonáció AF képességtől függ, ill. bizonyos tárgyaktól (pl. mérgezett karom). A sebzést elsődlegesen a vastag bőr szakértelemmel lehet csökkenteni, amit varázslatok ellen a bőrkeményedés AF képesség több, mint 10x-ére tud növelni. Ezenkívül vannak különböző tárgyak, hatások amelyek a sebzést tovább csökkentik, pl. asztrális burok, fétisek stb.

A vastag bőr legnagyobb problémája az, hogy szinttől függő konstans sebzéscsökkenést ad, míg a másodlagos szakértelmek a sebzés százalékától függő növekedést. Tehát a sebzés növekedésével a másodlagos sebzés exponenciálisan nő, míg a csökkentés lineárisan.

A problémára többféle megoldás lehetséges:

1.) Maximalizáljuk a másodlagos által okozott sebzést 100%-ban, tehát az ütés / varázslat max. 100%-kát sebezheti (a csökkentő hatások előtt). Ennek a megoldásnak két problémája van, egyrészt, a másodlagos képességeknek ezután lesz egy elméleti maximuma, ami fölé nem érdemes őket növelni, másrészt, hosszabb távon könnyen lehet, hogy még az a 100%-kos sebzés is brutálisan sok lesz.

2.) Bevezetünk 2 új szakértelmet, fizikai állatvédelem és mágikus állatvédelem. A fizikai állatvédelem az ellenfél másodlagos támadását, a mágikus az ellenfél másodlagos varázslatát csökkentik, de azt legfeljebb 80 százalékkal.. Ez elvben a tökéletes megoldás lenne, mivel a védekező képesség hatásfoka pont ugyanakkora, mint a támadóé, ha ugyanannyi erőfeszítést raksz a védekezésbe, mint a támadásba, akkor védelmet élvezel. Tehát lehetséges akár a 80%-kos védelem, viszont a támadó érdekei sem sérülnek, hiszen csak az lesz védett, aki hozzá hasonló erőforrást áldoz. A maradék 20% sebzés pedig továbbra is redukálható vastag bőrrel.

3.) Magának a vastag bőrnek a működését változtatjuk meg. Tehát egy bizonyos feltételtől függően (X. szint elérése, adott AF képesség kifejlesztése) nem konstans értékkel csökkenti a sebzést, hanem a másodlagos támadást csökkenti. Itt el kell dönteni, mi legyen a varázslatokkal, mert az nyilván nem jó, ha 2 képességet egy semlegesít. Lehet pl, hogy csak a másodlagos támadást csökkenti, ha pedig a varázslatok sebzése még mindig zavaró, akkor növeljük a bőrkeményedés maximumát.

Várjuk véleményeteket, és esetleges alternatív javaslataitokat!
Dátum: 2019.03.10. 19:35:58
Mortal, próbálom egy leegyszerűsített modellen keresztül bemutatni, amit a többiek magyaráznak.

Tegyük fel, hogy "A" játékos elkezd játszani 2010-ben. Mindig minden csp-t, pp-t elkölt, fejlődik szépen. Mostanra ő a top játékos, 400. szinten. Kapja a lélekenergiát a vadászatokért és egyebekért a 400. szintnek megfelelően.

"B" játékos 2015-ben indul. Minden pontosan ugyanúgy csinál, mint "A" játékos. Igen ám, de van 5 év lemaradása. Tehát a logikád szerint amikor ő 300, 301, 302. szintű "A" játékos már javában 400-as, minden egyes nap több LE-t kap, mint ő, így amíg "A"-t utol nem éri, folyamatosan nő a lemaradása.

Igen ám, de itt több dolgot nem vettél figyelembe:
"B" játékosnak inspirátora van, minden nap egy csomó CSP-t kap "A"-hoz képest, amivel simán lehet, hogy kompenzálja "A" előnyét.
Számos fejlesztés, amit "B" X. szinten már élvezhetett, és extra tápot ad, "A" játékosnak azon a szinten még nem volt elérhető. Tudás fája, végzet verme stb. Tehát a 200, 201, 202. stb szinteken ő több LE-t kap, mint amit "A" játékos kapott ezeken a szinteken.
Mivel "B" játékost minden szinten számos másik játékos veszi körül, ezért a portyából származó bevétele is jelentősebb.

Tehát simán lehet, hogy amikor "B" játékos végül fellép 400. szinte, annyi vagy több TÖ-je lesz, mint "A" játékosnak.

"A" játékos szempontjából pedig az egész annyit jelent, hogy
- a szintje nem nő tovább, tehát nem nő még tovább a LE előnye.
- nem kap az egyre növekvő szintkülönbségből támadás bónuszt, ami garantálja a legyőzhetetlenségét.
- viszont cserébe nem marad egyedül egy üres puszta közepén, külön neki generált 5 xenó királynővel meg saját bejáratú bajnoki viadallal, meg megoldhatatlan kalandpróba küszöbökkel stb és továbbra is lesz értelme játszania.

szerintem ez egy win-win szituáció mindenki számára, az még külön bónusz, hogy tudunk fejlesztéseket csinálni a top kariknak is, elég fura volt pl. amikor annak idején több patch csak és kizárólag 1 karakternek készült.
Dátum: 2019.03.07. 15:25:17
Paco: köszi a részletes infókat! Először is gratulálok, nagyon erős karaktert sikerült kifejlesztened a szintedhez képest! Egyúttal azt látom, hogy teljesen feleslegesen aggódsz. Ha most 139. szintű vagy, azt gondolom, hogy belátható időn belül a 400. szinted nem fogod elérni. Lehet, hogy 5 vagy 10 év múlva igen, de ha a probléma akkor is fennáll, akkor bőven ráérünk megvitatni, ilyen hosszú távra előre még én sem tervezek. Simán lehet, hogy akkor már teljesen más rendszer lesz, 600. lesz a max szint, a mostani első már nem játszik, vagy VU sem lesz. Ha pedig mégis van valamilyen mód, amivel ultra turbó módba tudnál kapcsolni, és rövid idő alatt fel tudnál szaladni odáig, akkor nem ez lenne a problémád, hanem az, hogy egy csomó másik játékoshoz képest is gyengébb lennél, akiket utolérnél, függetlenül attól, hogy van-e 400-as maximum vagy sem.

Spellatrix: persze, a következő kufár eventre meg tudjuk csinálni, már felírtam a jövőbeli fejlesztési javaslatok közé. Csak azért nem vállaltuk be a mostaniak közé, mert már sajnos nem fér bele a programozási időbe.

Toplassítás eltörlése vagy sem: ez pontosan egy olyan probléma, amiben úgy gondolom, hogy nálam jobban látjátok, ez szükséges-e vagy sem, ezért nagyon jó megosztani az ezzel kapcsolatos véleményeket, mielőtt szavazunk róla, én abszolút támaszkodom a véleményetekre ebben.
A témával kapcsolatban csak annyi, általános játékelméleti hozzászólásom lenne, hogy ugye a toplassításnak egyik problémája az lehet, hogy milyen előnye / hátránya van annak, aki X ideig volt toplassítva, vagy ezután X ideig nem lesz stb. kinek mekkora előnye / hátránya származik ebből. Ezzel kapcsolatban abba érdemes belegondolni, hogy sok évig nem volt toplassítás, akkor az hogyan hatott erre. Vagy mi van azokkal, akik X évvel később kezdtek játszani. Esetleg kihagytak valamennyit. Akik lejjebbről jöttek, és ennek köszönhetően sokkal több szinten keresztül tudtak már mytokornitot gyűjteni stb stb. Ez egy dinamikusan fejlődő és változó játék, nem lehet azon rágódni, hogyha valami változott, mit nyersz /vesztesz ahhoz képest, ha semmi sem változott volna. Ez a nem jó, félig-üres-a-pohár hozzáállás. Ha változik valami - lehetőség szerint a játékos közösség túlnyomó többségének támogatásával - akkor azt el kell fogadni, és át kell gondolni, hogyan kell módosítani az eddigi stratégiádat.
Dátum: 2019.03.06. 14:17:43
Válaszoltam is, lapozz vissza kicsit.

Idézet: Mortal55 - 2019.03.06. 11:40:30
A toplassítást mikorra tervezitek kikapcsolni?

Jogos kérdés, szerintem első körben felmérjük majd a játékosok véleményét, hogy mi az igény, kell-e még a lassítás, vagy sem.
Dátum: 2019.03.06. 10:54:37
Lanmaffia: azt, hogy a halhatatlanság mit csinál, még nem véglegesítettük - azért idő lesz, amíg valaki eléri a 100%-kot - de természetesen szívesen látok ezzel kapcsolatban ötleteket.
Az inspirációnál, és minden más szempontból is a karakter 400. szintűnek számít, de szintlassításnál amikor a karaktereket sorba rakjuk, akkor a 400/14 előbb lesz, mint a 400/3.

Paco: arról, hogy ki ver meg kit, és ez mennyire jó vagy nem jó vagy fair, már a VU indulása óta tart a vita. Bárhol is vagy a játékban, legelöl, kicsit mögötte, lejjebb, vagy messze, lent, van mindenféle erősségű karakter. A pók stratégiával el lehetett érni ugyan, hogy az adott környezetben a legerősebb legyél, de ezzel viszont az abszolút toplistában egyre hátrébb kerülsz. Szóval nem tudom, jelenleg épp hol vagy, de vagy már ott is van nálad erősebb karakter, vagy te vagy mondjuk az első után a második legerősebb, akkor meg ez a kihívás számodra, hogy legyőzd az elsőt. Az egyébként sosem volt kőbe vésve, hogy az elsőnek kell lennie a legerősebbnek. Tény, hogy a magasabb szint miatt több LE-t kap egy vadászatból, de pont hogy ez az előny csökken azzal, hogy nem lehet 400. fölé menni, tehát ez a malmodra hajtja a vizet. És a játéknak nagyon sok más aspektusa van, amiben lehet optimálisan, és kevésbé optimálisan játszani, és ha kihagy valaki 1-2 hetet, akkor is csökken az előnye.
Szóval nem úgy kéne ezt az egészet vízionálni hogy eddig kiscserkészekkel vagy körülvéve, de az alagút végén van a nagy Godzilla aki majd ráül az arcodra és véged van, mint a botnak. Aki az első, az csak egy a többi játékos közül, persze nyilván van, amit optimálisabban csinál, de ezért nem kellene démonizálni.

Rowina: valójában a legtöbb játékban vannak szintmaximumok, amiket lassan tologatnak kifelé. De azt, hogy a játék egy adott ponton véget érjen, a többség nem szereti. De ha te ilyenre vágysz, ajánlom a gyors Végzetúr világokat, azoknak pont ez a lényege, hogy 3 hónapig tart, és utána vége. Illetve a mai napig fut még az Ősök Városa c. fantasy játékunk, 20 teljes szint, több ezer teljesíthető küldetés, kaland, és a legvégén kvázi megnyered, visszavonulhatsz, van még egy dicsőségtáblánk is, ki mikor érte el a Hegy csúcsát (nem sikerült sokaknak!). És ott pont most vezettünk be, hogy korlátlanul lehet lépni.

Ulr34l: "Ha már fejlesztés, találkozón is mindig feldobjuk de mindig el van vetve, egyszerre 2 esszencia működjön"
Ezt okkal vetjük el, az esszencia így is épp elég nagy táp, kelljen választanod, melyiket használod. Illetve technikailag is elég körülményes lenne megvalósítani.
Dátum: 2019.03.05. 16:20:04
Aki számára reális esélye van, hogy belátható időn belül az első ütéstávolságába kerül, annak valószínűleg már nem kell attól félnie, hogy bárki hülyére pofozza. 300. szint fölött már rég nem arról szól a portya, mint a játék elején, hogy jön a gonosz tápos kari, és elveszi a kemény munkával szerzett LE-met. A LE-re tudsz már vigyázni, a sebződést ezer módon tudod visszagyógyulni, az meg, hogy csatázik veled, már eddig is megvolt, max szubplazmával.
Dátum: 2019.03.05. 15:01:51
A kihívás tornyával kapcsolatban vitának nem sok értelmét látom, értem, hogy te azt szeretted volna, hogy a kihívás tornya ugyanúgy, erőforrás költés nélkül ezentúl sokkal több tápot adjon, de erre sajnos nem volt lehetőség. Az állatsebzéses problémát pedig már első körben is fogtuk, felírtam akkor, de nem minden tud azonnal megvalósulni. A jutalmakkal kapcsolatban, mindenképpen javaslom, hogy gyere el az élő VU találkozókra. Ott közösen, a jelenlévő játékosokkal együtt beszéljük meg, milyen fejlesztéseket szeretnének. Nem a fejlesztési idő a szempont, hanem az, hogy mire van igény, ezt már nagyon régóta, többször kérték, hogy kezdjünk valamit ezekkel a relikviákkal, és lehessen erősebb italt kapni. Abszolút megértem, ha neked ilyen tárgyat nincs, nincs is rá szükséged, ebben az esetben egyszerűen válassz másik jutalmat.A felmerüő kérdéseket most is, mint mindig igyekszem megválaszolni.
Dátum: 2019.03.05. 11:31:41
Dozer: részben ez is célja volt a limitnek, hogy céltudatosabban lehessen fejlesztéseket csinálni, egy hosszabb távon jobban összetömörödő mezőnynek.

Új AF képességeket folyamatosan csinálunk, igény szerint, de ha ilyen sok felesleges AF pontods van, nyugodtan fejlessz ki néhány szerinted szuboptimális képességet is addig.

A felszerelésekről, a legendás felszerelések jól beváltak, idővel ki fogjuk tolni a 320-as limitet 400-ig, és akkor lesz mint fejleszteni. Sőt, 400. szinttől lehetnek majd speciális fejlesztések a halhatatlanság után.

Az epikus kincsek valóban kifutottak a top szöviknek, alapvetően itt is át kellene állnunk legendás cuccokra, a szörny pedig nem konkrét tárgyakat dobna, hanem ezek fejlesztéséhez szükséges komponenst.

Szövetségi épületeket nem tervezünk újakat egyelőre, pont a kisebb és nagyobb szövik közt már most is meglevő óriási szakadék miatt, de ott vannak az újraépíthető épületek, én ezen a téren nem látok hiányt.

A kivégzéssel kapcsolatban, nem érzem, hogy szükség lenne még 400. szinten is arra, hogy teljesen függetlenül a tulajdonságaidtól, felszereléseidtől, állatiadtól, képességeidtől, mindössze egyetlen szakértelmnek köszönhetően megölhess mindenkit. Arról pedig, hogy egy utolsó vérig viadalon összesen csak 500k ép-t vesztesz, ez megint egy érzékeny dolog, ha a sebzést okozó dolgok túlsúlyba kerülnek a sebzést csökkentőkkel szemben, akkor abból sokkal nagyobb balhé van, mintha egy csatában nem hal meg senki, csak az okozott sebzés dönt.

Spellatrix: nem, nem az volt a cél a 400-as szinttel, hogy megspóroljuk a felszerelések készítését. Ez már megtörtént a legendás felszerelések bevezetésekor Nem tudom, jársz-e élő VU találkozókra, de ott ezt a problémát többször átbeszéltük, azok, akik szintben nagyon elhúznak a mezőnytől, és emiatt gyakorlatilag semmilyen interakcióra nincs lehetőségük, sokkal hamarabb kiégnek. Nem beszélve arról, hogy sokkal kisebb az esélye, hogy 1 embernek külön készül valami fejlesztés, mint egy nagyobb csoportnak. Azon sem nagyon kell aggódni, God1, hogy akkor a top kari majd ott ül, és "hízik" amíg a többiek utolérik. Aki elöl rohan, az felad sok olyan dolgot, amitől optimálisabban tud fejlődni, nézd meg a toplistában a TÖ-ket, nem feltétlenül van összefüggés a TÖ és a szint között.
Dátum: 2019.03.05. 11:14:58
Ez más tészta, ez szerintem sem az igazi, hogy az állatok többet sebződnek, mint maga a játékos. Megnézzük a képletet, és ha kell, módosítjuk.
Dátum: 2019.03.04. 16:13:01
Kedves Játékosok,

Megszületett az eredménye a kihívás tornyával kapcsolatos kérdőívnek:
Változzon-e a kihívás tornya?
1. Maradjon így, ne kerüljön CSP-be. 53%
2. Kerüljön CSP-be, mindig 1. szintről induljon. 7%
3. Kerüljön CSP-be, mindig 1. szintről indujon, adjon LE-t és TP-t. 26%
4. Egyáltalán ne legyen kihívás tornya. 1%
5. Nem érdekel, nem vettem benne részt. 10%

Köszönjük szépen a visszajelzéseket!
Dátum: 2019.03.04. 15:53:07
A mai nappal a következő fejlesztések kerültek be a játékba, a novemberi találkozón megbeszéltek alapján:
- új "átkozott" tárgyak (páncélok és pajzsok), 100. szinttől, 25. szintenként. Ezek a tárgyak jelentős mínuszt adnak az erőre és taumaturgiára, így jobban tudod a sebzésedet konfigurálni az epikusokkal való harcban.
- kényelmi funkciók: templomkristály váltásnál tudsz 20 db sajtoló anomáliát venni egyszerre; a templomkristály kiképzést lehet az állatok oldalról is használni; kalandtérképet lehet a kalandok oldalról is használni; a vadászat oldalon kiírjuk, hány megválaszolt kvízkérdésed van még.
- 400. szint: út a hallhatatlanság felé. Ha egy karakter eléri a 400. szintet, azzal elindul a halhatatlanság felé vezető úton. Ha a TP csíkja feltöltődik, akkor nem szintet lép, hanem +1% halhatatlanságot kap. A tudás fájából eredő szintlépés bónuszt ilyenkor is ugyanúgy megkapja.
- számos új aukciós tétel került be. ezek meglévő aukciós tárgyak továbbfejlesztett változatai, licitálni csak akkor lehet rájuk, ha a tárgy első fokozata megvan már. Ha megnyered a tételt, az előfeltétel tárgyat leadod, és arra a továbbiakban sem licitálhatsz. Ezek a tárgyak:
Démonűző idol (ez a tárgy korábban ki volt véve, most visszaraktuk, és +25-ről +5%-ra változott a sebzésbónusza epikusok ellen) -> Éjfattyűző idol (+10% sebzés epikusok ellen)
Lélekkút inspirátor -> Lélekkút katalizátor (kétszeres helyett négyszeres LE lélekkút kisütésekor)
Puha párna -> Kényelmes párna (4 helyett napi 7 pihenés)
Kőnűves kanál -> szent kőműves kanál (+20% helyett +35%-ot számit az építésre költött LE)
tüskés bőr -> acéltüskés bőr (3% helyett 6% sebzés)
Bajnoki öv -> Arany bajnoki öv (+10 helyett +25 támadás, erő és IQ bajnoki viadalon)
Tapasztalatkő -> Bűvös tapasztalatkő (+20% helyett +35% TP az állatoknak csatából)
Az alkímia zöld köve -> az alkímia smaragd köve (+5% helyett +10% esély esszenciára)
Dátum: 2019.02.28. 17:28:52
Utolsó 2 talin ez volt felírva mint "nagyon jó lenne ilyen", ezért csináltuk, de lehet szó a jövőben barna mytó tápolósról is!
Dátum: 2019.02.28. 13:54:44
Két új relikviát készítettünk a kufárok csatájához, ezek hamarosan bekerülnek a játékba, és választhatók lesznek az esemény végén (más módon nem lesznek megszerezhetőek).
Bronz/ezüst/stb. sámán amulett: a sámán iszák a napi első belépéskor erősebb gyógyitalt ad (de legfeljebb olyat, ami a szintednek megfelel).
Zu'lit (bronz/ezüst/ stb) gyűrűje: Zu'lit lombikja a napi első belépéskor erősebb varázsitalt ad (de legfeljebb olyat, ami a szintednek megfelel).
Ezek relikviák, nem kell őket viselni, ha már megszerezted, ugyanúgy fejleszhető fókuszokkal és relikviakuponokkal, mint bármely más relikvia. A bronz fokozattal 1. szintű helyett 20. szintű italokat kapsz, az ezüsttel 40. szintűeket és így tovább, az ősi éjkristály 200. szintű italokat ad. De ennek feltétele, hogy a karaktered is olyan szintű legyen, tehát ha 39. szintű vagy hiába van ezüst fokozatod, a 20. szintű italt fogod kapni.
A sámán iszák és a Zu'lit lombikja aukción megszerezhető tárgyak voltak, de jelenleg nem kaphatóak, vissza fognak kerülni az aukcióra, hogy meg lehessen szerezni őket.
Dátum: 2019.02.25. 13:56:47
Milyen kattintásra állt meg? Mi volt a hibajelenség? Légyszi ird már meg nekünk supporta, hogy utána tudjunk nézni, és ki tudjuk javitani, minél több infót kapunk, annál jobb.
Dátum: 2019.02.22. 17:13:10
Kiraktunk egy szavazást a kihivás tornyával kapcsolatban, akkor tudsz szavazni, ha elindítasz egy vadászatot.
Dátum: 2019.02.15. 13:09:39
Nem felejtettük el, de most sajnos felgyűlt nagyon sok egyéb munka, kint lesz egy szavazás a jövő héten. Toronnyal kapcsolatos AF képesség, ez jó ötlet.
Dátum: 2019.02.11. 14:43:10
Bocs igy is volt eredetileg csak a copy paste nem működött jól, köszi hogy észrevetted!
Dátum: 2019.02.11. 14:16:22
Kedves Játékosok! Szeretnénk tájékoztatni titeket Valentin napi befizetési akciónkról. Az akció időtartama feb. 14-től feb. 25-ig. Az őskövek megvásárlásakor megadhatsz egy karaktert, aki a Valentin napi ajándékcsomagot kapja (akár saját magadat is megadhatod). Minden játékos csak EGY ajándékcsomagot kaphat!

20 Őskő: 520 Ft vagy 30 őskő SMS-el:
3 energiakoncetrátum, 1 farsangi maszk, 50 ektoplazma

100 Őskő: 2080 Ft
3 ork sör, 10 energiakoncetrátum, 2 farsangi maszk, 40 mytokronit joker, 2 hűségszilánk, 250 ektoplazma

350 Őskő: 5200 Ft
1 fétis joker, 10 ork sör, 30 energiakoncetrátum, 5 farsangi maszk, 120 mytokronit joker, 6 hűségszilánk, 1000 ektoplazma

750 Őskő: 10500 Ft
2 fétis joker, 20 ork sör, 70 energiakoncetrátum, 10 farsangi maszk, 250 mytokronit joker, 14 hűségszilánk, 2500 ektoplazma

1600 Őskő: 21000 Ft
3 fétis joker, 40 ork sör, 150 energiakoncetrátum, 25 farsangi maszk, 600 mytokronit joker, 30 hűségszilánk, 6000 ektoplazma

fétis joker:
beváltható: 1 fétisszilánk, 1 templomi pálca, 1 verempálca
mytokronit joker:
beváltható 1 barna mytokronitra (2db) vagy egy tetszőleges más színű mytokronitra (1db)


A lehetőség feb. 14. csütörtöktől él. A banki utalásoknál és csekkeknél először a feb. 14-én beérkező vásárlásokra, az őskövek beírásakor adjuk meg a jutalomat, és utoljára a feb. 25-én beérkezőkre. A paypal, bankkártyás és SMS fizetések azonnal megérkeznek.